SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat bedoel ik met zich open stellen. Ze kreeg er niks voor terug.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook niet lag vaak bij Grace in bed en zelfs bij Peter. Ook bij Vera.....
Zelf denk ik dat ze spionnetje speelt misschien voor zichzelf om te zien wat haar kansen is bij beide partijen.
Ik hoor haar nu vertellen dat geen van de mensen in die gele kamer iets aan haar heeft gevraagd over haar leven. Niemand wilde haar leren kennen.
Julio en nawel en Nouche doen dat wel.
Daarom stapt ze over naar groen.No mercy for animal abusers![]()
Nawel is gewoon aan het chanteren in mijn ogen met dat ze naar huis wil bellen of ze het goed doet. Vera mocht ook niet met haar vader bellen na het bericht over haar opa![]()
gaat ze daar ook slapen danquote:Op maandag 31 januari 2022 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met zich open stellen. Ze kreeg er niks voor terug.
Ik hoor haar nu vertellen dat geen van de mensen in die gele kamer iets aan haar heeft gevraagd over haar leven. Niemand wilde haar leren kennen.
Julio en nawel en Nouche doen dat wel.
Daarom stapt ze over naar groen.![]()
Geen idee.quote:
Maar ik denk het niet.
Dan laat ze zich in haar kaarten kijken.No mercy for animal abusers![]()
Wat erg he hoe die muts denkt. Zij is juist bezig met van alles en vult van alles in voor anderenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik zit gewoon vast in mijn hoofd. Ik heb zo'n gevoel dat mensen mij willen breken.![]()
Ben nu echt heel erg vermoeid na weer een bed entertainment sessie met Prinses Nawel .
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
ze hebben julio gewoon vervangen voor de slangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
pff ze is het lievelingetje van bbquote:Op maandag 31 januari 2022 11:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik zit gewoon vast in mijn hoofd. Ik heb zo'n gevoel dat mensen mij willen breken.![]()
tis een riedeltje hequote:Op maandag 31 januari 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie pijpt er nu weer volgens Nawel? Salar blijkbaar
of
Dimi
of SalarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zielig kind. Op iedereen afgeven vanuit haar bed..quote:Op maandag 31 januari 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie pijpt er nu weer volgens Nawel? Salar blijkbaarAllemaal cabaretteketet!![]()
Salar lag goed in de mannengroep toen Tobias er nog was.
Nu lijkt het contact met Dimi en Kristof lauwtjes.No mercy for animal abusers![]()
Nouchine The Snakequote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Adat231 het volgende:
Nouchine heeft een slangenprint broek aan![]()
![]()
Ik weet waarom ze van bed zijn gewisseld.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine ligt gewoon te pitten .. moet wakker geschud worden door Hanne.
Achter de deur is minder goed te zien dat ze op bed liggen.No mercy for animal abusers![]()
Niets van gemerkt gisteren, ze hebben gisteren tafeltennis gespeeld, ze waren continu samen. Waarom heeft ze dat niet gezien....oh wacht...ze lag op bed.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Nu lijkt het contact met Dimi en Kristof lauwtjes.Allemaal cabaretteketet!![]()
dat zie ik nietquote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Nu lijkt het contact met Dimi en Kristof lauwtjes.
Gisteren met Dimi was het ook gezellig buitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nawel : Hanne, weet, je bent altijd welkom in mijn veilig coconnetje. Ik neem niemand ooit iets kwalijk.![]()
Hanne ineens helemaal paranoia geworden na de ranking van gister. Laat haar lekker naar de groene verhuizen dan.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
Wie is ze?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets van gemerkt gisteren, ze hebben gisteren tafeltennis gespeeld, ze waren continu samen. Waarom heeft ze dat niet gezien....oh wacht...ze lag op bed.
Ik sprak voor mijzelf.No mercy for animal abusers![]()
Ze kan niet tegen de kleur groen vertelde ze in het begin. Wil daar niet slapen.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:55 schreef cheanny het volgende:
Hanne ineens helemaal paranoia geworden na de ranking van gister. Laat haar lekker naar de groene verhuizen dan.![]()
is ook een slangen kleurquote:Op maandag 31 januari 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen de kleur groen vertelde ze in het begin. Wil daar niet slapen.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hanne: Ik heb geen idee wat hun plannen zijn.
Nawel: Dat boeit me ook niet, ik zit me mezelf in de knoop.
Hanne: ik vind het lastig, ik wil hier persoonlijk sterker worden, laat me niet gek maken, mijn traantjes zijn geweest, we kunnen elkaar altijd oppeppen.![]()
Ben wel benieuwd wie van de groene kamer hanne op 12 heeft gezet op de lijst, tijdens paalzitten hebben meerdere uit geel aangegeven haar niet op 12 te hebben gezet. Hopelijk gaan ze dit nog laten zien![]()
Hij lijkt minder blij.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie ik niet
Gisteren met Dimi was het ook gezellig buiten
Ik zeg ook niet minder contact.
Ook Salar voelt iets. Net als Hanne.
Denk ik. he
No mercy for animal abusers![]()
ze stond bij de meeste rond plaats 7 of 8quote:Op maandag 31 januari 2022 11:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Ben wel benieuwd wie van de groene kamer hanne op 12 heeft gezet op de lijst, tijdens paalzitten hebben meerdere uit geel aangegeven haar niet op 12 te hebben gezet. Hopelijk gaan ze dit nog laten zien
als je bij niemand boven aan staat eindig je laatsteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk dat zijn haar niet zo goed zit vandaagquote:Op maandag 31 januari 2022 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij lijkt minder blij.
Denk ik. he
niet blij met zijn Leroy Chapsel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dit is het ..quote:Op maandag 31 januari 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze stond bij de meeste rond plaats 7 of 8
als je bij niemand boven aan staat eindig je laatste![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets van gemerkt gisteren, ze hebben gisteren tafeltennis gespeeld, ze waren continu samen. Waarom heeft ze dat niet gezien....oh wacht...ze lag op bed.No mercy for animal abusers![]()
Dat weet je niet, misschien dat ze in de dbk wel heeft mogen bellen maar er niets over mocht zeggen. maar het overlijden van haar opa is wel van een heel andere categorie dan Nawel die even wil horen of ze het goed doetquote:Op maandag 31 januari 2022 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel is gewoon aan het chanteren in mijn ogen met dat ze naar huis wil bellen of ze het goed doet. Vera mocht ook niet met haar vader bellen na het bericht over haar opa![]()
preciesquote:Op maandag 31 januari 2022 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien dat ze in de dbk wel heeft mogen bellen maar er niets over mocht zeggen. maar het overlijden van haar opa is wel van een heel andere categorie dan Nawel die even wil horen of ze het goed doet
en aangezien Nawel vaker voordeeltjes krijgt
zal het wel weer zo wezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe dan?, zijn er genoeg die niet op 1 zijn gezet lijkt me... ik heb geen uitleg gehoord of gezien hoe ze die lijst hebben berekend dus kan het gemist hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze stond bij de meeste rond plaats 7 of 8
als je bij niemand boven aan staat eindig je laatste![]()
zullen ze vandaag de lijst van de kijker laten zien? Dan hebben ze daarna weer weinig te doen bij BB om de tvtijd te vullen![]()
![]()
Als dat zo is breekt daar wel een opstand uit, was ook al verontwaardiging nadat ze in de dbk nouchine mocht zienquote:Op maandag 31 januari 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en aangezien Nawel vaker voordeeltjes krijgt
zal het wel weer zo wezen![]()
Ook na de ranking was hij wat stilletjes. Misschien bang dat hij niet goed bij het publiek ligt.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Hij lijkt minder blij.
Denk ik. he
Of misschien is hij gewoon bang dat z'n haarspray bijna op is en daarom wat stilletjes
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
Ja en Dimi naar de andere kant mocht. Ik zag dit pas in de uitzending, op de streams niets van gemerkt. Wat een slappe zooi.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als dat zo is breekt daar wel een opstand uit, was ook al verontwaardiging nadat ze in de dbk nouchine mocht zienAllemaal cabaretteketet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |