abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203465450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
5,2% maar. Ik heb o.a een veilige farm die 100% APR aan coins genereerd en als je het compound nog veel meer.
Hoe werkt dat?
pi_203465511
Als crypto naar beneden gaat heeft die SuperNeger wel gelijk
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203465543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Hoe werkt dat?
Je koopt een token en het genereerd 80% aan stablecoins en 20% aan munten zoals bitcoin, ethereum enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203465802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je koopt een token en het genereerd 80% aan stablecoins en 20% aan munten zoals bitcoin, ethereum enz.
Heb je hier een informatief linkje van voor me? :)
pi_203466778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Maar hoe werkt het? Smart contracts die geld uit lucht genereren bestaan niet.

"Veilige farm" en 100% APR gaan niet samen, dat zou wel heel makkelijk zijn.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_203466953
Lijkt me ook heel vreemd. Eerder een piramidespel.
Cindy De Vuyst
pi_203467563
Waarschijnlijk een token zoals vires of beefyfinance dat de transactiekosten van het platform verdeeld onder de stakers
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203467954
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Heb je hier een informatief linkje van voor me? :)
Vires.finance

Vinden Bitcoin maximalisten niet leuk. DeFi is de toekomst.
pi_203468038
Bitcoin maximalisten die DeFi negeren zijn net fiat maximalisten die Bitcoin negeren.
pi_203468366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Vires.finance

Die stijl van posten he, ik krijg het idee dat je bezig bent met een soort heilige oorlog. Hoogst vermoeiend.

En on topic:
Waar komt die 100% APR vandaan? Het is niet "omdat DeFi, dus 100% APR".
pi_203468464
Om even een voorbeeld te geven:

Als deze APR echte APR (long term) zou zijn, dan zou ik Waves kunnen lenen tegen 4,21%, daar Vires tokens voor kunnen kopen en die weg kunnen zetten tegen 118%. Elke dag bijna 30x meer opbrengst dan (rente)lasten. En je hoeft er niets eens voor te werken. Klinkt als oneindig gratis geld. Wat denk je dat er met de APR gebeurt als mensen (of DAO's) dat gaan doen?
  woensdag 2 februari 2022 @ 07:49:13 #162
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203468527
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:29 schreef recursief het volgende:
Om even een voorbeeld te geven:

[ afbeelding ]

Als deze APR echte APR (long term) zou zijn, dan zou ik Waves kunnen lenen tegen 4,21%, daar Vires tokens voor kunnen kopen en die weg kunnen zetten tegen 118%. Elke dag bijna 30x meer opbrengst dan (rente)lasten. En je hoeft er niets eens voor te werken. Klinkt als oneindig gratis geld. Wat denk je dat er met de APR gebeurt als mensen (of DAO's) dat gaan doen?
Je hebt voor alles arbitrage bots, hoge APR is altijd maar heel erg tijdelijk. Is het dan niet, dan kloppen de tokenomics niet en wordt je hoogstwaarschijnlijk gerugged :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_203468551
quote:
3s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Je hebt voor alles arbitrage bots, hoge APR is altijd maar heel erg tijdelijk. Is het dan niet, dan kloppen de tokenomics niet en wordt je hoogstwaarschijnlijk gerugged :D
Uiteraard. Maar volgens @firefly3 is dat de toekomst en zijn bitcoin maximalisten hardstikke dom.
pi_203468678
Het simplistisch benaderen is niet handig. Als een sporter die 20 uur per week sport maar continue ongezond eet. Als je de tools niet gebruikt die er bestaan, zul je blij moeten zijn met die paar %, maar niet zeuren als je tot je 70e moet werken.

Daarom ook nooit volledig bullish of bearish zijn. Bij een zijwaardse markt moet je óók flink geld verdienen. Dat ben je jezelf verplicht.
  woensdag 2 februari 2022 @ 08:28:06 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_203468739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 07:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar volgens @:firefly3 is dat de toekomst en zijn bitcoin maximalisten hardstikke dom.
Dat is natuurlijk onzin, maar hij heeft wel een punt. Als je ten alle tijden en alle marktcondities passief inkomen kunt genereren dan ben je binnen. Als je net waarde afhankelijk is van de stand van de bitcoin dan kun je nooit inschatten of je het red tot je pensioen of niet bijvoorbeeld.

Ik zou zelf alleen nooit in van zulke farms etc gaan zitten met grote bedragen, dan zou ik voor safe gaan en een paar procent pakken door stablecoins te locken op crypto.com bijvoorbeeld. Kan al tot 14% rendement. Als je dan een paar ton vast kan zetten heb je een prima maandsalaris hoor :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_203468844
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 08:15 schreef firefly3 het volgende:
Het simplistisch benaderen is niet handig. Als een sporter die 20 uur per week sport maar continue ongezond eet. Als je de tools niet gebruikt die er bestaan, zul je blij moeten zijn met die paar %, maar niet zeuren als je tot je 70e moet werken.

Daarom ook nooit volledig bullish of bearish zijn. Bij een zijwaardse markt moet je óók flink geld verdienen. Dat ben je jezelf verplicht.
"Moeten". Ik ben financieel onafhankelijk mede dankzij crypto, maar de enige crypto die ik ooit gestaked (jaren geleden) heb is Lisk en daar haalde ik op het hoogtepunt $400-$700 per dag uit. Sindsdien is Lisk zo ontzettend leeggelopen dat als je dat gecompound had, het nog maar een fractie waard is van wat het was. En tegen de mensen die dat overkomen is kun je zeggen dat ze op tijd had moeten verkopen, maar dat is achterafgelul. Gratis geld bestaat, maar waarde uit lucht creëren bestaat niet.
pi_203468968
quote:
3s.gif Op woensdag 2 februari 2022 08:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk onzin, maar hij heeft wel een punt.
Hij heeft helemaal geen punt. Natuurlijk is het hebben van een passief inkomen hardstikke mooi, en als je de kans hebt om een passief inkomen te verwerven: hardstikke mooi. Maar dan moet je niet met vage verhalen over "veilige APR van 100%" aan komen zetten want dan kun je beter een studentenhuis kopen en kamers gaan verhuren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
5,2% maar. Ik heb o.a een veilige farm die 100% APR aan coins genereerd en als je het compound nog veel meer.
pi_203469110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Vires.finance

quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:47 schreef firefly3 het volgende:
Bitcoin maximalisten die DeFi negeren zijn net fiat maximalisten die Bitcoin negeren.
:+ :+ :+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_203469737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 08:38 schreef recursief het volgende:

[..]
"Moeten". Ik ben financieel onafhankelijk mede dankzij crypto, maar de enige crypto die ik ooit gestaked (jaren geleden) heb is Lisk en daar haalde ik op het hoogtepunt $400-$700 per dag uit. Sindsdien is Lisk zo ontzettend leeggelopen dat als je dat gecompound had, het nog maar een fractie waard is van wat het was. En tegen de mensen die dat overkomen is kun je zeggen dat ze op tijd had moeten verkopen, maar dat is achterafgelul. Gratis geld bestaat, maar waarde uit lucht creëren bestaat niet.
Omdat je er niet bij zegt dat Lisk zo hard naar beneden ging vanwege de 2017/2018 cryptocrash en het over waarde uit lucht creëren hebt, neem ik aan dat je geen onderzoek hebt gedaan over Vires. Is geen probleem, maar verspreid geen nep-nieuws aub.

Je hebt overigens financieel onafhankelijk en financieel onafhankelijk. Je kunt ook in een sociale huurwoning zitten en met 500 euro per maand financieel onafhankelijk zijn.
pi_203469887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Omdat je er niet bij zegt dat Lisk zo hard naar beneden ging vanwege de 2017/2018 cryptocrash en het over waarde uit lucht creëren hebt, neem ik aan dat je geen onderzoek hebt gedaan over Vires. Is geen probleem, maar verspreid geen nep-nieuws aub.
Vertel nou eens waar de waarde vandaan komt die Vires in staat stelt om 100% governance APR uit te keren. Die vraag staat nog steeds open.

En vertel ook waarom ik niet Waves zou lenen tegen 4%, daar Vires voor zou kopen en die tegen 100% APR weg zou zetten?
pi_203469901
Alleen de lock periode van 6 maanden zou me al af schrikken. Ik heb in het begin ook in defi pools gezeten met apr van 100% of meer, maar er is altijd wel iets wat er voor zorgt dat je uiteindelijk met minder zit dan waar je mee begonnen bent.
pi_203469909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:30 schreef recursief het volgende:

[..]
Vertel nou eens waar de waarde vandaan komt die Vires in staat stelt om 100% governance APR uit te keren. Die vraag staat nog steeds open.

En vertel ook waarom ik niet Waves zou lenen tegen 4%, daar Vires voor zou kopen en die tegen 100% APR weg zou zetten?
DYOR, info staat als whitepaper op de site.
pi_203470502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
DYOR, info staat als whitepaper op de site.
Dat is het nou net, ik doe mijn eigen onderzoek en vandaar mijn vragen. Waarom wil je die niet beantwoorden?
pi_203471119
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:19 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is het nou net, ik doe mijn eigen onderzoek en vandaar mijn vragen. Waarom wil je die niet beantwoorden?
Omdat twee mensen boven je al geantwoord hebben en het óók nog ééns op de site te lezen is. Mijn vermoedens blijken te kloppen, Bitcoin maximalisten willen geen onderzoek doen naar nieuwe additionele investeringsmogelijkheden. Is niet erg, maar ga dan niet kritisch lopen doen als je het zelf niet hebt uitgezocht.
pi_203471170
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Omdat twee mensen boven je al geantwoord hebben en het óók nog ééns op de site te lezen is. Mijn vermoedens blijken te kloppen, Bitcoin maximalisten willen geen onderzoek doen naar nieuwe additionele investeringsmogelijkheden. Is niet erg, maar ga dan niet kritisch lopen doen als je het zelf niet hebt uitgezocht.
Dus je denkt dat ik een bitcoin maxi ben? :D

Maar goed, dan blijf je de vraag gewoon ontwijken. Dan maar geen antwoord. Fijne dag verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')