SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Maar stiekem ga je voor jezelf hè?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we doen vandaag vriendjes en vriendinnetjes?
Ik ga straks naar het Klimbos met de kleine
Ga je nog langs de oude Joodse begraafplaats die m'n moeder ooit nachtmerries heeft bezorgd?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Heb eraf 70km opzitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, koffie op. Even naar de wc en aan de wandel
Dat is wel een beetje vroeg voor de zondag.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wil jij je grote rotbek dichthouden?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Maar ik ga brunchenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
bon appétit copainquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Wel a la Sheldon?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dus. Vier overhemden besteld bij de C&A. Eentje te klein, allemaal lange mouwen![]()
Nou ja, lange mouwen blijken eigenlijk best heel erg fijn te zijn dezer dagen. Die kleine maar in de kringloopbak gestoptGeen zin om moeilijk te doen met terugsturen en wegbrengen. Kan beter iemand anders lol van hebben.
Nu de afwas doen
ben nog aan het ontbijtenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Kom je wat tekort Los? Je komt ietwat gefrustreerd overquote:Op zondag 30 januari 2022 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je grote rotbek dichthouden?
Dankje, had hongerquote:Op zondag 30 januari 2022 11:38 schreef Haags het volgende:
Een douche-eendquote:
Leuk u hier weer eens te trekken. Hoe maakt u het?quote:
Permanente gehoorbeschadiging van het volume van m'n baby en het continue gekwebbel van peuter. Muren thuis zijn na een half jaar thuis zitten wel wat saai aan het worden. Maar verder gaat het lekker hierquote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuk u hier weer eens te trekken. Hoe maakt u het?
Watquote:Op zondag 30 januari 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem wel enigszins keurig opgevouwen ja. Zou je methodisch kunnen noemen.
Maar ik heb gewoon een soort blokkade met terugsturen van dingen. Vin'k lullig
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Permanente gehoorbeschadiging van het volume van m'n baby en het continue gekwebbel van peuter. Muren thuis zijn na een half jaar thuis zitten wel wat saai aan het worden. Maar verder gaat het lekker hier
Ja, nee. Ik ben raar. Hate me.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatGewoon doen, ze rekenen er zelfs op dat x% van de online aankopen retour komt. Is toch zonde van het geld
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, perspectief dingetje he. In december lag m'n baby op de IC. Dus nu gaat het lekker.
Corrie klinkt wel gevaarlijkquote:
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de moeder der stormen
[ afbeelding ]
geen flauw ideequote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?
Laat ie daar blijvenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die stormt tegenwoordig toch door Dubai?
Als een van de volgende Gerrie heet dan maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pittige rode storm met een kek brilletje op.
een echte shitstormquote:Op zondag 30 januari 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een van de volgende Gerrie heeft dan maak ik me wel een beetje zorgen.
Brrr!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pittige rode storm met een kek brilletje op.
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ikquote:Op zondag 30 januari 2022 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha ik d8 dat het een NL naam was maar in Ierland heet ie ook Corrie
Ik ga voor Dirkje.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ik
De volgende heet Dudley. Als het heel veel gaat stormen, krijgen we uiteindelijk Willemien!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon het alfabet langs. De volgende heet Debby denk ik
Is dit jaar Ierland aan de beurt of zo?quote:
Het is een samenwerking van Ierland, het VK en Nederland.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit jaar Ierland aan de beurt of zo?
hoe heet deze in Duitsland dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een samenwerking van Ierland, het VK en Nederland.
Net zoveel als Corrie en Willemien in Ierland schat ikquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel Méabh's worden er in Nederland per jaar geboren?
Of geblondeerde homo'squote:Op zondag 30 januari 2022 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Corrie is bijna net zo retardd als Gerba. Alleen opoes van dik boven de 80 heten nog Corrie.
Ook Corrie. Als de storm in de westgroep van het netwerk van de Europese Nationale Meteorologische Diensten ontstaat, krijgen ze een naam uit de eerder genoemde lijst. Als-ie ergens anders ontstaat, krijgt-ie een naam uit een lijst van de bijbehorende groep.quote:
Oh ja, in Duitsland kun je betalen om een storm een naam te geven.quote:Het KNMI neemt sinds september 2019 deel aan een samenwerkingsverband van EUMETNET waarbij stormen een naam krijgen. Momenteel zijn er vijf actieve groepen in Europa. Nederland (KNMI) maakt samen met Groot-Brittannië (Met Office) en Ierland (Met Éireann) deel uit van de westgroep, omdat in ons land de meeste stormen uit het westen komen.
De zuidwestgroep wordt gevormd door België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal. In de noordgroep zitten Denemarken, Zweden en Noorwegen. Sinds 2021 zijn er ook twee nieuwe groepen rond de Middellandse Zee. De centraalgroep met Italië, Slovenië, Kroatië, Noord-Macedonië, Montenegro en Malta. En de zuidoostgroep met Griekenland, Cyprus en Israël. Iedere groep heeft zijn eigen namenlijst, maar als de storm zich van het ene naar het andere gebied verplaatst behoudt deze zijn eerst gegeven naam. Duitsland behoort niet tot een groep, zij hebben een commercieel systeem voor stormnaamgeving.
Ah maar als de zuidgroep bij een andere letter is kan de volgorde hier ook niet kloppen dus?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook Corrie. Als de storm in de westgroep van het netwerk van de Europese Nationale Meteorologische Diensten ontstaat, krijgen ze een naam uit de eerder genoemde lijst. Als-ie ergens anders ontstaat, krijgt-ie een naam uit een lijst van de bijbehorende groep.
Als die storm hier komt, gaat-ie door onze volgorde heen inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah maar als de zuidgroep bij een andere letter is kan de volgorde hier ook niet kloppen dus?
quote:Iedereen kan een drukgebied kopen. Dit kan je doen via het Meteorologisch Instituut in Berlijn, dan ‘adopteer’ je een lage- of hogedrukgebied. Je betaalt in Duitsland ¤299,- voor een hogedrukgebied, terwijl je ¤199,- betaalt voor een lagedrukgebied. Hogedrukgebieden zijn duurder, omdat die goed weer brengen en meestal langer bestaan. Lagedrukgebieden betekenen vaak slecht weer. Bovendien waaien die sneller over.
Omdat die in het gebied van de noordgroep is ontstaan, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:54 schreef Koen66 het volgende:
Waarom heette de laatste storm dan Malik
Oh maar als wij een drukgebied nodig hebben dan douwen we gewoon voor 5 euro vijf blikken bruine bonen in @bitterbal hoor. Veel goedkoperquote:
Haha, een kleine H boven Rotterdam op de weerkaarten.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als wij een drukgebied nodig hebben dan douwen we gewoon voor 5 euro vijf blikken bruine bonen in @:bitterbal hoor. Veel goedkoper
Apart wel, kwam ook over Ierland en de UK aanzetten net als Corriequote:Op zondag 30 januari 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat die in het gebied van de noordgroep is ontstaan, denk ik.
wat is dit nu weerquote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
hopelijk wordt het zo wat bewolkter, dat is wat prettiger tijdens het playstationen
Ja anders spiegelt de tv zoquote:
wel in een puntzak zodat je hele klauw onder zitquote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een patatje mayo.
@:haags @:wereldgozer
Die hebben ze niet in de kantine van het zwembadquote:Op zondag 30 januari 2022 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel in een puntzak zodat je hele klauw onder zit
Vast wel van die extra zoute friet en dat je dan met je voet in een zompig frietje gaat staan dat op de vloer ligt.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in de kantine van het zwembad
Heb net gezonde soepjes gemaakt voor mezelf en @Anneloosquote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een patatje mayo.
@:haags @:wereldgozer
Nee amper zout en het wordt in de oven gebakken.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel van die extra zoute friet en dat je dan met je voet in een zompig frietje gaat staan dat op de vloer ligt.
Wat voor soepje danquote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb net gezonde soepjes gemaakt voor mezelf en @:anneloos
HET IS PATATquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |