mooi spul, maar een sleuteltang nooit overwogen ?quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even helemaal klaar met het klooien met een net niet passende Baco en waterpomptang. Dus maar een paar grote maten steeksleutel gekocht.
Werkt dat net zo lekker als een steeksleutel?quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:43 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
mooi spul, maar een sleuteltang nooit overwogen ?
ik heb er standaard een op zak , gaat tot 27 mm . En dat in een tangetje van 150 mm. Zijn natuurlijk ook in grotere maten te krijgen maar het is een oh zo handig ding . Daarnaast een knipex twingrip tang. Zal een paar cm langer zijn maar je kan met deze twee tangen veel doen zo "ff"123. Ander moet ik weer naar de werkbus om mijn geredschaptas te halenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:32 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Werkt dat net zo lekker als een steeksleutel?
Respect hoe jij je zo kan inhouden met spullen kopen 😁quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:18 schreef Atmoz het volgende:
Black Friday of geen Black Friday...![]()
De laatste maanden heb ik weer vanalles bij elkaar "gesprokkkeld"![]()
Weidmuller kabelmes:
[ afbeelding ]
Weidmuller spanningsmeter:
[ afbeelding ]
Weidmuller kabelschaar:
[ afbeelding ]
3x Facom gereedschapskoffers:
[ afbeelding ]
3D Doodler Pro - 3D pen:
[ afbeelding ]
Dampafzuiging voor bij het solderen:
[ afbeelding ]
Einstar Shining 3D-scanner:
[ afbeelding ]
Apex-maker X1 industriële High-Speed 16" 8K LCD 3D-printer:
[ afbeelding ]
xTool F1 (IR + Diode) Lasersnijder - set met roterende as en slide extension:
[ afbeelding ]
Vapor Phase Reflow oven:
[ afbeelding ]
(eindelijk printplaten maken op de manier "zoals het hoort")
3x Bambu Lab X1-Carbon 3D-printers (ik had er al één, dus dat maakt 4)
[ afbeelding ]
Elegoo Mega 3D-printer:
[ afbeelding ]
(deze is dus écht heel groot!)
Makera Carvera - desktop CNC machine:
[ afbeelding ]
Men heeft 't hier wel eens vaker gezegd/gevraagd "waarom stap je niet naar Festool over?"![]()
Tja, dan moeten we dat maar voorzichtig aan doen he![]()
OFK 500 frees:
[ afbeelding ]
CTM 36E bouwzuiger:
[ afbeelding ]
(incl. de super fijne Bluetooth module voor aan het mondstuk)
MFK 700 frees set:
[ afbeelding ]
DF 500Q dimono set:
[ afbeelding ]
ROTEX 150 FEQ-plus excentrische schuurmachine:
[ afbeelding ]
OFK 700 EQ-plus set:
[ afbeelding ]
DTS 400 schuurmachine:
[ afbeelding ]
ETS 125 schuurmachine:
[ afbeelding ]
KA65 kantenlijmer:
[ afbeelding ]
(gisteren voor het eerst mee gewerkt --> fijn ding!)
Hahaquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:52 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Respect hoe jij je zo kan inhouden met spullen kopen 😁
Nog belangrijker: Wat doe je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:18 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha![]()
Maaareh, die 5-assige CNC machine (voor aluminium enzo) heb ik toch al een paar maanden "laten staan"![]()
![]()
Ooit... dreams, dreams!
quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:52 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Respect hoe jij je zo kan inhouden met spullen kopen 😁
Nou, wat werk betreft ben ik een redelijke duizendpoot. Ik doe letterlijk echt vanalles: programmeren, solderen, vloeren leggen, interieurbouw, lassen, 3D ontwerpen, mechanica, elektronica, etc...quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:47 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nog belangrijker: Wat doe je er allemaal mee?
Jazeker, dat is eigenlijk altijd al een droom geweest om veel/genoeg plaats te hebben voor alle machines die ik graag wildequote:Op zondag 26 november 2023 13:59 schreef Cybersijp het volgende:
knappe spulletjes weer hoor , blij dat je nou een loods ter beschikking hebt denk ? haha
Ik vraag mij altijd af: Waar doet ie jongen het toch van?quote:Op donderdag 21 december 2023 07:25 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Jazeker, dat is eigenlijk altijd al een droom geweest om veel/genoeg plaats te hebben voor alle machines die ik graag wilde![]()
![]()
Ik heb de loods in eerste instantie voor Marblelous genomen, maar toen ik daar dus ineens al die plaats zag ben ik die machines gaan kopen. Helaas staat nu alles vol, dus echt álle machines aanschaffen gaat helaas nog niet. Maargoed, je moet nog iets te dromen hebben he![]()
[ontopic]
Zojuist besteld![]()
xTool P2 CO2-laser set:
[ afbeelding ]
Toch wel een heel cool apparaat! Was er al een tijdje over aan het twijfelen, maar na vanmorgen nog wat reviews te hebben gekeken heb ik de knoop doorgehakt.
Ik had al een grotere CO2 laser, maar zo'n "kleine" (niet echt super klein natuurlijk, maar toch) heeft ook echt zijn voordelen. Ik zie het dus echt als een aanvulling
Idem!quote:Op maandag 29 januari 2024 05:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Na advies hier een Wolfcraft MG 550 kitpistool gekocht.
Werkt als een zonnetje met "Beton kit". Het is kitten alsof het niks is.
Nice! Wat voor aanhanger is het? Volgens de filename tot 750kg?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Aanhanger aluminium tandemasser met rijplaten.
[ afbeelding ]
Thermografiecamera Milesey 256 (aanrader voor ¤160 gescoord in China, beter resultaat dan ¤1000+ Flyr camera’s
[ afbeelding ]
Rookasanalyser EuroIndex
Montagelift Genie SLC18
[ afbeelding ]
Omdat ie ongeremd is, maar hij kan tot 1350kg aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nice! Wat voor aanhanger is het? Volgens de filename tot 750kg?
Wtf, wat zijn die dingen duur geworden. Heb mij (2de hands) Anssems 5 jaar geleden gekocht voor 1200. En nieuw waren ze 1800. Nu vragen ze daar 3200 voorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ie ongeremd is, maar hij kan tot 1350kg aan.
Een geremde versie is 2 keer zo duur maar ik verplaats alleen spullen tot max 500kg
VDM plateau wagen.
Ja zelfs 2e hands gaat een geremde tandemasser boven de ¤2500 heb je ook nog een oud barrel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wtf, wat zijn die dingen duur geworden. Heb mij (2de hands) Anssems 5 jaar geleden gekocht voor 1200. En nieuw waren ze 1800. Nu vragen ze daar 3200 voor.
Ik snap het nut niet zo van een ongeremde tandemasser om eerlijk te zijn.. extra as dus meer gewicht wat van je laadvermogen af gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Aanhanger aluminium tandemasser met rijplaten.
[ afbeelding ]
Thermografiecamera Milesey 256 (aanrader voor ¤160 gescoord in China, beter resultaat dan ¤1000+ Flyr camera’s
[ afbeelding ]
Rookasanalyser EuroIndex
Montagelift Genie SLC18
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |