5000 min dus 25%, die niet door maar met corona zijn opgenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Dit OMT figuurtje vandaag op de radio, aan zijn hele kop zie je gewoon dat hij ervan smult om dood en verderf te zaaien
''Er gaan 5000 patiënten in de ziekenhuizen komen, dan zeggen de modellen''.
''Snel versoepelen zit er niet in''
''Als we kijken wat andere landen die exact hetzelfde als Nederland deden, zien we hetzelfde gebeuren''
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef belanov het volgende:
[..]
Wel puik plan. Nu worden mijn teksten altijd met het rokje van LisaGodin geassocieerd.
Geen zin om te luisteren, maar er waren geen landen met een kerst/ oudjaar lockdown?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Dit OMT figuurtje vandaag op de radio, aan zijn hele kop zie je gewoon dat hij ervan smult om dood en verderf te zaaien
''Als we kijken wat andere landen die exact hetzelfde als Nederland deden, zien we hetzelfde gebeuren''
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik deed het via het Knipprogramma (Snipping Tool). Geen idee hoe je anders een screenshot maakt. Ik ben niet zo van de technische snufjes.
Ik heb weer andere kwaliteiten.
Denk ik. Hoop ik.
En ja, het is klein, maar...wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Wie zag Lisa Westerveld binnen komen
Rokje tot net over de billen.
Alles open. Nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:49 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Gidsland Denemarken. Besmettingen laten een forse daling zien tot nu toe op weekniveau.
Covid patiënten in de ziekenhuizen heeft de Delta Golf overtroffen, maar .... .... ..... Het doet niks op de IC afdelingen, 28 Covid patiënten liggen op de Deense IC afdelingen
Begint meer mensen op te vallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hele OMT hadden ze allang moeten opdoeken, die lui zijn gewoon machtsgeil.
ik zeg: leugens, andere landen kennen dit verloop niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Je moet niet alles gelovenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:49 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Gidsland Denemarken. Besmettingen laten een forse daling zien tot nu toe op weekniveau.
Covid patiënten in de ziekenhuizen heeft de Delta Golf overtroffen, maar .... .... ..... Het doet niks op de IC afdelingen, 28 Covid patiënten liggen op de Deense IC afdelingen
Erg mooi.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Twente houdt ook GA Eagles de poorten dicht uit protest bij de eerste thuiswedstrijd:
https://www.destentor.nl/(...)uel-met-az~a6884ca8/
Prachtig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:49 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kan je van mijlenver zien aankomen jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk maar denkt men echt dat het door de coalitie niet allang in achterkamertjes geregeld is?
Dit is gewoon voor de show.
Tegen het einde wanneer er gestemd wordt is het gewoon de coalitie die voor behouden stemt (Ja want wellicht hebben we het toch nog heel misschien nodig) en de oppositie die in de minderheid is die tegen is.
Wat gek is want dat is echt al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Begint meer mensen op te vallen.
Behalve het verstokte geloof-alles-wat-de-overheid-zegt volk.
Op zich wel goed, kans op besmettingen is dan wel 0.0%quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Twente houdt ook GA Eagles de poorten dicht uit protest bij de eerste thuiswedstrijd:
https://www.destentor.nl/(...)uel-met-az~a6884ca8/
Die gaan gewoon in groepen ergens tv kijken met bier, dus ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Op zich wel goed, kans op besmettingen is dan wel 0.0%
Nu is het virus milder en komen er meer mensen bij met een dergelijke mening.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat gek is want dat is echt al een tijdje zo.
Maar nu raakt het meer mensen dus is het anders ofzo?
Macht en controle opgeven is nog best lastig denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:56 schreef BasEnAad het volgende:
Kabinet denkt dat bepaalde vrijheden en grondrechten wisselgeld zijn en dat je er over kunt onderhandelen
Ja in noodsituaties kan dat. Nu moet je het gewoon loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze types wel. Ik zag het al van mijlenver aankomen. Hun motivatie deugt niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Macht en controle opgeven is nog best lastig denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |