Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk
Prima reclame wel voor die zaakwaarnemer, lekker rijtje hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk:
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik t mooie haha. Die verdient aardig wat per gespeelde minuut.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een keurige transferwindow dan hoor. Alleen die Sandler weet ik niet van of ik er tevreden mee ben. Hendrix lijkt mij toch wel een prima veilige breedteversterking, Barness Bassett en Walemark vind ik zelfs uitstekende transfers. Zijn echt talenten die hoog ingeschat worden, toch mooi dat die voor Feyenoord kiezen.
En verder weer wat rotzooi gedumpt. Weet alleen niet of Balde en Antonucci aan de juiste clubs verhuurd zijn.
Eigenlijk heeft deze transferwindow veel meer geleverd dan ik had verwacht.
Diemers contract tot 2023, Balde 2025, Antonucci 2024.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
jaquote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
Hopelijk krijgt die jongen wat speeltijd bij die club waar ie nu zit.quote:
Onze Noren zijn al meer waard dan deze fotoquote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je wat foto's van vorig seizoen bekijkt dan is dat ook wel echt een totaal ander team.
[ afbeelding ]
Wat is daar een raar verhaal aan?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Amrabat mag niet naar Tottenham van Fiorentina.
Dat is toch ook wel een verhaal lol
Waar zie jij raar staanquote:Op maandag 31 januari 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is daar een raar verhaal aan?
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo werkt 'transfervrij' niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Ah excuus. Maar waarom vind je dat 'een verhaal'?quote:
Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah excuus. Maar waarom vind je dat 'een verhaal'?
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
PSV heeft qua totale selectie veel meer redelijke spelers maar hun basiselftal is nauwelijks beter dan dat van Feyenoord. Wat heb je dan liever?
Nou, nee. Niet echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Ja wat namen betreft een mooi verhaal. En had in het Slotvoetbal wellicht ook best aardig gerendeerd. Tegelijkertijd mentaal ook wel het type waar je snel weer vanaf wil, zeurde toen bij Van Geel dat hij meteen weer weg wilde.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.
Nee dat is zo. Weet ook niet zo wat hierachter de gedachte is maar contract ontbinden kost ook veel geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.
Ik durf die discussie in een Feyenoord-topic bijna niet meer aan (vanwege het risico op gezeik, want ik zou een act zijn) maar ik zie weinig uitblinkers bij PSV. Alleen Gakpo als sterspeler, verder middelmaat en een kutkeeper.quote:Schat de basis van PSV, als iedereen fit is, wel wat hoger in dan die van Feyenoord.
Hendrix is wel een goeie om erbij te hebben. Was voor PSV ook geen verkeerde om erbij te hebben. Vind het alleen geen basismateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Al met al wel tevreden. Hendrix en Sandler kan je best wat kanttekeningen bij plaatsen, maar Walemark en Barness zijn met een goed idee aangeschaft (nouja, Barness nog huur uiteindelijk, maar wel koopoptie).
Zin in zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |