SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Van je beste kant laten zienquote:
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ja, ik moet TWD ook nog eens afkijken
Dat ben ik als ik net niet bij mijn snack kan komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van je beste kant laten zien
Ik zou niet kunnen zeggen dat je iets mist.. het is OK.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik net niet bij mijn snack kan komen.
bijna weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dan maar weer even leren, eten en naar bed![]()
Morgen weer een dag
Ja dat zeg ik ook altijd. En over Dexter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Misschien ooit.
Gevoelsmatig voelt dat wel zo, morgen is het alweer woensdagquote:
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd. En over Dexter.
Ja ik heb ook iets tegen die knar. In Six Feet Under al.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.
Als die vent van Lucifer erin zou spelen zou het al een heel ander verhaal zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook iets tegen die knar. In Six Feet Under al.
oh jammer. dexter is echt een leuke seriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het concept van Dexter wel interessant, maar ik vind die vent een irritant hoofd hebben, dus laat maar.
Ja, ik doe aan zelf sabotagequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammer. dexter is echt een leuke serie
O ja Lucifer moet ik eigenlijk ook eens afkijken. Weet niet meer wat er allemaal gebeurde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die vent van Lucifer erin zou spelen zou het al een heel ander verhaal zijn![]()
Er gingen mensen doodquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Lucifer moet ik eigenlijk ook eens afkijken. Weet niet meer wat er allemaal gebeurde.
En z'n hele familiequote:
Zeven dagen werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
de bedrijfsleidster maakt het rooster weer.
Heb het al voor volgende week
The VMBO is strong in this one.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:12 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Mag dit zomaar?
De teksten op die A4tjesZou de sollicitatiebrief van zo'n figuur wel eens willen zien
Ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
vind die koreaanse zombie serie wel vet
oh dat zou best kunnen. moet zeggen dat naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zit daar ook gewoon een verband tussen, hoe lichter het haar hoe fijner enzo.
Of mannen met een papadagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn huisvrouwenwerkdagen.
Minpunt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat zou best kunnen. moet zeggen dat naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.
van die vieze oude mannenharen
goed tochquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn huisvrouwenwerkdagen.
Aflevering gaat ook wel snel he? Ondanks dat bijna een uur is.quote:
Ehummmmquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef dud0r het volgende:
naarmate ik ouder word het wel iets donkerder wordt en ik op meer plekken haar krijg.
van die vieze oude mannenharen
ja had in eerste instantie niet door dat het idd zolang wasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Aflevering gaat ook wel snel he? Ondanks dat bijna een uur is.
ik houd het wel bij gelukkig.quote:
Laatst deze film gekeken: Gisaengchung (2019) - IMDbquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had in eerste instantie niet door dat het idd zolang was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |