SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Maar stiekem ga je voor jezelf hè?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes?
Ik ga straks naar het Klimbos met de kleine
Ga je nog langs de oude Joodse begraafplaats die m'n moeder ooit nachtmerries heeft bezorgd?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Heb eraf 70km opzitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Dat is wel een beetje vroeg voor de zondag.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wil jij je grote rotbek dichthouden?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Maar ik ga brunchenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
bon appétit copainquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Wel a la Sheldon?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Vier overhemden besteld bij de C&A. Eentje te klein, allemaal lange mouwen![]()
Nou ja, lange mouwen blijken eigenlijk best heel erg fijn te zijn dezer dagen. Die kleine maar in de kringloopbak gestoptGeen zin om moeilijk te doen met terugsturen en wegbrengen. Kan beter iemand anders lol van hebben.
Nu de afwas doen
ben nog aan het ontbijtenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Kom je wat tekort Los? Je komt ietwat gefrustreerd overquote:Op zondag 30 januari 2022 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je grote rotbek dichthouden?
Dankje, had hongerquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Een douche-eendquote:
Leuk u hier weer eens te trekken. Hoe maakt u het?quote:
Permanente gehoorbeschadiging van het volume van m'n baby en het continue gekwebbel van peuter. Muren thuis zijn na een half jaar thuis zitten wel wat saai aan het worden. Maar verder gaat het lekker hierquote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuk u hier weer eens te trekken. Hoe maakt u het?
Watquote:Op zondag 30 januari 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem wel enigszins keurig opgevouwen ja. Zou je methodisch kunnen noemen.
Maar ik heb gewoon een soort blokkade met terugsturen van dingen. Vin'k lullig
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Permanente gehoorbeschadiging van het volume van m'n baby en het continue gekwebbel van peuter. Muren thuis zijn na een half jaar thuis zitten wel wat saai aan het worden. Maar verder gaat het lekker hier
Ja, nee. Ik ben raar. Hate me.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGewoon doen, ze rekenen er zelfs op dat x% van de online aankopen retour komt. Is toch zonde van het geld
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, perspectief dingetje he. In december lag m'n baby op de IC. Dus nu gaat het lekker.
Corrie klinkt wel gevaarlijkquote:
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de moeder der stormen
[ afbeelding ]
geen flauw ideequote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?
Laat ie daar blijvenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?
Als een van de volgende Gerrie heet dan maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pittige rode storm met een kek brilletje op.
een echte shitstormquote:Op zondag 30 januari 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een van de volgende Gerrie heeft dan maak ik me wel een beetje zorgen.
Brrr!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pittige rode storm met een kek brilletje op.
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ikquote:Op zondag 30 januari 2022 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha ik d8 dat het een NL naam was maar in Ierland heet ie ook Corrie
Ik ga voor Dirkje.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ik
De volgende heet Dudley. Als het heel veel gaat stormen, krijgen we uiteindelijk Willemien!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ik
Is dit jaar Ierland aan de beurt of zo?quote:
Het is een samenwerking van Ierland, het VK en Nederland.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit jaar Ierland aan de beurt of zo?
hoe heet deze in Duitsland dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een samenwerking van Ierland, het VK en Nederland.
Net zoveel als Corrie en Willemien in Ierland schat ikquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel Méabh's worden er in Nederland per jaar geboren?
Of geblondeerde homo'squote:Op zondag 30 januari 2022 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Corrie is bijna net zo retardd als Gerba. Alleen opoes van dik boven de 80 heten nog Corrie.
Ook Corrie. Als de storm in de westgroep van het netwerk van de Europese Nationale Meteorologische Diensten ontstaat, krijgen ze een naam uit de eerder genoemde lijst. Als-ie ergens anders ontstaat, krijgt-ie een naam uit een lijst van de bijbehorende groep.quote:
Oh ja, in Duitsland kun je betalen om een storm een naam te geven.quote:Het KNMI neemt sinds september 2019 deel aan een samenwerkingsverband van EUMETNET waarbij stormen een naam krijgen. Momenteel zijn er vijf actieve groepen in Europa. Nederland (KNMI) maakt samen met Groot-Brittannië (Met Office) en Ierland (Met Éireann) deel uit van de westgroep, omdat in ons land de meeste stormen uit het westen komen.
De zuidwestgroep wordt gevormd door België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal. In de noordgroep zitten Denemarken, Zweden en Noorwegen. Sinds 2021 zijn er ook twee nieuwe groepen rond de Middellandse Zee. De centraalgroep met Italië, Slovenië, Kroatië, Noord-Macedonië, Montenegro en Malta. En de zuidoostgroep met Griekenland, Cyprus en Israël. Iedere groep heeft zijn eigen namenlijst, maar als de storm zich van het ene naar het andere gebied verplaatst behoudt deze zijn eerst gegeven naam. Duitsland behoort niet tot een groep, zij hebben een commercieel systeem voor stormnaamgeving.
Ah maar als de zuidgroep bij een andere letter is kan de volgorde hier ook niet kloppen dus?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook Corrie. Als de storm in de westgroep van het netwerk van de Europese Nationale Meteorologische Diensten ontstaat, krijgen ze een naam uit de eerder genoemde lijst. Als-ie ergens anders ontstaat, krijgt-ie een naam uit een lijst van de bijbehorende groep.
Als die storm hier komt, gaat-ie door onze volgorde heen inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah maar als de zuidgroep bij een andere letter is kan de volgorde hier ook niet kloppen dus?
quote:Iedereen kan een drukgebied kopen. Dit kan je doen via het Meteorologisch Instituut in Berlijn, dan ‘adopteer’ je een lage- of hogedrukgebied. Je betaalt in Duitsland ¤299,- voor een hogedrukgebied, terwijl je ¤199,- betaalt voor een lagedrukgebied. Hogedrukgebieden zijn duurder, omdat die goed weer brengen en meestal langer bestaan. Lagedrukgebieden betekenen vaak slecht weer. Bovendien waaien die sneller over.
Omdat die in het gebied van de noordgroep is ontstaan, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:54 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heette de laatste storm dan Malik
Oh maar als wij een drukgebied nodig hebben dan douwen we gewoon voor 5 euro vijf blikken bruine bonen in @bitterbal hoor. Veel goedkoperquote:
Haha, een kleine H boven Rotterdam op de weerkaarten.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als wij een drukgebied nodig hebben dan douwen we gewoon voor 5 euro vijf blikken bruine bonen in @:bitterbal hoor. Veel goedkoper
Apart wel, kwam ook over Ierland en de UK aanzetten net als Corriequote:Op zondag 30 januari 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat die in het gebied van de noordgroep is ontstaan, denk ik.
wat is dit nu weerquote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
hopelijk wordt het zo wat bewolkter, dat is wat prettiger tijdens het playstationen
Ja anders spiegelt de tv zoquote:
wel in een puntzak zodat je hele klauw onder zitquote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een patatje mayo.
@:haags @:wereldgozer
Die hebben ze niet in de kantine van het zwembadquote:Op zondag 30 januari 2022 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel in een puntzak zodat je hele klauw onder zit
Vast wel van die extra zoute friet en dat je dan met je voet in een zompig frietje gaat staan dat op de vloer ligt.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in de kantine van het zwembad
Heb net gezonde soepjes gemaakt voor mezelf en @Anneloosquote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
Nee amper zout en het wordt in de oven gebakken.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel van die extra zoute friet en dat je dan met je voet in een zompig frietje gaat staan dat op de vloer ligt.
Wat voor soepje danquote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb net gezonde soepjes gemaakt voor mezelf en @:anneloos
HET IS PATATquote:
En de mayo is ook lekker vegan opgeklopte sojamelk?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee amper zout en het wordt in de oven gebakken.
Allemaal erg gezond enzo
Daar gaat heel wat charme verloren.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee amper zout en het wordt in de oven gebakken.
Allemaal erg gezond enzo
Oke braddiequote:Op zondag 30 januari 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga kipnuggets in de airfryer stoppen.
En verdronken in mayoquote:Op zondag 30 januari 2022 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel in een puntzak zodat je hele klauw onder zit
Ik heb daar een bankrekening voor.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Zo, m'n Excelletje met maandelijkse inkomsten en uitgaven is ook weer up to dateBen lekker productief vandaag.
Ik heb voor mezelf een budget gezet voor verschillende categorieën aan uitgaven, en een spaardoel. En dat kan ik helaas op m'n bankrekening niet allemaal bijhoudenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb daar een bankrekening voor.
Dat zou hier wel kunnen met wat moeite. Maar met de aanpassingen aan het huis staat het spaardoel al eventjes stil helaas.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een budget gezet voor verschillende categorieën aan uitgaven, en een spaardoel. En dat kan ik helaas op m'n bankrekening niet allemaal bijhouden
Heb vooral een spaardoel om een huis te kunnen kopen. Als dat er eenmaal is zal het ook wel een tijdje stilstaan hier.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou hier wel kunnen met wat moeite. Maar met de aanpassingen aan het huis staat het spaardoel al eventjes stil helaas.
Zou eigenlijk iemand moeten hebben die dat voor mij doet, zulk soort dingen kan ik dus echt nietquote:Op zondag 30 januari 2022 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een budget gezet voor verschillende categorieën aan uitgaven, en een spaardoel. En dat kan ik helaas op m'n bankrekening niet allemaal bijhouden
Ik heb net een oliebol opquote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
Nog iets voorbij gekomen qua huizen?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vooral een spaardoel om een huis te kunnen kopen. Als dat er eenmaal is zal het ook wel een tijdje stilstaan hier.
Nee niet echt.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog iets voorbij gekomen qua huizen?
De uitgaven nu zijn ook "investeringen" in het huis. Maar het dak en isoleren is eentje die toch wel beetje pijn doet.
Ben je al een plekje aan het zoeken om Gerrie in de gaten te kunnen houden?quote:
Hoe staat het eigenlijk met dat hutje op de hei, of zijn ze daar nog steeds aan het wachten op een bieder die meer biedt?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vooral een spaardoel om een huis te kunnen kopen. Als dat er eenmaal is zal het ook wel een tijdje stilstaan hier.
Geen 20-25k aan energie denk ik. Daar kan ik het subtropisch van stoken.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Dat kan ik me voorstellen jaMaar bespaar je er straks in ieder geval ook wat energie mee?
Nee daar hebben we zelf nee tegen gezegd, geen zin om aan het lijntje gehouden te worden terwijl we wel zo'n 5k in een bouwexpert zouden moeten investeren ondertussenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met dat hutje op de hei, of zijn ze daar nog steeds aan het wachten op een bieder die meer biedt?
Nee, maar ik word al de hele dag achtervolgd door een stapvoets rijdende Kia Picantoquote:Op zondag 30 januari 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al een plekje aan het zoeken om Gerrie in de gaten te kunnen houden?
Hmm dat is wel duur ja. Hopelijk maakt het het huis in ieder geval minimaal zoveel meer waard dan uiteindelijkquote:Op zondag 30 januari 2022 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen 20-25k aan energie denk ik. Daar kan ik het subtropisch van stoken.
Ja, het is beetje dubbel aangezien ik niet weet hoe lang ik hier blijf wonen. Je kunt sowieso niet in de toekomst kijken. Met de huidige huizenprijzen kan ik er wel vanuit gaan dat mijn huis niet onderwater staat en die investering er weer uit te halen is bij verkoop.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat is wel duur ja. Hopelijk maakt het het huis in ieder geval minimaal zoveel meer waard dan uiteindelijk
Hmm verdacht wel ... Zou even ergens een hamster halen en die voor de auto gooien om het zeker te wetenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik word al de hele dag achtervolgd door een stapvoets rijdende Kia Picanto
Ik spaar om een garagebox te kunnen kopenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal haar zo even bellen. Als je ineens een telefoon af hoort gaan dan weet je dat ze in de buurt is.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik word al de hele dag achtervolgd door een stapvoets rijdende Kia Picanto
Ja dit wil ik ook altijd wel. Voel me niet zo prettig als ik geen fatsoenlijke buffer hebquote:Op zondag 30 januari 2022 14:57 schreef mschol het volgende:
ik probeer te sparen om weer een, voor mij, fatsoenlijke buffer te hebben
Ik krijg nog niet eens een verjaardagscadeautje van m'n vaderquote:Op zondag 30 januari 2022 15:00 schreef Karzai het volgende:
ik krijg af en toe wat geld van mijn vader, die heeft een dik pensioen en zijn huis al afbetaald, alvast een voorschot op de erfenis
Nee dat is wel gewone mayoquote:Op zondag 30 januari 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de mayo is ook lekker vegan opgeklopte sojamelk?
Staat de kraam er nog bij jullie dan?quote:
Haags is verliefd op het meisje van de oliebollenkraamquote:Op zondag 30 januari 2022 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is wel gewone mayo
[..]
Staat de kraam er nog bij jullie dan?
Bij de oliebollenkraam werken toch alleen maar dikke Ria's ?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haags is verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
Ook die hebben liefde nodig.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij de oliebollenkraam werken toch alleen maar dikke Ria's ?
Ik vrees dat CE hier naar hintquote:Op zondag 30 januari 2022 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij de oliebollenkraam werken toch alleen maar dikke Ria's ?
Uit zelfbescherming niet gekliktquote:
Dat is wel de juiste keuze ja om je ziel onbeschadigd te latenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming niet geklikt
Goed nrquote:
Rietsiebie rietsieba rietsieboemquote:
Laat me met rustquote:Op zondag 30 januari 2022 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen mooi gaan daten
Nu weer een mijl terug naar huis fietsen?quote:
Jezusquote:
I'd rather notquote:Op zondag 30 januari 2022 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu weer een mijl terug naar huis fietsen?
Daar zou ik hem niet direct mee vergelijkenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
70' en 80's muziek blijft toch het beste.. zit net weer eens te luisteren naar wat er in de Top 40 staat. Wat een bagger
Veel van die muziek lijkt op elkaar. Luisterde laatst eens SlamFM en leek wel over een uur zelfde soort nummer opstond.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
70' en 80's muziek blijft toch het beste.. zit net weer eens te luisteren naar wat er in de Top 40 staat. Wat een bagger
Gott ist totquote:
Dan liever het origineelquote:
Sorry maar rapper Boef is toch echt vele malen beter en groter dan Led Zeppelinquote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan niet goed tegen dat typische Nederlandse straat/rapper accent. Maar verder wel een leuk melodietje, was het origineel natuurlijk ookquote:
Dat triggert mij zo hard hèquote:Op zondag 30 januari 2022 15:27 schreef kwiwi het volgende:
dat typische Nederlandse straat/rapper accent
In het zonnetje is het goed te doen ja.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Heerlijk weer.
Wilgenwalhalla gevonden.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Vind deze versie beter dan de clip, heeft die gast in ieder geval een minder irritant accent.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is geboren in 2003 zie ik, nu voel ik me weer even heel oud
Dat is jouw meningquote:Op zondag 30 januari 2022 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry maar rapper Boef is toch echt vele malen beter en groter dan Led Zeppelin
Daarom, sterilisatie moet gratis worden.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:58 schreef Ama het volgende:
Er zit een gillend kind voor me in de trein.
Teruggillenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:58 schreef Ama het volgende:
Er zit een gillend kind voor me in de trein.
20 km hierquote:Op zondag 30 januari 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb helemaal geen zin om te lopen vandaag
Kon wel makkelijk aan haar haren trekken maar toch maar niet gedaan.quote:
Broodje hamburger. Viesdikweekend. Gisteren pizza, vanmiddag patat.quote:
Kindermenutjequote:Op zondag 30 januari 2022 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aardappels, spinazie a la creme en vissticks
Boerenkool met worst en spekjes.quote:
Over een paar maanden de bbq maar eens aanstekenquote:
Doen wij soms ook in de winter, worst smaakt beter van de grillquote:Op zondag 30 januari 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een paar maanden de bbq maar eens aansteken
Ik heb een nieuwe bbq die nog in elkaar gezet moet worden, maar dan zou ik ook een hoes nodig hebben.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen wij soms ook in de winter, worst smaakt beter van de grill
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen wij soms ook in de winter, worst smaakt beter van de grill
Wil je me niet zo laten schrikkenquote:
Klein ei-hangstoeltje voor Wattenschijfje ernaastquote:Op zondag 30 januari 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bbq die nog in elkaar gezet moet worden, maar dan zou ik ook een hoes nodig hebben.
Dan kan de bbq buiten blijven staan.
Net als mijn ei-hangstoel
Door een eerlijke Twentenees?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Met fietsen door een kapotte rits mijn mobiel verloren.
En ook alweer terug, netjes gevonden.
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein ei-hangstoeltje voor Wattenschijfje ernaast
Oei. Maar wel fijn dat je 'm alweer terug hebtquote:Op zondag 30 januari 2022 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Met fietsen door een kapotte rits mijn mobiel verloren.
En ook alweer terug, netjes gevonden.
Beetje frisquote:
Ja maar net thuis dus verwarming staat aan. Gelukkig heb ik net gefietst dus heb ik het nu niet koud.quote:
Gunstig voor de rekening.quote:
Dan zit ik toch op kantoor, dus voor mij maakt het niet zoveel uitquote:Op zondag 30 januari 2022 17:49 schreef Ama het volgende:
Morgen gaat het volgens mij kut weer worden.
Lekker van de weg waaienquote:Op zondag 30 januari 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zit ik toch op kantoor, dus voor mij maakt het niet zoveel uit
Vond ik gisteren al een beetje, eigenlijkquote:
Had er gisteren weinig last van. Vrijdagavond vond ik het erger.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond ik gisteren al een beetje, eigenlijk
Ik reed over een brug en dacht: waarom mag je hier maar 90, maar toen ging het lampje brandenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had er gisteren weinig last van. Vrijdagavond vond ik het erger.
Je hoeft niet meer naar huis ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zit ik toch op kantoor, dus voor mij maakt het niet zoveel uit
Daar gaat de voorkeur wel naar uitquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reed over een brug en dacht: waarom mag je hier maar 90, maar toen ging het lampje branden
Niet met de fiets gaan danquote:
Regenpak aan. Of droge kleren meenemenquote:
Het eerste heb ik niet dus dat zal het laatste worden. Of ik vraag iemand om een lift, moet ik wel met de bus naar huis.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regenpak aan. Of droge kleren meenemen
Mooi, kan ik je buiten zettenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar net thuis dus verwarming staat aan. Gelukkig heb ik net gefietst dus heb ik het nu niet koud.
Gemeenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, kan ik je buiten zetten
tevens grof geld uitgegeven... BAH... viessmerig veel boeken gekochtquote:
Ga je ze ook lezenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tevens grof geld uitgegeven... BAH... viessmerig veel boeken gekocht
Waar laat je het allemaalquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tevens grof geld uitgegeven... BAH... viessmerig veel boeken gekocht
Papier brandt wel snel op helaasquote:
Alleen als je viesmad bentquote:
De halve sc heeft je adres volgens mij 😂quote:Op zondag 30 januari 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
Ja ik moet oppassen want Etto heeft mijn adres wel
Uhm jij, Etto, Flash, Liesje volgens mij. Volgens mij is dat het wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
De halve sc heeft je adres volgens mij 😂
Oh dat valt meequote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm jij, Etto, Flash, Liesje volgens mij. Volgens mij is dat het wel.
90s genot beste genotquote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Niet van dat afzuigsysteem?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg een mail van de vve. Blijkbaar zijn er veel klachten van m'n buren geweest over geluidsoverlast van een naastgelegen gebouw. Er is iets kapot ofzo.
Ik. Hoor. Het. Niet.
Doofheid heeft zo z'n voordelen.
zeg eh...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook wel andere brandbare dingen in huis.
Ik hoor op het balkon alleen zacht gezoem van dat restaurant dat weer open is. Maar blijkbaar hebben de buren er veel last van en moet het zsm worden opgelost.quote:
minder rukkenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg een mail van de vve. Blijkbaar zijn er veel klachten van m'n buren geweest over geluidsoverlast van een naastgelegen gebouw. Er is iets kapot ofzo.
Ik. Hoor. Het. Niet.
Doofheid heeft zo z'n voordelen.
Antieke meubelsquote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook wel andere brandbare dingen in huis.
Iewl, de busquote:Op zondag 30 januari 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Het eerste heb ik niet dus dat zal het laatste worden. Of ik vraag iemand om een lift, moet ik wel met de bus naar huis.
Hoe bevalt het in Wageningen? Ik was in Bennekom voor de stolpersteine-route, komt wel dichtbij zo.quote:
Die antieke eiken meubels enz branden volgens mij niet heel goed, moet je eerst een groter vuurtje hebben waar je ze dan op gooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
In Den Haag had ik wel liever de bus ipv de tram, het zat wat zachter en was (soms) wat schoner.quote:
Struikelsteentjesquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Die antieke eiken meubels enz branden volgens mij niet heel goed, moet je eerst een groter vuurtje hebben waar je ze dan op gooit.oh ik ga jou zeker nog wel krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Heb deur alvast op slot gedraaid.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ik ga jou zeker nog wel krijgen
Ja vooral als er kinderen bij zaten. Echt sneue verhalen. Je kon ook een boekje ophalen met achtergrondinformatie en bij een van de huizen stond iemand die alles over die onderduikers had opgezocht en hun levensverhaal kende en hoe ze waren opgepakt.quote:
Ach toch niet mijn huis.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar hebben we een stormram voor. Een antieke.
Wat interessantquote:Op zondag 30 januari 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vooral als er kinderen bij zaten. Echt sneue verhalen. Je kon ook een boekje ophalen met achtergrondinformatie en bij een van de huizen stond iemand die alles over die onderduikers had opgezocht en hun levensverhaal kende en hoe ze waren opgepakt.
Die steentjes hebben ze in veel steden liggen. Het lijken op die gasplaatjesquote:
Ja, de stenen ken ik, maar dat er ook foto bij staan en steentjes om heen is apart.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die steentjes hebben ze in veel steden liggen. Het lijken op die gasplaatjesmaar moet je eens op letten, vlak voor de gevels van huizen.
Afgelopen week was het internationale Holocaust herdenking..quote:Op zondag 30 januari 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, de stenen ken ik, maar dat er ook foto bij staan en steentjes om heen is apart.
en de 2 pionnen storen me een beetje
Was dit voor een speciale gelegenheid nu met foto's?
Ohw, helemaal niks van meegekregenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Afgelopen week was het internationale Holocaust herdenking..
Ik zou het waarschijnlijk erg goed horenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor op het balkon alleen zacht gezoem van dat restaurant dat weer open is. Maar blijkbaar hebben de buren er veel last van en moet het zsm worden opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |