Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5,2% maar. Ik heb o.a een veilige farm die 100% APR aan coins genereerd en als je het compound nog veel meer.
Je koopt een token en het genereerd 80% aan stablecoins en 20% aan munten zoals bitcoin, ethereum enz.quote:
Heb je hier een informatief linkje van voor me?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je koopt een token en het genereerd 80% aan stablecoins en 20% aan munten zoals bitcoin, ethereum enz.
Maar hoe werkt het? Smart contracts die geld uit lucht genereren bestaan niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je koopt een token en het genereerd 80% aan stablecoins en 20% aan munten zoals bitcoin, ethereum enz.
Vires.financequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je hier een informatief linkje van voor me?
Die stijl van posten he, ik krijg het idee dat je bezig bent met een soort heilige oorlog. Hoogst vermoeiend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vires.finance
Vinden Bitcoin maximalisten niet leuk. DeFi is de toekomst.
Je hebt voor alles arbitrage bots, hoge APR is altijd maar heel erg tijdelijk. Is het dan niet, dan kloppen de tokenomics niet en wordt je hoogstwaarschijnlijk geruggedquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:29 schreef recursief het volgende:
Om even een voorbeeld te geven:
[ afbeelding ]
Als deze APR echte APR (long term) zou zijn, dan zou ik Waves kunnen lenen tegen 4,21%, daar Vires tokens voor kunnen kopen en die weg kunnen zetten tegen 118%. Elke dag bijna 30x meer opbrengst dan (rente)lasten. En je hoeft er niets eens voor te werken. Klinkt als oneindig gratis geld. Wat denk je dat er met de APR gebeurt als mensen (of DAO's) dat gaan doen?
Uiteraard. Maar volgens @firefly3 is dat de toekomst en zijn bitcoin maximalisten hardstikke dom.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt voor alles arbitrage bots, hoge APR is altijd maar heel erg tijdelijk. Is het dan niet, dan kloppen de tokenomics niet en wordt je hoogstwaarschijnlijk gerugged
Dat is natuurlijk onzin, maar hij heeft wel een punt. Als je ten alle tijden en alle marktcondities passief inkomen kunt genereren dan ben je binnen. Als je net waarde afhankelijk is van de stand van de bitcoin dan kun je nooit inschatten of je het red tot je pensioen of niet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:54 schreef recursief het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar volgens @:firefly3 is dat de toekomst en zijn bitcoin maximalisten hardstikke dom.
"Moeten". Ik ben financieel onafhankelijk mede dankzij crypto, maar de enige crypto die ik ooit gestaked (jaren geleden) heb is Lisk en daar haalde ik op het hoogtepunt $400-$700 per dag uit. Sindsdien is Lisk zo ontzettend leeggelopen dat als je dat gecompound had, het nog maar een fractie waard is van wat het was. En tegen de mensen die dat overkomen is kun je zeggen dat ze op tijd had moeten verkopen, maar dat is achterafgelul. Gratis geld bestaat, maar waarde uit lucht creëren bestaat niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:15 schreef firefly3 het volgende:
Het simplistisch benaderen is niet handig. Als een sporter die 20 uur per week sport maar continue ongezond eet. Als je de tools niet gebruikt die er bestaan, zul je blij moeten zijn met die paar %, maar niet zeuren als je tot je 70e moet werken.
Daarom ook nooit volledig bullish of bearish zijn. Bij een zijwaardse markt moet je óók flink geld verdienen. Dat ben je jezelf verplicht.
Hij heeft helemaal geen punt. Natuurlijk is het hebben van een passief inkomen hardstikke mooi, en als je de kans hebt om een passief inkomen te verwerven: hardstikke mooi. Maar dan moet je niet met vage verhalen over "veilige APR van 100%" aan komen zetten want dan kun je beter een studentenhuis kopen en kamers gaan verhuren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, maar hij heeft wel een punt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5,2% maar. Ik heb o.a een veilige farm die 100% APR aan coins genereerd en als je het compound nog veel meer.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vires.finance
Vinden Bitcoin maximalisten niet leuk. DeFi is de toekomst.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:47 schreef firefly3 het volgende:
Bitcoin maximalisten die DeFi negeren zijn net fiat maximalisten die Bitcoin negeren.
Omdat je er niet bij zegt dat Lisk zo hard naar beneden ging vanwege de 2017/2018 cryptocrash en het over waarde uit lucht creëren hebt, neem ik aan dat je geen onderzoek hebt gedaan over Vires. Is geen probleem, maar verspreid geen nep-nieuws aub.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:38 schreef recursief het volgende:
[..]
"Moeten". Ik ben financieel onafhankelijk mede dankzij crypto, maar de enige crypto die ik ooit gestaked (jaren geleden) heb is Lisk en daar haalde ik op het hoogtepunt $400-$700 per dag uit. Sindsdien is Lisk zo ontzettend leeggelopen dat als je dat gecompound had, het nog maar een fractie waard is van wat het was. En tegen de mensen die dat overkomen is kun je zeggen dat ze op tijd had moeten verkopen, maar dat is achterafgelul. Gratis geld bestaat, maar waarde uit lucht creëren bestaat niet.
Vertel nou eens waar de waarde vandaan komt die Vires in staat stelt om 100% governance APR uit te keren. Die vraag staat nog steeds open.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je er niet bij zegt dat Lisk zo hard naar beneden ging vanwege de 2017/2018 cryptocrash en het over waarde uit lucht creëren hebt, neem ik aan dat je geen onderzoek hebt gedaan over Vires. Is geen probleem, maar verspreid geen nep-nieuws aub.
DYOR, info staat als whitepaper op de site.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Vertel nou eens waar de waarde vandaan komt die Vires in staat stelt om 100% governance APR uit te keren. Die vraag staat nog steeds open.
En vertel ook waarom ik niet Waves zou lenen tegen 4%, daar Vires voor zou kopen en die tegen 100% APR weg zou zetten?
Dat is het nou net, ik doe mijn eigen onderzoek en vandaar mijn vragen. Waarom wil je die niet beantwoorden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
DYOR, info staat als whitepaper op de site.
Omdat twee mensen boven je al geantwoord hebben en het óók nog ééns op de site te lezen is. Mijn vermoedens blijken te kloppen, Bitcoin maximalisten willen geen onderzoek doen naar nieuwe additionele investeringsmogelijkheden. Is niet erg, maar ga dan niet kritisch lopen doen als je het zelf niet hebt uitgezocht.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is het nou net, ik doe mijn eigen onderzoek en vandaar mijn vragen. Waarom wil je die niet beantwoorden?
Dus je denkt dat ik een bitcoin maxi ben?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat twee mensen boven je al geantwoord hebben en het óók nog ééns op de site te lezen is. Mijn vermoedens blijken te kloppen, Bitcoin maximalisten willen geen onderzoek doen naar nieuwe additionele investeringsmogelijkheden. Is niet erg, maar ga dan niet kritisch lopen doen als je het zelf niet hebt uitgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |