Nederland afgunstlandquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Boeiend, dit gebeurt zo vaak.
Dom gezeur
Omdat die boot niet wegkan zonder ingrijpende midellen die alleen maar laten zie hie machtig, sterk en inposant de klant is dat zelfs rijksmonumenten ervoor gesloopt mogen worden als de klant het wilt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Oceanco dit fysiek wel, waarom dan weigeren?
Als je het er al niet mee eens bent zou je je op de gemeente moeten richten die deze mogelijkheid biedt, niet op Oceanco die dit project qua mankracht en fysiek gewoon aankan.
Naar beidenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Naar wie? Naar de mensen die het geen probleem vinden of naar de mensen die het wel een probleem vinden?
Klopt hier werd ook een monument laatst gesloopt voor een nieuw pand van een bedrijf die later besloot weg te gaan ...quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Pino112 het volgende:
Boeiend, dit gebeurt zo vaak.
Dom gezeur
Er wordt niets gesloopt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat die boot niet wegkan zonder ingrijpende midellen die alleen maar laten zie hie machtig, sterk en inposant de klant is dat zelfs rijksmonumenten ervoor gesloopt mogen worden als de klant het wilt.
Aan machtsvertoon hoef je geen podium te geven. Ik zou als ik in het bestuur van die stad zou zitten nee stemmen als ervoor gekozen moet worden.
Een nieuwe werf zal voordeliger voor Oceanco zijn dan tientallen keren die brug demonteren. Het blijft namelijk niet bij die ene keer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar het past wel door de doorgang als die gedemonteerd is. En aangezien Musk/Oceanco daar voor betalen zie ik geen issue.
Dat is een businesscase die ze vast meenemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een nieuwe werf zal voordeliger voor Oceanco zijn dan tientallen keren die brug demonteren. Het blijft namelijk niet bij die ene keer.
Klopt maar het wordt wel vervelend als nooit iemand naar he luistert of als de beleidmaker gewoonweg niet luistert en doet alsof je een domme tokkie bent want er komt iemand aan die zijn piemel wil laten zien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Er wordt niets gesloopt.
Ik heb ook wel eens ergens last van waar anderen weer voordeel van hebben, luistert ook niemand naar (en terecht).
Ook de overlast?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is een businesscase die ze vast meenemen
Al vermoed ik dat ze alles doorberekenen aan Bezos.
Kan je kwantificeren, geen idee hoe de gemeente daarmee om gaat.quote:
Ik heb wel een vermoedenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan je kwantificeren, geen idee hoe de gemeente daarmee om gaat.
Niet mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt maar het wordt wel vervelend als nooit iemand naar he luistert of als de beleidmaker gewoonweg niet luistert en doet alsof je een domme tokkie bent want er komt iemand aan die zijn piemel wil laten zien.
Oceanco maakt vooral motorjachten, die zijn minder hoog.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een nieuwe werf zal voordeliger voor Oceanco zijn dan tientallen keren die brug demonteren. Het blijft namelijk niet bij die ene keer.
De Black Pearl die eerder gepost werd kostte zo'n 175 miljoen euro. Die van Bezos is 20 meter langer dus je kan er waarschijnlijk wel 50 miljoen bij optellen.quote:
Sowquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De Black Pearl die eerder gepost werd kostte zo'n 175 miljoen euro. Die van Bezos is 20 meter langer dus je kan er waarschijnlijk wel 50 miljoen bij optellen.
Wel iets meer hoor, 500 miljoen: https://www.architecturaldigest.com/story/bezos-mega-yachtquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De Black Pearl die eerder gepost werd kostte zo'n 175 miljoen euro. Die van Bezos is 20 meter langer dus je kan er waarschijnlijk wel 50 miljoen bij optellen.
Is nog een stuk duurder dan ik dacht.quote:
En hij heeft blijkbaar ook nog een tweede boot voor zijn personeel besteld.quote:De Daily Mail meldt dat Bezos naar verluidt ¤ 430 miljoen euro mag neertellen voor zijn nieuwe vaartuig. Pittig bedragje wel, al is het voor Bezos wisselgeld, die op het moment van schrijven volgens Forbes goed is voor zo'n ¤ 166 miljard euro.
quote:Hij had dan ook geld genoeg om er een tweede boot bij te bestellen, waar ruimte is voor de helikopter en om wat personeel onder te brengen. Dat bootje komt dan weer bij Damen Shipyards vandaan, uit Gorinchem.
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is nog een stuk duurder dan ik dacht.
[..]
En hij heeft blijkbaar ook nog een tweede boot voor zijn personeel besteld.
[..]![]()
Terecht ook. Hoe wil je ooit op 172 meter lengte personeel opbergen? Daar is echt de ruimte niet voor hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Support vessel zie je ook zo vaak.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
https://www.quotenet.nl/l(...)n-hollandse-wateren/
Kan mij amper voorstellen dat het zoveel meer werk is om de masten eraf te halen en later weer terug te zetten. Dan een brug te demonteren. Laat staan dat die brug demonteren veel meer overlast geeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:42 schreef borbit het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, maar goed. Het ding wordt ook niet voor mij gebouwd.
Zoek eens even op arbeidsomstandigheden bij Amazonquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Support vessel zie je ook zo vaak.
En hij zorgt wel dat honderden mensen gewoon een baan hebben hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |