SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
ze kan mama elke dag op de streams zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
![]()
Ook post voor Grace?
[ Bericht 19% gewijzigd door Hunter op 01-02-2022 08:42:26 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik snap dat echt nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:29 schreef spapaars het volgende:
Het is een eenmalige kans om aan zo'n programma mee te mogen doen, maar voor dat je kind van 5 misschien voor maanden achterlaten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit die brief blijkt wel dat Hanne niet goed in haar vel zatI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik heb ze niet eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:35 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Nawel aan de ontbijttafel, om 08:33.. Kan het haast niet geloven
Ze gaat het helemaal anders aanpakken![]()
Alleen haar naamquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ze schrijven hé, als nu net 5 jarige.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Nog meer onzin post. Morgen krijgen ze de krant.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En, Tot snel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef humpty het volgende:
5 jaar...ik hoop dat je als herboren terug komt
Geen vertrouwen dus in een goede afloop.![]()
The Queen 2.0quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Hoe lang gaat ze dat volhouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakkenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Salar heeft slecht geslapen. Je vraagt je af waarom?I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ach, ik lees van veel mensen, dat ze maar een persoon van de lijst hebben geschoven en zo hebben ingeleverd. De meeste begrepen het niet… ja zo is deze lijst dus ontstaan!![]()
Nouch is iets kwijt, wat Grace gister in een zak in de voorraadkamer had gezet. Ze speculeren dat het is meegenomen/weggegooid door BB.![]()
Grace leest de brief voor.
Groetjes van uw allerliefste zoon.
Oma volgt haar behandelingen goed en krijgt genoeg bezoek.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!Cindy De Vuyst![]()
Het is een complot, zeg ik je!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Wat snap je niet precies. Het is de enige kans in je leven dat je in Big Brother kan zitten.quote:
Na enkele weken sta je terug buiten en zie je je kind al terug...Cindy De Vuyst![]()
Vieze kleren van Nouchine zijn wegI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik snap niet dat ouders hun kinderen achter kunnen laten voor zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat snap je niet precies. Het is de enige kans in je leven dat je in Big Brother kan zitten.
Na enkele weken sta je terug buiten en zie je je kind al terug...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik neem aan dat Tobias nu wel direct genomineerd is?
Anders kan die wel erg makkelijk 14 dagen ( 2 stemrondes ) overleven![]()
Nee, verkeerde aanname.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik neem aan dat Tobias nu wel direct genomineerd is?
Anders kan die wel erg makkelijk 14 dagen ( 2 stemrondes ) overleven![]()
Hoezo dan? Die zit nu op een hotelkamer waar hij contact kan hebben met de buitenwereld en vermoedelijk dus ook wel ff de tv kan aanzetten.quote:
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.Cindy De Vuyst![]()
Hebben jullie het programma ooit eerder gezien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die zit nu op een hotelkamer waar hij contact kan hebben met de buitenwereld en vermoedelijk dus ook wel ff de tv kan aanzetten.
Het is niet dat ie in een isoleercel zit.![]()
hij kan niet kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan Tobias volgens de streams en televisie-uitzendingen cruciale informatie bemachtigen. Handig gezien!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
goedemorgen Lionquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben jullie het programma ooit eerder gezien?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is al eens gebeurd ja, dat is de 'quarantainekamer' zag. Is gewoon een nette hotelkamer waar je niet van weg mag. Maar er hangt wel een tv en er zijn geen camera's. Dus wie zegt dat je netjes in bed lag?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tenzij ze natuurlijk de tv en het wifi-signaal blokkeren voor die kamer. Dan hou ik m'n mond.Cindy De Vuyst![]()
Het lijkt mij juist vreselijk om daar te zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer hij terug komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben geen toegang tot internet en kunnen geen gewone tv kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd ja, dat is de 'quarantainekamer' zag. Is gewoon een nette hotelkamer waar je niet van weg mag. Maar er hangt wel een tv en er zijn geen camera's. Dus wie zegt dat je netjes in bed lag?
is niet zo moeilijk te realiseren heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En al zou hij wel tot alles toegang hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben geen toegang tot internet en kunnen geen gewone tv kijken
is niet zo moeilijk te realiseren he
Veel wijzer wordt je er niet van.![]()
neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al zou hij wel tot alles toegang hebben.
Veel wijzer wordt je er niet van.
en misschien zie je dan dingen die je niet wil zien
Zoals een Grace die bij Leroy ligtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb niet echt een favo maar Salar kruipt wel richting mijn favoriet, ik vind het gewoon een leuke gast met zn ijdeltuit gedoe...🤪Gewoon omdat het kan!![]()
mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb niet echt een favo maar Salar kruipt wel richting mijn favoriet, ik vind het gewoon een leuke gast met zn ijdeltuit gedoe...🤪Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* Ireth wijst naar de ontbijttafel..
Wies er deud???Gezellig daaro!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |