SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 01-02-2022 12:53:46 ]
dank je welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:nawelsg
Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt dat Nawel en Leroy het niet zijn die winnen, zeker niet na de opmerking van Leroy dat BB alles kan manipuleren
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Ptr67 het volgende:
Had niet de kans om nieuwe TT te starten. Mijn internet deed een Nawelleke
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef chufi het volgende:
Heb Nawel corona? ze rook niets en is zo moe
Rust maar zachtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:43 schreef Ptr67 het volgende:
Had niet de kans om nieuwe TT te starten. Mijn internet deed een Nawelleke
Het is een ondeugd, dat wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vals ze is zegt ze bevriend ook met Salar
maar met hem bespreekt ze niets over Nawel net ook weer niet toen Salar er na vroeg en dat is natuurlijk netjes zoals het hoort
maar deze valse trut lult wel alles door wat Salar zegt en doet tegen Nawel dat is echt heel vies gewoon
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Is er nou al een uitslag van de opdracht?
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vals ze is zegt ze bevriend ook met Salar
maar met hem bespreekt ze niets over Nawel net ook weer niet toen Salar er na vroeg en dat is natuurlijk netjes zoals het hoort
maar deze valse trut lult wel alles door wat Salar zegt en doet tegen Nawel dat is echt heel vies gewoon
Stop met kijken danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Haal die lui van de streams af. Deze lui verdienen het niet om scherm tijd te hebben
heeft haar nodig, om geen tegenstem te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.
Al een paar dagen op zijn knie en voeten van het doorglijden wat hij heeft gedaan toen hij nog apart zatquote:
Dat levert pas goede beelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
Ze zouden allemaal eens beelden van zichzelf moeten zien.
In de woonkamer. Popcorntje erbij. Hun denken leuke beelden te gaan zien en dan alleen beelden van roddelen en achterbaks gedrag laten zien
Dat was pas TVquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat levert pas goede beelden.
Vergeet nooit de film in BB6.
Compilatie van alle roddel en achterklap in het laatste weekend. Toen ging er een bommetje af.
Jaaaaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat levert pas goede beelden.
Vergeet nooit de film in BB6.
Compilatie van alle roddel en achterklap in het laatste weekend. Toen ging er een bommetje af.
Keek hij toevallig in een spiegelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Tobias is uitgevallen, en er is ineens een hele andere draai in het huis. Er zijn rotte appels in het huis.
Knap van jou dat er naar kunt kijken en luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy spreekt zichzelf zo tegen he ... 'Hanne, dit is een spel he .. als er een sprintje is waarbij je iets kunt winnen, dan moet je strijden tegen elkaar'
Hij geeft toch geen compliment aan Toby hier?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Tobias is uitgevallen, en er is ineens een hele andere draai in het huis. Er zijn rotte appels in het huis.
Leroy is anti tobiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen compliment aan Toby hier?
Nee... dat was geen complimentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
nou zeker wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Salar het ook gewoon niet door heeft ook al is hij een beetje op zijn hoede. Maar is nog steeds bevriend met haar. Eigenlijk moet hij haar een weekje totaal negeren.
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprintquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy spreekt zichzelf zo tegen he ... 'Hanne, dit is een spel he .. als er een sprintje is waarbij je iets kunt winnen, dan moet je strijden tegen elkaar'
Ze hebben hem nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
Het rare is, dat Leroy gehoor krijgt bij met name Hanne, Julio en Nawel.
Ze vinden hem een aardige eerlijke man.
Mensen rotte appels noemen en zelf doorlopend stoken en roddelen. Wat heb je dan een verkeerd beeld van jezelf en anderen. Ik vind hem nog erger ondertussen dan Nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprint
Waarom zou je eigenlijk sprinten? Je wint er verder niets mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor dimi die naar de brievenbus sprint
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haha ja, zonder er bewust van te zijn....maar let op als hij terug is ziet hij groen van jaloezie .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hha zou een tekst van Leroy kunnen zijn .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Duurt te lang. Ze zijn de uitslag aan het manipuleren.
Nawel: Ik ben zo moe.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft thuisverpleegster Nouch Nawel al nagekeken op doorligplekken?
- ik ben zo nie héquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:55 schreef Ptr67 het volgende:
The world according to Garp Nawel :
- ik ben moe
- ik ben zo moe hé
- ik ben oververmoeid
- kan niet ruiken want heb sinussen
- heb migraine
- ik haat Vera
- snap je
- denkt diep na "moest ik nu links of rechts liggen in bed?" Goh van zo'n zware beslissingen word ik zo moe hé
- heb kracht, energie en strijdlust
- Waar is mijn Bed ?
- Ik ga knallen
Hoog tijd voor een Bingokaart. Waar zit je @Whuzz ??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
- ik ben zo nie hé
- ik zou zo opstaan als er een pot goede koffie klaarstond
- ik ben ech moe hé
- snaptuh
haha dan onploft de boel daar want salar heeft al gezegd dat hij er maar 1 herkendequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Plottwist, bb geeft de laagste in ranking kansdus degene die het het slechts heeft gedaan heeft gewonnen!
Soort balonnengate
Maar dat wist je nog niet, er kon van alles in zitten tenslottequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk sprinten? Je wint er verder niets mee.
Heeft hij een punt dan??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Wat is zijn punt dan in deze?
[Kitty]quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Plottwist, bb geeft de laagste in ranking kansdus degene die het het slechts heeft gedaan heeft gewonnen!
Soort balonnengate
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[Kitty]
Wát een mindfuck!!![]()
[/Kitty]
Of zitten met Tobias aan de Zeebaars, etenstijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Of ze moeten de opdracht over doen. Duurt te lang dit.
Nee, dat heb ik nog net niet......Leroy is gewoon een sukkeltje eigenlijk zielig figuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen rotte appels noemen en zelf doorlopend stoken en roddelen. Wat heb je dan een verkeerd beeld van jezelf en anderen. Ik vind hem nog erger ondertussen dan Nawel
Ja, met Tobias moeten ze ook nog iets vandaag. Zal wel net als Jill ludiek gebracht worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of zitten met Tobias aan de Zeebaars, etenstijd.
Ja vandaag, morgen en het gips vrijdag, even kijken hoe ze het gaan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, met Tobias moeten ze ook nog iets vandaag. Zal wel net als Jill ludiek gebracht worden.
komen mss erachter dat liggend je niet verder helpt om BB te winnen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef Sofia35 het volgende:
Vera tegen dimi : gaaaaa je niet de sauna in vandaag ?
Dimi : neuh geen zin in
Hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
komen mss erachter dat liggend je niet verder helpt om BB te winnen..
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef Harry het volgende:
Kunnen we gewoon de normale namen van de kandidaten benoemen?
Moet je je voorstellen hoe hij zou zijn als ie zich wel druk zou makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
Leroy, is zo blij dat hij zo nuchter is....maakt zich totaal niet druk.![]()
![]()
De rest zit ontspannen. Hij op het puntje van de bankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
Leroy, is zo blij dat hij zo nuchter is....maakt zich totaal niet druk.![]()
![]()
Kennen jullie het woord 'hork'?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef Sofia35 het volgende:
Vera tegen dimi : gaaaaa je niet de sauna in vandaag ?
Dimi : neuh geen zin in
3 waarvan ze weet die goed zijn. De rest heeft ze geraden wat het kan zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik denk dat Leroy of dimi gaat winnen.
Vera heeft maar 3 opgeschreven en Salar ook maar 1 ofzo zei hij.
Ik hoop dat Leroy wint, en iemand immuun mag maken bv nawel
Juistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 waarvan ze weet die goed zijn. De rest heeft ze geraden wat het kan zijn
Dat zou niet goed zijn, daarmee vergroot hij de kans op doorligplekkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik denk dat Leroy of dimi gaat winnen.
Vera heeft maar 3 opgeschreven en Salar ook maar 1 ofzo zei hij.
Ik hoop dat Leroy wint, en iemand immuun mag maken bv nawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |