In dit geval is het paniek bij Trek na wat COVID-gevallen in Valencia.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ciccone ging bij mij ook telkens wedstrijden overslaan
En dan gaat ie ook nog in de mongolenwaaier zitten, ach.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Démare had de top 3 klasseringen bijna cadeau gekregen in Oman, nog steeds teleurgesteld.
Altijd tegen mij. Wat een waardeloos seizoen zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand aan de start bij de concurrentie, dus dan is het hopen dat Arkea lekker gaat sprokkelen.
Molano, Politt, Barguil en Louvel in Murcia
Ion en Politt lijken te mogen in Almeria
Denk dat vandaag met Molano/Barguil/Louvel de beste kans is.
Tsja, om punten te scoren moet je wel iemand aan de start hebben. Ik denk niet dat ik de slechtst denkbare tegenstander ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd tegen mij. Wat een waardeloos seizoen zo.
Wat een vreselijk deelnemersveld voor en 2.pro rittenkoers he.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan gaat ie ook nog in de mongolenwaaier zitten, ach.
Wel jammer dat er een paar concurrenten van Skjelmose wegvallen. Top 5 komt dan toch langzaam in zicht. Dan mag Gesbert nog doortrappen in Oman.
Zeker, het is een schande dat Gesbert hier niet gewoon won.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:52 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk deelnemersveld voor en 2.pro rittenkoers he.
Hier gaat Gesbert wel nog meer punten halen.
Oorluis 6de en Marco T. 10de, prachtig!quote:
Ik heb volle vertrouwen in MAL, voor de rest nog niet gekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:06 schreef Pistolero het volgende:
0 renners aan de start in ronde 5.
Dan maar hopen op een prachtige 0-0 @:noodgang
MAL het het mooi verpest vandaag, en morgen heb jij volgens mij ook niemand aan de start dus die 0-0 is een feit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb volle vertrouwen in MAL, voor de rest nog niet gekeken
Dacht dat ik met Gibbons nog een slagje kon slaan, maar jij hebt Zana bovenin.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En wie heb ik aan de start?
Oman:
Cavendish, Zana
Provence:
Gorka Izagirre, Arndt
Antalya:
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |