quote:
De bruidsparen staan in de rij vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef drakin het volgende:
Het is trouwens een mooie datum vandaag
02.02.2022
Over 20 dagen nog een keer
Ik zie het nu pas , dat zal best jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bruidsparen staan in de rij vandaag
Over 20 dagen nog een kansquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De bruidsparen staan in de rij vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik eerder op 10 november trouwen, dan krijg je 10-11-2022quote:
Als ik ooit mijn hele rijke schoonouders tegen kom ga ik wel zo snel mogelijk trouwenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Beter helemaal niet trouwen , scheelt weer een scheiding
Oh jeequote:Op woensdag 2 februari 2022 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ooit mijn hele rijke schoonouders tegen kom ga ik wel zo snel mogelijk trouwen
Die houden zich niet bezig met die vieze vega dingenquote:
Vega dingen? Die snap ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die houden zich niet bezig met die vieze vega dingen![]()
Was eigenlijk voor een ander topic bedoeltquote:Op woensdag 2 februari 2022 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die houden zich niet bezig met die vieze vega dingen![]()
wut, een Rabbit in 40+quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was eigenlijk voor een ander topic bedoelt![]()
Ik moet ook geen twee dingen tegelijk proberen te doen
quote:
Ja, heel af en toe hang ik hier ook rond. Zeker nu een bepaalde reeks die niet genoemd mag worden tijdelijk gesloten isquote:
Zekersquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En geen ruzies en gedoe , positief toch?
Wij zijn het leukste korfbalteam van FOK!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En geen ruzies en gedoe , positief toch?
Korfbalteam?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn het leukste korfbalteam van FOK!
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja, heel af en toe hang ik hier ook rond. Zeker nu een bepaalde reeks die niet genoemd mag worden tijdelijk gesloten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |