Hey ToTquote:
quote:
quote:
Misschien ooit als klein kind daar geweest voor familiefeesten of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
@:ToT
ben jij hier vroeger nog wezen stappen??
DREMPT (ANP) - In een partycentrum in de Gelderse plaats Drempt woedt een grote, uitslaande brand. Er is sprake van flinke rookontwikkeling, meldt de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland op Twitter. Omwonenden worden via een NL-Alert gewaarschuwd om ramen en deuren te sluiten en de ventilatie uit te zetten.
Het zou gaan om een achterzijde van een café aan de Zomerweg dat vastzit aan een woning. Voor zover bekend zijn er geen mensen in het pand aanwezig, aldus de veiligheidsregio.
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
Ja met mij gaat het goed, heb corona maar heb weinig symptomen gehad.
Mini-ToT was vannacht wel ziek en is nu nog aan het slapen. Hopelijk dat hij zich straks een stukje beter voelt.
En hoestie daar?
Absoluut!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, wel fijn dat je weinig symptomen hebt gehad, hopelijk is mini straks wat opgeknapt.
Hier gaat het goed hoor?
Begint de hulp al aan te slaan bij mini?
O, dat is fijn te horen. topquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!Hij is veel actiever tegenover andere kinderen, probeert meer samen te spelen en hij zegt ook meer dingen na. Soms zegt hij vanuit het niets ineens zelfs een klein zinnetje, zoals: "Nee, ik ga slapen!" enzo.
ik ben al meer dan een uur aan het werk.quote:
omdat je aan het tinderswipen bent??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al meer dan een uur aan het werk.
Waarom zou ik niet aan het werk zijn
ik heb geen tinder geïnstalleerd staanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat je aan het tinderswipen bent??
of Omegle of hoe dat ook heetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen tinder geïnstalleerd staan
Misschien maar eens doen.
dat is alleen voor te chatten volgens mij.quote:
nog steeds niet gayquote:
lonely islandquote:
HALLO VOCHTIG POESJE!!!quote:
Wat wordt hij toch groot ToTquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ennnn meneertje is weer wakker en maakt het prima!
De ondeugdquote:
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
maanlichtquote:
ga je hier showen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
zooitje truien in de uitverkoop gekochtnice
Snap wel dat ze in de uitverkoop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
zooitje truien in de uitverkoop gekochtnice
Ik heb hier net 3 eieren naar binnen zitten werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Krijg een beetje trek, dus ik ga maar eens even lunchen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier net 3 eieren naar binnen zitten werken.
Gaan ze nu door naar klbscquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat lekker, onz SC ook weer dicht
Maar hier nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar dat heb je niet altijd onder controlequote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hier niet
En dat willen we graag zo houden
@Deisyy en ik modden ons hier helemaal de moeder om het open te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet altijd onder controle
Gauw zelftest gedaan, negatief!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Dames!
Ja met mij gaat het goed, heb corona maar heb weinig symptomen gehad.
Mini-ToT was vannacht wel ziek en is nu nog aan het slapen. Hopelijk dat hij zich straks een stukje beter voelt.
En hoestie daar?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Gauw zelftest gedaan, negatief!
Beterschap daar!
Slurp maar lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
Ik had een gehaktbal broodje van de ah. Slurp zo nog een breaker naar binnen.
mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:deisyy en ik modden ons hier helemaal de moeder om het open te houden
Nou….quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je niet altijd onder controle
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon die mensen een schop onder hun reet geven
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou….
Als we het hier gewoon gezellig houden
Moet dat gewoon kunnen
Dat houd je sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteit
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etcquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik bedoel als er een lading trollen binnenkomen, daar heb je geen controle over. Net als onz sc er allemaal "ramptoeristen" zijn na een hele lange tijd geen activiteit
en er kwamen ook klb mensen opeensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etc
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:deisyy en ik modden ons hier helemaal de moeder om het open te houden
Omdat ze zagen dat er mensen uit DTS er zaten te posten.. Echt snap de haat niet maar zal wel aan mij liggen..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en er kwamen ook klb mensen opeens
Niet teveel klagenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat ook maar vreemd, hele tijd was sc niet in gebruik.. zodra er mensen van dts er posten is het ineens raar etc
Serieusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |