En weer terug naar 2.... Blijft beetje hetzelfde.quote:
Omdat ze eerder pitten dan de leiders.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En weer terug naar 2.... Blijft beetje hetzelfde.
Edit: en weer 1...
En omdat het gemeten wordt op de finishlijn. Dus de auto ervoor gaat over de lijn: 2 ronden achterstand. Als RTN 10 sec later ook over de lijn gaat is er ook weer een ronde geregistreerd en hop, 1 ronde achterstand. En de volgende ronde weer hetzelfde.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze eerder pitten dan de leiders.
Pits is dicht denk ik. Dus RTN en de anderen die gepit hebben sluiten aan en als de rest dan pit na de FCY gaan ze er voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Wel FCY, geen FCY.
Oh toch wel![]()
Make up your mind!
Nu kunnen anderen toch een pitstop maken. Weg voordeel RTN
Dat klopt, ja. Maar er werd al een FCY gegeven toen RTN in de pits stond. Vervolgens was de FCY weer weg en kwamen er anderen binnen en toen was er ineens weer een FCY. Dat had aaneensluitend moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pits is dicht denk ik. Dus RTN en de anderen die gepit hebben sluiten aan en als de rest dan pit na de FCY gaan ze er voorbij.
Dat denk ik tenminste
Ah dat had ik gemist. Dat is wel jammer dan.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Maar er werd al een FCY gegeven toen RTN in de pits stond. Vervolgens was de FCY weer weg en kwamen er anderen binnen en toen was er ineens weer een FCY. Dat had aaneensluitend moeten zijn.
Ligt eraan of Frits genoeg uren heeft gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Zorro het volgende:
Het is te hopen dat Rinus of Giedo mag uitrijden. Of ze nou hebben afgesproken dat Frits over de streep rijdt of niet.
Rick zei daarstraks van welquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan of Frits genoeg uren heeft gemaakt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |