SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Baby darling doll face honey
Wel intens maar op een andere manier. Andere levensfases ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt?Wat dan
Dat is bij mij wel echt overduidelijk. Gewoon qua gevoelens en ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Jij bent ook al echt een stuk ouder natuurlijk. Dus daar kan ik nu nog niet alles over zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook zo, geilheid daalt met de jaren, dat is nu eenmaal de natuur dus de drempel ligt steeds hoger maar eigenlijk is dat dan helemaal niet erg, zolang je dat maar doorhebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geilheid zit in cement vastgeklonken aan verliefdheid anders valt het chemisch allemaal niet zo goed uit te leggen.
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik heb serieus 1,5 - 2 jaar geen date gehad trouwens.
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Dat gaat Victoria Falls worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te starenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef Crack_ het volgende:
ik wil dan echt 24/7 naar iemand kijken
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'enquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze vanavond een date heeft. Waarom zouden mensen dan gaan DM'en
? Wantquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik voorzie een volle DM/PM-box in 1-2-3....
heyy kijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er, ondanks mijn geklaag, toch twee gehad eind vorig jaar.
quequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat Victoria Falls worden.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je wakker en zit er een Crack_ je aan te staren
[ afbeelding ]
Ah ja. Dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ze morgenavond nog niks gepland heeft..
Twee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat aan de ketamine dus?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Opschepperquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja uhh weenie maar heb echt niet zo lang niet gedate omdat niemand met mij op een date wilde hoor
Haha watquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, gewoon alleen de rijpe glanzende bloedrode kersen plukken in plaats van de zure niet rijpe of de bedorven door vogels aangevreten exemplaren.
Oke boeiendquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
@:crack_ heb je @:mortaxx al geliked op tinder
@:fok-it @:chevycaprice
Je kunt het ook lastig verbergen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Als ik verliefd ben koop ik roze vliegende olifantjes die op de maat van "she loves you yeah yeah" geluksscheetjes laten en ondertussen fladder ik naar de maan om steentjes te rapen om in haar haren te vlechten, meestal is zo'n meisje na twee maanden toe aan een half jaar kuuroord en ook juist weer niet
Roze olifantjes past meer bij paddo'squote:
Wanneer kunnen we weer eens Budate verwachten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat is wel mijn meest opvallende eigenschap afwijking.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het ook lastig verbergen.
Delirium?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Roze olifantjes past meer bij paddo's
Ja tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de slappies links laten liggen en je vastbijten in minimaal 9/10 op de Crackschaal.
Lekker biertje welquote:
Kom je hier langs?quote:
Juist niet balen, kun je samen met een warme onderbuik alle leuke dingen doen die de wereld te bieden heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Zou alleen wel balen zijn als ik verliefd zou worden als corona bijna ten einde is en we weer los kunnen gaan
Laat Krek eens met rust nare manquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
@:crack_ heb je @:mortaxx al geliked op tinder
@:fok-it @:chevycaprice
quote:
Over de datum of coronaquote:
Ja maar losgaan en genieten van het vrijgezelle leven. Is toch jammer als je dat precies nu overslaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet balen, kun je samen met een warme onderbuik alle leuke dingen doen die de wereld te bieden heeft.
Gooi je dan even een vlaai de auto in?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga langs de snelweg zitten!
Dwusterspotter!
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vindenquote:
Genoeg cavialovers hierquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vinden
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar losgaan en genieten van het vrijgezelle leven. Is toch jammer als je dat precies nu overslaat
Maarja valt over beide wel iets te zeggen
Ik wil je planten wel adopteren.quote:
Moet dat arme beest alweer verhuizenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben, hopelijk kunnen we een goed thuis voor Pitaatje vinden
Ik kan niet garanderen dat ide dan helemaal IN de auto terecht komtquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gooi je dan even een vlaai de auto in?
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkinquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je planten wel adopteren.
Nomnomquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ide dan helemaal IN de auto terecht komt
Maar als je even stopt kan dat wel geregeld worden
Hmm ja misschien heb je daar ook wel gelijk inquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.
Mweeeeeh.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkin
Ik wil de boeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je planten wel adopteren.
Ahhw, toch moeten weggooien?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb er net weer twee weggeflikkerd vanwege de trips. De black velvet en de birkin
Witte ridder gespotquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat Krek eens met rust nare man
En mij ook!!
Dus dat is een ja? @scrupuleusquote:
True that.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat genieten van het vrijgezelle leven staat in schril contrast met het samen op een roze wolk zitten als je het mij vraagt.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus dat is een ja? @:scrupuleus
Ja joh echt wel, of je moet echt totaal niet meer tegen het kleffe en soms benauwende energie slorpende kunnen van een prille verliefde relatie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja misschien heb je daar ook wel gelijk in
Nou, jij hebt nog geen tijd om dood te gaan zie ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 35 ongelezen boeken liggen
Mn leeslijst op GoodReads heeft nu bijna 700 titels.
Maar als je op familiebezoek gaat zullen ze toch wel zeker vlaai voor je regelen, of wat is de gelegenheid?quote:
Struggles.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja flikker er elke week wel eentje weg ondertussen.
Ja en serieus daten is toch ook gewoon een soort investment en als vrijgezel maakt het allemaal niet uit. Is veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh echt wel, of je moet echt totaal niet meer tegen het kleffe en soms benauwende energie slorpende kunnen van een prille verliefde relatie.
Die boeken kunnen ze gewoon mee in de oven schuiven, dan gaan ze mee naar het hiernamaalsquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan komen er dit jaar nog boeken uit die ik meteen wil lezenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, jij hebt nog geen tijd om dood te gaan zie ik
Jammerquote:
Ja dat is waar, heb je alleen met je eigen gevoelens wat te maken en kun je een ander niet kwetsen of pijn doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]pijnlijk
[..]
Ja en serieus daten is toch ook gewoon een soort investment en als vrijgezel maakt het allemaal niet uit. Is veel makkelijker
Pathologie hierheenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:56 schreef CherryLips het volgende:
En nog een stel true crime-boeken en boeken van pathologen.
Mortie is toch 1.60 en totaal niet gewild bij de vrouwen, zelfs niet als eeuwige vrijgezel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach mortie wil zich toch niet binden met een hippie
Mortie wil zich met helemaal niemand bindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mortie is toch 1.60 en totaal niet gewild bij de vrouwen, zelfs niet als eeuwige vrijgezel?
Ja precies datquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, heb je alleen met je eigen gevoelens wat te maken en kun je een ander niet kwetsen of pijn doen.
Hoop het ook ja, geen vlaai = geen kwiwiquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als je op familiebezoek gaat zullen ze toch wel zeker vlaai voor je regelen, of wat is de gelegenheid?
Hij is erg lief de laatste tijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mortie wil zich met helemaal niemand binden
Ik gok dat de foto's daarin pure horror zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:58 schreef CherryLips het volgende:
O en dat boek over plastische chirurgie tijdens WOI komt ook nog van de zomer.
Dat is veiliger, ik loop meestal tegen het probleem aan dat ik anderen wel makkelijk verliefd maak en ook gelukkig maar dat ik mezelf vergeet in dat hele proces, ik leer het wel steeds beter.quote:
Wie heeft het hier over bindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is een actquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is erg lief de laatste tijd
Ze hadden er al een vitrine aan gewijd in het Imperial War Museum in Londenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat de foto's daarin pure horror zijn.![]()
Maar dat is aan jou wel besteed hè
Voelt als gisteren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het jaar 2002 geeft je gelijk.
Hmm, op welke manier vergeet je jezelf danquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is veiliger, ik loop meestal tegen het probleem aan dat ik anderen wel makkelijk verliefd maak en ook gelukkig maar dat ik mezelf vergeet in dat hele proces, ik leer het wel steeds beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |