quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja man, lekker motorboaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Bij een strandwandeling gaan die bovenarmen wapperen.
Moet je mee naar z'n werk dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat mannen met leuk werk altijd onaantrekkelijk zijn
@yvonnequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Blondine lijkt op een jonge versie van een Fok!ster maar ik wil niet taggen
Nee maar een leeghoofd kan ik weinig meequote:
Iets jonger, ook brilquote:
Afgelopen weekend had ik papaweekend, weekend ervoor zat ik in België een paar uurtjes te vissen met mijn maten ja. Was weer gezellig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog gevist @:tja77
Ik zag zaterdag allemaal mannen dik aangekleed naast het kanaal
Feyenoordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Die ring lijkt wel een kakkerlak zo groot.
edit: wel bekendquote:
Was getrouwd dus eentje lijkt mequote:
Told youquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hans zoekt een twintiger maar kan het niet maken
quote:
Scheve duckface, tragisch.quote:
Dat is anders ook zo oneerlijk, lachen is voor haar waarschijnlijk toch wat lastiger.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ze knapt af zodra ze die vrolijke bek ziet
Ze is te leuk en relaxed voor dit ego dingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef Perrin het volgende:
Cees past er wel blij. Mag niet op de markt komen met die voeten.
Panseksueel valt ook op nonbinaire types.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Heette dat vroeger niet biseksueel is is dat iets totaal anders?
Dit heeft weer te maken met nog meer figuren uit het alfabet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Heette dat vroeger niet biseksueel is is dat iets totaal anders?
Man in blauw overhemd is een vrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Alle vrouwen zeggen nee vanavond behalve de 2 meisjes
Die date komt er nietquote:
Alles met een hartslag dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef Perrin het volgende:
Panseksueel valt ook op nonbinaire types.
Deze jongen weetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
Tillywood
BRABANTED
GET GAYED
CARNAVAL
NEEEEE
ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Is dit nou goed representatie van Tilburg?
Nou we hebben nog een kwartierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Fosive het volgende:
Vanavond geen Rieraraizuhh-praat? @:DKup
Met dat accent lijken ze sneller gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Dit zou wel eens een schijnhomo kunnen zijn
Tilburg, ik had het moeten wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met dat accent lijken ze sneller gay natuurlijk.
Die Roze Kermis komt daar niet voor niks hèquote:
Die zijn er niet volgens BNNVARAquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Coco het volgende:
Waar zijn de echte mannen geblezen?
Die het gras opeten, desnoods de modder.
ZUIDAS GENOTquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
amsterdam, groot pand
laat me raden
Meld je aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:03 schreef Coco het volgende:
Waar zijn de echte mannen geblezen?
Die het gras opeten, desnoods de modder.
Nee, Jason Statham is te veel eer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, al besproken. AliExpress Jason Statham.
Goede verkoper.quote:
Schaamhaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
'Ben jij goed met haar' aan een kale vragen.
Ik vind het echt ongelooflijk. Wie wil er nu zo uitdrukkingloos uitzien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Ik blijf het apart vinden om jezelf zo te verminken
Vroeger dik lelijk eendje dus doorgeslagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Ik blijf het apart vinden om jezelf zo te verminken
Welke vraag stel jij op een date?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Haha wat een onbeschofte vraag, eerste date.
Ik las Dannyquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bril homo heeft dezelfde intelligente blik als Donny vd Beek
Of hyper uit zichzelf?quote:
Je bent op tvquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Terug van "sporten"
Ace meegepakt met onderhandse service. @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
Ohjee, viool.quote:
Ace tegen de huisvrouwtjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Terug van "sporten"
Ace meegepakt met onderhandse service. @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ik spuit alleen mijn hele gezicht vol met plastic maar verder is alles echt hoor
Die Lenny waant zich een echte Nadal tegen die huismoekes.quote:
Ditquote:
Tijd voor een fok!tennismeetingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Die Lenny waant zich een echte Nadal tegen die huismoekes.
Ja dan ben je echt harteloos.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Joop_W het volgende:
Anderen eerst laten als je gaat afwijzen, dat is echt klasse.
Dat krijg je met premature ejaculaties cq voor het zingen de kerk uit te gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
met proberen haal je het volgende level niet
Ik word er al moe van.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
Zelfs siliconengriet vond die kale niet te doen
Geen mix?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel alleen heren dubbel en heren enkel. Dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |