Ja boeiend, de hypotheek kan wel even wachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan de ondernemers.
Helaas lijken herinfecties vaak op te treden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kortom in de klas van je kinderen en de families is Omicron na deze week ook wel uitgespeeld.
Hopelijk knapt iedereen zonder al te veel klachten op.
nvmquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet letterlijk alles, dat snapt iedereen nog wel.
Dat is ook niet relevant in het midden van een pandemie.
Alles wat belangrijk is en een uitlaatklep is kan en kon je gewoon. Je kon alle kanten gewoon op.
[..]
Wie zegt dat?
Ik ga graag met vrienden uit eten en ik mag graag op een terrasje zitten.
De leeftijd van het uitgaan heb ik wel gehad, dus dat wel.
Maar echt janken omdat je niet uit eten kan? Doe normaal zeg. Wat is er nou belangrijker in het leven?
Als ik eens zin heb in Italiaans, Chinees of wat dan ook dan bestelde ik dat wel lekker.
Ook met vrienden.
Wat is vaak?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helaas lijken herinfecties vaak op te treden.
Zeg je dat ook tegen de mensen die nu van 50 euro per week mogen leven omdat ze in de schuldsanering gekomen zijn? Fijn joh, 3 jaar lang van 50 euro per week leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
HoReCa kan niet aan personeel komen, de bouw, IT, bezorgdiensten etc etc allemaal hetzelfde. Geen personeel te krijgen.
Werk is er dus zat
En hoe ziek zijn ze dan? Liggen ze dan in het ziekenhuis? Wat te denken trouwens van al die mensen die geboosterd zijn, maar ook corona krijgen?quote:
Wat een onzin. Je kan toch gewoon aangeven wat voor mensen er liggen? Of dat nou man/vrouw/onzijdig ,groot/klein oud/jong, wit/zwart/geel is. Niet alles is meteen racistisch en zeker niet als het gewoon zijn feiten zijn als ooggetuige. Zonder daaraan meteen een oordeel te geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maakt het nog steeds niet relevant
[..]
Als het ook niet relevant is.. ja zeker. Zwanger zijn of Man zijn kan een biologisch aspect zijn wat relevant kan zijn voor je risico's. Allochtoon zijn niet.
Ja maar dan gaat het om mensen die eerder besmet waren met de bv Wild variant en Delta variant en daarna Omicron krijgen, nog een keer Omicron kan natuurlijk, maar geloof niet zo dat in hele korte tijd gebeurt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite toch om dat voor de duizendste keer hier uit te leggen. Blijkbaar compleet zinloos, sommigen begrijpen gewoon niet of willen niet begrijpen hoe die vork in de steel zit. Die kijken alleen naar wat droge cijfertjes die voor hun betoog goed uit komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:20 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waar ze de zzp'ers niet in meegenomen hebben of de mensen die geen BV hebben, dus die cijfers kloppen niet.
Ja joh, online naar school is hetzelfde als fysiek naar school, doe normaal zeg.
Hi ha ho... ik denk niet dat mijn theatervoorstelling door gaat hoor. Of bel even met de evenementenbranche.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die onze regels ondragelijk zwaar vindt is echt niet helemaal goed.
Alles is tot 22:00 gewoon open. Je kunt gewoon alles doen, dus wat zeuren ze?
Ook als je failliet bent kun je nog gewoon wandelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de mensen die nu van 50 euro per week mogen leven omdat ze in de schuldsanering gekomen zijn? Fijn joh, 3 jaar lang van 50 euro per week leven.
Het dingetje is dat iemand die bier kan schenken niet per se een query uit kan voeren in SQL en vice versa. Scholing is een dingetje. Ja, er is werk zat en ja er zijn ook een hele berg mensen die het ontzettend zwaar hebben gehad de afgelopen 2 jaar (en misschien nu nog wel) omdat ze niet (volledig) konden werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
HoReCa kan niet aan personeel komen, de bouw, IT, bezorgdiensten etc etc allemaal hetzelfde. Geen personeel te krijgen.
Werk is er dus zat
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:20 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijk dat je alles zo overdrijft bedoel je.
Maar geen Chinees bestellen. Naar de Chinese voedselbank moet je dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook als je failliet bent kun je nog gewoon wandelen.
Ja hier ook zo'n golf, twee weken geleden kende ik tientallen mensen met corona. Nu niemand meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:21 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Het gaat in golven over het land zo lijkt het. In mijn wijk in Amersfoort was het 2 weken geleden raak, maar dan echt met honderden tegelijk. De helft van de mensen die ik ken zat in quarentaine.
Herinfecties van het coronavirus door Omicron of Omicron zelf dat 3 keer rond gaat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)or-omikron~bbe94440/
vandaar dat groepsimmuniteit waarschijnlijk een illusie gaat zijn
Op die schaal alles testen, pak je enorme hoeveelheden false positive en false negatives mee, vals gevoel van veiligheid, nog afgezien van de enorme kosten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:26 schreef Leandra het volgende:
Overigens zie ik het nut van 2G ook niet zo, doe maar testen voor toegang dan, zeker nu Omicron als een malle door het land reist en ook veel gevaccineerden gewoon besmet zijn, en als ze geboosterd zijn niet eens in quarantaine hoeven als een gezinslid positief test.
Laat ze op ieder horecaplein en bij evenementen maar een testtent opzetten met sneltesten, als je negatief test kun je voor die avond een bandje krijgen waarmee je toegang tot de horeca hebt.
Ik heb een jaar gewerkt in een pand met een gore vervuilde airco waardoor ik dat jaar vier of vijf keer strontverkouden was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het om mensen die eerder besmet waren met de bv Wild variant en Delta variant en daarna Omicron krijgen, nog een keer Omicron kan natuurlijk, maar geloof niet zo dat in hele korte tijd gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |