SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hij voelt de macht over Nouchine weer terugkomenquote:
Dat waren letterlijk vaarwel haar woorden...hij houd gewoon de spiegel op.hij zei toen ook..je moet dan ook wel incasseren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Sofia35 het volgende:
Hoor kristoff dan vals : the game is still on he straks maar hele leuke twist
De hele week geen geroddel in groene kamerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Ach het is maar voor een nachtje. Wat kan er in een nacht gebeuren.
Dat kan ook niet. Het is meer symbolisch i.p.v. dat het veel effect gaat hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:09 schreef chufi het volgende:
Maar nu nog meer tijd in bed... ik zie dat beter leren kennen niet echt gebeuren...
Gewoon lekker in elkaars lichaamssappen liggen, is goed voor de groepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Belachelijk gedoe. En hoe doen ze dat dan qua hygiëne?
Elke dag bed verschonen?
ze schijten elke keer in elkaars face..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef jorietje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in elkaars lichaamssappen liggen, is goed voor de groep
Die mocht de prinses vrijstellen,quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom mocht Nouchine geen regels invoeren? Of heb ik dat toen gemist
Salar gaat nergens heen voorlopig. Het wordt sowieso een Belg.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef Sofia35 het volgende:
Als publiek gaat bepalen dan zitten Salar, Vera en nawel wss op de Stoel. Dan red Leroy nawel en dan gaat het tussen Vera en Salar en gaat Salar wss naar huis
alsof ze het al wisten, vanmorgen hadden die 2 al besloten om in hun eigen bed te slapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef Ptr67 het volgende:
Nawel wou echt slecht spreken over Vera maar BB bewust de camera weg... Weeral bescherming nr.78xxx
Voor iemand die claimt dat ze het zo haat dat mensen roddelen en slecht praten over anderen, vind ik haar wel super hypocriet. Ze doet het elke dag! Zij is in mijn ogen dan ook een heel slecht mens en persoonlijkheid. Ben akkoord met haar stelling, maar doe het dan in godsnaam zelf niet.
Vera en Dimi één nachtje alleen vind ik dan weer wel goed; al zal het niet veel uitmaken. Oogjes zullen nog altijd niet open gaan. Geeft Groene kamer alleen maar meer neerbuigend gedrag extra.
Jamais.... Vera is echt niet sterker dan Salar. Op verschillende media spugen ze hem soms wel uit, maar is ook geliefd omwille van zijn spel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef Sofia35 het volgende:
Als publiek gaat bepalen dan zitten Salar, Vera en nawel wss op de Stoel. Dan red Leroy nawel en dan gaat het tussen Vera en Salar en gaat Salar wss naar huis
Morgen weer denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Dimi gingen vanavaond toch apart slapen
was eerder rethorisch. Als Leroy al wint moet de opdracht echt te simpel geweest zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen
Dat hoop ik. Ik lees wel op sociale media idd dat vele Salar naar huis willen, en dan zien ze “ onschuldige “quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Jamais.... Vera is echt niet sterker dan Salar. Op verschillende media spugen ze hem soms wel uit, maar is ook geliefd omwille van zijn spel.
Als het tussen Vera en Salar gaat, gaat welke Belg precies?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar gaat nergens heen voorlopig. Het wordt sowieso een Belg.
Nawel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:18 schreef jorietje het volgende:
[..]
Als het tussen Vera en Salar gaat, gaat welke Belg precies?
Salar stond er even bijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Peter heeft gekookt en weer staat hij af te wassen, en diegene die onderaan staan zie je niet...en natuurlijk Kristof die de hele dag iedereen uithelpt.
Helemaal niet dag theorie, want dit alles is gebaseerd op aannames.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:21 schreef jorietje het volgende:
[..]Behoort niet tot de optie als Leroy haar veilig stelt. Dag theorie!
Nawel zal wel minimaal 5 stemmen halen. Dimi, Vera, Salar, Kristof, Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:21 schreef jorietje het volgende:
[..]Behoort niet tot de optie als Leroy haar veilig stelt. Dag theorie!
Hij kan alleen kiezen uit de gelijken.quote:
Dus dat. Het is helemaal niet zeker of er weer een gelijke stand zit aan te komen. Tobias moet ook nog terug komen natuurlijk, die stemt sowieso op iemand uit de groene kamer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nawel zal wel minimaal 5 stemmen halen. Dimi, Vera, Salar, Kristof, Peter.
De vraag is of een van de anderen ook aan 5 stemmen kunnen komen? Als die allemaal op 4 blijven steken kan Leroy Nawel niet saven.
Dat weten we niet. Misschien nomineert het publiek wel deze week en dan staat Vera misschien wel op dr laatste plekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij kan alleen kiezen uit de gelijken.
Als Nawel de meeste stemmen heeft niet.
Ze moeten nu dus goed rekenen en eventueel spreiden, zodat ze de meeste stemmen heeft. Niet met 5 op 2 dezelfde, alleen Nawel.
Die gaat toch zeker niet stemmen? die is de week weggeweest, of hij moet vandaag terugkomen, want morgen is nominatie toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. Het is helemaal niet zeker of er weer een gelijke stand zit aan te komen. Tobias moet ook nog terug komen natuurlijk, die stemt sowieso op iemand uit de groene kamer.
Ik reken Tobias even niet mee. Ik vermoed hetzelfde als met Jill vorig jaar, kan niet stemmen en niet op gestemd worden. Maar als Tobias toch mag stemmen staat Nawel helemaal vrijwel zeker bovenaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. Het is helemaal niet zeker of er weer een gelijke stand zit aan te komen. Tobias moet ook nog terug komen natuurlijk, die stemt sowieso op iemand uit de groene kamer.
Als Tobias mag stemmen is het zoiezo Nawel. Maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt vandaag of uiterlijk morgen terug. Vorig jaar mocht Jill ook gewoon mee stemmen, die was nog niet voor de nominaties binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaat toch zeker niet stemmen? die is de week weggeweest, of hij moet vandaag terugkomen, want morgen is nominatie toch?
Oke, niet eerlijk..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt vandaag of uiterlijk morgen terug. Vorig jaar mocht Jill ook gewoon mee stemmen, die was nog niet voor de nominaties binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht dat Dimi er ook zeker 5 gaat krijgen. Leroy, Nouchine, Nawel, Julio, Hannequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij kan alleen kiezen uit de gelijken.
Als Nawel de meeste stemmen heeft niet.
Ze moeten nu dus goed rekenen en eventueel spreiden, zodat ze de meeste stemmen heeft. Niet met 5 op 2 dezelfde, alleen Nawel.
Vrijdag f aat zn gips eraf ... moet ie daarna weer in quarantaine..?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt vandaag of uiterlijk morgen terug. Vorig jaar mocht Jill ook gewoon mee stemmen, die was nog niet voor de nominaties binnen.
Halve dag in haar kooi en moe, zwak en misselijk en nu vrolijk lopen zingen. En niemand die het doorheeft of haar er op aanspreekt. Daar houdt ze toch zo van, recht in haar face?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
Goh wat is die luiaard ineens vrolijk
Nee, dat kan allemaal in het huis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag f aat zn gips eraf ... moet ie daarna weer in quarantaine..?
Jill heeft vorig jaar niet meegestemd, ze was zelfs nog niet terug in het huis op het moment van nomineren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoor Julio al de hele week Peter baschen..denk dat hij op peter gaat, of hij moet met de rest meegaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:28 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dimi er ook zeker 5 gaat krijgen. Leroy, Nouchine, Nawel, Julio, Hanne
Gelijke stand voor Dimi en Nawel, zoveel stemmen gaat de rest denk ik niet krijgen, dus hopelijk is er geen keuze voor Leroy
Julio zal Peter en Dimi dan vast nominerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor Julio al de hele week Peter baschen..denk dat hij op peter gaat, of hij moet met de rest meegaan.
Julio is van de slechte verhalen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Julio weer met een nietszeggend verhaal
val in slaap van die gastquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
De nominaties zouden wel eens spannend kunnen worden..Het wordt wel spannend ja. Hanne ben ik nog niet zeker van of die 100% meegaat met groen. Verder vraag ik me af of Vera mee wil op Julio (misschien na wat groepsdruk) en of Grace nu al op Dimi wil stemmen (vanwege Vera).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hier ook hele andere verwachtingen van.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:36 schreef Krambo het volgende:
Wanneer begint judgement week eigenlijk echt? Of zou het alleen het invullen van die lijstjes zijn?
Denk dat morgen de week weer is afgelopen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:36 schreef Krambo het volgende:
Wanneer begint judgement week eigenlijk echt? Of zou het alleen het invullen van die lijstjes zijn?
Heeft ook niet voor kitty gewerktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Peter staat veel vaker in de keuken. Begint stukje bij beetje de keuken zich toe te eigenen. Slim.
Gelukkig, de andere liggen en liggen..en denken aan der eigen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Peter staat veel vaker in de keuken. Begint stukje bij beetje de keuken zich toe te eigenen. Slim.
De gouden kamer doet dat niet dagen achtereen. Die overleggen even met elkaar. Het blijft zoiezo Nawel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:35 schreef Ptr67 het volgende:
Leroy met een BS-verhaal om communicatie te verbeteren...
Wees gewoon eerlijk man om ervoor te zorgen dat de gouden kamer minder goed stemmen zal kunnen ronselen zoals we al gewoon zijn uit de Groene kamer die het vanaf week 1 doen.
Op zich geen erg, want het creëert drama wat velen hier wensen; maar kom er gewoon voor uit. Hij is volgens mij ook één van die mensen die enkel zegt dat hij oprecht eerlijk en direct is; maar dat in feite gewoon niet is.
Grote bek over Kitty en nu heeft hij het overgenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou hoor ik liever die "nietszeggende" verhalen van Julio, dan dat slappequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Kitty dacht hem in 1x te kunnen claimen, Peter doet het subtieler.quote:
Lijkt me meer een soort van bezigheidstherapie, om de verveling een beetje te doorbrekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Dat viel wel mee. Kitty kon goed met Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Grote bek over Kitty en nu heeft hij het overgenomen.
Waterverspilling..ze zijn redelijk zuinig dit jaar met water..klimaatbehersingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef Ireth het volgende:
En pleur die hottub nu maar eens een keer open![]()
Ding staat er ook voor de sier
Dan vertrekt Leroy as Belg, want dit is volledig het noorden kwijt over zichtzelf, het spel, euh... vanalles.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:18 schreef jorietje het volgende:
[..]
Als het tussen Vera en Salar gaat, gaat welke Belg precies?
Bij beide hoor ik op gegeven moment alleen nog zzz zoem zoem zzzquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever die "nietszeggende" verhalen van Julio, dan dat slappe
Geouwhoer en IkkeIkkeIkke bluf van die Leroy
Als iemand anders het doet, wat ook wel gebeurd, gaat Peter lekker op de bank zitten .. hij doet het omdat niemand anders het doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Grote bek over Kitty en nu heeft hij het overgenomen.
Die wil naar tobiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Kristof is zich ook een spierverekking aan het rennen..
Goed gezien Suuz.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef suzi1 het volgende:
want als je slaapt leer je iemand kennen
ik krijg amper iets mee sinds gister. en helaas ook geen tijd om echt mee te lezen.quote:
Maakt zijn zinnen ook niet af telkens...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Ik zei net ook tegen Nouchine, ik ben echt blij mee, dat ik mezelf ook een keertje, weetjewel.'
Mbt leroy mis je weinig, die heeft voornamelijk een kras op zijn tong....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik krijg amper iets me sinds gister. en helaas ook geen tijd om echt mee te lezen.
morgen ergens in de middag ben ik weer meer van de partij,
maar dit zag ik toevallig net
Ik haat het als mensen hun zinnen nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt zijn zinnen ook niet af telkens...
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen hun zinnen niet
En hopen op wat blaren , wanneer ging hij altijd een theetje drinken..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mbt leroy mis je weinig, die heeft voornamelijk een kras op zijn tong....
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
De nominaties zouden wel eens spannend kunnen worden..Niemand op Hanne? Iedereen Julio? Denk dat je er, voorzichtig, naast zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.. had ik ook bedacht ... eindresultaat hetzelfde, maar dan Hanne met die stemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand op Hanne? Iedereen Julio? Denk dat je er, voorzichtig, naast zit
Hij houd van bonden..bonding..denk dat hij echt meer van de belgen is...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dimitri laat Nouchine, maar bij mij in bed slapen… Vera ren weg bij deze fake gast heel ver vandaan! Wat een creep is het toch! 😡👎🏻
Nouch 0 stemmen zou ik mijn geld ook niet op durven zetten. In ieder geval Peter zie ik daar nog wel voor gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. had ik ook bedacht ... eindresultaat hetzelfde, maar dan Hanne met die stemmen.
Ik geef groot !quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen hun zinnen niet
Kan ze eens nadenkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Sneu voor vera, helemaal alleen in die sauna. Maar aan de andere kant ook lekker rustig voor haar
wat is gewezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:55 schreef C.A.I het volgende:
de Hork Dimi zoekt Vera niet eens op hij maalt niet eens naar haar om dat moet bij Vera toch ook vreten dus Prima dat ze bij die hork weg is al is het maar voor 1 dagje voorlopig
Het erge is dat hij nu denk dat het zijn geluksbroekje is......quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:55 schreef Blackprinces het volgende:
Dat vreselijke korte witte broekie ook
Leroy heeft een challenge gewonnen. Hij heeft immuninteit nu en heeft de regel bedacht dat elke avond 2 personen moeten ruilen van slaapkamer.quote:
Ja zei krijgt van alles te verduren en gaat er nog steeds goed mee om, en die trol nawel krijgt alleen maar voordeeltjes elke keerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:00 schreef engine het volgende:
Veertje krijgt klap na klap afgelopen week. Krijg bijna een beetje medelijden.
okequote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leroy heeft een challenge gewonnen. Hij heeft immuninteit nu en heeft de regel bedacht dat elke avond 2 personen moeten ruilen van slaapkamer.
Vanavond dus nous en vera.
En hoppa daar is tobias, net terug voor de nominatie...of de ah met boodschappen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Verlichting om de deur ging ook aan en uit, ik weet niet of dat normaal is
ja idd eerst brea-up week met daarin haar verlies van haar opa daarna als laatste in de lijst staan en nu weer verhuizen voor 1 nacht naar de slangenkuil en de slangen mogen idd alles fluisteren elkaar bezoeken etc etcquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zei krijgt van alles te verduren en gaat er nog steeds goed mee om, en die trol nawel krijgt alleen maar voordeeltjes elke keer
Ik kan me zo voorstellen dat kristof hem achteloos in het heetst van de strijd in zijn zak heeft gestoken en dacht "eerst dat ijsblok!" En daarna was er ook weinig tijd om überhaupt iets te overleggen dus had kristof hem gewoon nog steeds.quote:Ze vinden dat ze hadden moeten overleggen, dat iedereen kans op die bal had moeten hebben, en dat dan de beste 'm maar had moeten pakken. Ze vinden dat altijd dezelfden het voortouw pakken.
Kristof heeft het wel bewust gedaan zei hij .. hij wilde niet dat iemand immuniteit ging kopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat kristof hem achteloos in het heetst van de strijd in zijn zak heeft gestoken en dacht "eerst dat ijsblok!" En daarna was er ook weinig tijd om überhaupt iets te overleggen dus had kristof hem gewoon nog steeds.
Nah, daar denkt kristof echt wel over na hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:04 schreef Ireth het volgende:
Uit de streamverslagen
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat kristof hem achteloos in het heetst van de strijd in zijn zak heeft gestoken en dacht "eerst dat ijsblok!" En daarna was er ook weinig tijd om überhaupt iets te overleggen dus had kristof hem gewoon nog steeds.
nog erger, ze schuiven door, dus voor je weer tussen normaal volk zit ben je 3-4 dagen verderquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:04 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ja idd eerst brea-up week met daarin haar verlies van haar opa daarna als laatste in de lijst staan en nu weer verhuizen voor 1 nacht naar de slangenkuil en de slangen mogen idd alles fluisteren elkaar bezoeken etc etc
Gaat toch om 2 per nacht. Morgen slapen anderen weer in de andere kamer, maar kan nooit iedereen zijn die wisselt. 4 in groen en 7 in goudquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
nog erger, ze schuiven door, dus voor je weer tussen normaal volk zit ben je 3-4 dagen verder
Ik denk eerder dat Vera eruit gaat, dan. Ze staat onderaan in die polquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef Sofia35 het volgende:
Die pol zegt niets. Want als je niet op rtl xl had gekeken hadden we niet eens geweten dat er nog een keer dezelfde poll opstondquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vera eruit gaat, dan. Ze staat onderaan in die pol
Dat was geen popipoll natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die poll zegt totaal niets. Velen hebben toegegeven zich geen ruk te hebben aangetrokken op welke plaatsen iedereen stond, hebben enkel gedacht om favo's op 1 te zetten, en de rest te laten staan waar ze al stonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
zou nouch bij dimi slapen viind
ik best
Als zijn kont net zo hol is als zijn hoofd, is daar meer dan genoeg ruimte voor🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef Blackprinces het volgende:
Ah leroy steekt weer eens een paar veren in zijn reet.
Ik heb niet veel positiefs over Leroy te zeggen, maar dit is wel een goede zetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leroy heeft een challenge gewonnen. Hij heeft immuninteit nu en heeft de regel bedacht dat elke avond 2 personen moeten ruilen van slaapkamer.
Vanavond dus nous en vera.
Kan een struisvogel inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als zijn kont net zo hol is als zijn hoofd, is daar meer dan genoeg ruimte voor🤣
wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Smerige lui met dat scheten laten bij anderen in de buurt.
Vraag me af wat de mening hierover op twitter en fb is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als zijn kont net zo hol is als zijn hoofd, is daar meer dan genoeg ruimte voor🤣
Waardeloos inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemiddag.
Kostte me een half uurtje maar ben dan ook helemaal bij gelezen.
Leroy is huismeester
![]()
![]()
![]()
Wat een twist.
Lekker je eigen beddengoed meenemenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
Vera over nous; zij laat zoveel scheten in bed.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:26 schreef Ireth het volgende:
Kristof somt op
-grace is aan het smincken
-nawel is op bed aan het liggen
(Auto-correctie maakte stinken van smincken)
Oh echt triest. Volgens mij heeft Mario mij geblokkeerd, zelfs als ik uit nieuwschierigheid wat vraag, krijg ik geen antwoord🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat hij geen antwoord en of reactie krijgt
Hij heeft heel veel van ons geblokkeerdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt triest. Volgens mij heeft Mario mij geblokkeerd, zelfs als ik uit nieuwschierigheid wat vraag, krijg ik geen antwoord🤣
Dan lult hij toch lekker tegen zichzelf. Kan hij het tenminste grondig met zichzelf eens zijn...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel van ons geblokkeerd
Of hij leest het niet, gebeurd ook best vaakquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh echt triest. Volgens mij heeft Mario mij geblokkeerd, zelfs als ik uit nieuwschierigheid wat vraag, krijg ik geen antwoord🤣
Dan praat hij vooral tegen,,,,, zichzelf,,,, op een forum,,,,,,, waar mensen komen om met anderen van gedachten te wissellen. Is het dan niet makkelijker om 2 blikjes aan een toutje vast te maken (zoals kinderen doen) de ene blik aan je mond, en het andere aan je eigen oor🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel van ons geblokkeerd
Kristof laat natuurlijk niet in zijn kaarten kijken. Hij was behoorlijk positief over Leroy zelfs...nou dat maak je mij niet wijs dat hij dat echt is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:39 schreef Tourniquet het volgende:
Uit het gesprek van Kristof en Vera op te maken heeft de gouden kamer vaste kern niet echt een duidelijke afspraak over het stemmen, behalve dat ze allemaal wel op Nawel stemmen.
Het domme is, wat voor effect heeft het? ik zie het nog wel gebeuren dat Salar, Dimi, Kristof en Vera gewoon wachten tot Nouchine ligt te slapen en dan in de woonkamer gaan praten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:35 schreef Ptr67 het volgende:
Leroy met een BS-verhaal om communicatie te verbeteren...
Wees gewoon eerlijk man om ervoor te zorgen dat de gouden kamer minder goed stemmen zal kunnen ronselen zoals we al gewoon zijn uit de Groene kamer die het vanaf week 1 doen.
Op zich geen erg, want het creëert drama wat velen hier wensen; maar kom er gewoon voor uit. Hij is volgens mij ook één van die mensen die enkel zegt dat hij oprecht eerlijk en direct is; maar dat in feite gewoon niet is.
Iemand die nog nooit van de 2e wereldoorlog heeft gehoord (????) is per definitie een slecht mens!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef Ptr67 het volgende:
Nawel wou echt slecht spreken over Vera maar BB bewust de camera weg... Weeral bescherming nr.78xxx
Voor iemand die claimt dat ze het zo haat dat mensen roddelen en slecht praten over anderen, vind ik haar wel super hypocriet. Ze doet het elke dag! Zij is in mijn ogen dan ook een heel slecht mens en persoonlijkheid. Ben akkoord met haar stelling, maar doe het dan in godsnaam zelf niet.
Vera en Dimi één nachtje alleen vind ik dan weer wel goed; al zal het niet veel uitmaken. Oogjes zullen nog altijd niet open gaan. Geeft Groene kamer alleen maar meer neerbuigend gedrag extra.
Er zijn genoeg andere plaatsen in het huis waar ze kunnen roddelen, tis niet zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het domme is, wat voor effect heeft het? ik zie het nog wel gebeuren dat Salar, Dimi, Kristof en Vera gewoon wachten tot Nouchine ligt te slapen en dan in de woonkamer gaan praten.
Daarbij die zet van Leroy heeft hetzelfde effect voor beide kanten.
De groene kamer kan ook niet elke nacht afspreken wat ze willen doen want Vera ligt daar.
Leroy heeft een groot hoofd maar er schijnt geen licht daarboven.
Niet slecht, wel dom. Maar wie is dat dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit van de 2e wereldoorlog heeft gehoord (????) is per definitie een slecht mens!
1x radenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet slecht, wel dom. Maar wie is dat dan?
Nowel gisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet slecht, wel dom. Maar wie is dat dan?
heeft leroy daar nooit van gehoord??? ik dacht van de week Nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit van de 2e wereldoorlog heeft gehoord (????) is per definitie een slecht mens!
Ja was nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft leroy daar nooit van gehoord??? ik dacht van de week Nawel
Exact dat is dus ook wat ik zei. Die slaapkamerwissel is bullshit. De groene kamer denkt de gouden kamer te kunnen uithoren maar nu heeft de gouden kamer ook meteen bevestiging dat Nouchine een rat is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere plaatsen in het huis waar ze kunnen roddelen, tis niet zo ingewikkeld
Nee, het was die hypocriete slaapmutsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft leroy daar nooit van gehoord??? ik dacht van de week Nawel
oh ik dacht nu leroy er ook bij dan gaat het echt heel slechtquote:
Eten en rokenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Mocht ik me eigen opgegeven hebben dit jaar voor BB, dan had het zeker een vrijwillige exit geworden voor mijn denk dat ma @:Gerrie wel weet waarom![]()
had ik nooit volgehouden
Nouchine is de verkeerde om dit tegen te vertellen want ze loopt meteen door naar Nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Vera vraagt aan nouchine hoe het met haar gaat, nouchine is bang dat ze iemand gaat verliezen en vera snapt dat wel. Vera zegt dat ze het met Dimitri erover had dat ze niet meer weet met wie ze wel of niet kan praten omdat ze bang is dat het gelijk omgedraaid doorverteld gaat worden.
roken dan nog niet zo maar idd eten en cola drinken. ik lust echt niets van wat ze nu in huis hebbenquote:
Arme Grace, waar begint ze aan?🤣🤣quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, en grace heeft haar wel even bijles gegeven
Denk dat ze het ook wel weet hahahquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar vera zegt helemaal niets verkeerds, is gewoon eerlijk in haar antwoorden.
Die uitslag is geheimquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef Clasientje het volgende:
Heeft iemand een video over de uitslag van de kijkers wie geliefd zijn in het huis?
welk filmpje heb ik zeker gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:57 schreef D. het volgende:
Ik zag het filmpje van Vera en Christof; ze zijn allebei weer ietje gestegen bij mij
Nouch is een beetje wereldvreemd soms vaakquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : 'Big Mac hebben jullie niet he?'
Hadden ze wel. Nawel en Leroy.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:39 schreef Tourniquet het volgende:
Uit het gesprek van Kristof en Vera op te maken heeft de gouden kamer vaste kern niet echt een duidelijke afspraak over het stemmen, behalve dat ze allemaal wel op Nawel stemmen.
Staat hier: DGK_Tegengas in BB / [COS #297] die weg magquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef Clasientje het volgende:
Heeft iemand een video over de uitslag van de kijkers wie geliefd zijn in het huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super bedankt🙂 ik had het gemist ik was te werkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Staat hier: DGK_Tegengas in BB / [COS #297] die weg mag
Vera: Wij hadden van die grote garnalen, maar denk wanneer ik hier uit ben dat die er ook niet meer zijn.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:06 schreef Jockari het volgende:
Ik wist dat ik Nawel ergens van ken1x was wel genoeg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:06 schreef Jockari het volgende:
Ik wist dat ik Nawel ergens van kenMocht ze willen , joh🤣 al klopt, aan die kop van Naweete zien, de leeftijd welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het goed is staat het hier, echter zijn bij mij de spoilers leeg? of ligt aan mijn laptop ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef Clasientje het volgende:
Huh, jij reageert op een post die ik niet zie?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Jawel
Daarom kwam het ook nogal binnen
Ik zie die post ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, jij reageert op een post die ik niet zie?
Ik zag het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus verwijder alleen mijn eigen ‘k*tposts’quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zag het ook![]()
@:D. heeft magic power
Het is allemaal wat wazig, zowel wij als de bewoners hebben 2x gestemd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, ze kregen toch 250 euro omdat Tobias op 3 stond, net als bij de bewoners?
Is best vaak op Fok. Kijk even naar de nummering van de posts, soms mis ik er ook een paar (springt bv van 161 naar 167) Best irritant.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, @D. heeft die post verwijderd met z'n modrechten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is best vaak op Fok. Kijk even naar de nummering van de posts, soms mis ik er ook een paar (springt bv van 161 naar 167) Best irritant.
Als je dan f5-'t zie je alle post weer.
Foeiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus verwijder alleen mijn eigen ‘k*tposts’
Dit zijn eigenlijk wel lelijke foto's.quote:
Dat kan, maar toch missen er vaak post die wel weer verschijnen na het verversen van de paginaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, @:D. heeft die post verwijderd met z'n modrechten.
wieeeeeeee???quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wie zijn haar 2?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ze heeft haar 2 genoemd tegen salar. Hij mag dit niet doorvertellen. Als hij slim is doet hij wel zo regelen dat die van zijn kamer vrij blijven en ze met 5 op 2 van groen gaan stemmen
Ja kutpubliek hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
hoezo zoll vera laatste zijn bij
de uitsleg?
Dat wordt niet gezegd. De stream startte te laat daarvoor. Dimitri is er wel een van.quote:
Nouchine voegt daaraan toe, dat Salar dan zelf verder moet nadenken. M.a.w. dat hij op iemand anders moet gaan stemmen, omdat Nawel toch vrijgespeeld gaat worden. Denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchin zegt dat nawel al gered kan worden he zegt ze als dat mag.
Heeft de kijker zo gestemd blijkbaar, ik snap het ook niet hoor. Heb jij wel gestemd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
hoezo zoll vera laatste zijn bij
de uitsleg?
ik kann niet stemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft de kijker zo gestemd blijkbaar, ik snap het ook niet hoor. Heb jij wel gestemd?
Je bent te laat hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |