SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gone with the wind Corriequote:
Jat hem en gooi hem in het open haard.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Je hoort elke dag bonk bonk en vroeg je al af wat dat was?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging kijken of die stomme stok nog wat deed. Volgens mij ligt het kreng nu LETTERLIJK op m'n woon-werk route.
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onze genenpoelEerder een genenmoeras.
Snel! er op af!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
"Fetch"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Verontrustend dat je hierover nadenkt, Frankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zouden wij hele bijzondere speciale kinderen maken samen.
M'n werk is nog niet af he.quote:
Oke Voldemortquote:
Ik heb gewoon een neus hoor.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond die film op Disney kijken waar je het gisteren over had. @:cherrylips
Ieder uur wel eventjes, niks geks aan toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verontrustend dat je hierover nadenkt, Frank![]()
Noooh.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
Woah. Overstaptrein op een ander spoor dan normaal.
![]()
Helemaal in de war nu
Ja. Vind dat echt niet kunnenquote:
Moet je ook niet meer doen.quote:
Ik woon te ver weg om even langs te komenquote:
Yoloooo, gewoon doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Serieus in de verleiding om vanmiddag eerst even richting die stomme stok te lopen.Jammer dat het een beetje een kutpunt is om de auto neer te zetten op dat tijdstip.
quote:
We gaan binnenkort gewoon een keer met z'n allen. Maken we er een dagje weg vanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg om even langs te komenanders: gevulde koeken-tijd
Mja, je kan daar dus niet "even" parkeren, want dan sta je godsgruwelijk in de weg.quote:
Bietje hunnebedden koekeloerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan binnenkort gewoon een keer met z'n allen. Maken we er een dagje weg van
Heb je wel gelijk je stappen gezetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, je kan daar dus niet "even" parkeren, want dan sta je godsgruwelijk in de weg.![]()
Keerzijde is dat ik binnen een half uur heen en weer gewandeld ben vanaf werk.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk je stappen gezet
Die had ik niet eens gezien.quote:
*woning zwaait terug*quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
Even zwaaien naar ballie haar oude woning
telefoon mee naar de wcquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc en ik sta nog steeds in de wacht
Ik bel met mijn koptelefoon en net op de wc heb ik geen/ slecht bereik (meer).quote:
Ja dat wel. ik wist dat er nog wat mails moesten komen, denk zal eens kijken. Nu weet ik waarom ik ze niet binnen zag komenquote:
"Ineens"quote:
fijne vetklepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wel. ik wist dat er nog wat mails moesten komen, denk zal eens kijken. Nu weet ik waarom ik ze niet binnen zag komen
...bami?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets heel erg lekkers, even te bedenkelen wat ik ga scoren
Zuurkoolsap.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets heel erg lekkers, even te bedenkelen wat ik ga scoren
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef Karzai het volgende:
Mijn nieuwe chinese buurvrouw is nog wat schuw, we hebben nog geen kennis gemaakt
Kan ik mij voorstellenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mijne ook maar die steekt liever een vork in haar oogbal dan dat ze een dansje voor me doet.
Mja het hoeft ook niet maar ze zal toch mee moeten doen aan de vvequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.
Zit ook regelmatig met een vork zo maar dan uit klunzigheidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gekke manier heeft die specimen wat van jou weg
Denk dat deze liever een dansje doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit ook regelmatig met een vork zo maar dan uit klunzigheid
het is ook wel een erg toevallige plekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deed
Het was ook een flinke broekspleetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook wel een erg toevallige plek
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry was even omkleden want regen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat een keer in een restaurant, zat ik met een vork te spelen en die floept zo bij een vrouw in de reetzijde van haar openstaande broek aan de achterkant, geloofde ze niet dat ik dat per ongeluk deed
Dit geloof je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook wel een erg toevallige plek
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:54 schreef Karzai het volgende:
Ik zou wel willen weten wie mijn buren zijn
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.
Ik zie mijn buren ook bijna nooit, maar wel handig om elkaar een keer gezien te hebben. En we zitten samen in een pand, dus telefoonnummer is ook wel handig mocht er iets zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige buren die zag en hoorde ik nooit zoveel. Dit zijn jongere mensen dus dat is op zich wel aardig om wat contact te hebben.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.
Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb op werk een keer een vork op een baby laten vallen dus ja
Die wonen dan zelf wel langs een verzuurd wijfje, moet je ook maar treffenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat er naast mij ook gezellige mensen komen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |