Prompt staat ie op de startlijst in Frankrijk, Vohters leest meequote:Op woensdag 16 februari 2022 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand al iets vernomen van James Shaw? Die gaat toch niet pas in april zijn eerste koers rijden?
Dit begint er vervelend uit te zienquote:Op maandag 14 februari 2022 23:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Jaen
Kamna
Algarve
Gogl, Claeys
Ruta
Kamna, Narvaez, Dewulf, Vanmarcke
De eerste punten uit Jaen zijn alvast binnen
Deze heb ik met het forfait van Ilan al opgegeven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
Turgis begint met een tweede plaats in de haut var @:wimderon
heb je niets in de zandbak rijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze heb ik met het forfait van Ilan al opgegeven.
Marijn van den Berg!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb je niets in de zandbak rijden?
Misschien tovert Leo Vogelzang nog ergens een negatieve test vandaan en kan die ingevlogen worden. Anders hijs ik de witte vlag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik zal Kef en Romain vragen je een beetje te sparen
Terwijl je op basis van zijn resultaten van afgelopen jaar je hem toch eigenlijk geen plekje op de matrix zou geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Simon Clarke is wel een topaankoop voor 0,25 miljoen zeg. Die fietst alsof z’n leven ervan afhangt.
Leuke grap, like gegevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Terwijl je op basis van zijn resultaten van afgelopen jaar je hem toch eigenlijk geen plekje op de matrix zou geven.
Alleen Bissegger volgensmij dus gefeliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2022 10:18 schreef franklop het volgende:
Wie heb jij deze ronde allemaal aan het vertrek @:deluna ?
Ik heb in ieder geval Ackermann, Bouchard, Meintjes, Rodriguez en Guerreiro in UAE
En dat is het ook zo te zien
Heb je nog iemand anders die punten heeft gepakt?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Lekker veel puntjes voor Martinez in de Algarve, maar ik vrees dat het net te weinig gaat zijn om de ronde nog te winnen. Heb het niet precies nageteld though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |