Leuk filmpje.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B. geeft toe
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100021819_e055daee
Wat heeft het te maken met dat hij het goed voor elkaar heeft qua gezin en bankrekening? Hij kan het goed voor elkaar hebben, maar het is nog steeds een toxisch wereldje daar in Hilversum waar ze veren in elkaars reet stoppen en erge daden in de doofpot worden gestopt. Dit doen ze natuurlijk uit angst dat ze hun prachtige baan verliezen. waarvoor ze met ‘leuk doen op tv’ meer geld verdienen dan een jarenlang gestudeerde arts.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:20 schreef wizzer het volgende:
Waylon heeft Harrie de hengst ingezongen, dat klinkt in deze misschien ongepast maar zo bedoel ik het niet.
Misschien huilt hij omdat hij zijn baan als coach kwijt is en vreest dat dit gebeuren ook op zijn naam smet gaat geven ?
Misschien is de man gewoon oprecht.
Hij heeft in elk geval een mooie zwangere vrouw, dik huis, idem bankrekening en een grappige dochter die de show keer op keer steelt. Ik ben niet zo van kids inzetten voor eigen socials maar zij is hilarisch.
Dat is mijn reactie op het jaloers commentaar van iemand, die Bibi vmbo meisje noemt o.a.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat heeft het te maken met dat hij het goed voor elkaar heeft qua gezin en bankrekening? Hij kan het goed voor elkaar hebben, maar het is nog steeds een toxisch wereldje daar in Hilversum waar ze veren in elkaars reet stoppen en erge daden in de doofpot worden gestopt. Dit doen ze natuurlijk uit angst dat ze hun prachtige baan verliezen. waarvoor ze met ‘leuk doen op tv’ meer geld verdienen dan een jarenlang gestudeerde arts.
Ik kan het ze ergens niet kwalijk nemen dat verzwegen. Helemaal omdat misbruik achter gesloten deuren plaatsvindt. Je kunt wel hele sterke vermoedens over iemand hebben, maar naar de baas stappen op basis van vermoeden kan echt niet zomaar. Het is een heftige beschuldiging die je aan iemand legt, dus je moet het wel echt met eigen ogen hebben gezien.
Want jij bent Waylon en Bibi fan?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:34 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op het jaloers commentaar van iemand, die Bibi vmbo meisje noemt o.a.denk dat Waylon het beter voor elkaar heeft dan degene met dat commentaar.
Kan wel kloppen, ik ben wel eens een prooi van hem tegengekomen tijdens mijn eigen levenswandel , prachtige vrouw trouwens.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef superniger het volgende:
Wie maakt er een Overmars topic.
[ twitter ]
Nee hoor,quote:Op zondag 6 februari 2022 22:14 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Want jij bent Waylon en Bibi fan?
Marco en Leontine leken ook het perfecte stel en niks bleek minder waar te zijn.
Waarom ben je gelijk fan van Waylon en Bibi terwijl het gewoon overduidelijk was dat UitStraling een beetje afgunstig* uit z'n nek liep te kletsen? *Vind ik echt zo'n nare calvinistische eigenschap trouwens: andere mensen geen succes of wat dan ook gunnen.quote:
Ja dat doen ze in de VS toch echt beter, elkaar wél het succes gunnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom ben je gelijk fan van Waylon en Bibi terwijl het gewoon overduidelijk was dat UitStraling een beetje afgunstig* uit z'n nek liep te kletsen? *Vind ik echt zo'n nare calvinistische eigenschap trouwens: andere mensen geen succes of wat dan ook gunnen.
Bibi scoorde trouwens iets van 130 in de nationale IQ test.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou minimaal driekwart van je post betwijfelen. Of hij knap is, is een kwestie van smaak.
Zijn labiele vmbo-meisje is een enorm leuke en geestige vrouw en een moeder die je elk kind gunt, van wat ik er zo van zie (maar dat is net zo veel als jij waarschijnlijk). En samen lijken ze erg gelukkig.
Ik had de grootst mogelijke vooroordelen over dit stel en ik vind Waylon verder drie keer niets als artiest, maar ik moest echt op mijn schreden terugkeren na Het Perfecte Plaatje met Bibi en vervolgens een tijdje loeren op Insta.
Moet je gewoon voor de grap eens doen (or forever hold your peace). Ik denk dat je verbaasd zult zijn.
132 zelfs. Zie ook post #167quote:Op maandag 7 februari 2022 11:04 schreef Vivi het volgende:
Bibi scoorde trouwens iets van 130 in de nationale IQ test.
Ik denk dat Waylon nogal naïef is of zijn ogen ervoor gesloten heeft. Gedacht dat ie zich vergiste als hij iets zag.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:08 schreef quirina het volgende:
Trouwens ik denk dat Waylon uit zijn nek kletst en krokodillentranen huilt. Het gaat er bij mij niet in dat hij nooit wat gemerkt heeft.
Dat is te hopen, als hij schuldig is. Ali B idem. Macht, roem en rijkdom mag niet boven de wet staan.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:07 schreef quirina het volgende:
Zou Marco achter slot en grendel gaan denk je?
Dit speelde ook niet voor hun ogen af.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:08 schreef quirina het volgende:
Trouwens ik denk dat Waylon uit zijn nek kletst en krokodillentranen huilt. Het gaat er bij mij niet in dat hij nooit wat gemerkt heeft.
Bill cosby heeft vrouwen gedrogeerd en verkracht in de VS, dat is niet vergelijkbaarquote:Op maandag 7 februari 2022 14:02 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dat is te hopen, als hij schuldig is. Ali B idem. Macht, roem en rijkdom mag niet boven de wet staan.
Bill Cosby is ook opnieuw aangeklaagd.
We weten niet alles nog..quote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bill cosby heeft vrouwen gedrogeerd en verkracht in de VS, dat is niet vergelijkbaar
Want?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bill cosby heeft vrouwen gedrogeerd en verkracht in de VS, dat is niet vergelijkbaar
Je kan absoluut alles vergelijken als je wil, ook appels en peren inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef wizzer het volgende:
[..]
Want?
- de coach die wordt aangeklaagd wegens verkrachting deed dit niet in de VS?
- Cosby was niet beroemd, rijk en machtig?
- Cosby waande zich niet onaantastbaar?
We weten uiteraard (nog) niet wat en òf de aangeklaagde coach de meisjes al dan niet iets gegeven heeft. En of dat de meisjes dit zelf wisten. Feit blijft dat bij alle beschuldigingen de verdachte macht had in de showbizz en slachtoffers niks durfde zeggen "want dat was toch een groot beroemdheid". Cosby drogeerde btw niet àl zijn slachtoffers. Deed dit ook al voor hij wereldwijd faam kreeg. Sommige slachtoffers gaf hij ook geld na zijn daad. Ook herkenbaar bij beschuldigde coach.
Niet totaal overeenkomstig maar wel degelijk vergelijkbaar.Toch?
Hij kwam ook nog vrij, wat slachtoffers ontmoedigd om aangifte te doen. Jan uit Haarlem uit of Pieter uit Sneek was er niet mee weggekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |