SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje![]()
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit![]()
Mensen, ik zoek dat fragment dat noush en grace het over vibrators hadden en waar Salar naast zat... heeft DGKRestvandenaamkwijt die toevallig ook online gezet en hoe zou ik die dan kunnen zoeken/vinden??Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Vanmorgen een spel moesten ze een grote ijsblok smelten, hoop dat ze er vanavond nog een spelopdracht in gooienquote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Sofia35 het volgende:
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien staat ie hier tussenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Mensen, ik zoek dat fragment dat noush en grace het over vibrators hadden en waar Salar naast zat... heeft DGKRestvandenaamkwijt die toevallig ook online gezet en hoe zou ik die dan kunnen zoeken/vinden??
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, heb ik gezien maar dat was voor boodschappengeld. Ik wil drama zien..laat de judgments maar komenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanmorgen een spel moesten ze een grote ijsblok smelten, hoop dat ze er vanavond nog een spelopdracht in gooien![]()
Misschien komt dat vanavond nog anders pas morgen denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 18:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gezien maar dat was voor boodschappengeld. Ik wil drama zien..laat de judgments maar komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien komt dat vanavond nog anders pas morgen denk ik![]()
hij en nouchien hebben verteld dat ze adhd hebben en medicatie ervoor hebben. Hij vertelde ook dat hij af en toe in gedachten zit ineensquote:![]()
De Belgische Norman Batesquote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
Dimi weer helemaal in z'n eigen wereld.
[ afbeelding ]![]()
Ik mis Tobias in het huis.
Altijd actief. Mooie gesprekken.
De vriendschap met Grace en de enige die Kristoff tegengas geeft.![]()
Mwa niet veel aan nee, kijk/luister ondertussen ook gewoon andere dingen.. en lees hier wel of er iets gebeurd of nietquote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Harder dan ooitquote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hoop het. Als er morgen niks komt stop ik met kijken. Heb het wel gezien met hele dag praten en mensen die douchen constant of in bed liggen![]()
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan nee, kijk/luister ondertussen ook gewoon andere dingen.. en lees hier wel of er iets gebeurd of niet![]()
Hier ook iPad en laptop naast elkaarquote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoor![]()
Zo zo doe maar luxe zegquote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik kijk en en werk tegelijk. Laptops naast elkaar staan. Makkelijk hoorMaar dat is idd makkelijk beetje kijken beetje werken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vanmorgen een ijsblok smeltenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:24 schreef Sofia35 het volgende:
Het zou judgement week zijn en er is hele dag nog niks gebeurd. Geen spellen, niks. Is toch niet normaal dit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze hadden 2 uur voor het ijsblok, was in 50 minuten gebeurd en maar 9 minuten warm water nodig gehad. Echt een harde opdracht.![]()
Die Salar kijkt en loopt door, loopt op en neer, maar uiteindelijk doet hij weer geen ene moer.terwijl naast hem iedereen wel wat doet.![]()
Zou het lang duren dat Nous hem inlicht dat hij op de schopstoel komt te zitten ?,,,,door haar andere roddelmaatjes..quote:Op maandag 31 januari 2022 18:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Leuk dat Nouch en Salar weer normaal doen tegen elkaar![]()
Ben benieuwd wat leroy ervan vindtquote:Op maandag 31 januari 2022 18:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Leuk dat Nouch en Salar weer normaal doen tegen elkaar![]()
En wat is zij dom.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:48 schreef Sestra666 het volgende:
echt, wat een lul is dimi.. komt niks vanuit hem![]()
Er komt een dag dat hij Amber zegt ipv vera..Amber zijn liefje die hij had 1 dag nog voor hij binnen kwam.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat doet die Dimitri dan. Vera is zo geil als boter nu en hij wil niet.![]()
Vera en Dimi gaan big brother voor de zoveelste keer bespreken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh wel?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Er komt een dag dat hij Amber zegt ipv vera..Amber zijn liefje die hij had 1 dag nog voor hij binnen kwam.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
en dan nog als vera daar geen moeite zou hebben lekker latenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Er komt een dag dat hij Amber zegt ipv vera..Amber zijn liefje die hij had 1 dag nog voor hij binnen kwam.![]()
Ik denk dat wij weer mogen kiezen, wie er genomineerd gaat worden. Ik heb het gevoel met de lijst, die wij konden invullen! De laatste 2 zijn genomineerd… dat zou mooi zijn Nawel staat overal als laatste genoteerd samen met Dimitri.![]()
Ja klopt, dat ze zich maar lekker voor paal laten zetten in BB voor de kijkers ..quote:Op maandag 31 januari 2022 18:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en dan nog als vera daar geen moeite zou hebben lekker laten![]()
hier is het fragment , moet je wel fb hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien staat ie hier tussen
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
https://m.facebook.com/bi(...)ream_source=timelineLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Waar slaat dit nu op, hoezo staat ze voor paal. Ze hebben het daar gezellig op hun manier. Lekker boeien wat hij ervoor of erna doetquote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, dat ze zich maar lekker voor paal laten zetten in BB voor de kijkers ..![]()
Waar kun je die uitslag dan zien?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik denk dat wij weer mogen kiezen, wie er genomineerd gaat worden. Ik heb het gevoel met de lijst, die wij konden invullen! De laatste 2 zijn genomineerd… dat zou mooi zijn Nawel staat overal als laatste genoteerd samen met Dimitri.![]()
@Irethquote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier is het fragment , moet je wel fb hebben
https://m.facebook.com/bi(...)ream_source=timeline"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Glazen bolletjesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dimi ? die slappe bockworstquote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hard wordt in deze relatie
Jolientje![]()
Ik zie niks in de neprelatie, waar slaat het op? is mijn reactie wat ik heb op die tieners die maar voor de camera elkaar voor lul zetten.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu op, hoezo staat ze voor paal. Ze hebben het daar gezellig op hun manier. Lekker boeien wat hij ervoor of erna doet![]()
Wat een *** streams, de ene waar dimi zn 'vriendin ' belachelijk aan t maken is en de andere die weetjewel en die achterbakse Nawel.![]()
![]()
nee dat is een anacondaquote:Op maandag 31 januari 2022 18:57 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een lul verhouding, en dan bedoel ik niet dat slangetje in z'n broek.
Jolientje![]()
ooooh ikkequote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee vera, iemand noemt haar zielig. Daar wordt ze hard van
Jolientje![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier is het fragment , moet je wel fb hebben
https://m.facebook.com/bi(...)ream_source=timeline![]()
thanks!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Dimi even opscheppen over de hut van zijn paEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Interessant.. pff Dimi verteld dat hij bij zijn ma woont en dat hun huis het grootste is in de wijk en het een na duurste of zoiets? boeiend dimi![]()
Heeft hij niet ook in het begin al eens verteld dat hij Adhd heeft? En medicatie?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijkt me meer op een lichte vorm van autisme. Ken ik zelf wel een beetje ;-)![]()
Goedenavond COS.
T'is dat Dimi en Vera kleren aanhebben, anders zou ik denken dat dit een poat-coïtaal babbeltje is...'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Zijn ze eindelijk eens normaal in gesprek zoals hoort aan het begin van een relatie (naast het behang van de muur n**ken) is het weer niet goed
Dimi bluft nogal graag met de weelde van zijn ouders. Waarschijnlijk zijn de ouders daar niet zo blij mee, want de fiscus kijkt mee ;-)![]()
ze kunnen het nooit goed doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze eindelijk eens normaal in gesprek zoals hoort aan het begin van een relatie (naast het behang van de muur n**ken) is het weer niet goed![]()
* Whuzz heeft beeld van hoe Ireth behang van de muur neukt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze eindelijk eens normaal in gesprek zoals hoort aan het begin van een relatie (naast het behang van de muur n**ken) is het weer niet goed
We moeten nog 2 kamers doen, daar moet behang verwijderd worden. Kom je helpen? Stuk leuker dan met zo'n krabber denk ik!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Koos, ze smeekt om zijn aandacht.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
ze praten nu wel over hun eigen leven ipv het spel in bb
Ik denk dat Vera wel lief is hoor, ik vind haar saai maar ik denk niet dat er iets kwaads in haar zit. Maar je maakt mij niet wijs dat dit goed voelt voor haar. Hij maakt haar heel onzeker als ze er steeds achteraan moet.
En andersom wordt Dimi er ook ongemakkelijk van want die snapt niet dat zij die aandacht wil.
Het zijn twee pubertjes nog in mijn ogen.![]()
Op mijn leeftijd gaat dat niet zo rap neer hoor, dat was meer ergens in de vorige eeuw het geval.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz heeft beeld van hoe Ireth behang van de muur neukt.
We moeten nog 2 kamers doen, daar moet behang verwijderd worden. Kom je helpen? Stuk leuker dan met zo'n krabber denk ik!
Ik weet niet hoe snel jij denkt dat ik behang van een muur krab, maar ik denk dat ik liever kijk hoe jij het er vanaf neukt, dan dat jij naar mijn trage gekrab kijktquote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd gaat dat niet zo rap neer hoor, dat was meer ergens in de vorige eeuw het geval.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Dimi En Vera maken elkaar wel aan het lachen. Goed teken.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Er staan honderden camera's op ze gerichtquote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Koos, ze smeekt om zijn aandacht.
Ik denk dat Vera wel lief is hoor, ik vind haar saai maar ik denk niet dat er iets kwaads in haar zit. Maar je maakt mij niet wijs dat dit goed voelt voor haar. Hij maakt haar heel onzeker als ze er steeds achteraan moet.
En andersom wordt Dimi er ook ongemakkelijk van want die snapt niet dat zij die aandacht wil.
Het zijn twee pubertjes nog in mijn ogen.daar zou ik ook onzeker van worden als je probeert een relatie op te bouwen
Het is nog een puber Dimitri en nooit volwassen geworden. Auto rijden met 20 bier op en nog meer van die puber uitspraken. Vera, moet kappen met deze gast. Zij is te goed voor zo’n puberaal mannetje.![]()
Dimitri is toch veel te kleuterig voor Vera dat zij dit niet ziet of boeit het haar niet voor het spel🙄?![]()
En ze heeft eerst al een kwartier moeten proberen om uberhaupt een woord uit hem te krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef Flow3r het volgende:
Als het stil valt , stelt zij weer een vraagEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tja, in hoeverre zijn ze gepusht door BB?, en die camera's lijkt me ook ongemakkelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Koos, ze smeekt om zijn aandacht.
Het zijn twee pubertjes nog in mijn ogen.![]()
Nawel vertelt over haar relatie van haar 13e tot 21e. Lange tijd voor die leeftijd.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik wacht nog effe, misschien gaat hij ook interesse in haar tonen door haar een vraag te stellen zodat zij kan uitweiden over haar levenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
En ze heeft eerst al een kwartier moeten proberen om uberhaupt een woord uit hem te krijgen.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er staan honderden camera's op ze gerichtdaar zou ik ook onzeker van worden als je probeert een relatie op te bouwen
ze voelen zich ongemakkelijk bij al die camera's Ze weten dondersgoed wanneer de camera op hun gericht is.
Laat ze toch lekker, ze doen niemand kwaad, roddelen niet of amper en verder hebben ze gewoon een leuke tijd in dat huis.![]()
ik googlen op poatquote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond COS.
T'is dat Dimi en Vera kleren aanhebben, anders zou ik denken dat dit een poat-coïtaal babbeltje is...
Jolientje![]()
+ 5 voor Irethquote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
Jolientje![]()
eerst nat spuitenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jij denkt dat ik behang van een muur krab, maar ik denk dat ik liever kijk hoe jij het er vanaf neukt, dan dat jij naar mijn trage gekrab kijkt
Jolientje![]()
Wat precies?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nawel is soms op voorhand al kwaad
Ja, snapte da's een GOAT, maar dan met een penis. Een Poat dus, weetje wel. snapte?quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Heeft BB in de DBK verteld dat ze meer over hun prive leven moeten vertellen?, ineens de verhalen ipv geroddel,![]()
Salar: JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:17 schreef Fikkert2 het volgende:
Heeft BB in de DBK verteld dat ze meer over hun prive leven moeten vertellen?, ineens de verhalen ipv geroddel,
ik krijg er hoofpijn van, denk migraine, ff liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, snapte da's een GOAT, maar dan met een penis. Een Poat dus, weetje wel. snapte?
Jolientje![]()
dat is idd lang en zeker om op je 13de al zo vast te leggenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel vertelt over haar relatie van haar 13e tot 21e. Lange tijd voor die leeftijd.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik zou Nouche's bed pakken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik krijg er hoofpijn van, denk migraine, ff liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Hanne geloof ik nietquote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voospeling voor zaterdag Genomineerd Vera, Hanna en Nawel of Leroy!![]()
Hij hemelt zich wel op, hij heeft het erover dat ze geniepig praten achter de rug van mensen. Dat hij zo niet is buiten maar wel soms in het spel![]()
Ja UI wisselt wel eensquote:Op maandag 31 januari 2022 19:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
het behang natuurlijk![]()
heb je overdag een andere UI![]()
nawel, leroy, salar, peter en dimitri maken kans erop te komenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voospeling voor zaterdag Genomineerd Vera, Hanna en Nawel of Leroy!![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou Nouche's bed pakken.bah wat een vieze bitch is het ook, eerst al met die popcorn , zum kotsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje![]()
Ik hoor dimi weer zeggen dat hij zo lief is.. en waakzaam.
En even later zegt hij ja ik ben gul.
Dat heet hij al eens eerder gezegd dat hij voor een vriendin haar hele inrichting had betaald en nog iets? wat een hoop geld heeft betaald.
Kan aan mij liggen maar lief en gul vind ik 2 hele verschillende dingen.![]()
Vera zowiezo niet, dat is een Nederlanderquote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voospeling voor zaterdag Genomineerd Vera, Hanna en Nawel of Leroy!
Jolientje![]()
ik denk een bank van 4 nawel en leroy gelijkstandquote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Clasientje het volgende:
en peter en dimi gelijkstand![]()
Ik denk dat hij wel lief is. Maar omdat nu van je zelf elke keer te zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:21 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoor dimi weer zeggen dat hij zo lief is.. en waakzaam.
En even later zegt hij ja ik ben gul.
Dat heet hij al eens eerder gezegd dat hij voor een vriendin haar hele inrichting had betaald en nog iets? wat een hoop geld heeft betaald.
Kan aan mij liggen maar lief en gul vind ik 2 hele verschillende dingen.![]()
Hij is denk ik op zijn manier lief. Maar het valt me op dat hij in eerdere gesprekken en nu weer zegt dat hij lief is en dan erbij zegt zo gul te zijn.. veel te geven.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel lief is. Maar omdat nu van je zelf elke keer te zeggen.![]()
En stapt ook met 20 bier in de auto. Top combo!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Dimi heet zichzelf dus niet onder controle als hij te veel gedronken heeft
Nawel: ik ben eigenlijk heel saai. Dat zou je misschien niet denken van mij....
Grace: JA!!!Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ja, laatst nog. Of ze d'r kut wou scheren. (Geen garp...)quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
als zijn vriendin word aangeraakt door een vreemde man. Dan gaat hij praten van niet doen of zo.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Dimi heet zichzelf dus niet onder controle als hij te veel gedronken heeft![]()
Leuk gesprek over daten in de badkamer. Leroy vindt het ook lastig.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@DGK_Tegengas, vanaf 19.10 uur op Stream 2, Nawel verteld over verliefd zijn, en haar huidige relatie.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Je bedoelt:quote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Vera stop eens met dat engels er tussendoor gooien
Vera stop with the throwing of your English between!
Leroy wil 's ochtends niet neuken. Eerst koffie!
ik blijf niet aan het googlenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, laatst nog. Of ze d'r kut wou scheren. (Geen garp...)
Jolientje![]()
Een nog korter broekje en hij zit naakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
leroy showt wel graag zijn lichaam he.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat was een fokmeme! Bewust Onjuist Brabbelen! (BOB)quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Vera zegt dat ze niet helemaal uit de verf komt, omdat ze meer aan het luisteren is. En meer op de achtergrond blijft daar.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat was een fokmeme! Bewust Onjuist Brabbelen! (BOB)ben er toch te lang uitgeweest dus
Jolientje![]()
vera zegt ik ga me niet forceren om bij iemand te gaan zitten om mee te praten, als ik ga plannen voelt dan niet![]()
5x Nawel en Leroyquote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Clasientje het volgende:
4x Dimi en Salar
1x Peter
Stem van Hanne niet bekend.
En 2e stem van Nouch.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
5x Nawel en Leroy
4x Dimi en Salar
1x Peter
En 2e stem van Nouch.Leroy naar huis
![]()
![]()
Jolientje![]()
Misschien pakt er morgen iemand vrijstelling en is het weer allemaal anders.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
5x Nawel en Leroy
4x Dimi en Salar
1x Peter
En 2e stem van Nouch.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gesprek tussen Dimi en Vera lijkt steeds een beetje beter te lopen. Hoop echt voor ze dat het ook buiten het huis stand gaat houden.![]()
Wat heeft Leroy trouwens aan zijn rechterbeen dat die tattoo vrij moet blijven
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Gesprek tussen Dimi en Vera lijkt steeds een beetje beter te lopen. Hoop echt voor ze dat het ook buiten het huis stand gaat houden.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Dimi gaat alles over DimiEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vera heeft drie personen afgeluisterd, en daar werd openlijk over Salar gesproken.
Zij zou niet verbaasd zijn als Salar op de lijst zou komen.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Lerey's teksten uittiepen, altijd leuk.
Ja tuurlijk, ma da snap ik ook, wat t' is ook nie uh ik ik ik heb ook nie altijd daar zin in, maar soms heb ik ook wel eens zo iets, ja dan ben'k in 't weekend alleen thuis en dan denk ik aja's wel leuk als er eik iemand langskomt, weetjewel? Ja, da klinkt heel stom, maar gewoon, en dat da hoeft echt niet om om om da'k dan denk van ja ik heb graag da ze in m'n bed belanden, nee totaal nie, maar gewoon effe gewoon iemand waarme je gewoon lekker mee kan ouwehoeren, bij wijze van even een wijntje drinkt samen een chipje en een nootje of een een een schaaltje me soesjie besteld.
Dus dat.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
door lockdown, geen geld meer voor tatuquote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Wat heeft Leroy trouwens aan zijn rechterbeen dat die tattoo vrij moet blijvenJolientje![]()
zij zat in de kamer met hanne en grace en de andere drie stonden in de keukenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:36 schreef Harry het volgende:
Vera heeft drie personen afgeluisterd, en daar werd openlijk over Salar gesproken.
Zij zou niet verbaasd zijn als Salar op de lijst zou komen.![]()
Nog niet aan toegekomen. Wil eerst zijn rug nog doen, maar misschien ook niet omdat het nogal prijzig is.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Wat heeft Leroy trouwens aan zijn rechterbeen dat die tattoo vrij moet blijven
Dit weten
Nieuw is niet altijd beter.![]()
ze heeft nog wel letterlijk gezegd dat ze soms niet goed uit de verf komt en niet met mensen praat, soms liever luistert maar dat mensen ook aan haar vragen kunnen stellenquote:
Hij ging er niet eens op in![]()
![]()
Nee, ze begint zelf telkens waarop Dimi: "oh" zegt en over zichzelf begint.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef juul. het volgende:
Heeft hij nou ook eens een vraag aan Vera gesteld?
Ik geef het nog een weekje.![]()
ik denk dat als je deze op twitter zet die van jou wordt uitgezocht voor in het huisquote:Op maandag 31 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Ja tuurlijk, ma da snap ik ook, wat t' is ook nie uh ik ik ik heb ook nie altijd daar zin in, maar soms heb ik ook wel eens zo iets, ja dan ben'k in 't weekend alleen thuis en dan denk ik aja's wel leuk als er eik iemand langskomt, weetjewel? Ja, da klinkt heel stom, maar gewoon, en dat da hoeft echt niet om om om da'k dan denk van ja ik heb graag da ze in m'n bed belanden, nee totaal nie, maar gewoon effe gewoon iemand waarme je gewoon lekker mee kan ouwehoeren, bij wijze van even een wijntje drinkt samen een chipje en een nootje of een een een schaaltje me soesjie besteld.
Dus dat.![]()
niet gelezenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Dus dat.![]()
![]()
Vera: ik had veel meer verwacht van de Judgement Week. Ik dacht, nu breekt de hel los, maar het valt mee.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Vera had meer verwacht van judgement week en vindt het maar flauwtjes tot nu toe.
Nou Big Brother, zelfs de bewoners klagen. Gooi er eens wat pit in!Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Jezus die Dimi heeft echt een IQ van een pinda. Ik wilde eigenlijk wat anders gaan doen maar ik wil de eerste vraag van Dimi niet missen.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
leroy showt wel graag zijn lichaam he.
zo een creep![]()
Verveling denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
ze heeft altijd iets in haar handen om te friemelen., verlegenheid![]()
misschien heeft die zijn andere been net af en gaat hij eerdaags aan die andere beginnenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Wat heeft Leroy trouwens aan zijn rechterbeen dat die tattoo vrij moet blijvenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
en die armen ook over elkaar, ze liggen nota bene samen op bedquote:Op maandag 31 januari 2022 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach daar is Dimi weer met zijn complottheorie![]()
![]()
Dimi weer met zijn Peter komt altijd een Nederlander halen en Geraldine een Belg bij de rode deur.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Dus dat.![]()
Samenvatting: Leroy vind het leuk om met iemand wat te drinken.quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Jezus die Dimi heeft echt een IQ van een pinda. Ik wilde eigenlijk wat anders gaan doen maar ik wil de eerste vraag van Dimi niet missen.we wachten in spanning af
![]()
Ik begin aan Leroy te wennen
En overmorgen is het woensdagmiddag. Dwz einde van de week alweer. Dus niks deze week... alweer.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:39 schreef Harry het volgende:
Vera: ik had veel meer verwacht van de Judgement Week. Ik dacht, nu breekt de hel los, maar het valt mee.
Eigenlijk was het verleden jaar beter met Theo en Jerrel. Smijt Jerrel er weer in !!!![]()
Hoop dat ze nu netjes allemaal Navel onderaan hebben gezetquote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze hebben dus de lijst nog een keer moeten invullen
Zij is de Noom van de vorige BB. Schetterbek is het.quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
is dus stom omdat ze weten hoe de mensen hiervoor erop stonden en dat dus hebben aangepast.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze hebben dus de lijst nog een keer moeten invullen![]()
Maar noom was tussen het schetteren door soms grappig, soms schattig.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zij is de Noom van de vorige BB. Schetterbek is het.
Noes is gewoon een irritante trol.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Stukje Brabantquote:
Zou wel mooi zijn als er weer geld mee verdient kan worden, met een bedrag achter de naam van nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoop dat ze nu netjes allemaal Navel onderaan hebben gezet![]()
Ah dus misshien doen ze er vandaag nog wat mee.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
die stemming is trouwens gesloten nu op rtlEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Navel wil dat d'r vriendje haar elke dag opnieuw probeert te versieren....
Nou navel dat is:
a) Fucking vermoeiend. We hebben zelf ook een leven
b) Niet zo makkelijk als jij steeds op bed ligt
c) Alleen besteed aan vrouwen die dat zelf ook waard zijn
d) ... fuck you.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
echt niet, noom had een schetterbek maar was wel liefquote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zij is de Noom van de vorige BB. Schetterbek is het.![]()
Scherp gezien en is idd ook zo. Noom was niet echt achterbaks. Dit kleine michelin poppetje is een rat.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar noom was tussen het schetteren door soms grappig, soms schattig.
Noes is gewoon een irritante trol.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Goed advies van Nawel. Een vrouw blijft wel een vrouw.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
was de tv uitzending in Belgie nou om half 8 ? ik lees op twitter allemaal berichten dat DIMI heel negatief word neergezet in de vanavond uitzending, (of hij staat al op videoland, ga snel ff kijken)Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
¤50 per half uur??quote:Op maandag 31 januari 2022 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als er weer geld mee verdient kan worden, met een bedrag achter de naam van nawelGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nou dat wordt weer een rel op twitterquote:Op maandag 31 januari 2022 19:48 schreef engine het volgende:
Goed advies van Nawel. Een vrouw blijft wel een vrouw.![]()
Navel probeert heel hard te zeggen dat vrouwen extreem veel aandacht nodig hebben, zonder niet-feministisch over te komen.
Nee Navel, vrouwen zoals JIJ hebben dat nodig. De meeste vrouwen zijn gelukkig wél volwassen.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Wat ik al tegen Whuzz zei. Noom was wel een lieverd, nare stem maar ze was goed te pruimen. Noch is een loedertje(zo noemen ze dat in het oosten van het land)quote:Op maandag 31 januari 2022 19:47 schreef danilel het volgende:
[..]
echt niet, noom had een schetterbek maar was wel liefBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dat zij betaalt neem ik aan? Nah. ok. Dat houd ik wel een uurtje vol.quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Voor zover ik weet zijn de Belgen een uurtje eerder met de uitzendingquote:Op maandag 31 januari 2022 19:48 schreef rinardo het volgende:
was de tv uitzending in Belgie nou om half 8 ? ik lees op twitter allemaal berichten dat DIMI heel negatief word neergezet in de vanavond uitzending, (of hij staat al op videoland, ga snel ff kijken)![]()
Oh! We kunnen kwartetten!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Vera : wat was jouw eerste indruk van mij
Dimi: dat heb je al gevraagd
In de categorie "vera heeft al aan Dimi gevraagd" heb ik:
- Vind je mij nog lief?
- Wil je mij na BB nog zien?
- Heb je mij gemist (heb ik dubbel, graag ruilen!)'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ik heb hier meerdere kwartetten "sick" en "nice" om te ruilen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh! We kunnen kwartetten!
- Vind je mij nog lief?
- Heb je mij gemist (heb ik dubbel, graag ruilen!)En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik heb vind je mij nog lief 3 xquote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
- Vind je mij nog lief?
- Heb je mij gemist (heb ik dubbel, graag ruilen!)![]()
Jolientje![]()
Ja je wilt die kerel toch ff een pets in zijn gezicht geven. Onbeschoft gewoon. Loop gewoon weg als het je niet boeit.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:53 schreef Flow3r het volgende:
Echt sneu om te zien hoe ze zit te hengelen naar wat genegenheid van die boerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb ook nog "Ho's in this house" en "snapte". Ik mis nog "Dimi stelt oprechte vraag". Maar die schijnt ultra-zeldzaam te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier meerdere kwartetten "sick" en "nice" om te ruilen.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
ze kruipt tegen hem aan, slaat haar benen over de zijne en hij blijft precies zo liggen met zijn armen over elkaar![]()
![]()
Ja hallo, hij wil haar niet aanmoedigen... voor je het weet ben je weer in een heel gesprek verwikkeldquote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef Flow3r het volgende:
ze kruipt tegen hem aan, slaat haar benen over de zijne en hij blijft precies zo liggen met zijn armen over elkaar
er zijn mensen die niet van "lichamelijk"contact houdenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef Flow3r het volgende:
ze kruipt tegen hem aan, slaat haar benen over de zijne en hij blijft precies zo liggen met zijn armen over elkaarGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
En dan denk ik, joe joe, ruilen tegen: heb je mij gemistquote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
- Vind je mij nog lief?
- Heb je mij gemist (heb ik dubbel, graag ruilen!)![]()
Dimi nog maar eens vertellen over vrouwen waar hij seks mee heeft gehad.
leven die nog?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi nog maar eens vertellen over vrouwen waar hij seks mee heeft gehad.![]()
jammer dan, er zijn mensen die dat wel nodig hebben, mensen als Veraquote:Op maandag 31 januari 2022 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet van "lichamelijk"contact houden![]()
Hij vertelt net dat hij al zijn exen nog wel een keer zou neukenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Dimi nog maar eens vertellen over vrouwen waar hij seks mee heeft gehad.
Vera: "Zou je al je exen nog een keer doen?"
Jezus Vera. Je maakt het zelf ook niet makkelijk he.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
als hij vrijgezel zou zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hij vertelt net dat hij al zijn exen nog wel een keer zou neuken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Noem mij raar maar ik zeg dat niet als ik net een nieuw vriendinnetje hebquote:
Leroy is gewoon jaloers. Dimi is samen met de mooiste meid in huis en mr. caveman kan dat niet verkroppen![]()
En vera heeft het ook nog wel eens met een ex gedaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef Flow3r het volgende:
en maar trots vertellen dat ie nog steeds contact heeft met zijn exen die hij nog wel eens zou doen![]()
Als ik mij benen scheer krijg ik ze nooit zo glad als leroy.. Hoe dan?! Altijd bultjes of weer stoppels.![]()
Tenenkrommend zeg hoe oud zijn ze beide? Het lijken wel pubers met hun moves! Vera, voelt zich duidelijk nog niet op haar gemak bij Dimitri en dan kan je al bij voorbaat zeggen dit is gedoemd om te mislukken. Dus, deze prille puber liefde, gaat als een kaarsvlam gedoofd worden!![]()
Is meestal ook een strikvraag. Er is normaal maar één juist antwoord: "Mijn exen? Neeee man gadverdamme echtquote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Noem mij raar maar ik zeg dat niet als ik net een nieuw vriendinnetje heb![]()
![]()
ik moet er niet aan DENKEN echt wtf ben jij gek ofzo, bah bah! Jij bent veel lekkerder!!!11111EINZ"
Speciaal voor jou terug gekomen is het nog niet goedquote:
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Zit een knopje op haar buik. Als je daar op drukt komt er een nieuw stukje haar uit haar hoofd.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Snap je, snap je..
Dit is vast een blonde vraag, maar Grace heeft dan nep haar, hoe groeit dit uit?'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
is volgens mij ingevlecht, dat groeit met t echte haar meequote:Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Snap je, snap je..
Dit is vast een blonde vraag, maar Grace heeft dan nep haar, hoe groeit dit uit?![]()
Ze praat snel en ook nog eens met volume. Vreselijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Die vent van Nawel moet toch doof zijn?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Haar eigen haar is in hele strakke vlechten heel strak op haar schedel gevlochten. Daarop is de weave genaaid. haar eigen haar groeit, dus de weave komt vanzelf iets losser te zitten. En hoe langer het zit, hoe meer het eigen haar groeit, hoe meer vuil er in blijft zitten en hoe meer het kroest, dus hoe moeilijker het uit te halen is.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Snap je, snap je..
Dit is vast een blonde vraag, maar Grace heeft dan nep haar, hoe groeit dit uit?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is meestal ook een strikvraag. Er is normaal maar één juist antwoord: "Mijn exen? Neeee man gadverdamme echt![]()
![]()
ik moet er niet aan DENKEN echt wtf ben jij gek ofzo, bah bah! Jij bent veel lekkerder!!!11111EINZ"
Jup
en dan ga je naar vaarwel luisterenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou terug gekomen is het nog niet goed
Jolientje![]()
ftfyquote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Leroy is echt vermoeiend in het elk gesprek zeg.![]()
Jaaaaa woonkamer
BB stem klonk een beetje vermoeid... zal ook wel een uur naar Leroy en Nawel hebben moeten luisteren.![]()
AhInteressant! Wist niet dat dit zo werkte.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is volgens mij ingevlecht, dat groeit met t echte haar mee
Volgens mij wilde ik meer weten hoe het verhaal van vera afliep dan dimi ooit zou doen. Of ze de hond terug heeft of niet.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit een knopje op haar buik. Als je daar op drukt komt er een nieuw stukje haar uit haar hoofd.
hond is bij haar vertelde zequote:Op maandag 31 januari 2022 20:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ah
[..]
Interessant! Wist niet dat dit zo werkte.
Volgens mij wilde ik meer weten hoe het verhaal van vera afliep dan dimi ooit zou doen. Of ze de hond terug heeft of niet.![]()
en dan zegt hij zo, grapjequote:Op maandag 31 januari 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
BB stem klonk een beetje vermoeid... zal ook wel een uur naar Leroy en Nawel hebben moeten luisteren.
Jolientje![]()
Dquote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar eigen haar is in hele strakke vlechten heel strak op haar schedel gevlochten. Daarop is de weave genaaid. haar eigen haar groeit, dus de weave komt vanzelf iets losser te zitten. En hoe langer het zit, hoe meer het eigen haar groeit, hoe meer vuil er in blijft zitten en hoe meer het kroest, dus hoe moeilijker het uit te halen is.Dank voor je uitgebreide uitleg!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar eigen haar is in hele strakke vlechten heel strak op haar schedel gevlochten. Daarop is de weave genaaid. haar eigen haar groeit, dus de weave komt vanzelf iets losser te zitten. En hoe langer het zit, hoe meer het eigen haar groeit, hoe meer vuil er in blijft zitten en hoe meer het kroest, dus hoe moeilijker het uit te halen is.![]()
Dquote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar eigen haar is in hele strakke vlechten heel strak op haar schedel gevlochten. Daarop is de weave genaaid. haar eigen haar groeit, dus de weave komt vanzelf iets losser te zitten. En hoe langer het zit, hoe meer het eigen haar groeit, hoe meer vuil er in blijft zitten en hoe meer het kroest, dus hoe moeilijker het uit te halen is.Dank voor je uitgebreide uitleg!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar eigen haar is in hele strakke vlechten heel strak op haar schedel gevlochten. Daarop is de weave genaaid. haar eigen haar groeit, dus de weave komt vanzelf iets losser te zitten. En hoe langer het zit, hoe meer het eigen haar groeit, hoe meer vuil er in blijft zitten en hoe meer het kroest, dus hoe moeilijker het uit te halen is.Ah fijn!quote:![]()
Owww dit gaat inslaan
Salar begrijpt het al verkeerd hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease navel onderaan'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
mooiquote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt niet geslapen vannacht in het huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat Grace aan Leroy hangt zegt wel heel veel over het feit dat ze gewoon gevalideerd wil worden.. griezel die vent haha![]()
dat dusquote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease navel onderaanThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: