SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/thuis/trending/![]()
Geen idee meer waarom maar een vriend van mij heeft zijn vaatwasser boven in de badkamer staanquote:Op maandag 31 januari 2022 11:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nja, als je eerst met je vaat van de keuken door de woonkamer naar de hal van je jaren dertig rijtjeshuis moet voor een vaatwasser onder de trap (want dat was het in dit geval) dan is t gewoon kut hoor
Alleen als al onze kinderen er zijn bracht ik nog weleens naar boven. Als we met zijn tweetjes zijn dan was ik het gewoon wel met de hand in de keuken![]()
Edit: Oh wacht, geen afvoerplek oid in de keuken. Is een appartement in een oud gebouw middenin het centrum van Delft
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2022 13:35:11 ]![]()
Afvoer heb je altijd in de keuken, of hij moet een keuken zonder spoelbak hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee meer waarom maar een vriend van mij heeft zijn vaatwasser boven in de badkamer staan
Alleen als al onze kinderen er zijn bracht ik nog weleens naar boven. Als we met zijn tweetjes zijn dan was ik het gewoon wel met de hand in de keuken![]()
Edit: Oh wacht, geen afvoerplek oid in de keuken. Is een appartement in een oud gebouw middenin het centrum van Delft![]()
![]()
Kon geen vaatwasser bij aangesloten worden, anders slang (?) door de keuken heen want vaatwasser kon alleen tegenover het keukenblok.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:01 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Afvoer heb je altijd in de keuken, of hij moet een keuken zonder spoelbak hebben
Huurwoning particulier dus dan valt er ook weinig te verbouwen![]()
![]()
Voor iedereen die nog een lekker authentieke plee zoekt:
Een prachtig huis met vrij uitzicht op een hoogspanning verdeelstation.
Moet wel nog wat aan gebeuren.
![]()
ik zou best in staat zijn een dergelijke ombouw om mn plee te plaatsen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Crap, daar zitten serieus wat structurele scheuren in zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lol, I see what you did therequote:Op donderdag 3 februari 2022 13:11 schreef BBach het volgende:
[..]
Crap, daar zitten serieus wat structurele scheuren in zeg.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die balken die op diverse plekken gestut moeten wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik hoop toch dat de uiteindelijke koper de mooie authentieke details zoals het glas in lood wil behouden, en niet gaat voor de moderne impressie die erbij staat. Zou doodzonde zijn!
Edit: ik zie nu dat die impressie hoort bij de al goedgekeurde verbouwingsplannen. Prachtig karakteristiek pand dat straks van binnen weer een 13-in-een-dozijn-woning wordt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 03-02-2022 13:40:51 ]Venus in pocketformaat
Š loveli![]()
Om je handen af te drogen, lijkt mij duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:10 schreef Karstman het volgende:
Ehm mini Sneeuwwitje jurkje op de wc? Waarom?
[ afbeelding ]
Alhier.
![]()
Melding gemaakt van ongewenst onzedelijk gedrag.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Om je handen af te drogen, lijkt mij duidelijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik vermoed dat het vooral gewoon te duur was om al die details in het 3D model te tekenen. Dat hoop ik tenminste heel erg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die balken die op diverse plekken gestut moeten worden.
Ik hoop toch dat de uiteindelijke koper de mooie authentieke details zoals het glas in lood wil behouden, en niet gaat voor de moderne impressie die erbij staat. Zou doodzonde zijn!
Edit: ik zie nu dat die impressie hoort bij de al goedgekeurde verbouwingsplannen. Prachtig karakteristiek pand dat straks van binnen weer een 13-in-een-dozijn-woning wordt.
![]()
De stijl van de aanbouw vind ik wel 13 in een dozijn, je kunt ook op een moderne wijzen bij het huis aansluiten.
Die stempels in de nok zijn wel heel ernstig, volgens mij houden die het hele dak overeind.![]()
![]()
Het huis van wijlen Jan des Bouvrie staat te koop. En dat is gelijk voor het eerst dat een makelaar het niet vermeld wanneer het interieur van Jan des Bouvrie is:
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
In de bouwplannen zit blijkbaar ook dat de energiekabels verwijderd wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan heb je een winst zeg![]()
![]()
Zonde inderdaad. En dan heb je al echt een kast van een huis..... waarom die énorme aanbouw?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar goed, zal aan mij liggen.
In dit huis matcht de keuken best goed bij de vloer....
En heb je een eigen slootje in je tuin![]()
Had ik niet gelijk verwacht, achter zo'n standaard doorzonwoning: https://www.funda.nl/koop(...)s-bernhardstraat-71/![]()
Alsof je sowieso al niet goed wordt van die keuken bij die vloer...hebben ze ook nog eens een spiegelachterwand geplaatstquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. En dan heb je al echt een kast van een huis..... waarom die énorme aanbouw?
Maar goed, zal aan mij liggen.
In dit huis matcht de keuken best goed bij de vloer....
[ afbeelding ]
En heb je een eigen slootje in je tuin![]()
[ afbeelding ]
Had ik niet gelijk verwacht, achter zo'n standaard doorzonwoning: https://www.funda.nl/koop(...)s-bernhardstraat-71/![]()
![]()
De tekst van de makelaar is ook tamelijk hilarisch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Berkery het volgende:
Het huis van wijlen Jan des Bouvrie staat te koop. En dat is gelijk voor het eerst dat een makelaar het niet vermeld wanneer het interieur van Jan des Bouvrie is:
[ afbeelding ]
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen.quote:Direct verbonden met de ensuite badkamer is de prachtige kleedkamer. Dankzij de ligging op de ‘kop’ van de villa met prachtig uitzicht over de tuin is er geen betere plek om inspiratie op te doen voor de vraag: wat draagt u vandaag?![]()
Maar deze snapte ik niet. Wat betekent J.E.W.? Is het een afkorting die ik niet ken? Of toch een hint naar een wereldwijd complot?
quote:Normaal gesproken behandelen wij dit soort prachtige villa's vanuit onze portefeuille 'Secret objects are secret' maar dit keer heeft de verkopende familie gekozen voor een andere manier (J.E.W).![]()
Ik word helemaal ongemakkelijk van dat huis. Zelden iets gezien waar ik met deze meubels en aankleding ab-so-luut niet zou willen wonen. Het is een showroom. Geen woonhuis. De tuin is leuk. En vooruit, dat zwembad is wel ok zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een sterke zonnebril mee bij het bezichtigen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De inhoud van de garage ben ik ook wel geīnteresseerd in.
Wel typisch dat ie een zwart C1, E-Type, 356 en Ferrari? had. Alle vier de auto's zijn veel mooier in een andere kleur.
![]()
Showroom, galerie, museum.. geen thuis inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word helemaal ongemakkelijk van dat huis. Zelden iets gezien waar ik met deze meubels en aankleding ab-so-luut niet zou willen wonen. Het is een showroom. Geen woonhuis.![]()
Ik heb overigens ooit wel een witte laminaatvloer gehad van Jan des Bouvrie.![]()
Je zag er elk stofje op, maar het was wel lekker licht.
![]()
![]()
Op zich kun je wel zien dat ze van die woon-pockets hebben toegevoegd. Denk aan die bank met enorm hoogpolig tapijt in de zee van wit. Slaapkamer is met een constructie knusser gemaakt e.d.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Showroom, galerie, museum.. geen thuis inderdaad.![]()
Ik heb overigens ooit wel een witte laminaatvloer gehad van Jan des Bouvrie.![]()
Je zag er elk stofje op, maar het was wel lekker licht.
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Maak mij ook wel een beetje zorgen dat in die woning de halve nok constructie met bouwstempels omhoog gehouden wordquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Binnenkijken: villa (met kroeg) Henk Krol te koop voor 1 miljoen!
Voormalig 50Plus-voorman Henk Krol gaat verhuizen. Daarom heeft hij zijn luxueuze optrekje in een chique Eindhovense villawijk te koop gezet voor 1 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)-koop-voor-1-miljoen
https://www.funda.nl/koop(...)391-ministerlaan-73/
Ministerlaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salon tafel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |