SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Die pionnen waren een beetje om de aandacht erop te vestigen en om te voorkomen dat je niet je auto eroverheen knalde.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, de stenen ken ik, maar dat er ook foto bij staan en steentjes om heen is apart.
en de 2 pionnen storen me een beetje
Was dit voor een speciale gelegenheid nu met foto's?
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet niet echt waarom.
Voel me een beetje doelloos en ontevreden met mijzelf.
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk, zo’n Nespresso op je kamer. Alleen die nepcupjes doen het niet goed
Is het ook niet een beetje door die lockdown(s)? Denk dat ik me ook zo had gevoeld danquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
poepenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?
Ik drink altijd rond deze tijd koffiequote:Op zondag 30 januari 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?
Oh noes!quote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk, zo’n Nespresso op je kamer. Alleen die nepcupjes doen het niet goed
Nou moequote:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 gaat prima hoor,quote:Op zondag 30 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink altijd rond deze tijd koffie
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:17 schreef Goitske het volgende:
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenOh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenOh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je nieuwe gekregen van de receptie ?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er vijf. Kreeg er maar uit eentje koffieDe rest ligt verkreukeld in de vuilnisbak
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaag
Ben altijd nog blij dat mij dat nog niet gebeurd is maar kom ook echt niet op bepaalde wegen in het donker als het niet nodig isquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaag
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenDas een tamme toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Mijn man heeft ooit eens ‘rode soep’ gehad. Auto was ook total loss toenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.
Die helpen niet iigquote:Op zondag 30 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje door die lockdown(s)? Denk dat ik me ook zo had gevoeld dan
Zou ik ook blij om zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stiekem was ik wel blij dat mijn voorganger de aanrijding had en niet ik.
Maar dat is natuurlijk super egoïstisch.
Op stomme momenten ook altijd, kilometers gefietst door plekken waar geen kip komt en je ziet niks, rij je de parkeerplaats weer af richting de weg en komt dat bakbeest ineens de berm uitzetten.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ben altijd nog blij dat mij dat nog niet gebeurd is maar kom ook echt niet op bepaalde wegen in het donker als het niet nodig is
Zwijn en hert ben ik bang voor. Pak over het algemeen ook de snelweg als ik de keuze heb savondsquote:Op zondag 30 januari 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben hier altijd bang dat ik een zwijn voor de auto krijg.
Ben altijd bang dat ik er eens eentje raak met de auto. Moet een paar keer per week een half uur door de bossen en over wegen tussen weides rijden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.
How about wolfquote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zwijn en hert ben ik bang voor. Pak over het algemeen ook de snelweg als ik de keuze heb savonds
Beetje fatsoenlijke auto rijdt er dwars doorheen, niks ant handje hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik er eens eentje raak met de auto. Moet een paar keer per week een half uur door de bossen en over wegen tussen weides rijden.
Corriequote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n haar wordt ineens statisch. Er hangt iets in de lucht.
Zoveel zijn daar niet van en komen minder hard aan op de auto. Een zwijn is echt wel een dingetje als die voor je auto zit en je weet dat ze er zitten want de hele berm hebben ze al omgewerktquote:
Ja dag Henk, op een volwassen hert rij je je auto total-loss.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke auto rijdt er dwars doorheen, niks ant handje hoor.
Je man verder wel oke ?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn man heeft ooit eens ‘rode soep’ gehad. Auto was ook total loss toen
Mijn voorganger had een werkbusje en die zijn net iets steviger.quote:
Dr moet wel een koeienvanger op zittenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dag Henk, op een volwassen hert rij je je auto total-loss.
Even afkloppen, ik denk dat ik nog nooit iets heb overreden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik er eens eentje raak met de auto. Moet een paar keer per week een half uur door de bossen en over wegen tussen weides rijden.
Personen auto die een hert of zwijn aan rijd blijft van de voorkant weinig goeds nog over...quote:Op zondag 30 januari 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn voorganger had een werkbusje en die zijn net iets steviger.
Kon ook niet echt overduidelijke schade zien, maar dat kon ik ook niet zo goed zien, die ene seconde in het donker
We wonen niet allemaal in de achterhoekquote:Op zondag 30 januari 2022 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr moet wel een koeienvanger op zitten
Ja, ik kan me voorstellen dat je dan even van de kaart bent.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:29 schreef Goitske het volgende:
Maar sowieso iets dood rijden heb ik moeite mee. Heb 1x een kat onder de auto gehad en kon ook niet stoppen op dat punt. Heb een stuk verder de auto aan de kant gezet om eerst bij te komen.
Had het liefst gekeken van wie de kat was of er nog een penning was want je huisdier kwijt zijn is ook verschrikkelijk
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, die stapte gewoon uit terwijl de plukken haar nog door de lucht dwarrelden
Ja, dat is in Twente natuurlijk standaard. Wat boordgeschut om de beren op afstand te houdenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr moet wel een koeienvanger op zitten
De kat heb ik onder m'n band gevoeld zag het ook gebeuren maar kon niks meer. Schoot ineens de weg overquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even afkloppen, ik denk dat ik nog nooit iets heb overreden.
Vraag me af of je wel alles merkt, als je iets aanrijdt.
Bijvoorbeeld een konijntje of zo
Jeetjequote:Op zondag 30 januari 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat je dan even van de kaart bent.
Andere context, maar ik zag een eend aangereden worden door een stadsbus, die heb ik maar even van de weg afgeplukt, omdat hij nog wel kon lopen, maar ik zag al dat het een aflopende zaak was. Daar was ik ook wel even van ontdaan.
Ja, ik dacht eerst; wat rent daar nou over de snelweg? Een geit of zo? Want het was heel kleinquote:Op zondag 30 januari 2022 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Personen auto die een hert of zwijn aan rijd blijft van de voorkant weinig goeds nog over...naar moet er ook niet aan denken dat je die over je motorkap ziet vliegen
Tijdje terug een eekhoorn onder een auto voor ons zien rennen. Zag er echt heel raar uit hoe hij er onder rende echt dat je denkt ja zaten ook geen hersens in dat koppiequote:Op zondag 30 januari 2022 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat je dan even van de kaart bent.
Andere context, maar ik zag een eend aangereden worden door een stadsbus, die heb ik maar even van de weg afgeplukt, omdat hij nog wel kon lopen, maar ik zag al dat het een aflopende zaak was. Daar was ik ook wel even van ontdaan.
Ik heb een hele collectie inmiddels. De aller aller eerste keer dat ik zelfstandig in de auto reed nadat ik mijn rijbewijs had gehaald liep er een eend op de snelweg. Gelukkig zat er iemand naast mij die heel resoluut ‘doorrijden’ zeiquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even afkloppen, ik denk dat ik nog nooit iets heb overreden.
Vraag me af of je wel alles merkt, als je iets aanrijdt.
Bijvoorbeeld een konijntje of zo
Ja, triestquote:Op zondag 30 januari 2022 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
De kat heb ik onder m'n band gevoeld zag het ook gebeuren maar kon niks meer. Schoot ineens de weg over
En iedereen stond erbij en keek er naar.quote:
[..]
Ja, je zou denken dat een auto best afschrikwekkend is..quote:Op zondag 30 januari 2022 20:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tijdje terug een eekhoorn onder een auto voor ons zien rennen. Zag er echt heel raar uit hoe hij er onder rende echt dat je denkt ja zaten ook geen hersens in dat koppie
Ja, de eerste reactie is toch remmen, maar dat is niet zo heel handig op de snelwegquote:Op zondag 30 januari 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een hele collectie inmiddels. De aller aller eerste keer dat ik zelfstandig in de auto reed nadat ik mijn rijbewijs had gehaald liep er een eend op de snelweg. Gelukkig zat er iemand naast mij die heel resoluut ‘doorrijden’ zei![]()
Ergste vond ik een kat en een zwaan
Alleen bij de kuststreken toch?quote:
code geel zeggen zequote:Op zondag 30 januari 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen bij de kuststreken toch?
Dus hier vast windstil
quote:ANWB: ga niet de weg op
Ga niet de weg op tenzij het echt niet anders kan, adviseert de ANWB. Ook het KNMI roept weggebruikers op goed op te letten en de verkeers- en weerinformatie in de gaten te houden.
Ik hoop het niet, maar landinwaarts worden ook zware windstoten verwacht ( 75-90 km/h )quote:
Ik zit naar @Notorious_Roy z'n cuphead stream te kijken. En ondertussen whisky te drinken en leverworst te snackenquote:
wat is cuphead?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit naar @:notorious_roy z'n cuphead stream te kijken. En ondertussen whisky te drinken en leverworst te snacken
Spelletjequote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil nog een handje gesuikerde slangenoogjes?
Ik denk dat je er gewoon gewend aanraakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
lijkt alsof mijn dekentje minder warm wordt
Volgens mij wel. Maar die eet ik meestal warmquote:Op zondag 30 januari 2022 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dat ook bij verse ananas?
hmm ja dat zou wel kunnenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat je er gewoon gewend aanraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |