quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef tja77 het volgende: [..] Geen mix? Vrijdagavond mix competitie kan goud zijn hoor
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.
Ik vind mix moeilijker dan een heren dubbel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdagavond heren dubbel. Mix alleen voor vrouwtjes te kijken? Want het spelletje is veel minder.
Oke kyrgiosquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Terug van "sporten"
Ace meegepakt met onderhandse service. @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
Nodigen we Stacy uitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een lekkere sexclub. Als Ying Yang weer open is
Schultenbraü klappen en pijltjes gooien natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Al die sportieve mannen in dit topic. Welke +1 ga jij doen @:Nine.
Ik gokte juist op nul sexdrivequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Wat een type
Volgens mij wil die de extreemste dingen in bed
Je kan gaan tuinieren in haar jungle jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Wat een type
Volgens mij wil die de extreemste dingen in bed
Hoe groot is de kans op Disney bij deze date?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker knuffelen lekker Star Wars kaarten ruilen lekker lachen
Vandaag geenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:30 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op Disney bij deze date?
Gelukkig is zij wel de ultieme hot foxquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Die kerel is inderdaad wel een ultieme slappe nerd.
Geen genot voor je?quote:
Neeeeeee @DKUpquote:
Iets waarmee je niet aan de bak komt.quote:
Als het maar nat isquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ben meer van de bier wijn en whisky
Voor die laatste groep is het nemen van dreads toch “cultural appropriation”? Dat zou niet bij elkaar passen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Nerd? Weet je veel van IT? Programmeren? Of beperk je je tot intersectionele social critique?
Wat voor game hadden ze het nou over?? Ik verstond het niet...quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Zo praat je toch niet over games? Dit is toch niet echt?
Echt geen idee, zoals hiervoor al gezegd hier, dit is alsof draadstaal dit nadoet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:40 schreef Guppy het volgende:
[..]
Wat voor game hadden ze het nou over?? Ik verstond het niet...
Het is kabar. Zeker ook weekje social work gedaan op Bali?quote:
Katjang pedis is echt een ondergewaardeerde nootquote:
Avond van de vermoeiende mensenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:40 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dit een heel vermoeiende vrouw.
Toch welquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef DKUp het volgende:
Geen dood bij de bejaarden wow?
Oh lekker gescheiden allebei
quote:
quote:
Nope. Ik versta en spreek wat woordjes. Familie en zulks. Mijn spelling en grammatica is dus fonetischquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:41 schreef RipCity het volgende:
Het is kabar. Zeker ook weekje social work gedaan op Bali?
Mensen die traag pratenquote:
Hoor je niet vaakquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Hij is samen met zijn vader op vakantie geweest. Wat geweldig.
Naar Thailand, op bezoek bij de ladyboys.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Hij is samen met zijn vader op vakantie geweest. Wat geweldig.
Jullie zijn nog nooit op de kunstacademie geweest zeker. Daar zijn deze twee mainstreamquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Kom op zeg. Deze uiterlijken belooft toch niemand.
Ah, u bent daar bekend?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Typisch standaard Utrechts vrijgezelle vrouw. Dodelijke saai en eenheidsworst
Welneequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef Guppy het volgende:
[..]
Jullie zijn nog nooit op de kunstacademie geweest zeker. Daar zijn deze twee mainstream
Bij mij elke avond rond kwart voorquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
Leven als een local
Uganda
Fok loopt telkens vast lekker man
Ze heeft nooit dat haar gewassen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Met alle respect, maar dat haar van die dame ziet er niet heel fris uit
De laatste week weer tijdens First Datesquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij elke avond rond kwart voor
Dan was mijn klas compleet gestoord denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee
Die meid gaat echt nergens over
Willem ENGELEDquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Dookie dreads, zéér populair bij de afro amerikaanse populatie in Miami.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
In mijn studententijd heb ik uitgebreid onderzoek gedaan om tot dit oordeel te komen jaquote:
Ik zou haar wel eens 'normaal' willen zien. Nou ja, willen ook niet echt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Alleen Henrik Larsson kan dit dragenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Bob Marley dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen Henrik Larsson kan dit dragen
@:Caland @:Scrummie @:Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
“Sex on the beach en een aidsremmer graag”
Skipquote:
Witte sneakers. Barbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Nine. het volgende:
Wat hebben homo's toch met hoogwater, coltruien en spierwitte sneakers? @:ang3l
Lekker vrijquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Nine. het volgende:
Wat hebben homo's toch met hoogwater, coltruien en spierwitte sneakers? @:ang3l
Boefjequote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef alpeko het volgende:
Ik ben ook een keer alleen op vakantie gegaan
Mannen willen toch de girl nextdoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef SilverEyes het volgende:
Wat een wandelend cliché, die dame...
Telde dat ook als me-time?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef alpeko het volgende:
Het komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef alpeko het volgende:
Wel lekker rustig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef alpeko het volgende:
Ik denk eerder de Chinees in Heerlen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Ze vinden elkaar bij Heintje. No worries.
Sanne dacht ik.quote:
Geen principesquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef tja77 het volgende:
Zou deze wel doen, ondanks dat ze uit Tilburg komt.
'Hoe lust jij je ei in de ochtend?'quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Man met ego die je lastigvalt zodra je op een feestje op je drankjes bij de bar wacht
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Goudse kaaslul doet net alsof ie geen accent heeft.
Een keer met een vrouw thuisgekomen, praat er nog steeds over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Man met ego die je lastigvalt zodra je op een feestje op je drankjes bij de bar wacht
Shaken or stirred?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Nee hij beheerst het wel van nature al maar toch. Snel weglopen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is zo'n type dat zo'n dating/flirt/vrouwenregelen cursus doet.
Mijn ijs vaak wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef XSbig het volgende:
Ziet jullie eten er ook altijd zo chill uit?
Nee zoiets vreselijks dan ook weer nietquote:
Helemaal niet, dat zie je aan die geforceerde houding, totaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij beheerst het wel van nature al maar toch. Snel weglopen.
Of juist zo'n droeftoeter die pua-cursussen geeftquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is zo'n type dat zo'n dating/flirt/vrouwenregelen cursus doet.
Yes, leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Deze passen. Ben benieuwd of er eentje nee roept
Hebben we het over die blonde hamster die net binnen is ?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat zie je aan die geforceerde houding, totaal niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |