SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gone with the wind Corriequote:
Jat hem en gooi hem in het open haard.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Je hoort elke dag bonk bonk en vroeg je al af wat dat was?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onze genenpoelEerder een genenmoeras.
Snel! er op af!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
"Fetch"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Verontrustend dat je hierover nadenkt, Frankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.
M'n werk is nog niet af he.quote:
Oke Voldemortquote:
Ik heb gewoon een neus hoor.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond die film op Disney kijken waar je het gisteren over had. @:cherrylips
Ieder uur wel eventjes, niks geks aan toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verontrustend dat je hierover nadenkt, Frank![]()
Noooh.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
Woah. Overstaptrein op een ander spoor dan normaal.
![]()
Helemaal in de war nu
Ja. Vind dat echt niet kunnenquote:
Moet je ook niet meer doen.quote:
Ik woon te ver weg om even langs te komenquote:
Yoloooo, gewoon doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus in de verleiding om vanmiddag eerst even richting die stomme stok te lopen.Jammer dat het een beetje een kutpunt is om de auto neer te zetten op dat tijdstip.
quote:
We gaan binnenkort gewoon een keer met z'n allen. Maken we er een dagje weg vanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg om even langs te komenanders: gevulde koeken-tijd
Mja, je kan daar dus niet "even" parkeren, want dan sta je godsgruwelijk in de weg.quote:
Bietje hunnebedden koekeloerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan binnenkort gewoon een keer met z'n allen. Maken we er een dagje weg van
Heb je wel gelijk je stappen gezetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, je kan daar dus niet "even" parkeren, want dan sta je godsgruwelijk in de weg.![]()
Keerzijde is dat ik binnen een half uur heen en weer gewandeld ben vanaf werk.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk je stappen gezet
Die had ik niet eens gezien.quote:
*woning zwaait terug*quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
Even zwaaien naar ballie haar oude woning
telefoon mee naar de wcquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc en ik sta nog steeds in de wacht
Ik bel met mijn koptelefoon en net op de wc heb ik geen/ slecht bereik (meer).quote:
Ja dat wel. ik wist dat er nog wat mails moesten komen, denk zal eens kijken. Nu weet ik waarom ik ze niet binnen zag komenquote:
"Ineens"quote:
fijne vetklepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wel. ik wist dat er nog wat mails moesten komen, denk zal eens kijken. Nu weet ik waarom ik ze niet binnen zag komen
...bami?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets heel erg lekkers, even te bedenkelen wat ik ga scoren
Zuurkoolsap.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets heel erg lekkers, even te bedenkelen wat ik ga scoren
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef Karzai het volgende:
Mijn nieuwe chinese buurvrouw is nog wat schuw, we hebben nog geen kennis gemaakt
Kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.
Mja het hoeft ook niet maar ze zal toch mee moeten doen aan de vvequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.
Zit ook regelmatig met een vork zo maar dan uit klunzigheidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gekke manier heeft die specimen wat van jou weg
Denk dat deze liever een dansje doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit ook regelmatig met een vork zo maar dan uit klunzigheid
het is ook wel een erg toevallige plekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deed
Het was ook een flinke broekspleetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook wel een erg toevallige plek
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry was even omkleden want regen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deed
Dit geloof je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook wel een erg toevallige plek
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
Ik zou wel willen weten wie mijn buren zijn
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.
Ik zie mijn buren ook bijna nooit, maar wel handig om elkaar een keer gezien te hebben. En we zitten samen in een pand, dus telefoonnummer is ook wel handig mocht er iets zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.
Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb op werk een keer een vork op een baby laten vallen dus ja
Die wonen dan zelf wel langs een verzuurd wijfje, moet je ook maar treffenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.
Per ongelukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze weinig last van hoor als ik achter mijn laptop zuur loop te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wonen dan zelf wel langs een verzuurd wijfje, moet je ook maar treffen
Lekker je eigen stank inademen de hele tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:08 schreef Karzai het volgende:
Dat was een lekker broodje salami, nu met mijn knoflookmuiltje weer een mondkapje op
"Laten vallen"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja misschien onbewust nietquote:
Misschien deed ze thuis die baby ook al met bestek steken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja misschien onbewust niet![]()
Zette mij schrap voor de woeder van de moeder die ik had verwacht maar ze was helemaal niet boos
Top begon ook tijd te worden.quote:Marc van der Linden stopt na twintig jaar bij RTL Boulevard
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja misschien onbewust niet![]()
Zette mij schrap voor de woeder van de moeder die ik had verwacht maar ze was helemaal niet boos
Ik vermoed eerder met snacks en gebakjes eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel heeft het ook te druk met allerlei seksfeestjes.
En drugsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel heeft het ook te druk met allerlei seksfeestjes.
awwwwquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien deed ze thuis die baby ook al met bestek steken.
kijk eens wat een baasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder met snacks en gebakjes eten.
ik heb stel polen als buren waarbij de man alleen beetje engels spreekt, andere buren zittrn "aan de andere kant" van de gallerij dus die kom ik nooit tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Da fuck.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk eens wat een baas![]()
https://fb.watch/aUXFvwIjAj/
Ik koop ze bewust niet. Dan zijn ze binnen 4 uur op.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb al meer dan een week een bak paaseitjes in de woonkamer staan. Ik eet het amper? Ik ben ziek? Help?
wat is deze.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb al meer dan een week een bak paaseitjes in de woonkamer staan. Ik eet het amper? Ik ben ziek? Help?
ik heb ze ook nog niet gekocht. goed he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik koop ze bewust niet. Dan zijn ze binnen 4 uur op.
Heb 6 jaar naast buren gewoond waarvan ik de naam niet wist, maar waren aardige mensen en zeiden altijd hallo. Toen op het laatst had ik pas echt wat meer contact met de buurvrouw en zaten we zo 3 uur te kletsenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
Ik zou wel willen weten wie mijn buren zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dit: https://www.rollingstone.(...)-in-new-york-904777/
Water nat, gras groen, etc etcquote:
wat voor taart is het dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
Iemand heeft hier taart neergezet.
geen idee wie, maar ik hoef het niet.
Ik ga vanavond deel twee kijken denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond die film op Disney kijken waar je het gisteren over had. @:cherrylips
wat voor snacks?quote:
Oke, sorry hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
hmm nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor snacks?
kunnen we ruilen?
Is alleen lekker als dat zelfgemaakt is, ik hoef geen taarten uit de supermarkt.quote:
je hebt er stiekem laxeermiddel in gedaan he?quote:
M'n vader maakt de lekkerste tiramisu. Z'n recept staat op een of ander vies oud onleesbaar vodje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is alleen lekker als dat zelfgemaakt is, ik hoef geen taarten uit de supermarkt.
Ik wil wel taartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
En nu?quote:
Ik kom er nu aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee.
heb kaassoufleetjes en mini frikandelletjes
Het is wel van een echte bakker, niet uit de supermarkt, maar dan nog ben ik niet kapot van tiramisuquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is alleen lekker als dat zelfgemaakt is, ik hoef geen taarten uit de supermarkt.
Viesdikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee.
heb kaassoufleetjes en mini frikandelletjes
Misschienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt er stiekem laxeermiddel in gedaan he?
Gevoederd worden klinkt wel of je een feeder hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik wachten tot het avondeten tot ik weer gevoederd word.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader maakt de lekkerste tiramisu. Z'n recept staat op een of ander vies oud onleesbaar vodje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is wel van een echte bakker, niet uit de supermarkt, maar dan nog ben ik niet kapot van tiramisu
Viesdikquote:
Ik zal vanuit de trein zwaaien naar de snelwegquote:
niet overdrijven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Zelfgemaakte tiramisu is goddelijk
Thuiswerken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag ook echt maar 1832 stappen gezet
Mascarpone heeft dan ook meer weg van room dan van kaasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:45 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs ik vind tiramisu heerlijk terwijl ik geen kaasliefhebber ben
249 Moerdijkquote:
Ik verkies tiramisu boven pizza.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet overdrijven.
Het is geen pizza
Ja ok, meer van een volle kwark eigenlijk. En volle kwarkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mascarpone heeft dan ook meer weg van room dan van kaas
Yup en geen zin om te lopenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verkies tiramisu boven pizza.
Pizza is niet zo bijzonder
1292.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag ook echt maar 1832 stappen gezet
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1292.
Ik moet die stomme stok echt maar gaan halen denk ik.
100 miljoen miljardquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup en geen zin om te lopen
Ja, nee. Geen fan.quote:
Dit klinkt best lekkerquote:
Meh.quote:
quote:WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR
DHLquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, tyf op DHL, ik had 'm vanmorgen al aangepast.
[..]
Ik kreeg vandaag een hele reeks paniekmails van de DPD dat ik mijn pakket snel moest ophalen want dat kon nog maar tot morgen. Klik je op de link en zie je gewoon in het overzicht staan dat ik het volgende week al heb afgehaaldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had dat ook aangepast en VERRASSING staan ze toch aan de deur.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft iemand het vinkje niet aangekliktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een hele reeks paniekmails van de DPD dat ik mijn pakket snel moest ophalen want dat kon nog maar tot morgen. Klik je op de link en zie je gewoon in het overzicht staan dat ik het volgende week al heb afgehaald
Ja, dit flikken ze steeds. SCHIJTirritant.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dat ook aangepast en VERRASSING staan ze toch aan de deur.
Ik had de bezorgtijd laatst aangepast naar later op de dag. Ja nee dus he, stond dus gewoon 's ochtends voor de deur.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt het volgende week opgehaaldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een hele reeks paniekmails van de DPD dat ik mijn pakket snel moest ophalen want dat kon nog maar tot morgen. Klik je op de link en zie je gewoon in het overzicht staan dat ik het volgende week al heb afgehaald
Nu de kinderen nogquote:
Ik ga nu naar huis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin meer, eigenlijk
Bij de overheidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis.
Best wel afgemat na mijn eerste dag
Beetje een informatie overloadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de overheid![]()
Ben je niks gewend ofzo
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje een informatie overload
Brrr!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
wat is dat toch met die vrouwen die hun wenkbrauwen weg halen en dan zon brede streep tekenen
wie heeft ooit gezegd dat dat mooi is
Minder werk dan met zo'n bos wild stug haar boven je ogen te worstelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
wat is dat toch met die vrouwen die hun wenkbrauwen weg halen en dan zon brede streep tekenen
Mooi, dit gaat leuk worden dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was wel een toffe dag. Aardige manager, leuke collega’s
Denk zon streep tekenen wel meer werk is elke dagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder werk dan met zo'n bos wild stug haar boven je ogen te worstelen?
Waarheen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn al jaren geleden vertrokken.
Ja of ze hebben van nature gewon erg lelijke wenkies of zo?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk zon streep tekenen wel meer werk is elke dag
Ja, ik heb er wel een goed gevoel overquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, dit gaat leuk worden dus
Had je vakantie?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
Eerste dagje werken hier ook weer, wat heb ik het toch weer gemist![]()
Als grijze plakpoep ergens in een Praagse goot
Hij was wel af en toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je hem niet gemist hier dan?
Gewoon verlof, niet echt vakantie, hoop thuisshit moeten regelen na lange tijd geen dagen vrij gepakt te hebben, dan loopt dat een beetje op en lekker smurfen tussendoor.quote:
Dan neem je al aan dat ze überhaupt zichtbare wenkbrauwen hadden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Daar spreken we maar niet meer over anders draaien de DM servers overuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat hij een nieuwe scharrel had.
ja diebedoel ik niet maar er zijn heel veel vrouwen die het gewoon weg haalde om het te kunnen tekenenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan neem je al aan dat ze überhaupt zichtbare wenkbrauwen hadden.
ze missen kleurplatenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja diebedoel ik niet maar er zijn heel veel vrouwen die het gewoon weg haalde om het te kunnen tekenen
Ontevreden met de vorm dan denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja diebedoel ik niet maar er zijn heel veel vrouwen die het gewoon weg haalde om het te kunnen tekenen
je haalt alles er af en dan teken je ze?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ontevreden met de vorm dan denk ik.
Ik teken ze ook al jaren hoor.
Soms. Hangt van m'n bui af.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je haalt alles er af en dan teken je ze?
En alle shit is nu geregeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon verlof, niet echt vakantie, hoop thuisshit moeten regelen na lange tijd geen dagen vrij gepakt te hebben, dan loopt dat een beetje op en lekker smurfen tussendoor.
Gaat ook beter met een biertje erbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar spreken we maar niet meer over anders draaien de DM servers overuren.
Boks.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms. Hangt van m'n bui af.
Je ziet ze toch niet als ik ze laat zitten.
Niet even meegenomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Die stomme stok lag er nog wel.@:ama
je moet toch wel wat zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms. Hangt van m'n bui af.
Je ziet ze toch niet als ik ze laat zitten.
Nee, er kwam een vieze donkere wolk aandrijven, dan wandel ik liever niet door de berm.quote:
Vanaf een afstandje? Amper.quote:
Hmm ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, er kwam een vieze donkere wolk aandrijven, dan wandel ik liever niet door de berm.
Wattenschijfje kan nog niet lezenquote:
geen vlassig snorretje wat je alleen ziet als het licht er goed op valt?quote:
Van die meervalsnorharen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen vlassig snorretje wat je alleen ziet als het licht er goed op valt?
over een paar jaar lijk je op je UIquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn in de loop der jaren wel wát donkerder geworden trouwens. Net als de rest van m'n haar.
Allemaal nieuwe prikkelssssquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis.
Best wel afgemat na mijn eerste dag
Die zijn bij mij gelukkig wel donker.quote:
ik heb je nog nooit zo sexy gevonden als nuquote:
Mijn cavia's worden ook wat donkerder met de jaren heen en toen gingen ze dood.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn in de loop der jaren wel wát donkerder geworden trouwens. Net als de rest van m'n haar.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's worden ook wat donkerder met de jaren heen en toen gingen ze dood.![]()
Marshmellow is de enige overlevende en die is ook donkerder geworden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's worden ook wat donkerder met de jaren heen en toen gingen ze dood.![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Ama het volgende:
Ik doe gewoon niks aan mijn wenkbrauwen, nooit gedaan ook.
Sadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het bedrijf nu ingestort, tijdens je verlof?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon verlof, niet echt vakantie, hoop thuisshit moeten regelen na lange tijd geen dagen vrij gepakt te hebben, dan loopt dat een beetje op en lekker smurfen tussendoor.
BV Nederland he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het bedrijf nu ingestort, tijdens je verlof?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben nu gewoon in transitie naar grijs hoor.
Als jij niet kijkt verft ze haar vacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja preciesquote:
Mwah, monobrauw plukken is voor iedereen een goed idee hoor.quote:
Ahwwwwwquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij niet kijkt verft ze haar vacht.
Uitgeregeld ben je pas in de kist, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En alle shit is nu geregeld?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwwww
Vandaar dat ik een mini verpakking met haarkleuring in het hok zag rondslingeren
Maar dat heb ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, monobrauw plukken is voor iedereen een goed idee hoor.
Neuh, maar een hoop kerels wel.quote:
Truequote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar een hoop kerels wel.
als ik het zou hebben zie je het toch niet. m'n wenkbrauwen zie je al amperquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar een hoop kerels wel.
Ja, dat weet je niet. Misschien moet je dan in drievoud asiel aanvragen in de hemelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitgeregeld ben je pas in de kist, toch?
Voor m'n gevoel zit daar ook gewoon een verband tussen, hoe lichter het haar hoe fijner enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik het zou hebben zie je het toch niet. m'n wenkbrauwen zie je al amper
ik heb hem al klaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet je niet. Misschien moet je dan in drievoud asiel aanvragen in de hemel
Er werd voor me gezongen vanmorgen en ik zag heel wat wiebelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het bedrijf nu ingestort, tijdens je verlof?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Ama het volgende:
Ik doe gewoon niks aan mijn wenkbrauwen, nooit gedaan ook.
Was ie toen stuk?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo'n vork kan wel wat hebben toch?quote:
Smakkende spinnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zal vast iets met spinnen zijn en veel gesmak
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n vork kan wel wat hebben toch?
"Bedrijfsrisico"quote:
Wat is daarquote:
Die moesten naar de wc.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werd voor me gezongen vanmorgen en ik zag heel wat wiebelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |