SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Die pionnen waren een beetje om de aandacht erop te vestigen en om te voorkomen dat je niet je auto eroverheen knalde.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, de stenen ken ik, maar dat er ook foto bij staan en steentjes om heen is apart.
en de 2 pionnen storen me een beetje
Was dit voor een speciale gelegenheid nu met foto's?
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet niet echt waarom.
Voel me een beetje doelloos en ontevreden met mijzelf.
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk, zo’n Nespresso op je kamer. Alleen die nepcupjes doen het niet goed
Is het ook niet een beetje door die lockdown(s)? Denk dat ik me ook zo had gevoeld danquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
poepenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?
Ik drink altijd rond deze tijd koffiequote:Op zondag 30 januari 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om 20u nog aan de koffie? Grootse plannen voor vanavond?
Oh noes!quote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk, zo’n Nespresso op je kamer. Alleen die nepcupjes doen het niet goed
Nou moequote:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 gaat prima hoor,quote:Op zondag 30 januari 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink altijd rond deze tijd koffie
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:17 schreef Goitske het volgende:
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenOh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenOh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je nieuwe gekregen van de receptie ?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er vijf. Kreeg er maar uit eentje koffieDe rest ligt verkreukeld in de vuilnisbak
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaag
Ben altijd nog blij dat mij dat nog niet gebeurd is maar kom ook echt niet op bepaalde wegen in het donker als het niet nodig isquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wat cool, ik had er bijna eentje voor de auto vandaag
Vandaag tijdens de wandeling kwam een hert echt mega dichtbij als ik mijn hand had uitgestoken dan had ik hem aan kunnen raken. Maja iets met goed voorbeeld geven aan je kinderenDas een tamme toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Mijn man heeft ooit eens ‘rode soep’ gehad. Auto was ook total loss toenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.
Die helpen niet iigquote:Op zondag 30 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje door die lockdown(s)? Denk dat ik me ook zo had gevoeld dan
Zou ik ook blij om zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stiekem was ik wel blij dat mijn voorganger de aanrijding had en niet ik.
Maar dat is natuurlijk super egoïstisch.
Op stomme momenten ook altijd, kilometers gefietst door plekken waar geen kip komt en je ziet niks, rij je de parkeerplaats weer af richting de weg en komt dat bakbeest ineens de berm uitzetten.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ben altijd nog blij dat mij dat nog niet gebeurd is maar kom ook echt niet op bepaalde wegen in het donker als het niet nodig is
Zwijn en hert ben ik bang voor. Pak over het algemeen ook de snelweg als ik de keuze heb savondsquote:Op zondag 30 januari 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben hier altijd bang dat ik een zwijn voor de auto krijg.
Ben altijd bang dat ik er eens eentje raak met de auto. Moet een paar keer per week een half uur door de bossen en over wegen tussen weides rijden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige week reed het bestelbusje voor mij een hert aan, dat hoop ik niet heel vaak te zien, want dat was geen leuk beeld.
How about wolfquote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Zwijn en hert ben ik bang voor. Pak over het algemeen ook de snelweg als ik de keuze heb savonds
Beetje fatsoenlijke auto rijdt er dwars doorheen, niks ant handje hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ik er eens eentje raak met de auto. Moet een paar keer per week een half uur door de bossen en over wegen tussen weides rijden.
Corriequote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n haar wordt ineens statisch. Er hangt iets in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |