SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
Wat een stom publiek weer en niemand is met vera bezig.. Maar hoe je op de foto's staat. Dit zijn je vrienden vera. Dimi geeft ook geen kick!![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
wtf...
1: tobias
2. Grace
3. Nous
4. Peter
5. Kris
5. Julio
7: hanna
8: dimi
9: leroy
10: salar
11: navel
12: vera'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
die doet toch niet veel in het huisquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dit klopt voor geen meter vind ik… Nouchine op 3? En Vera op het laatst? BB rommelt maar wat aan. 😡🧐👎🏻![]()
Ik denk dat Grace gaat winnen deze bb of Thomas natuurlijk. Ik snap niet zo wat iedereen in Thomas zit. Maar goed ik ben fan van salar en die zal niet snel geliefd zijn.![]()
Staat er toch bovenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Flow3r het volgende:
is dit van de kijker of van de bewoners ?
[ afbeelding ]![]()
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Wat staat er boven in het plaatje?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Flow3r het volgende:
is dit van de kijker of van de bewoners ?
[ afbeelding ]![]()
Je schrijft "lager" verkeerd. Erg verwarrend zo.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef Sofia35 het volgende:
Mooie stemming zeg. Alleen had ik nawel graag hoger op de lijst gezien'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Hier geldt weer hetzelfde .. Vera staat overal in het midden .. dus kom je onderaan omdat je nooit bovenaan staat bij mensen.![]()
Vera laatste
Dit kan toch niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Leroy gooit er gewoon ff 10x waarde/waardevol in 90 seconden uit
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
tobiasquote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik denk dat Grace gaat winnen deze bb of Thomas natuurlijk. Ik snap niet zo wat iedereen in Thomas zit. Maar goed ik ben fan van salar en die zal niet snel geliefd zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee klopt voor geen meter, wat ik las stemde veel mensen op haarquote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera laatste
Dit kan toch niet![]()
Gaat toch om het gemiddelde? Dan eindig je in de stand toch ook in het midden?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier geldt weer hetzelfde .. Vera staat overal in het midden .. dus kom je onderaan omdat je nooit bovenaan staat bij mensen.
Tenzij de nr 1 100 punten geven en de laatste 1 punt ofzo.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Dat Vera onderaan staat is logisch, maar ze had nog één plekje hoger moeten staan. Nawel had op de laatste plaats moeten staan.quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat de kijker de keuze heeft gemaakt ? Nederland en België zien Vera op de laatste plek. Klaarquote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier geldt weer hetzelfde .. Vera staat overal in het midden .. dus kom je onderaan omdat je nooit bovenaan staat bij mensen.![]()
yep, de wet van de grote getallenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier geldt weer hetzelfde .. Vera staat overal in het midden .. dus kom je onderaan omdat je nooit bovenaan staat bij mensen.
Jolientje![]()
Lul maar lekker Leroy!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik denk dat Grace gaat winnen deze bb of Thomas natuurlijk. Ik snap niet zo wat iedereen in Thomas zit. Maar goed ik ben fan van salar en die zal niet snel geliefd zijn.
Je kunt niet tippen aan Toby!![]()
Arme Vera.. die zit zich in te houden, van niemand troost..Alsof Nawel meer doet dan Vera.. als iemand niks toevoegt daar is het Nawel. Peter is de enige die het benoemd, niet leuk voor Vera.![]()
Iemand die al dagen weg is de waardevolste in het huis.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
vequote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera laatste
Dit kan toch nietra is op de socials echt heel laag hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera laatste
Dit kan toch nietLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Dus dat, waar maakt dat mens zich waardevol mee in het huis?quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dank je voor je niet-relevante mening.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat de kijker de keuze heeft gemaakt ? Nederland en België zien Vera op de laatste plek. Klaar![]()
Ja en ik had graag het winnende staatslot in mijn handen gehad. Gebeurt ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef Sofia35 het volgende:
Mooie stemming zeg. Alleen had ik nawel graag hoger op de lijst gezienGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
En : persoonlijks niets van aantrekken hequote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef Ireth het volgende:
Leroy gooit er gewoon ff 10x waarde/waardevol in 90 seconden uit![]()
Precies, maar wel duidelijk dat vera naar huis gaat als ze op de bank komtquote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef Monique___ het volgende:
Arme Vera.. die zit zich in te houden, van niemand troost..Alsof Nawel meer doet dan Vera.. als iemand niks toevoegt daar is het Nawel. Peter is de enige die het benoemd, niet leuk voor Vera.![]()
maar Dimi lagerquote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
ve
[..]
ra is op de socials echt heel laag hoor
dus dat is raar
en ook Leroy en Nawel worden best uitgekotstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De zieke Nawel verzorgenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat, waar maakt dat mens zich waardevol mee in het huis?
Nieuw is niet altijd beter.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en ik had graag het winnende staatslot in mijn handen gehad. Gebeurt ook niet.![]()
![]()
![]()
Jij gedraagt je echt als een spuit 11 hier.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat de kijker de keuze heeft gemaakt ? Nederland en België zien Vera op de laatste plek. KlaarBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
want die is heel waardevol voor het huis? ik had haar ook onderaan hoorquote:Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
even naar boven scrollenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Adat231 het volgende:
helpppppp waar kan ik die uitslag zien?![]()
FB is heel wisselendquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Flow3r het volgende:
Kennelijk zien de Fokkers het totaal anders dan de tv kijker
Dimi wordt wel echt uitgekotst
Vera dom gevonden
Nawel zo lui als ...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Grace troost Vera en haar vriendje dimi heeft nog geen knuffel gegeven of gevraagd of ze oké is en hij zit naast haar.![]()
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Adat231 het volgende:
helpppppp waar kan ik die uitslag zien?![]()
Vera is een lieverd, maar ze voegt ook niet zoveel toe he? Ze heeft soms een leuk gesprek en is vooral zichzelf en rustig. Tuurlijk hoort ze boven Nawel te staan sowieso.
Wel lullig, want juist zij trekt zich dit aan.![]()
Hij heeft ook niet echt de ruimte nu he..quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar is Dimi nu? Grace troost Vera.![]()
meer als wat andersquote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je echt als een spuit 11 hier.
maar soms blijf je gewoon netjes
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pfffff Ik geloof het niet echt.
Ocharme Veertje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ik had vera op 3quote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
want die is heel waardevol voor het huis? ik had haar ook onderaan hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dimi denkt alleen "hoe kom ik hoger dan plek 8?"quote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef Sofia35 het volgende:
Grace troost Vera en haar vriendje dimi heeft nog geen knuffel gegeven of gevraagd of ze oké is en hij zit naast haar.
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Vera vond judgement week wel meevallen een half uur geleden
Heb zelf niet de kracht om het terug te kijken, maar er is behoefte aan, het gesprek
vannacht in de Groene slaapkamer. Veel plezier met het gefluister zonder microfoons ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Als ze hem binnen een week niet skipt, dan snap ik de rating wel, lieve meid maar erg naiefquote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig is Dimi daar om haar te troosten![]()
![]()
Hahaha heerlijk zo'n onzeker naïef meisjequote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Vera vond judgement week wel meevallen een half uur geleden![]()
Haha echt he. Wat een sukkel zonder empathie naar z’n eigen vriendinquote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dimi denkt alleen "hoe kom ik hoger dan plek 8?"![]()
* Ireth pakt de tissues wel weer....quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar is Dimi nu? Grace troost Vera.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer als wat anders
maar soms blijf je gewoon netjes
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ik had er 4 anders
1 Kris
2. Grace
3. Nous
4. Peter
5. Tobias
5. Julio
8: Leroy
9: Dimi
12: veraLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
dit was het? t judgen..
ik wil dat ze beelden van elkaar ziennnnnn, ietssssss
verzin iets mensOn
man man.. 2 lijstjes![]()
Met Leroy weet je iig 1 ding zeker, elke ongemakkelijke stilte weet hij om te toveren tot een zinloze spraakwaterval![]()
![]()
Die jongen is niet helemaal goedquote:Op maandag 31 januari 2022 20:20 schreef Harry het volgende:
Het is nu overduidelijk: Dimi is AF !!!!![]()
![]()
Ik had Nawel op plek 46. Ook al fout dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:20 schreef rinardo het volgende:
ik had er 4 anders
1 Kris
2. Grace
3. Nous
4. Peter
5. Tobias
5. Julio
12: vera'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Omdat hij gemist wordt. Mensen zien het verschil!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef BB-King het volgende:
Iemand die al dagen weg is de waardevolste in het huis.![]()
Ik denk dat veel twitter oma;s ook geen idee hadden hoe het stemmen met verschuiven werkte, net als sommige hier (ik noem geen namen)
![]()
1. Tobias
2. Grace
3. Nouchine
4. Peter
5. Kristof
6. Julio
7. Hanne
8. Dimi
9. Leroy
10. Salar
11. Nawel
12. VeraIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
was echt heftig hoor SESquote:Op maandag 31 januari 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
dit was het? t judgen..
verzin iets mensOn
man man.. 2 lijstjes
nu nog meer stort de helft in![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er komen ook nog uitspraken over de bewoners van sociale media hoop ik !!! Dat gaat knallen wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
dit was het? t judgen..
verzin iets mensOn
man man.. 2 lijstjes![]()
Vandaag had iemand hier toch een theorie dat iedereen jaloers is op Vera en daarom haar niet mogen?Nieuw is niet altijd beter.![]()
Vind ik wel. Kristof maakt zich wel nuttig. Tobias maakt zich alleen nuttig met sporten, voor de rest voert die ook niet zoveel uit. Vind zo'n lijdt totaal niet relevant.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezo Kristoff 5e??????? dat kan nietBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik denk dat veel twitter oma;s ook geen idee hadden hoe het stemmen met verschuiven werkte, net als sommige hier (ik noem geen namen)
![]()
![]()
Ik kan wel iets bedenken hoor, dat werkte bij vorige RLS ook voor je populariteit.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dimi denkt alleen "hoe kom ik hoger dan plek 8?"![]()
![]()
als het van twitter is dan hoop ik dat het niet richting vera komtquote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Er komen ook nog uitspraken over de bewoners van sociale media hoop ik !!! Dat gaat knallen worden![]()
50% van de bevolking kijkt daar met andere ogen naarquote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Was-beer het volgende:
Ik had Vera ook laag, zie echt niet wat zij toevoegt aan het huis
iig meer dan leroyquote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Was-beer het volgende:
Ik had Vera ook laag, zie echt niet wat zij toevoegt aan het huis![]()
IIdd als je de vraag zo neemt als ze hem presenteren, Tobias doet geen fuckquote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kristof maakt zich wel nuttig. Tobias maakt zich alleen nuttig met sporten, voor de rest voert die ook niet zoveel uit. Vind zo'n lijdt totaal niet relevant.![]()
![]()
Te harde uitspraken doen ze niet, maar er zal gegarandeerd iets komen over of hun liefde echt is.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
als het van twitter is dan hoop ik dat het niet richting vera komt![]()
De klit van Vera dusquote:
Nee, die heb ik niet.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Stond alles eigenlijk op alfabetische volgorde?quote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk laat Nouchine Nawel nu vallen als een baksteenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n armen zijn er wel, maar z'n hoofd niet.![]()
Valt ze op d'r hoofd... weer hoofdpijn en naar bedquote:Op maandag 31 januari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk laat Nouchine Nawel nu vallen als een baksteen
Kan ik mee leven op Nouch naquote:Op maandag 31 januari 2022 20:20 schreef rinardo het volgende:
ik had er 4 anders
1 Kris
2. Grace
3. Nous
4. Peter
5. Tobias
5. Julio
12: veraBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
oh jaquote:Op maandag 31 januari 2022 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De klit van Vera dus
Nee, die heb ik niet.
dat was een dingetje op FB
de kort en pittig brigade viel er overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik begreep niet wat ik moest doen en heb 2x de lijst ongewijzigd opgestuurdquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef JDB94 het volgende:
adovcaat van de duivel: gewoon alles willekeurig gezet qua ranking? kijken wat er gebeurd?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Tuurlijk niet, die gaat alles doen om haar op te hemelenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk laat Nouchine Nawel nu vallen als een baksteen![]()
![]()
Tobias verdient de eerste plek. Hij is lief, oprecht, roddelt niet, hij helpt in het huis mee en hij helpt de bewoners met sporten.![]()
Die struikelen altijd over hun hangtieten, let ik niet meer op.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja
dat was een dingetje op FB
de kort en pittig brigade viel er over'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Is gewoon een slappe lul. Als Vera nu eens verstandig is, kiest ze voor het spel en niet voor die droplulquote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Echt hequote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Weet je.. SMAK SMAK SMAK SMAK SMAK... wel![]()
Tis net wa de vraag is snapjeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tobias staat wat mij betreft wel terecht hoog. Goede aanvulling in het huis. In woorden en daden.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef Kinga het volgende:
Tobias op 1 en Nouchine op 3. Op basis van WAT. Sorry, maar ik word agressief van deze bullshit.![]()
Nouchine weet dat ze goed ligt bij het publiek. Ze weet ook dat Nawel uitgekotst wordt . ik hoop voor haar dat ze de rekensom kan maken.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die gaat alles doen om haar op te hemelen
FTFY.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Tobias staat wat mij betreft wel terecht hoog. Goede aanvulling in het ziekenhuis. In woorden en daden.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Zwaar onterechtquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef JDB94 het volgende:
I
[..]
Idd als je de vraag zo neemt als ze hem presenteren, Tobias doet geen fuckDus dat
Kristoff op #1, Salar op #2 voor mij.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nog meer fans van salar hier? Ik vind de rest zo saai en maken het programma niet.![]()
ben het volledig met je eensquote:Op maandag 31 januari 2022 20:24 schreef Kinga het volgende:
Tobias op 1 en Nouchine op 3. Op basis van WAT. Sorry, maar ik word agressief van deze bullshit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I doubt it.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nouchine weet dat ze goed ligt bij het publiek. Ze weet ook dat Nawel uitgekotst wordt . ik hoop voor haar dat ze de rekensom kan maken.![]()
Fan niet maar vind hem best grappigquote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nog meer fans van salar hier? Ik vind de rest zo saai en maken het programma niet.![]()
Owwquote:Op maandag 31 januari 2022 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De klit van Vera dus
Nee, die heb ik niet.
Navel weer over dat ze naar huis wil.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Dat deed hij omdat Grace hem een teken gaf dat hij Vera moest omarmenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n armen zijn er wel, maar z'n hoofd niet.![]()
Salar fanquote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
en vera fan
![]()
![]()
![]()
Het publiek denkt er dus anders over dan ik persoonlijjk
Die ranking kan niet kloppen toch? Vera Laatst en Nouch 3e, klopt gewoon niet.
er is wel iets positief aan deze ranking,
Nawel ziet dat de kijker liever Salar heeft dan haar en Leroy dat hij onder Dimi staat.![]()
dat nous op 3 staatquote:Op maandag 31 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nouchine weet dat ze goed ligt bij het publiek. Ze weet ook dat Nawel uitgekotst wordt . ik hoop voor haar dat ze de rekensom kan maken.
onmogelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haar keuze voor groen werpt meteen vruchten afquote:Op maandag 31 januari 2022 20:26 schreef Sofia35 het volgende:
Hannah lijkt opgelucht. Ze staat op plek 7. Netjes
Hij is heel vaak in de keuken. Doet vaak het ontbijt. Gaat zinnige gesprekken aan. Mooiste plaatje!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Kristof maakt zich wel nuttig. Tobias maakt zich alleen nuttig met sporten, voor de rest voert die ook niet zoveel uit. Vind zo'n lijdt totaal niet relevant.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:21 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
en toch heeft hij gelijkquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Monique___ het volgende:
Leroy mij boeit het niet wat jij nu zwetstI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja Salar is leuk, verdient het om een stuk hoger te staanquote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Gelukkig niet de enige. Het is toch leuker als je het deelt. Zijn humor inderdaad! Publiek is vaak wat strenger en kijkt teveel naar zijn binnenkomst denk ik.![]()
Nawel: Ik wil graag van thuis weten of ik het wel goed doe!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
nou Nawel
dit is het bericht van thuis
goed toch
Thuis: Nee.
De manier van stemmen was op de site niet duidelijk dat je moest gaan verslepen met die namen. Als je kijkt is de V als laatste op die lijst. Ik had het de 1e keer ook niet in de gaten dat je moest verslepen. Toen had ik grace boven staan en die had ik aangeklikt en niet de andere verplaatst. Dat zag ik gister pas![]()
bye bye zwaai zwaaiquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nawel: Ik wil graag van thuis weten of ik het wel goed doe!
Thuis: Nee.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Scherp!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
De manier van stemmen was op de site niet duidelijk dat je moest gaan verslepen met die namen. Als je kijkt is de V als laatste op die lijst. Ik had het de 1e keer ook niet in de gaten dat je moest verslepen. Toen had ik grace boven staan en die had ik aangeklikt en niet de andere verplaatst. Dat zag ik gister pas![]()
Nee.. alleen speculaties.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef GayGuy het volgende:
Tobias nog niet terug? Is er al meer bekend over zijn terugkeer?![]()
Vandaar dat de telling opnieuw moestquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Stargazing het volgende:
En Tobias eerste? het is wel terecht en hij verdiend dat wel maar hij stond er eerst niet tussen![]()
is elke keer andersquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
De manier van stemmen was op de site niet duidelijk dat je moest gaan verslepen met die namen. Als je kijkt is de V als laatste op die lijst. Ik had het de 1e keer ook niet in de gaten dat je moest verslepen. Toen had ik grace boven staan en die had ik aangeklikt en niet de andere verplaatst. Dat zag ik gister pas
maar er zijn veel mensen die dit niet goed hebben gedaan
dat las ik op FB ook alThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
De manier van stemmen was op de site niet duidelijk dat je moest gaan verslepen met die namen. Als je kijkt is de V als laatste op die lijst. Ik had het de 1e keer ook niet in de gaten dat je moest verslepen. Toen had ik grace boven staan en die had ik aangeklikt en niet de andere verplaatst. Dat zag ik gister pas
Geboren vóór de 2e wereldoorlog ofzo?
Was toch 100% duidelijk
Er staat nog atlijd iemand onder hoor. Die doet het nog slechter.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nawel: Ik wil graag van thuis weten of ik het wel goed doe!
Thuis: Nee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Volgens mij kon ik hierbij helemaal niet stemmen op Tobias?? (prima dat hij op 1 staat, los daarvan).
Even navraag gedaan, maar anderen hier ook niet. Wij dachten omdat hij deze week niet in het huis zit.
Jus saying… maar correct me if i’m wrong.net niet te oud![]()
Moeten ze straks geld meenemen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef JDB94 het volgende:
¤100 uit de pot voor elke 'wittjewel' en 'dooo dooo doo'![]()
Vera stond inderdaad onder aan de lijst voor ik m ging invullen, verder weet ik niet meer hoe het in het begin stondquote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine kan dus de rekensom niet maken. Helaas pindakaas.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze hebben de stemming overnieuw gedaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef dasaliz het volgende:
Volgens mij kon ik hierbij helemaal niet stemmen op Tobias?? (prima dat hij op 1 staat, los daarvan).
Even navraag gedaan, maar anderen hier ook niet. Wij dachten omdat hij deze week niet in het huis zit.
Jus saying… maar correct me if i’m wrong.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Al gezien op goplay4quote:
Nee dat was het niet, en geboren net na de oorlog een jaar of 13 laterquote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geboren vóór de 2e wereldoorlog ofzo?
Was toch 100% duidelijk![]()
ik geloof er wel in, we zijn toch allemaal verschillend, we hebben allemaal een andere favoriet, waarom is er anders zo veel haat en nijd op twitter en Facebook, hier op Fok zijn er ook een paar die behoolijk doordrammen als iemand zijn of haar favoriet een ander is dan die van hem of haar. Thats live, gelukkig maar.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef Kinga het volgende:
Die ranking is ZOOOO fucking fake. Mooi uit de grote duim gezogen BB.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Daarom deze 2e stemming. Om gezeur te voorkomen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef Stargazing het volgende:
En Tobias eerste? het is wel terecht en hij verdiend dat wel maar hij stond er eerst niet tussen![]()
Ik vond deze stemming ook erg irritant .. ik wil niet 8 mensen of zo moeten verslepen ...had gewoon 1 persoon gevraagd.![]()
Juist of een top 3 maar niet op deze manier dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vond deze stemming ook erg irritant .. ik wil niet 8 mensen of zo moeten verslepen ...had gewoon 1 persoon gevraagd.![]()
Voor iedereen die is opgegroeid zonder een telegram te ontvangen was het duidelijkquote:Op maandag 31 januari 2022 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, en geboren net na de oorlog een jaar of 13 later
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
![]()
er waren er al wat die dachten dat dit de nominatie wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nous staat voor mij op 3 (waardevol denkend) omdat ze me vaak aan het lachen maakt, en lachen vind ik belangrijkquote:Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Is toch ook bullshit wat je zeg. Wat doet hij extra in het huis dan? Dan zou Peter bovenaan staan, want die zie je altijd bezig en verzorgd het eten, daarbij houd hij ook huis schoon en wast vaak af. Maakt zich nuttig, zie Tobias dat niet echt doen. Kan het ergens mis hebben, maar dat is wat ik zie.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Tobias staat wat mij betreft wel terecht hoog. Goede aanvulling in het huis. In woorden en daden.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Als jullie belgmensen nou eens normaal ABN zouden lullen, dan was onderiteling niet nodig en konden we gezellig samen kijken. Maar nee... Net als jullie land is, moet het weer gesplitstquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee mopquote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Voor iedereen die is opgegroeid zonder een telegram te ontvangen was het duidelijk
voor jou en mij wel
maar ook voor veel nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, maar de vraag was niet wie is je favoriet, zo heb ik hem ook niet ingevuldquote:Op maandag 31 januari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik geloof er wel in, we zijn toch allemaal verschillend, we hebben allemaal een andere favoriet, waarom is er anders zo veel haat en nijd op twitter en Facebook, hier op Fok zijn er ook een paar die behoolijk doordrammen als iemand zijn of haar favoriet een ander is dan die van hem of haar. Thats live, gelukkig maar.![]()
Er is gisteren een nieuwe stemronde gedaan MET Tobias.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef dasaliz het volgende:
Jus saying… maar correct me if i’m wrong.
Ze lullen er nu gewoon en punt aan.![]()
Ik had Vera ook totaal niet hoog staan (8 of zo?), maar zeker niet onderaan. Daar had ik de koninklijke Zevertiti, aka Nawel.![]()
Ook heel sneu voor Salar dit. Want het is gewoon bullshit. Hij is hartstikke populair volgens mij....![]()
Ze zouden een IQ test moeten doen voor je een stemming van invullenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mop
voor jou en mij wel
maar ook voor veel niet
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Als jullie belgmensen nou eens normaal ABN zouden lullen, dan was onderiteling niet nodig en konden we gezellig samen kijken. Maar nee... Net als jullie land is, moet het weer gesplitstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Navel gaat zo weer op bed liggen met hoofdpijn. Dus geniet van dit moment.quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Hij zei dat het hem niet boeit dus had hem ook niet hoog gezet.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef Kinga het volgende:
Ook heel sneu voor Salar dit. Want het is gewoon bullshit. Hij is hartstikke populair volgens mij....En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat Vera laatste staat is terecht. Waar onderscheid Vera zich in dat huis?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Die had ik niet zo laag verwacht neequote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef Kinga het volgende:
Ook heel sneu voor Salar dit. Want het is gewoon bullshit. Hij is hartstikke populair volgens mij....![]()
"Terecht hoog". Hij had van mij niet per se eerste hoeven staan.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch ook bullshit wat je zeg. Wat doet hij extra in het huis dan? Dan zou Peter bovenaan staan, want die zie je altijd bezig en verzorgd het eten, daarbij houd hij ook huis schoon en wast vaak af. Maakt zich nuttig, zie Tobias dat niet echt doen. Kan het ergens mis hebben, maar dat is wat ik zie.
Peter had wat mij betreft ook hoger mogen staan.![]()
Dat ze geen roddelslang is zoals navel en noes.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Vera laatste staat is terecht. Waar onderscheid Vera zich in dat huis?'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Op naar de slaapkamer
Denk morgenavond of woe ochtend.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef GayGuy het volgende:
Tobias nog niet terug? Is er al meer bekend over zijn terugkeer?![]()
vind jequote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Vera laatste staat is terecht. Waar onderscheid Vera zich in dat huis?
er zijn er meer die niet veel bijzonders doen
Nous
NawelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het blijft voor het publiek toch gewoon een populairiteits stemming.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is toch ook bullshit wat je zeg. Wat doet hij extra in het huis dan? Dan zou Peter bovenaan staan, want die zie je altijd bezig en verzorgd het eten, daarbij houd hij ook huis schoon en wast vaak af. Maakt zich nuttig, zie Tobias dat niet echt doen. Kan het ergens mis hebben, maar dat is wat ik zie.![]()
Maar die zeurde niet over een teken van thuis!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Er staat nog atlijd iemand onder hoor. Die doet het nog slechter.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Tobias middenmoot. Nouch ook belachelijk dat die 3de staat.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef Benny het volgende:
[..]
"Terecht hoog". Hij had van mij niet per se eerste hoeven staan.
Peter had wat mij betreft ook hoger mogen staan.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Deze lijst heeft ook weinig te zeggen over nominaties.
Fans van bewoners die hoog staan kunnen stemmen voor bijv. Vera als ze tegen Leroy/Nawel staat.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
zelfkennis +1quote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nouchine: "Ik ben niet waardevol voor het huis, ik doe niks."![]()
Zelfkennisquote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nouchine: "Ik ben niet waardevol voor het huis, ik doe niks."![]()
Bij Nawel ligt het altijd aan een ander, die doet niet aan zelfreflectie.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nawel heeft voor zichzelf besloten dat het komt omdat ze heeft gezegd dat ze naar huis wilde.
Vera, die wel oprecht is, zoekt het meteen in haar eigen fouten en bij zichzelf.![]()
Nou Nawel, dat is niet zo, het is meer ditquote:Op maandag 31 januari 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gooit het erop dat ze vorige week een paar keer heeft gezegd naar huis te willen.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
precies dat jaquote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nouchine: "Ik ben niet waardevol voor het huis, ik doe niks."Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die maken zich nog nuttig met roddelen. Vera is een saaie musquote:Op maandag 31 januari 2022 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze geen roddelslang is zoals navel en noes.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Vera zegt hoe zetten ze me neer, straks zetten ze me neer als tering debiel. Wat heb ik nu weer gedaan of niet gedaan. Ze dacht dat het allemaal prima ging.![]()
slim om er over na te denkenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zegt hoe zetten ze me neer, straks zetten ze me neer als tering debiel. Wat heb ik nu weer gedaan of niet gedaan. Ze dacht dat het allemaal prima ging.
had ze iets eerder moeten doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit was mijn favorietenlijstje. verspreid over alle weken.
Maar dat zijn gemiddeldes. Personen zoals Salar gaan de komende weken fel stijgen. Hanne zal wel weer zakken. Nawel gaat ook verder zakken.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: