SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat bedoel ik met zich open stellen. Ze kreeg er niks voor terug.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook niet lag vaak bij Grace in bed en zelfs bij Peter. Ook bij Vera.....
Zelf denk ik dat ze spionnetje speelt misschien voor zichzelf om te zien wat haar kansen is bij beide partijen.
Ik hoor haar nu vertellen dat geen van de mensen in die gele kamer iets aan haar heeft gevraagd over haar leven. Niemand wilde haar leren kennen.
Julio en nawel en Nouche doen dat wel.
Daarom stapt ze over naar groen.No mercy for animal abusers![]()
Nawel is gewoon aan het chanteren in mijn ogen met dat ze naar huis wil bellen of ze het goed doet. Vera mocht ook niet met haar vader bellen na het bericht over haar opa![]()
gaat ze daar ook slapen danquote:Op maandag 31 januari 2022 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met zich open stellen. Ze kreeg er niks voor terug.
Ik hoor haar nu vertellen dat geen van de mensen in die gele kamer iets aan haar heeft gevraagd over haar leven. Niemand wilde haar leren kennen.
Julio en nawel en Nouche doen dat wel.
Daarom stapt ze over naar groen.![]()
Geen idee.quote:
Maar ik denk het niet.
Dan laat ze zich in haar kaarten kijken.No mercy for animal abusers![]()
Wat erg he hoe die muts denkt. Zij is juist bezig met van alles en vult van alles in voor anderenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik zit gewoon vast in mijn hoofd. Ik heb zo'n gevoel dat mensen mij willen breken.![]()
Ben nu echt heel erg vermoeid na weer een bed entertainment sessie met Prinses Nawel .
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
ze hebben julio gewoon vervangen voor de slangenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
pff ze is het lievelingetje van bbquote:Op maandag 31 januari 2022 11:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik zit gewoon vast in mijn hoofd. Ik heb zo'n gevoel dat mensen mij willen breken.![]()
tis een riedeltje hequote:Op maandag 31 januari 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie pijpt er nu weer volgens Nawel? Salar blijkbaar
of
Dimi
of SalarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zielig kind. Op iedereen afgeven vanuit haar bed..quote:Op maandag 31 januari 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie pijpt er nu weer volgens Nawel? Salar blijkbaarAllemaal cabaretteketet!![]()
Salar lag goed in de mannengroep toen Tobias er nog was.
Nu lijkt het contact met Dimi en Kristof lauwtjes.No mercy for animal abusers![]()
Nouchine The Snakequote:Op maandag 31 januari 2022 11:53 schreef Adat231 het volgende:
Nouchine heeft een slangenprint broek aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |