Hey ToTquote:
quote:
quote:
Misschien ooit als klein kind daar geweest voor familiefeesten of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
@:ToT
ben jij hier vroeger nog wezen stappen??
DREMPT (ANP) - In een partycentrum in de Gelderse plaats Drempt woedt een grote, uitslaande brand. Er is sprake van flinke rookontwikkeling, meldt de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland op Twitter. Omwonenden worden via een NL-Alert gewaarschuwd om ramen en deuren te sluiten en de ventilatie uit te zetten.
Het zou gaan om een achterzijde van een café aan de Zomerweg dat vastzit aan een woning. Voor zover bekend zijn er geen mensen in het pand aanwezig, aldus de veiligheidsregio.
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
Ja met mij gaat het goed, heb corona maar heb weinig symptomen gehad.
Mini-ToT was vannacht wel ziek en is nu nog aan het slapen. Hopelijk dat hij zich straks een stukje beter voelt.
En hoestie daar?
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.
Hier gaat het goed hoor?
Begint de hulp al aan te slaan bij mini?
O, dat is fijn te horen. topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Hij is veel actiever tegenover andere kinderen, probeert meer samen te spelen en hij zegt ook meer dingen na. Soms zegt hij vanuit het niets ineens zelfs een klein zinnetje, zoals: "Nee, ik ga slapen!" enzo.
ik ben al meer dan een uur aan het werk.quote:
omdat je aan het tinderswipen bent??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al meer dan een uur aan het werk.
Waarom zou ik niet aan het werk zijn
ik heb geen tinder geïnstalleerd staanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je aan het tinderswipen bent??
of Omegle of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen tinder geïnstalleerd staan
Misschien maar eens doen.
dat is alleen voor te chatten volgens mij.quote:
nog steeds niet gayquote:
lonely islandquote:
HALLO VOCHTIG POESJE!!!quote:
Wat wordt hij toch groot ToTquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ennnn meneertje is weer wakker en maakt het prima!
De ondeugdquote:
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
maanlichtquote:
ga je hier showen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
zooitje truien in de uitverkoop gekochtnice
Snap wel dat ze in de uitverkoop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
zooitje truien in de uitverkoop gekochtnice
Ik heb hier net 3 eieren naar binnen zitten werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg een beetje trek, dus ik ga maar eens even lunchen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier net 3 eieren naar binnen zitten werken.
Gaan ze nu door naar klbscquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat lekker, onz SC ook weer dicht
Maar hier nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar dat heb je niet altijd onder controlequote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hier niet
En dat willen we graag zo houden
@Deisyy en ik modden ons hier helemaal de moeder om het open te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet altijd onder controle
Gauw zelftest gedaan, negatief!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
Ja met mij gaat het goed, heb corona maar heb weinig symptomen gehad.
Mini-ToT was vannacht wel ziek en is nu nog aan het slapen. Hopelijk dat hij zich straks een stukje beter voelt.
En hoestie daar?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Gauw zelftest gedaan, negatief!
Beterschap daar!
Slurp maar lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
Ik had een gehaktbal broodje van de ah. Slurp zo nog een breaker naar binnen.
mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:deisyy en ik modden ons hier helemaal de moeder om het open te houden
Nou….quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet altijd onder controle
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon die mensen een schop onder hun reet geven
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou….
Als we het hier gewoon gezellig houden
Moet dat gewoon kunnen
Dat houd je sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteit
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etcquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteit
en er kwamen ook klb mensen opeensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etc
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze zagen dat er mensen uit DTS er zaten te posten.. Echt snap de haat niet maar zal wel aan mij liggen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en er kwamen ook klb mensen opeens
Niet teveel klagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etc
Serieusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Waar we allemaal ooit zatenquote:
Nouja dit heeft weinig meer met Viva te maken. Dit is gewoon een kraakpand gewordenquote:
Maar de kookstelletjes op gasflessen zijn inmiddels wel weg en we gebruiken de keuken gewoon normaal, de doorgezakte matrassen op de grond die vol met kots van minstens 3 verschillende zwervers waren zijn vervangen voor normale bedden, we hebben weer een douche met warm water enz!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja dit heeft weinig meer met Viva te maken. Dit is gewoon een kraakpand geworden
We houden de naam in eer..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja dit heeft weinig meer met Viva te maken. Dit is gewoon een kraakpand geworden
@Deisyy heeft alle lege flessen weggebrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar de kookstelletjes op gasflessen zijn inmiddels wel weg en we gebruiken de keuken gewoon normaal, de doorgezakte matrassen op de grond die vol met kots van minstens 3 verschillende zwervers waren zijn vervangen voor normale bedden, we hebben weer een douche met warm water enz!
Flink doorgezaktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy heeft alle lege flessen weggebracht
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:52 schreef ToT het volgende:
Het meeste van de graffiti hebben we ook van de muren verwijderd en de ingeslagen ruiten is de lokale ruitenboer ook al weer voor langs geweest.
Als ik af en toe zie wat vrienden naar de glasbak brengen elke week vraag ik me af of ik er niet een keer een opmerking over moet maken 😅quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
De walk of shame naar de glasbak
Inderdaad, de blaren staan op mijn vingersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel toetsenborden heb je al versleten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de blaren staan op mijn vingers
Dat is fijn, mevrouw ToT is ook positief getest?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]Thanks!
Ja het gaat gewoon prima hier met mevrouw ToT en mij. Mini-ToT in principe ook, alleen afgelopen nacht was het ff goed kut.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel toetsenborden heb je al versleten?
Yup, uitslag is net binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is fijn, mevrouw ToT is ook positief getest?
Mijn toetsenbord heeft nergens last vanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel toetsenborden heb je al versleten?
Ja gaat lekker vandaag daar ook?quote:
Er is bijna geen ontkomen aan. Dat jullie er maar zo snel en soepel mogelijk doorheen fietsenquote:
Jij doet het lekker rustig aan, en hebt bij een kutpost iets van:quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft nergens last van
Negeren!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat mijn grootste vijand hier zit
Eet jij tussen de middag warm of heb je vooruit gekookt?quote:
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, gezellig met z'n drietjes thuis hier, de komende week!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij doet het lekker rustig aan, en hebt bij een kutpost iets van:
[ afbeelding ]
Precies, 75.000 nieuwe positivo's per dag, en dat zal waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is bijna geen ontkomen aan. Dat jullie er maar zo snel en soepel mogelijk doorheen fietsen
Precies en dan zijn er ook nog positievelingen die niet getest zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, 75.000 nieuwe positivo's per dag, en dat zal waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg zijn.
Vandaar topje ijsberg!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies en dan zijn er ook nog positievelingen die niet getest zijn.
Oh corona zeker sterktequote:
Je moet ook niet aan mij zitten gekkie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de blaren staan op mijn vingers
Rot op danquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
quote:
ik ben geen haarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet, want iedereen praat met haar
En dat zegt ie nuquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan mij zitten gekkie.
ik ben nou eenmaal HEET
ik herkende de film ja, maar ik was dat fragment vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Pulp Fiction!
"Are you okay? Say something!"
- "Something!"
Ik ben compleet verbaasdquote:
sorry. ik zal m'n bordje weer omhangen.quote:
dat ligt eraan waar je bedoelt huehuehue.quote:
Dan zwaai ik vriendelijk naar je en is het nog niet goedquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik dacht dat ik in het modjes forum ben terechtgekomen.
Zou wel leuk zijn voor een keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik dacht dat ik in het modjes forum ben terechtgekomen.
Eens vijand altijd vijandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zwaai ik vriendelijk naar je en is het nog niet goed
Ik geloof dat hij ruzie met ons wil.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ik de liefste mod van Fok! ben
Degene die FOK!Stok reeks heeft geslooptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh het is best een lief poesjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij ruzie met ons wil.
Gesloopt zelfsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die FOK!Stok reeks heeft gesloopt
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Men kan het niet meer terug vinden in MEN?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is redelijk afgestorven sinds het in MEN zit
Jij mag dat zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen hond heeft MEN in z'n AT lijst staanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Men kan het niet meer terug vinden in MEN?
Valt mee dus hopelijk zijn jullie er snel weer van af.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]Wij alledrie hier.
En thx!Maar bij mij was het vooral wat rillerigheid en prikkelgevoeligheid en het is eigenlijk al bijna helemaal voorbij.
Mevrouw ToT heeft alleen wat kriebel in de keel, Mini-ToT is overdag helemaal prima in orde, maar had afgelopen nacht het wel flink te pakken. Maar nu is hij gewoon weer lekker actief.
Geen hond?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen hond heeft MEN in z'n AT lijst staan
Als ik dat topic niet al in MyAT had staan, had ik het nooit ontdekt.
Komt vast wel goed!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valt mee dus hopelijk zijn jullie er snel weer van af.
Wat een haat over het meest vredige forum van FOK!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen hond heeft MEN in z'n AT lijst staan
Als ik dat topic niet al in MyAT had staan, had ik het nooit ontdekt.
Ik heb het niet naar MEN gehaald, ik kreeg het daar van @Leonos en zit je daar nu nog om te janken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook nee kunnen zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet naar MEN gehaald, ik kreeg het daar van @:Leonos en zit je daar nu nog om te janken?
Wat slechtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die zindelijker dan deze?
[ afbeelding ]
(Dit moest serieus een alien voorstellen!)
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook nee kunnen zeggen![]()
En Leonos is cool, die kan ik niet de schuld geven.
Stomtoevallig had ik die net klaar staan en ik zocht een excuus om 'm te posten. Komt-ie met die opmerking over geen hond aangezet!quote:
En dan met Janewayquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Stomtoevallig had ik die net klaar staan en ik zocht een excuus om 'm te posten. Komt-ie met die opmerking over geen hond aangezet!
Ja was ook in een review van The Critical Drinker. "If you think these costumes look bad: remember that THIS once passed for an Alien in Star Trek!"quote:
Ja daarom dat ik die al had klaar staan!quote:
Weet ik.quote:
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar een UI van te maken?
Jij ook, zolang je stopt met wildplassen bij de kinderboerderij.quote:
Wat ben jij blij.quote:
mevrouw liefbaar is altijd blijquote:
Oh ja, want dat ligt aan het subforum. Niet aan de types die het spel aantrekt en die het meespelen er niet leuker op maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die FOK!stok is toch een keer gekaapt door een ander forum?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja, want dat ligt aan het subforum. Niet aan de types die het spel aantrekt en die het meespelen er niet leuker op maken.
Fien die de dijk af reed vanwege die stok![]()
Nu heb ik zin in een eitje.quote:
Dat zijn de gouden FOK!Stok tijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja, want dat ligt aan het subforum. Niet aan de types die het spel aantrekt en die het meespelen er niet leuker op maken.
Fien die de dijk af reed vanwege die stok![]()
Dan pak je een eitje.. morgen is het hier eitjes dagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een eitje.
Zo vaak. Maar harrie1 probeerde het echt opnieuw over te nemen geloof ik en naar Facebook te verplaatsen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:28 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Die FOK!stok is toch een keer gekaapt door een ander forum?
Neh, die had persoonlijke problemen en dacht dat het spel hem wel even uit de brand wilde helpen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo vaak. Maar harrie1 probeerde het echt opnieuw over te nemen geloof ik en naar Facebook te verplaatsen.
Is nog een levensgevaarlijk spel ook dus. Tjemig!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn de gouden FOK!Stok tijden
Ik was zelf ook bijna van die dijk gedonderstraald als ik niet toevallig op mijn navigatie had gekeken en zag dat er een bocht aan zat te komen
spanning en sensatie in het leven van vochtig poesjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Is nog een levensgevaarlijk spel ook dus. Tjemig!
Ik speel het al een tijdje niet meer. Is leuk als je nog jong bent en niets van de wereld hebt gezien, maar uiteindelijk heb je elk spoor en snelweg van Nederland wel gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
spanning en sensatie in het leven van vochtig poesje
gelukkig ben je al jaren niet meer jongquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik speel het al een tijdje niet meer. Is leuk als je nog jong bent en niets van de wereld hebt gezien, maar uiteindelijk heb je elk spoor en snelweg van Nederland wel gezien.
Het moment dat je dichter bij de 30 zit dan bij de 20 is het omslagpunt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig ben je al jaren niet meer jong
* dud0r pakt rollatorquote:
Jij bent ook wel liefquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had ook nee kunnen zeggen![]()
En Leonos is cool, die kan ik niet de schuld geven.
Ik heb daar andere ervaringen meequote:
Die is tof!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
[ afbeelding ]
Met sporen en snelwegen zie je ook niet zoveel van Nederland. Zelfde route op de fiets kan een totaal ander beeld van een bepaalde streek geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik speel het al een tijdje niet meer. Is leuk als je nog jong bent en niets van de wereld hebt gezien, maar uiteindelijk heb je elk spoor en snelweg van Nederland wel gezien.
DPD dat zijn de echte motherfuckers onder de bezorgdiensten in de benelux!quote:
Zo vertel mij watquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DPD dat zijn de echte motherfuckers onder de bezorgdiensten in de benelux!
Die zijn nog slechter jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DPD dat zijn de echte motherfuckers onder de bezorgdiensten in de benelux!
PostNL schijnt in de zuiderlijke Nederlanden ook super ruk te zijn, maar nog net niet op nifeautje DPDquote:
postNL beste vervoerder!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PostNL schijnt in de zuiderlijke Nederlanden ook super ruk te zijn, maar nog net niet op nifeautje DPD
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef maily het volgende:
K&W / Apart toeter geluid door wind(stootvoeg/spouwmuurrooster)
@:ToT
Lekker totteren
Ben ik je grootse vijandquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet, want iedereen praat met haar
Dan hier op zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nodigt wel uit tot een painttopic.
Ja joh lekker je pakketjes buiten in de regen droppenquote:
Hopelijk een mooi jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag is Jaar van de Tijger begonnen, mensen!
POSTNL BESTE VERVOERDER!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja joh lekker je pakketjes buiten in de regen droppen
Toppertjes zijn het
Afgelopen weekquote:
Dat zijn hier DHL trucjes, die komen voor rijden en gooien dan een kaartje in de brievenbus dat ze niemand thuis aantroffenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelopen week
3x pakketje in de regen..
1 x bij de voordeur
2 x op het terras
Veranda staat 5 meter verder
moet je voorstellen hoe de rest het had gedaan. die hadden er nog even op staan stampenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgelopen week
3x pakketje in de regen..
1 x bij de voordeur
2 x op het terras
Veranda staat 5 meter verder
Wij hebben een hele leuke dhl bezorgerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn hier DHL trucjes, die komen voor rijden en gooien dan een kaartje in de brievenbus dat ze niemand thuis aantroffen
Met de rest nooit problemenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je voorstellen hoe de rest het had gedaan. die hadden er nog even op staan stampen
Jij hebt ook altijd gelukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij hebben een hele leuke dhl bezorger![]()
Meh, we koesteren hier geen wrok tegen DTS of whatever.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit nodigt wel uit tot een painttopic.
Dat hebben ze van DHL een keertje geflikt met 5 of 6 pakketjes voor verschillende mensen in een studentenflat waar ik heb gewoond. Nergens aangebeld maar overal briefjes terwijl het grootste gedeelte toen thuis wasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn hier DHL trucjes, die komen voor rijden en gooien dan een kaartje in de brievenbus dat ze niemand thuis aantroffen
Lijertjes zijn hetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hebben ze van DHL een keertje geflikt met 5 of 6 pakketjes voor verschillende mensen in een studentenflat waar ik heb gewoond. Nergens aangebeld maar overal briefjes terwijl het grootste gedeelte toen thuis was
Wij iig niet, twee maanden later zijn we verhuisdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijertjes zijn hetHebben jullie op gepaste wijze wraak genomen?
En terecht! Met zulke slechte service van DHL daar!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij iig niet, twee maanden later zijn we verhuisd
Op mijn werk was het ook altijd drama, maar sinds we verhuisd zijn gaat het een stuk beter. We hebben ze ook wel wat gepaaid met de feestdagen, dat helpt wellicht ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij iig niet, twee maanden later zijn we verhuisd
Zulke dingen zijn wel motiverend voor bezorgersquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn werk was het ook altijd drama, maar sinds we verhuisd zijn gaat het een stuk beter. We hebben ze ook wel wat gepaaid met de feestdagen, dat helpt wellicht ook.
Omdat het op het oude adres vaak zo'n drama was hebben we er echt in geinvesteerd ja, dat werpt zijn vruchten af, we hebben blijde bezorgers nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn wel motiverend voor bezorgers
Ik denk dat het gewoon aan het feit lag dat het een studentenhuis was, al waren muis en ik toen effectief al een tijdje geen studenten meer want tussenperiode. Ik heb vaker van studenten die part time werkte op mijn werk dat dat soort praktijken ook bij hen gebeurdequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En terecht! Met zulke slechte service van DHL daar!Daar zou ik dan ook niet willen blijven wonen!
Zit je ons weg te sturen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Er was eens een topic over slechte bezorgingen.
Ik val deze keer wel heel snel door de mand.quote:
Zit een beetje te pseudomodden hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik val deze keer wel heel snel door de mand.
Kijk, dat zijn de betere investeringen!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het op het oude adres vaak zo'n drama was hebben we er echt in geinvesteerd ja, dat werpt zijn vruchten af, we hebben blijde bezorgers nu.
Red je Pakketje heb ik ook veelvoud aan zulke klachten over gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
"Red je pakketje" is pas een drama-bedrijf!Heb ik wel vaker over geklaagd hier; tot 22.30 wachten voor een levering en dan op de pc lezen dat het toch te laat werd en ze de volgende dag zouden komen.
De koerier die de volgende dag het pakket kwam brengen, gaf me groot gelijk dat het een kutbedrijf was. Hij zat allerlei voorbeelden te geven van hoe slecht ze waren en sloot af met zijn handen in de lucht te gooien: "Ik heb een bloedhekel aan het bedrijf!"
Maar DPD kan er ook wel wat van. Aanbellen, we waren niet thuis. Ze reden weg, en vervolgens nooit meer wat van dat pakket terug gezien. Was een kerstpakket van het werk van mijn vrouw dus we hebben geen track & trace code of zo, dus we weten niet wat we moeten doen om het pakket alsnog te krijgen.
Op zich maakt het niet zo veel uit omdat het gewoon een bodywarmer is met de naam van het bedrijf, dus die gaan we toch nooit aan doen, maar dat ze helemaal niet meer terug kwamen of geen bericht achter lieten van hoe we het alsnog kunnen ophalen/laten bezorgen is wel raar.
Misschien dat het bedrijf wel een mailtje heeft gekregen, geen idee.....
En godverdomme via de mail bedelen om een fooi voor de koerier he!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Red je Pakketje heb ik ook veelvoud aan zulke klachten over gehoord
Red je pakketje heb ik nog nooit iets van gehad, maar DPD is ook echt waardeloos, die flikken het ook om niet aan te bellen en weg te rijden. Maar daarna moet je achter je pakket aangaan bellen omdat het dan gewoon kwijt is, en je het een week later pas eens ergens af kan halen. Dat is echt al een paar keer gebeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
"Red je pakketje" is pas een drama-bedrijf!Heb ik wel vaker over geklaagd hier; tot 22.30 wachten voor een levering en dan op de pc lezen dat het toch te laat werd en ze de volgende dag zouden komen.
De koerier die de volgende dag het pakket kwam brengen, gaf me groot gelijk dat het een kutbedrijf was. Hij zat allerlei voorbeelden te geven van hoe slecht ze waren en sloot af met zijn handen in de lucht te gooien: "Ik heb een bloedhekel aan het bedrijf!"
Maar DPD kan er ook wel wat van. Aanbellen, we waren niet thuis. Ze reden weg, en vervolgens nooit meer wat van dat pakket terug gezien. Was een kerstpakket van het werk van mijn vrouw dus we hebben geen track & trace code of zo, dus we weten niet wat we moeten doen om het pakket alsnog te krijgen.
Op zich maakt het niet zo veel uit omdat het gewoon een bodywarmer is met de naam van het bedrijf, dus die gaan we toch nooit aan doen, maar dat ze helemaal niet meer terug kwamen of geen bericht achter lieten van hoe we het alsnog kunnen ophalen/laten bezorgen is wel raar.
Misschien dat het bedrijf wel een mailtje heeft gekregen, geen idee.....
Lekker dan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Red je pakketje heb ik nog nooit iets van gehad, maar DPD is ook echt waardeloos, die flikken het ook om niet aan te bellen en weg te rijden. Maar daarna moet je achter je pakket aangaan bellen omdat het dan gewoon kwijt is, en je het een week later pas eens ergens af kan halen. Dat is echt al een paar keer gebeurd.
Whut? Die haalde zijn examens niet? Dat moet aan de docent hebben gelegen, kan niet anders!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef ToT het volgende:
Studentenhuizen..... I shit you not, toen ik op kamers ging wonen, huurde ik een onderverdieping met een kameraad van me en we verdeelden het in tweeën.
De vorige bewoner had de boel echt extreem versmeerd omdat hij er ladingen verschillende soorten huisdieren in liet rondlopen en vliegen, en hij ruimde de stront nooit op.
Op een weekend was hij alleen thuis en zijn huisgenoten boven waren naar hun ouders toe.
Toen ze terug kwamen, waren hun kamers helemaal leeggeplunderd (elektronica, meubels; ALLES weg!)
"Huh? Kamers leeg? Nee, niks van gemerkt of gehoord of zo. Ik lag te slapen."
Hij reisde ook altijd zwart en we kregen continu boetes van de NS binnen met dezelfde valse namen, en ook een brief van justitie dat hij voor moest komen.
Verder sloopte één of andere dikke Tokkie met trainingspak en een gouden ketting om z'n nek onze schutting en eenmaal in onze tuin stond hij te bulderen dat hij nog geld van die vent kreeg "En als ik merk dat jullie liegen, en dat hij daar achter dat gordijn me staat uit te lachen, storm ik zo naar binnen en SLEUR hem naar buiten toe en dan krijgt-ie een portie klappen van mij!"Jaren later werkte ik als docent bij een opleiding voor beveligingsbeambten, en kreeg die vorige bewoner als student voor mijn neus!
Vreemd genoeg haalde hij de examens niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Tof is dat, zo zijn beide partijen tevreden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere investeringen!
Jaren terug heb ik in een huis gewoon met huisgenoten waar de gezamenlijke ruimtes verbouwd werden. Ik heb die 3 gasten die aan het verbouwen waren wel eens een kop koffie gegeven en toen ik een week naar het buitenland moest voor werk mijn senseo apparaat in de keuken gezet en hen gezegd dat ze die mochten gebruiken. Toen heb ik zijn privé nummer gekregen met de boodschap dat als er ooit iets was wat gemaakt moest worden ik hem privé kon appen/bellen
Handig ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker dan!
Ja in een vorige woonplaats was de vaste koerier een Pool (vriendelijke vent wel overigens) die geen woord Nederlands, Engels of Duits kon!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whut? Die haalde zijn examens niet? Dat moet aan de docent hebben gelegen, kan niet anders!![]()
Ik had de directie gewaarschuwd, en ze zouden het in gedachten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was eigenlijk zijn stage die hij niet haalde; hij moest bij een zwembad de boel bewaken en zat zich enorm op te geilen bij een dame in bikini, nota bene terwijl de partner van die dame naast haar stond.
Hij parkeerde z'n lul zowat tegen de kont tegen die dame aan en zei: "Wees niet bang mevrouw, ik ben hier om u te beschermen!"
Vriendje boos, en hij was exit van de opleiding!![]()
Niet dat ik Karens goed wil praten, maar door dat soort praktijken begin ik ze wel beter te snappenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En godverdomme via de mail bedelen om een fooi voor de koerier he!______________!
heel vreemd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de rest nooit problemen
Behalve dat het soms lang duurt
Maar dat is met postnl net zo
Ja ik heb hem meerdere keren iets moeten vragen, maar dan krijg je zo'n verontschuldigend handgebaar en een verlegen glimlach.quote:
Was trouwens wel een ontiegelijk aantrekkelijke en lieve jongedeerne, maar fooi geven?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik Karens goed wil praten, maar door dat soort praktijken begin ik ze wel beter te snappen
WTFquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En godverdomme via de mail bedelen om een fooi voor de koerier he!______________!
[KLB Modus] wel nog een zaad donatie gegeven? [/KLB Modus]quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Was trouwens wel een ontiegelijk aantrekkelijke en lieve jongedeerne, maar fooi geven?Hell no!
Geven en nemen situatie, wekt vaak heel veel good wil op vanuit beide zijden, maar die les heb jij blijkbaar ook al goed tot je genomenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof is dat, zo zijn beide partijen tevreden.
Ik geef en zij neemt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geven en nemen situatie, wekt vaak heel veel good wil op vanuit beide zijden, maar die les heb jij blijkbaar ook al goed tot je genomen
Ik heb hem de hele dag nog niet gezien. Wel verdacht...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Is @:schakeltopia nu hardcore pozza aan het schransen nu de maand voorbij is?
Ja direct nadat ik de deur gesloten had, kreeg ik een mailtje met een vragenlijst.quote:
hij is toch niet aan het comavreten hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem de hele dag nog niet gezien. Wel verdacht...
Acute pozzavergiftiging....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is toch niet aan het comavreten he
Opbokken met je fooiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja direct nadat ik de deur gesloten had, kreeg ik een mailtje met een vragenlijst.
Wat voor cijfer geeft u voor de vriendelijkheid?
Wat voor cijfer geeft u voor het op tijd zijn?
enz.
En op het laatst: Welke van de volgende bedragen wilt u de koerier als fooi geven? Of vul zelf een bedrag in.
nee ik heb net rijst met broccoli gegetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
Is @:schakeltopia nu hardcore pozza aan het schransen nu de maand voorbij is?
Mag beidequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor het weekend of voor in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |