quote:
Op maandag 31 januari 2022 11:19 schreef roninho het volgende:[..]
Volgens mij heeft het blad LINDA niet zoveel verkeerd gedaan nee.
Het is meer dat dit een bijzonder verhaal is in combinatie met de verklaringen van Linda (en John en Johnny) de afgelopen dagen/week. Linda roept heel hard dat ze nergens van af wist, en daarna komt dit verhaal over de LINDA en Ali naar voren.
'Roept heel hard'. Dit soort retoriek ook

Waar roept zij heel hard dan? Zij heeft in relatie tot haar partner Rietbergen verklaard dat zij er niets van af wist en dat ze geschrokken is van zijn acties. Dat ging niet over Ali. B.
quote:
Ik geloof er persoonlijk weinig een familie die zo succesvol is geworden dat een groot probleem als verkrachting door een van de juryleden in je succesformule gewoon niet aangekaart wordt binnen de familie.
Dat mag jij natuurlijk geloven. Ik zie geen reden om niet te geloven dat zij/haar redactie uit respect voor de wens van de slachtoffers, dit niet gedaan heeft.
Dit hele topic gaat het over respect hebben voor de wensen van vrouwen op het vlak van seksueel gedrag. Als 'Roddelpraat' aankaart dat Famke Louise iets verzwijgt rondom haar vermeende slachtofferschap in relatie tot Ali. B. staat iedereen op de achterste poten dat dat echt niet gepast is omdat zij het er niet over wil hebben.
Maar als Linda aan het kruis genageld mag worden, dan is respect voor de wens van de slachtoffers ineens ondergeschikt aan het grotere doel. Een groter doel wat nergens in gevaar is geweest, want de dames zijn (volgens het verhaal van Linda althans) meer dan adequaat te woord gestaan en doorverwezen naar een medium dat beter past bij hun verhaal.
Kennelijk is er alle begrip voor slachtoffers die niet naar de politie of John de Mol gaan, maar Linda moet dit wel namens die slachtoffers doen als ze dat zelf niet willen? Ik kan er met de pet niet bij hoe de hersens van sommige mensen hier (niet) functioneren.