SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
ze kan mama elke dag op de streams zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
![]()
Ook post voor Grace?
[ Bericht 19% gewijzigd door Hunter op 01-02-2022 08:42:26 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik snap dat echt nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:29 schreef spapaars het volgende:
Het is een eenmalige kans om aan zo'n programma mee te mogen doen, maar voor dat je kind van 5 misschien voor maanden achterlaten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit die brief blijkt wel dat Hanne niet goed in haar vel zatI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik heb ze niet eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:35 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Nawel aan de ontbijttafel, om 08:33.. Kan het haast niet geloven
Ze gaat het helemaal anders aanpakken![]()
Alleen haar naamquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ze schrijven hé, als nu net 5 jarige.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Nog meer onzin post. Morgen krijgen ze de krant.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En, Tot snel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef humpty het volgende:
5 jaar...ik hoop dat je als herboren terug komt
Geen vertrouwen dus in een goede afloop.![]()
The Queen 2.0quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Hoe lang gaat ze dat volhouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakkenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Salar heeft slecht geslapen. Je vraagt je af waarom?I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ach, ik lees van veel mensen, dat ze maar een persoon van de lijst hebben geschoven en zo hebben ingeleverd. De meeste begrepen het niet… ja zo is deze lijst dus ontstaan!![]()
Nouch is iets kwijt, wat Grace gister in een zak in de voorraadkamer had gezet. Ze speculeren dat het is meegenomen/weggegooid door BB.![]()
Grace leest de brief voor.
Groetjes van uw allerliefste zoon.
Oma volgt haar behandelingen goed en krijgt genoeg bezoek.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!Cindy De Vuyst![]()
Het is een complot, zeg ik je!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Wat snap je niet precies. Het is de enige kans in je leven dat je in Big Brother kan zitten.quote:
Na enkele weken sta je terug buiten en zie je je kind al terug...Cindy De Vuyst![]()
Vieze kleren van Nouchine zijn wegI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik snap niet dat ouders hun kinderen achter kunnen laten voor zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat snap je niet precies. Het is de enige kans in je leven dat je in Big Brother kan zitten.
Na enkele weken sta je terug buiten en zie je je kind al terug...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik neem aan dat Tobias nu wel direct genomineerd is?
Anders kan die wel erg makkelijk 14 dagen ( 2 stemrondes ) overleven![]()
Nee, verkeerde aanname.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo dan? Die zit nu op een hotelkamer waar hij contact kan hebben met de buitenwereld en vermoedelijk dus ook wel ff de tv kan aanzetten.quote:
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.Cindy De Vuyst![]()
Hebben jullie het programma ooit eerder gezien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die zit nu op een hotelkamer waar hij contact kan hebben met de buitenwereld en vermoedelijk dus ook wel ff de tv kan aanzetten.
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.![]()
hij kan niet kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
goedemorgen Lionquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben jullie het programma ooit eerder gezien?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is al eens gebeurd ja, dat is de 'quarantainekamer' zag. Is gewoon een nette hotelkamer waar je niet van weg mag. Maar er hangt wel een tv en er zijn geen camera's. Dus wie zegt dat je netjes in bed lag?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tenzij ze natuurlijk de tv en het wifi-signaal blokkeren voor die kamer. Dan hou ik m'n mond.Cindy De Vuyst![]()
Het lijkt mij juist vreselijk om daar te zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij terug komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben geen toegang tot internet en kunnen geen gewone tv kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd ja, dat is de 'quarantainekamer' zag. Is gewoon een nette hotelkamer waar je niet van weg mag. Maar er hangt wel een tv en er zijn geen camera's. Dus wie zegt dat je netjes in bed lag?
is niet zo moeilijk te realiseren heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En al zou hij wel tot alles toegang hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben geen toegang tot internet en kunnen geen gewone tv kijken
is niet zo moeilijk te realiseren he
Veel wijzer wordt je er niet van.![]()
neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al zou hij wel tot alles toegang hebben.
Veel wijzer wordt je er niet van.
en misschien zie je dan dingen die je niet wil zien
Zoals een Grace die bij Leroy ligtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb niet echt een favo maar Salar kruipt wel richting mijn favoriet, ik vind het gewoon een leuke gast met zn ijdeltuit gedoe...🤪Gewoon omdat het kan!![]()
mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb niet echt een favo maar Salar kruipt wel richting mijn favoriet, ik vind het gewoon een leuke gast met zn ijdeltuit gedoe...🤪Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* Ireth wijst naar de ontbijttafel..
Wies er deud???Gezellig daaro!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nawel 2.0 is goed van start gegaan zo te zien, benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer in bed ligt.![]()
das liefquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:09 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja ik miste je dus denk zal ook weer eens langs komen![]()
![]()
kijk je helemaal niet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze zorgen ervoor dat Tobias geen toegang tot internet of een Televisie heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die zit nu op een hotelkamer waar hij contact kan hebben met de buitenwereld en vermoedelijk dus ook wel ff de tv kan aanzetten.
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.![]()
Jawel hoor maar vergeleken met vorig jaar valt het mij wel tegen, dus kijk zeker niet de hele dag meerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
das lief![]()
kijk je helemaal niet?![]()
gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar vergeleken met vorig jaar valt het mij wel tegen, dus kijk zeker niet de hele dag meermorgenquote:
Dat deed hij zonder immuniteit ook wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Benieuwd wat er vandaag te winnen valt. Judgement week bevalt een stuk beter dan break up week.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar was Kristof dus gister mee bezig.. extra waslijntje maken. Ze zijn echt veel creatiever dan vorig jaar... maar goed, toen hadden ze denk ik geen tape ... maar dan nog.![]()
Weer een voorbeeld waarom Kristof belangrijk is voor het huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar was Kristof dus gister mee bezig.. extra waslijntje maken. Ze zijn echt veel creatiever dan vorig jaar... maar goed, toen hadden ze denk ik geen tape ... maar dan nog.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
vind ze inderdaad creatieverquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar was Kristof dus gister mee bezig.. extra waslijntje maken. Ze zijn echt veel creatiever dan vorig jaar... maar goed, toen hadden ze denk ik geen tape ... maar dan nog.
maar ja kristof is ook docent
verwacht je het ook een beetje bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vorig jaar hadden ze ook een droger toch ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar was Kristof dus gister mee bezig.. extra waslijntje maken. Ze zijn echt veel creatiever dan vorig jaar... maar goed, toen hadden ze denk ik geen tape ... maar dan nog.![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld waarom Kristof belangrijk is voor het huis
maar op FB zijn de kort en pittig typjes anti goudThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als Nick toen met zijn vingers had geknipt stond er direct een nieuwe waslijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zat me gisteren idd af te vragen wat ze gingen makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar was Kristof dus gister mee bezig.. extra waslijntje maken. Ze zijn echt veel creatiever dan vorig jaar... maar goed, toen hadden ze denk ik geen tape ... maar dan nog.idd leuke creatieve groep!
Nu je het zegt, volgens mij wel ja .. 2 apparaten bovenop elkaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook een droger toch ?![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook een droger toch ?![]()
![]()
![]()
vorig jaar waren ze vele malen luierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toen deed productie het.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
eigenlijk zijn ze veel actiever dan vorig jaar
maar op de een of andere manier lijkt het gezapigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sterker nog, dit is een promo foto van voor de startquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij wel ja .. 2 apparaten bovenop elkaar.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
En een vaatwasser en een broodbakmachinequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook een droger toch ?
Vaatwasser staat er volgens mij wel nu maar moeten ze ook muntjes hebben geloof ik.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ja, maar als je terugdenkt, een jaar geleden waren Jowi, Snapje en Daan net opgestapt. Toen hadden we 2 weken alleen maar spelletjes en jeu-de-boules totdat er weer eens iets gebeurde. Dat was dan wel Jerrel ..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
maar op de een of andere manier lijkt het gezapig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
En een vaatwasser en een broodbakmachine
Vaatwasser staat er volgens mij wel nu maar moeten ze ook muntjes hebben geloof ik.![]()
![]()
![]()
en zelfs met de broodbakmachine mislukte het nog wel eens
Ja precies dat dus, wat Peter al zegt "lijkt wel een vakantieoord"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
maar op de een of andere manier lijkt het gezapig![]()
![]()
ja exactquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar als je terugdenkt, een jaar geleden waren Jowi, Snapje en Daan net opgestapt. Toen hadden we 2 weken alleen maar spelletjes en jeu-de-boules totdat er weer eens iets gebeurde. Dat was dan wel Jerrel ..
het is nu minder gedoe
doordat er 2 opstapten leek het allemaal heftigerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja meer lange opdrachten lijkt me tofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja precies dat dus, wat Peter al zegt "lijkt wel een vakantieoord"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heeft ze ook een keer gezegd. Ze zit daar om aan haar zelf te werken, bezig zijn met haar eigen proces, op zichzelf richten en meer de zorg van haar kind en angsten los laten. (iets in die trant)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef Hunter het volgende:
Uit die brief blijkt wel dat Hanne niet goed in haar vel zat
Ze was daardoor ook helemaal flabbergasted in het weekend toen ze er achterkwam dat er bondjes zijn... Ze zei toen ook weer; ik zit hier en ben met mezelf bezig, ik krijg dat allemaal niet mee he wat er om me heen gebeurd etc.![]()
ik snap werkelijk niet waarom mensen kiezen voor BB om met zichzelf aan de slag te gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook een keer gezegd. Ze zit daar om aan haar zelf te werken, bezig zijn met haar eigen proces, op zichzelf richten en meer de zorg van haar kind en angsten los laten. (iets in die trant)
Ze was daardoor ook helemaal flabbergasted in het weekend toen ze er achterkwam dat er bondjes zijn... Ze zei toen ook weer; ik zit hier en ben met mezelf bezig, ik krijg dat allemaal niet mee he wat er om me heen gebeurd etc.
Als iets geen goede plek is daarvoor is het BBThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja en ik had het idee door de promo's dat het nu heftiger ging worden.. harder.. maar ja.. het is nog steeds gezapig vanuit de productie ook. Zelf weten ze meer te doen nu, zichzelf beter te vermaken heb ik het idee maar. qua spellen en wat ze doen vind ik het tegen vallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja exact
het is nu minder gedoe
doordat er 2 opstapten leek het allemaal heftiger![]()
Ja ik weet niet wie deze opdrachten hebben bedacht maar vallen wel tegen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja meer lange opdrachten lijkt me tof![]()
![]()
haha nee dat verbaasde mij ook enorm dat ze dat laatst vertelde.. ga dan ergens in therapie of in een groepsbehandeling ipv in het bb huis..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet waarom mensen kiezen voor BB om met zichzelf aan de slag te gaan
Als iets geen goede plek is daarvoor is het BB![]()
![]()
Harder is het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik had het idee door de promo's dat het nu heftiger ging worden.. harder.. maar ja.. het is nog steeds gezapig vanuit de productie ook. Zelf weten ze meer te doen nu, zichzelf beter te vermaken heb ik het idee maar. qua spellen en wat ze doen vind ik het tegen vallen.
er worden dingen verboden door BB en een half uur later doen ze het
geen enkele sanctie
precies datquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha nee dat verbaasde mij ook enorm dat ze dat laatst vertelde.. ga dan ergens in therapie of in een groepsbehandeling ipv in het bb huis..
BB is geen psychologisch opvanghuis
Als je echt aan jezelf wilt werken zoek je goede therapie en eventueel groepsbehandelingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haha precies en dan ook nog willekeur als ze al 'harder' zijn. Ze mogen niet praten over de DGB , als Dimi het doet komt er meteen ZENDERCHECK als de groene kamer er doet.. komt er niks..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Harder is het in ieder geval niet
er worden dingen verboden door BB en een half uur later doen ze het
geen enkele sanctie
fluisteren idem..
Had het idee dat ze daar vorig jaar wel strenger op waren.
Wat me nu opvalt sinds deze week is dat ze het beeld wisselen als er game talk is.. was deze week s avonds / snachts met hanne en grace en met nawel en nouch een keer deze week.![]()
ja omdat de 5 dagen voorbij zijn. Ze gaan er vanuit dat hij net als Jill na 5 dagen terug komt. Geen idee of dat gaat gebeuren. Las ergens dat zijn gips er pas vrijdag af gaat?quote:![]()
Hadden ze die Thomas van verleden jaar niet mee ingeschakeld in de spelletjes-keuze ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:21 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wie deze opdrachten hebben bedacht maar vallen wel tegen hoor![]()
Ontbijt is afgelopen, uit die ochtendjassen!I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
overdag op bedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha precies en dan ook nog willekeur als ze al 'harder' zijn. Ze mogen niet praten over de DGB , als Dimi het doet komt er meteen ZENDERCHECK als de groene kamer er doet.. komt er niks..
fluisteren idem..
Had het idee dat ze daar vorig jaar wel strenger op waren.
Wat me nu opvalt sinds deze week is dat ze het beeld wisselen als er game talk is.. was deze week s avonds / snachts met hanne en grace en met nawel en nouch een keer deze week.
mag niet
wordt niks tegen gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja die bedenkt blijkbaar dit jaar spelletjes. Enige leuke twist vond ik laatst met die ballonnen.. Iedereen hyper dat ze een kaartje hadden.. bleek daarna degene een vrijstelling te krijgen die geen kaartje had haha leuke plottwistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hadden ze die Thomas van verleden jaar niet mee ingeschakeld in de spelletjes-keuze ?![]()
Ze moeten gewoon gele kaarten, rode kaarten en straffen uitdelenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:28 schreef Hunter het volgende:
Ze moeten gewoon gele kaarten, rode kaarten en straffen uitdelen![]()
![]()
Oh ja dat ook nog.. en wat jockari schrijft, dat badjassen mogen niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
overdag op bed
mag niet
wordt niks tegen gedaan![]()
jezussssssssss
wat is die Leroy toch ook een enorme zemelaar
die heeft totaal niet door hoe hij zelf overkomtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De kans bestaat wel degelijk dat ze hier nog beschadigder uitkomt dan dat ze erin ging.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies dat
BB is geen psychologisch opvanghuis
Als je echt aan jezelf wilt werken zoek je goede therapie en eventueel groepsbehandeling
Ga dan inderdaad ergens naartoe waar je goed geholpen kunt worden, zonder spelelement en zonder bondjes en "achter je rug geklets"![]()
Hij krijgt nu een duur coachingsgesprekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
jezussssssssss
die heeft totaal niet door hoe hij zelf overkomt![]()
![]()
Jezus leroy je doet zelf niets anders dan bondjes maken. En hij is zo gefixeerd op dimitri dat het gewoon eng gaat worden. En die Julio lult maar met hem mee.En dat valt me zo tegen. Leroy zegt hoeft niet altijd over spel te gaan.Hij doet niet anders.![]()
Die lult met alle winden meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
jezussssssssss
die heeft totaal niet door hoe hij zelf overkomt![]()
Ik snap ook eigenijk niet dat ze door de selectie is gekomen. Lijkt me ook niet verstandig dat als je al niet stabiel bent, je in zo'n programma gaat zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef Verida het volgende:
[..]
De kans bestaat wel degelijk dat ze hier nog beschadigder uitkomt dan dat ze erin ging.
Ga dan inderdaad ergens naartoe waar je goed geholpen kunt worden, zonder spelelement en zonder bondjes en "achter je rug geklets"![]()
ah kijk
commentaar op het spel van gisteren
kristof heeft het niet goed gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
man man man wat een gezeur om niks
en Julio voedt het heerlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Er gaat iemand anders met jou eer strijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@DGK_Tegengas, Stream 1 vanaf ongeveer 09.27 uur, Leroy en Julio klagen over Dimitri en Kristof.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Julio is eigenlijk precies hetzelfde, slechte "winnaar"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is zoooooo oprecht .... lult over iedereen tegen iedereen, behalve tegen de persoon zelf.![]()
Kristofquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:34 schreef Harry het volgende:
@:dgk_tegengas, Stream 1 vanaf ongeveer 09.27 uur, Leroy en Julio klagen over Dimitri.
haha dat is een mooie uitspraak voor op een tegeltje van Julio: we moeten niet klagen over wat anderen doen maar eigenlijk meer teleurgesteld zijn in wat we zelf niet hebben gedaan
Leroy: ja maar je hebt er geen kans voor gehad he![]()
Julio was gisteren net zo hard aan het delegerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:34 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Julio is eigenlijk precies hetzelfde, slechte "winnaar"
maar dat schuiven we even aan de kant
want Julio is een vriendje van Leroy
dus hij mag datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En mister oneliner is zelf perfectquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is zoooooo oprecht .... lult over iedereen tegen iedereen, behalve tegen de persoon zelf.
ze hadden Kumbaya moeten zingen
en dan overleggen wie wat doet
en eerlijk verdelen
en als iemand zijn taak niet wil dit moeten overleggen
en als het dan nog niet gaat
weer vergaderen
en dan is het blok vanzelf gesmolten
Diegene die voortouw neemt in de opdracht word altijd afgezeken. Je moet gewoon snel handelen en dat doet Kristof.![]()
Ik kan echt niet meer naar een stream kijken waar die simpele ziel op is. Wat heeft die weinig zelfreflectie. En ik snap echt niet dat "coach" Julio zo met hem meegaat. Is gewoon ook een nepkerel af en toe.![]()
Leroy, die de tape opdracht bijna verklootte doordat hij niet kon accepteren dat Toby de leiding nam.
Wat lukt hij nou?![]()
vriendjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet meer naar een stream kijken waar die simpele ziel op is. Wat heeft die weinig zelfreflectie. En ik snap echt niet dat "coach" Julio zo met hem meegaat. Is gewoon ook een nepkerel af en toe.
meer een soort van
ik neem de zwakkere onder mijn vleugelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jawelllllquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:39 schreef DarkRaven70 het volgende:
Wat een gezeik over een balletje. Ging toch om boodschappen en maakt niet uit wie de bal had. OMG
dan had Leroy immuniteit kunnen pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Julio kan hem beinvloeden en in z'n kamp houden .. volgens mij is Julio nog een stuk slimmer dan hij doet voorkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan echt niet meer naar een stream kijken waar die simpele ziel op is. Wat heeft die weinig zelfreflectie. En ik snap echt niet dat "coach" Julio zo met hem meegaat. Is gewoon ook een nepkerel af en toe.![]()
jemig kan BB die Leroy nu eens een spiegel voorhouden![]()
![]()
Ze dachten natuurlijk aan immuniteit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:39 schreef DarkRaven70 het volgende:
Wat een gezeik over een balletje. Ging toch om boodschappen en maakt niet uit wie de bal had. OMG![]()
Ow ja das belangrijker dan goed eten hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawelllll
dan had Leroy immuniteit kunnen pakken![]()
![]()
Jawel want er kon ook immuniteit mee gekocht worden!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:39 schreef DarkRaven70 het volgende:
Wat een gezeik over een balletje. Ging toch om boodschappen en maakt niet uit wie de bal had. OMG
ik denk dat hij die had gepakt jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ow ja das belangrijker dan goed eten he
die is heel bang dat hij er uit ligtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haha hij is niet zo van de harde aanpak. Hij probeert het een beetje. Maar Leroy kijkt dan weer niet naar zichzelf en begint dan meteen over : ja maar in de groep doen veel dat niet bla bla.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Als ze met Leroy maar geen bedrag bieden
dan is hij meteen wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy had zeker de immuniteit gepakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij die had gepakt ja
die is heel bang dat hij er uit ligt![]()
Van mij mag hijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij die had gepakt ja
die is heel bang dat hij er uit ligt![]()
Roll the clips bitch!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
van mij mag het .. .hij zit inmiddels zover in m'n irritatiezone.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
dan is hij meteen weg![]()
Febo is druk met een kinderpsycholoog aan het overleggen, hoe ze Leroy het beste een spiegel kunnen voorhouden.![]()
heel soms mis ik de relnichtquote:
op deze momenten
die had een Leroy wel even een spiegel voor gehoudenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ze Nawel dan ook een bedragje aanbieden. Al zit Leroy meer in de irritatiezone.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
van mij mag het .. .hij zit inmiddels zover in m'n irritatiezone.![]()
Zelfs dan zou het goed zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
dan is hij meteen wegzijn we alsnog van hem af
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Febo is druk met een kinderpsycholoog aan het overleggen, hoe ze Leroy het beste een spiegel kunnen voorhouden.![]()
![]()
![]()
Nawel is irritant, leroy dom en irritant.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat ze Nawel dan ook een bedragje aanbieden. Al zit Leroy meer in de irritatiezone.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Leroy is de overtreffende trap.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nawel is irritant, leroy dom en irritant.![]()
Ben toch blij dat we dit jaar meer sterke mannen hebben
(ondanks een Leroy)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij overleeft nu toch makkelijk 2 stemrondes?![]()
Vera nawel Salar Leroy Dimi
strijden om Little BrotherThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh dit kan leuk worden.. degenen die er het meeste baat bij hebben mogen erom strijden. (de onderste op de ranking)![]()
Strijd om het Little Brotherschap tussen de laatsten van de ranking.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet NawelNieuw is niet altijd beter.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : Nu krijgen we live beelden van de bevalling
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk dit! Hup Leroy en Nawel
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naaistreek van BB.
Duimen voor goud!
Zolang Leroy maar niet wint.
maar liever ook niet Dimi
dan Vera of SalarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is maar net wie bb in gedachten heeft om te laten winnen. Kunnen een spel aanbieden op kracht, nou dan wint Leroy. etc![]()
Wie de langste monoloog kan houden hoop ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:50 schreef Monique___ het volgende:
Het is maar net wie bb in gedachten heeft om te laten winnen. Kunnen een spel aanbieden op kracht, nou dan wint Leroy. etc
Jawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet Nawel, Niet NawelI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
BB wil drama in het huis, dus je kunt er bijna zeker van zijn dat Nawel of Leroy gaat winnen. Zeker als het enigszins manipuleerbaar is.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wie de langste monoloog kan houden hoop ik![]()
Nou dan weten we allemaal wie dit met gemak wint
![]()
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
BB wil drama in het huis, dus je kunt er bijna zeker van zijn dat Nawel of Leroy gaat winnen. Zeker als het enigszins manipuleerbaar is.![]()
i hopequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
en ik niet dat je een kind van 5 dit laat kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ouders hun kinderen achter kunnen laten voor zoiets.![]()
Dimi moet winnen, en dan met de nominaties Salar redden in plaats van Vera
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
BB wil drama in het huis, dus je kunt er bijna zeker van zijn dat Nawel of Leroy gaat winnen. Zeker als het enigszins manipuleerbaar is.
Al eerder gezegd dat goud heus niet zomaar als een vakantie BB uit kan zitten. Zie hier
Kan niet iets fysiek zijn. Hoop op een puzzel want daar zegt vers van dat ze goed is. Van mij mag een van de mensen van goud dit winnen en heb voorkeur voor veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naaistreek van BB.
Duimen voor goud!
Zolang Leroy maar niet wint.![]()
Hoop dat Vera wint…. En als ze mag kiezen wie anders immuun hanne kiest oid. Revenge voor koffergate![]()
We leuk dat BB BeyondI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef Mikeshutup het volgende:
Hoop dat Vera wint…. En als ze mag kiezen wie anders immuun hanne kiest oid. Revenge voor koffergate![]()
![]()
Salar de vrijstellingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop met je mee deze rondequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef Mikeshutup het volgende:
Hoop dat Vera wint…. En als ze mag kiezen wie anders immuun hanne kiest oid. Revenge voor koffergateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef Mikeshutup het volgende:
Hoop dat Vera wint…. En als ze mag kiezen wie anders immuun hanne kiest oid. Revenge voor koffergate
Jona afkorting voor Jonathanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Die van Grace heet Jona of zo
[ afbeelding ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja en dat zal zij dus never doen. Dimi heeft haar goed aan de ketting gelegd. Dombo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef Mikeshutup het volgende:
Dat is niet toevalligquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef Kinga het volgende:
BB laat heel toevallig de laagst gerankte mensen spelen om vrijstelling? Dat stinkt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
dus Dimi niet winnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en dat zal zij dus never doen. Dimi heeft haar goed aan de ketting gelegd. Dombo.
dan kunnen ze die er nog uitstemmen
kan Vera dat mooi loslatenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bb wil degenen die het meeste baat hebben om little brother te worden laten strijden. Immuniteitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef r0ydr het volgende:
Huh waarom kunnen die strijden?
Ben niet aan het kijken![]()
![]()
Of Vera wint, en kiest bij de nominatie niet voor Dimi ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dimi moet winnen, en dan met de nominaties Salar redden in plaats van Vera![]()
Ze zouden gewoon oude spellen die we niet gezien hebben op de streamlock moeten doen. Want in de uitzending zie je daar 2 minuten van. TIP FEBO!!!![]()
![]()
Litle brother, dus ook voor vrijstellingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:54 schreef r0ydr het volgende:
Huh waarom kunnen die strijden?
Ben niet aan het kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wellicht vooropgezet plan. Vera bewust onderaan gezet bij de ranking, nu iets met een puzzel want daar is ze blijkbaar heel goed in. Dan kijken wat ze gaat doen. Dikke kans dat ze dimi immuniteit probeert te geven dan.
Leuker is toch nawel (al gun ik het die niet) die kiest weer voor Leroy vermoed ik.![]()
En geen geluid erbij. Dan kun je het geluid aan laten staan en hoor je weer of er beeld is. Nu zet ik het steeds uit en zie ik door de berichten hier dat er weer beeld is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zouden gewoon oude spellen die we niet gezien hebben op de streamlock moeten doen. Want in de uitzending zie je daar 2 minuten van. TIP FEBO!!!![]()
Ik neem aan dat Nawel zo niks mag zeggen over wat ze heeft gedaan? Anders kan dat een voordeel zijn voor de anderen die nog moeten?![]()
volgens @Benny hadden we hier een molquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zouden gewoon oude spellen die we niet gezien hebben op de streamlock moeten doen. Want in de uitzending zie je daar 2 minuten van. TIP FEBO!!!
maar tot op heden is daar weinig van te merkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat is een probleem omdat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:59 schreef Tamaartje het volgende:
Ik neem aan dat Nawel zo niks mag zeggen over wat ze heeft gedaan? Anders kan dat een voordeel zijn voor de anderen die nog moeten?
Little Borther krijgt waarschijnlijk immuniteit
maar het is niet gezegd dat ze ook een andere immuniteit weg mogen gevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laatste moment beslissing denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bb wil degenen die het meeste baat hebben om little brother te worden laten strijden. Immuniteit
De boodschappen zijn al gedaan.
Dat krijg je als het alleen nog over nomineren gaat.
BB weet nu hoe de bewoners liggen in de buitenwereld.
Ze willen er dus duidelijk bepaalde mensen inhouden.
Beetje manipuleren.![]()
Leroy of Nawel is het leukst. Kunnen alle plannetjes weer de koelkast in
Oei. Moet iets geweest zijn om verticaal te blijven staan dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:01 schreef Monique___ het volgende:
ahh nawel is er weer. Ze denkt dat ze het niet heeft gehaald. Niet mijn spel zegt ze![]()
Er is toch wel regelmatig wat gedaan met dingen die hier werden genoemd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens @:Benny hadden we hier een mol
maar tot op heden is daar weinig van te merken
Overigens heb ik die user inderdaad ook minder actief gezien de laatste tijd![]()
maar vind je BB harder?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Er is toch wel regelmatig wat gedaan met dingen die hier werden genoemd.
Overigens heb ik die user inderdaad ook minder actief gezien de laatste tijd
de spellen beter?
ik vind het nog steeds halfbakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou hij heeft niets tot zijn beschikkingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nou, welk spelletje van de spelletjesboer zou het zijn? Of zouden ze het dit jaar beter voor elkaar hebben..![]()
en ze ligt weer hahaquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
![]()
Dat heeft ze toch wel twee uurtjes volgehoudenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Nee, totaal niet. We zitten weer in dezelfde flow als vorig jaar. Er was een week dat ik er echt volle vertrouwen in had dat ze 'het' hadden begrepen. Maar helaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar vind je BB harder?
de spellen beter?
ik vind het nog steeds halfbakken
Sterker nog... Het lijkt momenteel een kopie van vorig jaar. Waarbij deze week de week is voordat de bom barste dat dat Nathalie, Jowi en Danielle vertrokken![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. We zitten weer in dezelfde flow als vorig jaar. Er was een week dat ik er echt volle vertrouwen in had dat ze 'het' hadden begrepen. Maar helaas.
Sterker nog... Het lijkt momenteel een kopie van vorig jaar. Waarbij deze week de week is voordat de bom barste dat dat Nathalie, Jowi en Danielle vertrokken
ze maken zelf het concept kapotThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahaha. Dat lijken ze dit jaar wel beter op orde te hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, welk spelletje van de spelletjesboer zou het zijn? Of zouden ze het dit jaar beter voor elkaar hebben..![]()
Hadden nooit Amy en Leroy in dat huis moeten gooien ....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
ze maken zelf het concept kapot![]()
ik dacht even ze staat op
maar nee
ze gaat goed liggen
HHaha hier de schuldige! Toch blij dat in deze wereld 1 zekerheid blijft; Nawel in bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef Jockari het volgende:
Wie riep hier deze morgen dat Nawel al om 8u30 uit bed was ???
We zijn anderhalf uur later ...
[ afbeelding ]![]()
Doe maar niet .. voor je het weet krijgen we weer 3e garnituurs vervangers... gewoon eruit stemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk trekt Nawel nu haar conclusies en vertrekt ze zelf![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
ik dacht even ze staat op
maar nee
ze gaat goed liggen![]()
schijnbeweging
![]()
dat casten is nog steeds een rampquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hadden nooit Amy en Leroy in dat huis moeten gooien ....
en alle 14 in 1 x
dan maar een week een een enorm kippenhokThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Krijgen ze een triviaspel over de WO 2?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:01 schreef Tamaartje het volgende:
Het was niet Nawel haar spel. Ze zag het direct toen ze binnen kwam.![]()
O, huilt ze daarom?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:01 schreef Monique___ het volgende:
ahh nawel is er weer. Ze denkt dat ze het niet heeft gehaald. Niet mijn spel zegt zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vragen over de 2e Wereldoorlog zeker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vragen over de 2e Wereldoorlog zeker?![]()
![]()
![]()
Nawel kan beter na haar BB avontuur bij Beter bed gaan werken, dan ze veel bedden testen
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
alles wat er aan appratuur is hadden ze vorig jaar haha airfryer ook na tijd ook ijsmakerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
En een vaatwasser en een broodbakmachine
Vaatwasser staat er volgens mij wel nu maar moeten ze ook muntjes hebben geloof ik.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
jepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nouche zal wel binnen no time gaan checken hoe het met haar mammie isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef Poeziewoes het volgende:
Nawel kan beter na haar BB avontuur bij Beter bed gaan werken, dan ze veel bedden testen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nouche zal wel binnen no time gaan checken hoe het met haar mammie is![]()
Nawel tipt Dimitri en Vera als potentiële winnaars van dit spel.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Was weer ff leuk, moet weer weg.
Fijne dag iedereen en tot snel weer![]()
![]()
@greysbones Ben er snel weer mop![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig Darkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
Was weer ff leuk, moet weer weg.
Fijne dag iedereen en tot snel weer![]()
![]()
@:greysbones Ben er snel weer mop![]()
![]()
Knappe meid, vind dat die gouden kamer de overhand heeft gekregen, die smijten iedereen buiten.quote:
Hoop dat zij het kan omkeren![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Knappe meid, vind dat die gouden kamer de overhand heeft gekregen, die smijten iedereen buiten.
Hoop dat zij het kan omkeren![]()
![]()
![]()
ook kort en pittig toevallig?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze mag niets zeggen, maar Noush blijft doorvragenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kan nu wel een keer. Trekt zich nergens iets van aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:11 schreef Monique___ het volgende:
Kom op bb sanctie voor nawel. Ik mag er niks over zeggen en ondertussen komen er hints![]()
waarom zitten Hanne en Julio nu te speculeren
ze hoeven niet te spelen
Ze mag gaan wat mij betreftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, neem Leroy ook even mee.
gr, gr, je fanclub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neej, gaat um niet worden... 😁quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Knappe meid, vind dat die gouden kamer de overhand heeft gekregen, die smijten iedereen buiten.
Hoop dat zij het kan omkerenGewoon omdat het kan!![]()
Ratje Salat probeert snel te gluren wat voor een spel het is.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
maar als jij denkt te weten wie de mol is..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, neem Leroy ook even mee.
gr, gr, je fanclub
dan kun je die toch even dm-en
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |