SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 01-02-2022 12:53:46 ]
dank je welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:nawelsg
Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat Nawel en Leroy het niet zijn die winnen, zeker niet na de opmerking van Leroy dat BB alles kan manipuleren
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Ptr67 het volgende:
Had niet de kans om nieuwe TT te starten. Mijn internet deed een Nawelleke
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef chufi het volgende:
Heb Nawel corona? ze rook niets en is zo moe
Rust maar zachtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Ptr67 het volgende:
Had niet de kans om nieuwe TT te starten. Mijn internet deed een Nawelleke
Het is een ondeugd, dat wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vals ze is zegt ze bevriend ook met Salar
maar met hem bespreekt ze niets over Nawel net ook weer niet toen Salar er na vroeg en dat is natuurlijk netjes zoals het hoort
maar deze valse trut lult wel alles door wat Salar zegt en doet tegen Nawel dat is echt heel vies gewoon
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Is er nou al een uitslag van de opdracht?
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vals ze is zegt ze bevriend ook met Salar
maar met hem bespreekt ze niets over Nawel net ook weer niet toen Salar er na vroeg en dat is natuurlijk netjes zoals het hoort
maar deze valse trut lult wel alles door wat Salar zegt en doet tegen Nawel dat is echt heel vies gewoon
Stop met kijken danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Haal die lui van de streams af. Deze lui verdienen het niet om scherm tijd te hebben
heeft haar nodig, om geen tegenstem te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.
Al een paar dagen op zijn knie en voeten van het doorglijden wat hij heeft gedaan toen hij nog apart zatquote:
Dat levert pas goede beelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze zouden allemaal eens beelden van zichzelf moeten zien.
In de woonkamer. Popcorntje erbij. Hun denken leuke beelden te gaan zien en dan alleen beelden van roddelen en achterbaks gedrag laten zien
Dat was pas TVquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat levert pas goede beelden.
Vergeet nooit de film in BB6.
Compilatie van alle roddel en achterklap in het laatste weekend. Toen ging er een bommetje af.
Jaaaaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat levert pas goede beelden.
Vergeet nooit de film in BB6.
Compilatie van alle roddel en achterklap in het laatste weekend. Toen ging er een bommetje af.
Keek hij toevallig in een spiegelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Tobias is uitgevallen, en er is ineens een hele andere draai in het huis. Er zijn rotte appels in het huis.
Knap van jou dat er naar kunt kijken en luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy spreekt zichzelf zo tegen he ... 'Hanne, dit is een spel he .. als er een sprintje is waarbij je iets kunt winnen, dan moet je strijden tegen elkaar'
Hij geeft toch geen compliment aan Toby hier?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Tobias is uitgevallen, en er is ineens een hele andere draai in het huis. Er zijn rotte appels in het huis.
Leroy is anti tobiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen compliment aan Toby hier?
Nee... dat was geen complimentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
nou zeker wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprintquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy spreekt zichzelf zo tegen he ... 'Hanne, dit is een spel he .. als er een sprintje is waarbij je iets kunt winnen, dan moet je strijden tegen elkaar'
Ze hebben hem nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
Het rare is, dat Leroy gehoor krijgt bij met name Hanne, Julio en Nawel.
Ze vinden hem een aardige eerlijke man.
Mensen rotte appels noemen en zelf doorlopend stoken en roddelen. Wat heb je dan een verkeerd beeld van jezelf en anderen. Ik vind hem nog erger ondertussen dan Nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprint
Waarom zou je eigenlijk sprinten? Je wint er verder niets mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprint
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haha ja, zonder er bewust van te zijn....maar let op als hij terug is ziet hij groen van jaloezie .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hha zou een tekst van Leroy kunnen zijn .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Duurt te lang. Ze zijn de uitslag aan het manipuleren.
Nawel: Ik ben zo moe.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft thuisverpleegster Nouch Nawel al nagekeken op doorligplekken?
- ik ben zo nie héquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Ptr67 het volgende:
The world according to Garp Nawel :
- ik ben moe
- ik ben zo moe hé
- ik ben oververmoeid
- kan niet ruiken want heb sinussen
- heb migraine
- ik haat Vera
- snap je
- denkt diep na "moest ik nu links of rechts liggen in bed?" Goh van zo'n zware beslissingen word ik zo moe hé
- heb kracht, energie en strijdlust
- Waar is mijn Bed ?
- Ik ga knallen
Hoog tijd voor een Bingokaart. Waar zit je @Whuzz ??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
- ik ben zo nie hé
- ik zou zo opstaan als er een pot goede koffie klaarstond
- ik ben ech moe hé
- snaptuh
haha dan onploft de boel daar want salar heeft al gezegd dat hij er maar 1 herkendequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Plottwist, bb geeft de laagste in ranking kansdus degene die het het slechts heeft gedaan heeft gewonnen!
Soort balonnengate
Maar dat wist je nog niet, er kon van alles in zitten tenslottequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk sprinten? Je wint er verder niets mee.
Heeft hij een punt dan??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Wat is zijn punt dan in deze?
[Kitty]quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Plottwist, bb geeft de laagste in ranking kansdus degene die het het slechts heeft gedaan heeft gewonnen!
Soort balonnengate
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[Kitty]
Wát een mindfuck!!![]()
[/Kitty]
Of zitten met Tobias aan de Zeebaars, etenstijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Of ze moeten de opdracht over doen. Duurt te lang dit.
Nee, dat heb ik nog net niet......Leroy is gewoon een sukkeltje eigenlijk zielig figuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen rotte appels noemen en zelf doorlopend stoken en roddelen. Wat heb je dan een verkeerd beeld van jezelf en anderen. Ik vind hem nog erger ondertussen dan Nawel
Ja, met Tobias moeten ze ook nog iets vandaag. Zal wel net als Jill ludiek gebracht worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of zitten met Tobias aan de Zeebaars, etenstijd.
Ja vandaag, morgen en het gips vrijdag, even kijken hoe ze het gaan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, met Tobias moeten ze ook nog iets vandaag. Zal wel net als Jill ludiek gebracht worden.
komen mss erachter dat liggend je niet verder helpt om BB te winnen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef Sofia35 het volgende:
Vera tegen dimi : gaaaaa je niet de sauna in vandaag ?
Dimi : neuh geen zin in
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
komen mss erachter dat liggend je niet verder helpt om BB te winnen..
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef Harry het volgende:
Kunnen we gewoon de normale namen van de kandidaten benoemen?
Moet je je voorstellen hoe hij zou zijn als ie zich wel druk zou makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
Leroy, is zo blij dat hij zo nuchter is....maakt zich totaal niet druk.![]()
![]()
De rest zit ontspannen. Hij op het puntje van de bankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
Leroy, is zo blij dat hij zo nuchter is....maakt zich totaal niet druk.![]()
![]()
Kennen jullie het woord 'hork'?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef Sofia35 het volgende:
Vera tegen dimi : gaaaaa je niet de sauna in vandaag ?
Dimi : neuh geen zin in
3 waarvan ze weet die goed zijn. De rest heeft ze geraden wat het kan zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik denk dat Leroy of dimi gaat winnen.
Vera heeft maar 3 opgeschreven en Salar ook maar 1 ofzo zei hij.
Ik hoop dat Leroy wint, en iemand immuun mag maken bv nawel
Juistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 waarvan ze weet die goed zijn. De rest heeft ze geraden wat het kan zijn
Dat zou niet goed zijn, daarmee vergroot hij de kans op doorligplekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik denk dat Leroy of dimi gaat winnen.
Vera heeft maar 3 opgeschreven en Salar ook maar 1 ofzo zei hij.
Ik hoop dat Leroy wint, en iemand immuun mag maken bv nawel
Misschien dat ze meer motivatie krijgt om uit bed te komen als ze weet dat ze veilig isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn, daarmee vergroot hij de kans op doorligplekken
Die moet gewoon een schop onder haar derriere krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:21 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Misschien dat ze meer motivatie krijgt om uit bed te komen als ze weet dat ze veilig is
Goede coach hčquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
Julio kan niet door 1 deur met Peter, maar heeft ook niet het lef om dat tegen Peter te zeggen, terwijl hij wel eist dat ze tegen hem zeggen wat ze van hem vinden..rare gast
Valse nicht noemt datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
Julio kan niet door 1 deur met Peter, maar heeft ook niet het lef om dat tegen Peter te zeggen, terwijl hij wel eist dat ze tegen hem zeggen wat ze van hem vinden..rare gast
Maar dat doen ze allemaal eigenlijk wel. Ze vinden allemaal dat iemand moet zeggen tegen ze als er iets is, maar niemand doet dat , dat heet roddelen toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Valse nicht noemt dat [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
Van de week confronteerde vera wel nouchine met een uitspraak die ze deed over dimiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:24 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar dat doen ze allemaal eigenlijk wel. Ze vinden allemaal dat iemand moet zeggen tegen ze als er iets is, maar niemand doet dat , dat heet roddelen toch?
Ja er zijn dingen die ik wil doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op met die uitslag, moet straks de deur uit
Ze gaat teveel met nawel om. Dan ga je alles liggend doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:26 schreef Silves het volgende:
Nous ga er bij liggen..en waar is nous haar nek gebleven?
Het is lunchpauze bij Endemol. Ze zitten in de kantine.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op met die uitslag, moet straks de deur uit
Die ging dag 1 al liggend aan de borst bij klitty.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze gaat teveel met nawel om. Dan ga je alles liggend doen.
Maar als je niet zoveel hebt…quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lekker tochEet vaak een soepje voor de lunch
Die valt zo door de mand bij mij.....ook zijn mensenkennis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef Silves het volgende:
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar als je niet zoveel hebt…
Dan zou ik het toch anders doen
Even kijken welke beelden ze nodig hebben om het op tv ook "terecht" te laten lijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef engine het volgende:
Ze doen er wel lang over om Leroy die pin te geven. Het zal wel even puzzelen zijn.
Grace wilde de pitten roosteren .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef engine het volgende:
Die pompoenen had ik halloween versiering van gemaakt
Julia...ben ik ook een beetje zat. Afgeven op Peter omdat hij zelf geen vragen stelt aan hem, vind ik zo aanmatigend. En dan dat politiek correcte toontje waar op hij lult. Dan valt Tobias nog wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio je bent zelf een slecht verhaal.
Ohja pitten roosteren is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace wilde de pitten roosteren .
De schil geen idee of je daar verder nog wat mee kunt
Wie willen ze houden? Het love koppel of de giftige roddelaars.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:31 schreef engine het volgende:
Ze doen er wel lang over om Leroy die pin te geven. Het zal wel even puzzelen zijn.
En kun je ook weer door een bietensalade doen ..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja pitten roosteren is wel een goed idee.
En dat was wel de juiste keusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie willen ze houden? Het love koppel of de giftige roddelaars.
Welke verhaallijn is het interessants?
Vorig jasr werd die negatieve club er uitgegooid.
Roosteren en dan wat zout erover is lekker ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace wilde de pitten roosteren .
De schil geen idee of je daar verder nog wat mee kunt
Love koppels heb ik op zich niks mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie ze willen houden zijn ze nu nog over aan het vergaderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In ieder geval niet Nawel of Leroy die gun ik het echt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop dat Salar little brother wordt en daarmee immuniteit verdient. Niet omdat hij perse mijn favoriet is maar puur om de zure reacties en het geroddel van de groene groep te zien
Yep. Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop dat Salar little brother wordt en daarmee immuniteit verdient. Niet omdat hij perse mijn favoriet is maar puur om de zure reacties en het geroddel van de groene groep te zien
Bday zoonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zit zielig voor zich uit te kijken bij de kachel
Nee alleen Leroy, Nawel, Nouche en Julio en Salarquote:
Ik denk dat je het verkeerd ziet. Dan kun je de komende weken precies voorspellen wie eruit gaat en dat gaan ze voorkomen denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd die negatieve club er uitgegooid.
Maar we raken uit gezeken omdat er niks meer nieuws te vertellen is over ze. Verbaast zijn we al lang niet meer. Het is elke dag hetzelfde. Zeg tegen de piepers dat ze kunnen kiezen....hou je aan de regels zeur niet als het niet naar je zin is en anders kan je gaan. Net zo als verleden jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Love koppels heb ik op zich niks mee.
Die negatieve club was dan wel weer lekker om af te zeiken in de cos.
Tx! van mij mag zij ook wel deze opdracht winnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee alleen Leroy, Nawel, Nouche en Julio en Salar
Ik hoop dat ze wint, maar volgens mij had ze niet veel goed geraden..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef Ebinas het volgende:
O
[..]
Tx! van mij mag zij ook wel deze opdracht winnen.
Zal groen vast ook zuur bij kijken dan
Nou, zeg datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:34 schreef humpty het volgende:
Julio is iemand die zichzelf wel erg graag mag horen praten
Zoon jarig en nu mist ze Tobias. De vriend die kan luisteren en haar opbeurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zit zielig voor zich uit te kijken bij de kachel
Ja das wel zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we raken uit gezeken omdat er niks meer nieuws te vertellen is over ze. Verbaast zijn we al lang niet meer. Het is elke dag hetzelfde. Zeg tegen de piepers dat ze kunnen kiezen....hou je aan de regels zeur niet als het niet naar je zin is en anders kan je gaan. Net zo als verleden jaar.
Voor mij staat ze op dit moment als beste bewoner boven aan de lijst.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wint, maar volgens mij had ze niet veel goed geraden..
Ze heeft pijn, zei zet net, maar wacht met paracetalmol als het te erg wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoon jarig en nu mist ze Tobias. De vriend die kan luisteren en haar opbeurt.
2 streamsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:46 schreef Harry het volgende:
Beeld op Nawel en Leroy.
Daarna Vera en Dimi in beeld.
Ben benieuwd of dat dan ook geldt voor nawel en haar bedstede...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:50 schreef Joyce-43 het volgende:
nou die gaat bedden rouleren om groepjes uit elkaar te halen
vind het bij een gelijke stand erger dat leroy dan mag kiezen wie hij er af mag halenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wel weer lachen is,is dat Leroy alles door elkaar wil gaan gooien, dus overal vijanden gaat maken
Ja, die en ook bananensnoepjes en komijnzaad moeten toch makkelijk te ruiken zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef Silves het volgende:
Gekookte spruiten, vanille,,waar gaan we naar toe met die jongeren, hebben niks goed.
Vergeet de bananensnoepjes niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef Silves het volgende:
Gekookte spruiten, vanille,,waar gaan we naar toe met die jongeren, hebben niks goed.
Terwijl ze er nog in ligt danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat dan ook geldt voor nawel en haar bedstede...
Bij gelijke stand mag hij er 1 iemand afhalen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Little Brother mag toch de bank wisselen?
Is immuun en mag bij gelijke stand iemand safen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Ebinas het volgende:
Little Brother mag toch de bank wisselen?
Hoezo alles door elkaar gooien? Dat heeft geen enkele little brother tot nu toe mogen doen toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wel weer lachen is,is dat Leroy alles door elkaar wil gaan gooien, dus overal vijanden gaat maken
Txquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij gelijke stand mag hij er 1 iemand afhalen.
Alles wat opgenoemd is zijn hele uitgesproken geuren die makkelijk te herkennen zijn wat mij betreftquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, die en ook bananensnoepjes en komijnzaad moeten toch makkelijk te ruiken zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Ireth het volgende:
Nawel: gekookte spruiten ruikt naar niks?!?!?!?
Die heeft nog nooit geen spruiten gegeten of ook maar in de buurt van spruiten geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Ireth het volgende:
Nawel: gekookte spruiten ruikt naar niks?!?!?!?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is immuun en mag bij gelijke stand iemand safen.
Oh......verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zitten we nog 2 weken met die gladjakker opgescheept.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef JDB94 het volgende:
Godver dit ga je niet menen toch? Nu gaat ie zich nog verwaander opstellen en moeten we nog 10 dagen naar deze man kijken luisteren weetjewel
Ja maar dat snapt hij niet weet je welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:54 schreef jorietje het volgende:
Wat wil Leroy dan bereiken met het bedden uit elkaar halen? Dat werkt juist averechts voor zijn slangen groepje lijkt me
Ik krijg deze week wel het gevoel dat er veel in het voordeel van de groene slaapkamer gebeurdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:55 schreef Benny het volgende:
Voor mijn eigen gemoedstoestand is het niet zo'n fijn gegeven dat we nog een week lang opgescheept zijn met Leroy
Uuuhhhmmm, 2 wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:55 schreef Benny het volgende:
Voor mijn eigen gemoedstoestand is het niet zo'n fijn gegeven dat we nog een week lang opgescheept zijn met Leroy
Dimi gaat wel lukken maar denk voor vera er te weinig zijn die op haar gaan stemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Dimi en Vera op de bank behoort tot de mogelijkheden.
Neeeeeee nu is het vast en zeker eerlijk gegaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
Zal Leroy nu ook zeggen dat BB het heeft gemanipuleerd heeft nu hij heeft gewonnen
Mag het een keerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik krijg deze week wel het gevoel dat er veel in het voordeel van de groene slaapkamer gebeurd
Je hebt gelijk, hoe had ik dat kunnen vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja maar dat snapt hij niet weet je wel
Moet wel, anders kan je de komende 3 eliminaties al invullenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik krijg deze week wel het gevoel dat er veel in het voordeel van de groene slaapkamer gebeurd
Dat heeft leroy bedacht, hij heeft nu de Absolute Machtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef engine het volgende:
Hoe komen we erbij dat little brother bedden mag wisselen? Heb ik dat bij Nouch gemist?
Dat maakt mij heel blijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Dimi en Vera op de bank behoort tot de mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft leroy bedacht, hij heeft nu de Absolute Macht![]()
Ik ben absoluut geen fan van Leroy maar ik zeg ‘schud de boel maar lekker een beetje op, Leroy’quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft leroy bedacht, hij heeft nu de Absolute Macht![]()
Eindbaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef JDB94 het volgende:
Ga zo goed op Salar en elke keer dat hij niet wint, prachtig die winnaarsmentaliteit
Opzich logisch, zij zitten in de gevarenzone dus is immuniteit het meest 'waardevol'quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef BB-King het volgende:
Blijft raar waarom niet iedereen aan de opdracht mee mocht doen.
Mogen de anderen ook nog strijden voor iets?
Hij vergeet alleen dat ie dan zijn eigen clubje uit elkaar haaltquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:58 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Leroy maar ik zeg ‘schud de boel maar lekker een beetje op, Leroy’
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Die gast is zo para, aan het eind van de week ligt hij 24/7 naast nawee
Dat zou absoluut niet eerlijk zijn als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:00 schreef Silves het volgende:
Leroy die de prinses gaat saven..alweer een voordeel nr zoveel.voor de bedpatient.
Yep, die kan weer 2 weken op bed liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:00 schreef Silves het volgende:
Leroy die de prinses gaat saven..alweer een voordeel nr zoveel.voor de bedpatient.
Oh please nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:02 schreef Sofia35 het volgende:
Hoop dat Leroy mag bepalen wie deze week genomineerd zijn
Nawel 37.0 dus over 10 dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, die kan weer 2 weken op bed liggen
Zoveel woorden zitten er niet in zijn woordenschatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Krambo het volgende:
Dit heeft hij toch nooit zelf verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |