SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Van je beste kant laten zienquote:
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ja, ik moet TWD ook nog eens afkijken
Dat ben ik als ik net niet bij mijn snack kan komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van je beste kant laten zien
Ik zou niet kunnen zeggen dat je iets mist.. het is OK.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik net niet bij mijn snack kan komen.
bijna weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dan maar weer even leren, eten en naar bed![]()
Morgen weer een dag
Ja dat zeg ik ook altijd. En over Dexter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.
Gevoelsmatig voelt dat wel zo, morgen is het alweer woensdagquote:
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd. En over Dexter.
Ja ik heb ook iets tegen die knar. In Six Feet Under al.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.
Als die vent van Lucifer erin zou spelen zou het al een heel ander verhaal zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook iets tegen die knar. In Six Feet Under al.
oh jammer. dexter is echt een leuke seriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.
Ja, ik doe aan zelf sabotagequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammer. dexter is echt een leuke serie
O ja Lucifer moet ik eigenlijk ook eens afkijken. Weet niet meer wat er allemaal gebeurde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vent van Lucifer erin zou spelen zou het al een heel ander verhaal zijn![]()
Er gingen mensen doodquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Lucifer moet ik eigenlijk ook eens afkijken. Weet niet meer wat er allemaal gebeurde.
En z'n hele familiequote:
Zeven dagen werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
de bedrijfsleidster maakt het rooster weer.
Heb het al voor volgende week
The VMBO is strong in this one.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:12 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Mag dit zomaar?
De teksten op die A4tjesZou de sollicitatiebrief van zo'n figuur wel eens willen zien
Ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
vind die koreaanse zombie serie wel vet
oh dat zou best kunnen. moet zeggen dat naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zit daar ook gewoon een verband tussen, hoe lichter het haar hoe fijner enzo.
Of mannen met een papadagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn huisvrouwenwerkdagen.
Minpunt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen. moet zeggen dat naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.
van die vieze oude mannenharen
goed tochquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn huisvrouwenwerkdagen.
Aflevering gaat ook wel snel he? Ondanks dat bijna een uur is.quote:
Ehummmmquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.
van die vieze oude mannenharen
ja had in eerste instantie niet door dat het idd zolang wasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Aflevering gaat ook wel snel he? Ondanks dat bijna een uur is.
ik houd het wel bij gelukkig.quote:
Laatst deze film gekeken: Gisaengchung (2019) - IMDbquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had in eerste instantie niet door dat het idd zolang was
Semi-mannen?quote:
Lijkt me uitdagend genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen ze op hun eigen kinderen passen.
Wat een hel. Had eerst de halve minuut van Squid Game per ongeluk op Engels staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de film is een zuid koreaanse film....
Heb jij nagesynchroniseerd gekeken ofzo?
Hahaha nee had het over hoe je het schrijft. Ik kijk altijd alles in originele taal.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij debiel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah snap emquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha nee had het over hoe je het schrijft. Ik kijk altijd alles in originele taal.
Boks.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in elk geval geen zin in koken, maar helaas... zal toch moeten
-1quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in elk geval geen zin in koken, maar helaas... zal toch moeten
Ja, de "huh, dat postte ik toch heul nie?"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
Maar deze film staat buiten Korea bekend als Parasite, op IMDb staat het ook zo voor mijn neus. Daarom dat ik even heh had want als ik de link post is het in originele taal.
Ja dat haha.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de "huh, dat postte ik toch heul nie?"
Moet kunnenquote:
Dat is ook zo'n beetje m'n laatste keer mac.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze nog weleens leuke acties of specials bij de Mac of is dat echt iets uit 1997?
Ja hallo, kook jij dan? Dan kom ik het over een uurtje ophalenquote:
Wat lusten jullie?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, kook jij dan? Dan kom ik het over een uurtje ophalen
quote:
We heten ‘Eetcafé De Lachende Vis’ en niet ‘Restaurant De Culinaire Kreeft’. Daarom eet u bij ons gewoon lekker, zijn de porties eerlijk, is de ambiance gemoedelijk en de rekening prettig betaalbaar. Bovendien doen onze koks en medewerkers in de bediening hun werk met liefde. En dat proeft u.quote:
US' keuken klinkt meer als een Brownies van downies ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Gwebbelkontje, gwebbelkontje, draai eens om, ja toe maar lekker zwieren en weupen met die heupen, allemaal tegelijk nu, jaaaaaaaaaaaaah mooi dit.
Koffie en brownies met extra veel kwijl.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US' keuken klinkt meer als een Brownies van downies ofzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We heten ‘Eetcafé De Lachende Vis’ en niet ‘Restaurant De Culinaire Kreeft’. Daarom eet u bij ons gewoon lekker, zijn de porties eerlijk, is de ambiance gemoedelijk en de rekening prettig betaalbaar. Bovendien doen onze koks en medewerkers in de bediening hun werk met liefde. En dat proeft u.
Gr. verontrustend vieze Frank.
Lekker smeuiig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie en brownies met extra veel kwijl.
Ik weet niet of ik hier fan van word.quote:
Van die Egyptische drab, gortdroge koffiebonengruis met drie of als je geluk hebt vier drupjes bruin poepwater.quote:
Ik heb weleens coffee to go gedaan bij zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
Bij brownies en downies kan je oprecht lekker lunchen.
"De continu naar buiten hangende tong drukt op de onderlip, die daardoor wordt uitgerekt, dit vergemakkelijkt het optreden van overmatig kwijlen en geeft problemen met het drinken en praten"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
Bij brownies en downies kan je oprecht lekker lunchen.
Onzinquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De continu naar buiten hangende tong drukt op de onderlip, die daardoor wordt uitgerekt, dit vergemakkelijkt het optreden van overmatig kwijlen en geeft problemen met het drinken en praten"
Moest eigenlijk aan een hond denken bij deze tekst.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De continu naar buiten hangende tong drukt op de onderlip, die daardoor wordt uitgerekt, dit vergemakkelijkt het optreden van overmatig kwijlen en geeft problemen met het drinken en praten"
Waarom?quote:
Ja, maar dat was niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde maar dan bij honden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Ik moest gewoon aan een fout gefokte hond denken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet wat ik bedoelde
Ja én eigenlijk ben ik ook niet aardigquote:
Das feitelijk wel precies hetzelfde alleen mag je het niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Ik moest gewoon aan een fout gefokte hond denken.
Gelukkig heb ik het niet gezegd, maar getypt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das feitelijk wel precies hetzelfde alleen mag je het niet zeggen.
Of een ongelukkig mismatch in dna
Kwartje viel pas na deze opmerkingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:54 schreef Ama het volgende:
Ja ik drink niet dus kwartje viel wat later.
Fry Februaryquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België is het dry Februari.
AMAAI ZENNEEEquote:
Hoe is't breedbekkikker?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik lijk er zelf ook wel een, jarenlang geen zuurtjes op en nu dacht ik ha die koop want daar heb ik een keer zin in zeg![]()
Wilde ik er net eentje pakken maar in een opwelling stopte ik er twaalf tegelijk in mijn mond.
Ik maak het mee, ik maak het mee.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwartje viel pas na deze opmerking
En in het MO is het altijd droogquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België is het dry Februari.
Jaartje volhouden anders?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En in het MO is het altijd droog
Dit jaar maar weer een keer overslaan aubquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens 'n Oetel, altijd 'n Oetel.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit jaar maar weer een keer overslaan aub
Bij eten horen wat wijntjes idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh. Wil zaterdag gewoon weer lekker uit eten met een wijntje.
dat heb ik nou nooit gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij eten horen wat wijntjes idd.
waarom dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik vind jou ook meer een bacardimeisje
Ja maar jij zou dan doordrinken en na een paar uur wijn slobberen op de tafels gaan dansen en schreeuwen 'Ik ben het toetje, mokkagebakje, jaaaaaaaaah dansen dansen ik ben een toetje woehoe"quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij zou dan doordrinken en na een paar uur wijn slobberen op de tafels gaan dansen en schreeuwen 'Ik ben het toetje, mokkagebakje, jaaaaaaaaah dansen dansen ik ben een toetje woehoe"
ja op basis van watquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon sterke mixdrankjes passen wel
Dit leek me wel evident, zo'n kerel kan en mag nooit meer los rondlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Een Noorse rechtbank heeft het verzoek van Anders Breivik om vervroegd te worden vrijgelaten, afgewezen. De rechtsextremistische terrorist die ruim tien jaar geleden 77 mensen doodde, is volgens de rechtbank nog altijd gevaarlijk.
In juli 2011 liet Breivik eerst een autobom ontploffen in de Noorse hoofdstad Oslo, waarbij acht mensen omkwamen. Daarna schoot hij op het eiland Utøya 69 mensen dood, voornamelijk tieners op een jongerenkamp van de Arbeiderspartij.
Breivik kreeg hiervoor de hoogst mogelijke straf van 21 jaar cel, die telkens kan worden verlengd zolang hij als een gevaar voor de samenleving wordt beschouwd. Na tien jaar kan hij om vervroegde vrijlating vragen en daarom was hij naar de rechter gestapt.
Hitlergroet
Op de zitting van twee weken geleden bracht de nu 42-jarige Breivik de Hitlergroet en toonde hij racistische teksten. Hij zei dat hij nog dezelfde standpunten heeft, maar dat hij die nu vreedzaam wil bereiken.
"Het risico op geweld is nog altijd aanwezig en net zo groot als toen hij voor het eerst werd veroordeeld", schrijft de rechtbank bij de afwijzing van Breiviks verzoek. Over een jaar heeft hij opnieuw de mogelijkheid om te vragen om vervoegde vrijlating.
hij mag op een gegeven moment toch vrijkomen dacht ik? Dacht dat er iets was met levenslang daar?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leek me wel evident, zo'n kerel kan en mag nooit meer los rondlopen.
iig geen BrEeZaHsLetJe...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik vind jou ook meer een bacardimeisje
Op basis van alcohol, duh. Wat dacht je dan? Lijm? Verf?quote:
Wat flauw van die rechter zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Een Noorse rechtbank heeft het verzoek van Anders Breivik om vervroegd te worden vrijgelaten, afgewezen. De rechtsextremistische terrorist die ruim tien jaar geleden 77 mensen doodde, is volgens de rechtbank nog altijd gevaarlijk.
Ja daar is wat mee maar verlengen kunnen ze wel steeds geloof ik als de rechter beslist dat je knettergek bent en een gevaar vormt voor anderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij mag op een gegeven moment toch vrijkomen dacht ik? Dacht dat er iets was met levenslang daar?
ja denk dat dat ook niet zal gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar is wat mee maar verlengen kunnen ze wel steeds geloof ik als de rechter beslist dat je knettergek bent en een gevaar vormt voor anderen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel enthousiast ergens aan beginnen en dan op de tafels eindigen
DUs toch Breezers??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hou sowieso van zoet. Vind wijn echt vies hoe vaak ik het ook probeer
Breezerbalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Malibu colaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Net als een vlindertjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de club trakteren op zoete drankjes dus.
Oeps, nu heb ik mijn tijdmachine verklaptquote:
Denk dattie eerst in een half open inrichting komtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat dat ook niet zal gebeuren
Misschien is ie nou poeslief en kan bij een KDV aan de slag?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat dat ook niet zal gebeuren
en heb je al vele naarlingen buiten weten te houden met je nieuwe bel?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bitterbal zit nog in haar coconnetje gedurende de winter.
Af en toe een drolletje, restjes sushi en hagelslag naar buiten vegende en dan meteen even met een nat pinkje voelen of het al 25 graden is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bitterbal zit nog in haar coconnetje gedurende de winter.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een drolletje, restjes sushi en hagelslag naar buiten vegende en dan meteen even met een nat pinkje voelen of het al 25 graden is.
Even je thermostaat op 30 graden zetten en je dekentje om je heen wikkelen op maximaal vermogenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
probeer mij nu soms in te denken hoe die tropische warmte nou voelt
Cellofaanfolie is realistischerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je thermostaat op 30 graden zetten en je dekentje om je heen wikkelen op maximaal vermogen
denk dat ik dan ook wat kilo's kwijt benquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je thermostaat op 30 graden zetten en je dekentje om je heen wikkelen op maximaal vermogen
Wijn is ook gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nog wel wat meer ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik dan ook wat kilo's kwijt ben
Aluminiumhoedjespakquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cellofaanfolie is realistischer
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijn is ook gewoon niet lekker.
Mijn vriendin houdt me nu in de gatenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en heb je al vele naarlingen buiten weten te houden met je nieuwe bel?
Hele rijsttafel naar binnen gewerkt?quote:
hoe datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt me nu in de gaten
Mag nu iedere keer uitleggen waarom ik naar buiten ga. Stond vandaag ook te lang met de nieuwe buurvrouw te praten.quote:
is ze lekker?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag nu iedere keer uitleggen waarom ik naar buiten ga. Stond vandaag ook te lang met de nieuwe buurvrouw te praten.
slecht idee die bel citizenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag nu iedere keer uitleggen waarom ik naar buiten ga. Stond vandaag ook te lang met de nieuwe buurvrouw te praten.
Nooit fan van geweestquote:
Patatje met een frikandel speciaalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele rijsttafel naar binnen gewerkt?
En voor de rest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patatje met een frikandel speciaal
Misschien wil Cali voor de zekerheid ook een deurbel in de slaapkamer?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef tijdmachinequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeps, nu heb ik mijn tijdmachine verklapt
Ik mis nog een snack.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patatje met een frikandel speciaal
Als ik denk aan al die dagen,quote:
En dat was het?quote:
Meteen geboekt?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
jongens. kijk net naar ticket naar thailand. 511 euro met emirates
Boeken danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
jongens. kijk net naar ticket naar thailand. 511 euro met emirates
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik denk aan al die dagen,
dat ik mij zo heb misdragen.
Dan denk ik,
had ik maar een tijdmachine.
Maar die heb ik niet,
Dus zal ik mij gedragen,
En zal ik blijven sparen,
Sparen voor een tijdmachine.
nee moet er even overnadenken en vrij vragen en even nadenken nogquote:
Hmm, ik zou eerder voor een kleintje gaan en dan 2 snacks, friet is altijd alleen maar de eerste paar stukjes lekker en daarna wordt het al gauw mehquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik had een grote patat. Zoveel eet ik ook weer niet
Hoe lang mag je? Maximaal 3 weken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
maar dacht dat het niet haalbaar was maar heb natuurlijkgewoon vakantiedagen.
Dat fenomeen ken ik niet
Dan krijg je ook nog doorbetaald ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
maar dacht dat het niet haalbaar was maar heb natuurlijkgewoon vakantiedagen.
Dat fenomeen ken ik niet
Van patat pinda-MAYO kan ik geen genoeg krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik zou eerder voor een kleintje gaan en dan 2 snacks, friet is altijd alleen maar de eerste paar stukjes lekker en daarna wordt het al gauw meh
1 dag daar en ze willen je gelijk al het land uit hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang mag je? Maximaal 3 weken?
Mijn manager zei vandaag uit zichzelf dat het prima is als ik over een poosje een tijdje vanuit Hongarije zou willen werken
Ja maakt voor de overheid niet uit of je nou hier uit het raam kijkt of in Budapestquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager zei vandaag uit zichzelf dat het prima is als ik over een poosje een tijdje vanuit Hongarije zou willen werken
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik zou eerder voor een kleintje gaan en dan 2 snacks, friet is altijd alleen maar de eerste paar stukjes lekker en daarna wordt het al gauw meh
Waarom zou je dat in vredesnaam met elkaar mixenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van patat pinda-MAYO kan ik geen genoeg krijgen
ga ja alweer op reis?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet er even overnadenken en vrij vragen en even nadenken nogzou dan half april gaan denk ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je ook nog doorbetaald ook.
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maakt voor de overheid niet uit of je nou hier uit het raam kijkt of in Budapest
Meteen wat uitkeringstrekkers spotten daar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maakt voor de overheid niet uit of je nou hier uit het raam kijkt of in Budapest
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam met elkaar mixenbeetje alsof je een glas lekker ijskoud bier hebt en het dan aanlengt met karnemelk
In van mijn vrienden kwam daar in een enorme bore-out terecht. Maar die zit nu op een andere plek bij de overheid waar er altijd paniek is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkGa daar nooit meer weg.
Ja, ik was wel verrastquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo dat is fijn !
ja net een maand. als je langer gaat s het ticket ook duurder
voor nu wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was wel verrastIk mag ook flexibel omgaan met mijn vrije dag
Is dat genoeg voor je?
VWS?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar die zit nu op een andere plek bij de overheid waar er altijd paniek is.
De Belastingdienst?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In van mijn vrienden kwam daar in een enorme bore-out terecht. Maar die zit nu op een andere plek bij de overheid waar er altijd paniek is.
De Betastingsdienstquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In van mijn vrienden kwam daar in een enorme bore-out terecht. Maar die zit nu op een andere plek bij de overheid waar er altijd paniek is.
In de regering?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar die zit nu op een andere plek bij de overheid waar er altijd paniek is.
Ja. Hij is eigenlijk niet gemaakt voor de politieke spelletjes dus heel lang zal hij er wel niet zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Belastingdienst?![]()
Deze organisatie is gelukkig niet heel saai. Speelt veel en ik ben de eerste en enige in mijn vakgebied. Dus er is heel veel te doen.
Politieke spelletjes ben ik ook niet dol op. Maar die had ik in mijn vorige baan ook maar genoeg, dus daar kan ik wel mee dealen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Hij is eigenlijk niet gemaakt voor de politieke spelletjes dus heel lang zal hij er wel niet zitten.
pinda mayo is prima, niet mijn eerste keus, maar is primaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam met elkaar mixenbeetje alsof je een glas lekker ijskoud bier hebt en het dan aanlengt met karnemelk
mijn nichtje die een andere baan zocht is deze week aangenomen bij Danonequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Belastingdienst?![]()
Deze organisatie is gelukkig niet heel saai. Speelt veel en ik ben de eerste en enige in mijn vakgebied. Dus er is heel veel te doen.
Dit is waanzin.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je ook nog doorbetaald ook.
Wat gaat ze daar doen? Was ze niet iets van account manager of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje die een andere baan zocht is deze week aangenomen bij Danone
Dat laatste had ik op mijn frikandelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
pinda mayo is prima, niet mijn eerste keus, maar is prima
liever gewoon mayo, curry, ui
ja ze werkte bij een koffiecups fabrikantquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat gaat ze daar doen? Was ze niet iets van account manager of zo?
Toetjes
Heb je de @Ama al buiten gezetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even de gepaneerde slangenschubbenschnitzel in de oven
Teringquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
bizar he.
krijg zelfs nog vakantiegeld ook
*doet schimmelkaas in etto's brievenbus*quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even de gepaneerde slangenschubbenschnitzel in de oven
jij.... jij serpent!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WALGELIJKquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*doet schimmelkaas in etto's brievenbus*
Waanzin? Dit is Sparta!quote:
Ik heb jaren gewerkt met account executives en het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat ze doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werkte bij een koffiecups fabrikant
Nu gaat ze denk ik ongeveer het zelfde doen?
Ja dat mentioned wat lastig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ama's... ze zitten met z'n twaalven in een doosje
ja zij was bv verantwoordelijk voor starbucks en tesco in engeland dus dat was dan haar verantwoordelijheid dat die bedrijven de bestelde coffeecups kregen met de juiste kwaliteit en eisen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt met account executives en het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat ze doen
yep... nog een uurtje of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat mentioned wat lastig.
Maar staan ze al buiten
Sowieso al die sales afdelingen die zichzelf vooral heel belangrijk makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt met account executives en het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat ze doen
Kunnen ze even goed afkoelenquote:
altijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste had ik op mijn frikandel
Meestal wel prima salarissen. Account executives bij mijn vorige werk verdienden 7-8Kquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zij was bv verantwoordelijk voor starbucks en tesco in engeland dus dat was dan haar verantwoordelijheid dat die bedrijven de bestelde coffeecups kregen met de juiste kwaliteit en eisen.
En dan is starbucks bv een hele andere partij dan tesco. Volgens mij was het vrij stressvol
Praatjesmakersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso al die sales afdelingen die zichzelf vooral heel belangrijk maken
lui zwijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:06 schreef dud0r het volgende:
Geen toetje gehaald![]()
En geen zin meer om van de bank te komen
ja dat verdiend ze niet maar ze verdiende goed. Ze is ook erg ambiteus en ijverig in wat ze doetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal wel prima salarissen. Account executives bij mijn vorige werk verdienden 7-8K
Gewoon of pindasaus of appelmoesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
pinda mayo is prima, niet mijn eerste keus, maar is prima
liever gewoon mayo, curry, ui
Dat is zo. Bij ons hadden sommigen ook wel grote accounts en shit kwam altijd op hun bord terecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat verdiend ze niet maar ze verdiende goed. Ze is ook erg ambiteus en ijverig in wat ze doet
maar in het geval, van starbucks ofzo gaat het gewoon om gruwelijk veel geld voor zon fabrikant dus ja dan is het wel belangrijk dat er iemand op zit die er voor regelt dat er geen reden is om weg te gaan
ja bij haar ook. Als op vakantie ging en ze kwam terug was het altijd misquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo. Bij ons hadden sommigen ook wel grote accounts en shit kwam altijd op hun bord terecht.
Dat zou ik niet trekken. Collega vertelde dat hij op kerstavond een mail op hoge poten kreeg van één van zijn relaties die vond dat ze nog 70k tegoed hadden. Daar had hij het hele kerstweekend slecht van geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij haar ook. Als op vakantie ging en ze kwam terug was het altijd mis
Gras groen, water nat, bal sushi, kersenlippen chocolade, etc etcquote:
gewoon @Ama vragen of ze wat gevulde koeken komt bezorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gras groen, water nat, bal sushi, kersenlippen chocolade, etc etc
ja geloof dat ze zulke erge dingen niet heeft gehad maar denk dat ze er ook wel bovenop zat. Er was bv ook een collega die onder haar werkte in haar team die regelmatig moest huilen ofzo omdat mijn nichtje geen foute ofzo accepteerdequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou ik niet trekken. Collega vertelde dat hij op kerstavond een mail op hoge poten kreeg van één van zijn relaties die vond dat ze nog 70k tegoed hadden. Daar had hij het hele kerstweekend slecht van geslapen
Denk dat ik ze zelf moet halen danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon @:ama vragen of ze wat gevulde koeken komt bezorgen
Ik ga denk ik met Kurt Russell Boston aan gort schietenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef dud0r het volgende:
Ga ik een film kijken of met Kassandra Griekenland uitmoorden?
Is dat een game?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met Kurt Russell Boston aan gort schieten
Welke game is dat danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met Kurt Russell Boston aan gort schieten
welke game is dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:19 schreef dud0r het volgende:
Ga ik een film kijken of met Kassandra Griekenland uitmoorden?
Hoe was het in de mooiste stad van de hele wereld ,we noemen het even Den Haag ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga met koffie mezelf oppeppen.
En ik zou nog even naar buiten moeten, maar heb geen zin
Blijven er nog maar 3 weken overquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef bitterbal het volgende:
met test en go moet ik wel een week in een speciaal geselecteerd [ afbeelding ] hotel
op dag van aankomst eerste test. als die negatief is mag je dus verder reizen naar een ander geselecteerd hotel waar je nog 6 dagen moet slapen en op de laatste dag nog een test moet ondergaan
Primaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe was het in de mooiste stad van de hele wereld ,we noemen het even Den Haag ?
Ja die mag je wel op dat eiland doen en je mag je hotel verlaten maar je moet er slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijven er nog maar 3 weken over
welk ambtenarenkantoor precies?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PrimaAl heb ik eigenlijk alleen het kantoor van binnen gezien
Leuk hotel op een leuke plek wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die mag je wel op dat eiland doen en je mag je hotel verlaten maar je moet er slapen
Klinkt helemaal niet zo leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:46 schreef bitterbal het volgende:
Dus eerst super speciaal hotel in Bangkok. Test negatief. Naar eiland. En dan 6 dagen in super speciaal hotel op eiland.
Ja her zijn allemaal dure hotels natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hotel op een leuke plek wel?
Nou je mag staan en gaan waar je wilt als je maar in dat hotel slaapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet zo leuk eigenlijk.
Mja, het is beter dan niks misschien? Ik denk dat je Thailand intussen wl erg mist.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja her zijn allemaal dure hotels natuurlijk
Assassin's creed odysseyquote:
ja onwijsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het is beter dan niks misschien? Ik denk dat je Thailand intussen wl erg mist.
quote:
Gewoon Fallout 4 en mijn karakter heet nu Kurt Russellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |