quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Leandra het volgende:
Benoemen dat ze als gedupeerden aan tafel zitten maar dat het nu over de slachtoffers moet gaan.
Da fuck, echt hè... als gedupeerde.
En uiteraard heeft Waylon in 6 jaar Voice nooit wat gemerkt.
Ik kan niet anders dan dat opvatten als "Waylon heeft alleen maar interesse in Waylon".
Mwah, ben niet echt overtuigd door die tranen en z'n te betrokken gevoelens bij de deelnemers etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:05 schreef fleuril het volgende:
Ik vond Waylon betrokken en echt overkomen. Prima zoals hij zijn verhaal deed
Dat is toch een compliment.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef UitStraling het volgende:
Waylon heeft het IQ van een brasem en het EQ van een beschilderd bloempotje.
Nou nee. Hij was ook nogal handtastelijk naar kandidaten. Je loopt daar zes jaar en hij heeft ook ruzie gehad met ali b.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:05 schreef fleuril het volgende:
Ik vond Waylon betrokken en echt overkomen. Prima zoals hij zijn verhaal deed
Maar wat kan hij zingen hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef UitStraling het volgende:
Desondanks heeft hij z'n zaakjes heel wat beter voor elkaar dan jijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef UitStraling het volgende:
Hij heeft niet meer dan een paar duizend euro verdiend sinds de lockdown, ik juist wel, hij heeft kinderen gemaakt bij een instabiel VMBO meisje, me not, hij is drugsverslaafd, ik niet, hij is sociaal niet helemaal 100 procent, ik zeer zeker wel, hij heeft kikkerogen en is lelijk, ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Desondanks heeft hij z'n zaakjes heel wat beter voor elkaar dan jij
Ik zou minimaal driekwart van je post betwijfelen. Of hij knap is, is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft niet meer dan een paar duizend euro verdiend sinds de lockdown, ik juist wel, hij heeft kinderen gemaakt bij een instabiel VMBO meisje, me not, hij is drugsverslaafd, ik niet, hij is sociaal niet helemaal 100 procent, ik zeer zeker wel, hij heeft kikkerogen en is lelijk, ik niet
Wat een zielige opmerking, ze deed havo trouwens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
, hij heeft kinderen gemaakt bij een instabiel VMBO meisje
Idd denk dat bijna elke man blij mag zijn met een vrouw als bibi. Lijkt me een super leuke moeder en is slimmer dan menigeen denkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou minimaal driekwart van je post betwijfelen. Of hij knap is, is een kwestie van smaak.
Zijn labiele vmbo-meisje is een enorm leuke en geestige vrouw en een moeder die je elk kind gunt, van wat ik er zo van zie (maar dat is net zo veel als jij waarschijnlijk). En samen lijken ze erg gelukkig.
Ik had de grootst mogelijke vooroordelen over dit stel en ik vind Waylon verder drie keer niets als artiest, maar ik moest echt op mijn schreden terugkeren na Het Perfecte Plaatje met Bibi en vervolgens een tijdje loeren op Insta.
Moet je gewoon voor de grap eens doen (or forever hold your peace). Ik denk dat je verbaasd zult zijn.
Met een geschat vermogen van 3,5 miljoen euro (volgens Quote) heeft hij tot nu toe beter geboerd dan jij de rest van je leven nog gaat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Hij heeft niet meer dan een paar duizend euro verdiend sinds de lockdown, ik juist wel, hij heeft kinderen gemaakt bij een instabiel VMBO meisje, me not, hij is drugsverslaafd, ik niet, hij is sociaal niet helemaal 100 procent, ik zeer zeker wel, hij heeft kikkerogen en is lelijk, ik niet
Wel hele mooie kikkerogen, dan.quote:
Op (v)mbo zit qua intelligentie een grote variatie aan mensen. Aldus een mbo'er.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:18 schreef Eikenbomen het volgende:
Maar al zou ze vmbo hebben gedaan, dat is toch niet negatief? En dat zegt toch niet dat ze dom of instabiel is?
Je doet ook aan andere programma's mee. Je vrouw is ook een bn'er. Je hebt met Ilse de Lange aan het songfestival meegedaan. Dan is het raar dat je nog nooit iets gehoord hebt over de dubieuze reputaties van Ali B en Jeroen Rietbergen. Stel je neemt een programma op, je gaat tot laat door en je doet daarna met productieteam nog een drankje. Dan op een gegeven moment worden zulke dingen toch wel eens verteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zanger vertelt in tranen niets van het seksueel ongewenste gedrag en machtsmisbruik te hebben meegekregen. "Weet je, ik loop daar zes jaar rond. En ik heb nooit iets gezien en nooit iets gemerkt, en dat neem ik mezelf bijna kwalijk. Misschien betekent dat ook wel dat ik een naïeve lul ben."
Lijkt mij ookquote:Op zondag 6 februari 2022 14:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Je doet ook aan andere programma's mee. Je vrouw is ook een bn'er. Je hebt met Ilse de Lange aan het songfestival meegedaan. Dan is het raar dat je nog nooit iets gehoord hebt over de dubieuze reputaties van Ali B en Jeroen Rietbergen. Stel je neemt een programma op, je gaat tot laat door en je doet daarna met productieteam nog een drankje. Dan op een gegeven moment worden zulke dingen toch wel eens verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |