Zoiets gebeurt helaas op de Nederlandse snelwegen ook dagelijks bij het in- en uitvoegenquote:Op zondag 30 januari 2022 12:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
En hóe hij die andere auto af had gesneden.![]()
Gewoon met een auto in de dode hoek de pitstraat insturen.
Best raar, hij heeft hem daar in principe alleen stop gezet. Misschien vastgeslagen rem of zo?quote:Op zondag 30 januari 2022 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ze krijgen die auto voor geen meter weg
Denk dat ie nog in een versnelling vaststondquote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Best raar, hij heeft hem daar in principe alleen stop gezet. Misschien vastgeslagen rem of zo?
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht van de onboard-geluiden van een Porsche. Lekker.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:04 schreef Sabata het volgende:
ik moet wel gniffelen om de onboard van de #10 Acura. Ziet eruit alsof je door een vizier kijkt. Lockon!
Alternator belt las ik op Twitter.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:52 schreef Burner82 het volgende:
[ twitter ]
Nu met ondertiteling, zodat het ook te begrijpen is waar Renger het over had. Kapotte alternator.
Ik luister niet naar Ronald, maar die had ik al open staan. Kwam ik ook op door Twitter.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:26 schreef Burner82 het volgende:
De link naar de livetiming die Ronald loopt te spammen op Ziggo
https://livetiming.alkamelsystems.com/imsa
Ik ga uit van wat Renger zelf zegt, hij moet er mee rijden, dus ga er van uit dat hij het wel weet. Maar misschien was hij zelf vals voorgelicht, hij was ook net wakkerquote:Op zondag 30 januari 2022 13:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alternator belt las ik op Twitter.
Maakt ook niet zoveel uit. Iets met een alternator in ieder gevalquote:Op zondag 30 januari 2022 13:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat Renger zelf zegt, hij moet er mee rijden, dus ga er van uit dat hij het wel weet. Maar misschien was hij zelf vals voorgelicht, hij was ook net wakker
Daarstraks waren het er 3 en nu weer 2 volgens de timing.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:51 schreef Sabata het volgende:
Kai van Berlo aan de leiding in de LMP3 (het is een thuisrace voor hem, hij studeert in Miami) RTN vierde op een ronde achterstand in de LMP2
En weer terug naar 2.... Blijft beetje hetzelfde.quote:
Omdat ze eerder pitten dan de leiders.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En weer terug naar 2.... Blijft beetje hetzelfde.
Edit: en weer 1...
En omdat het gemeten wordt op de finishlijn. Dus de auto ervoor gaat over de lijn: 2 ronden achterstand. Als RTN 10 sec later ook over de lijn gaat is er ook weer een ronde geregistreerd en hop, 1 ronde achterstand. En de volgende ronde weer hetzelfde.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze eerder pitten dan de leiders.
Pits is dicht denk ik. Dus RTN en de anderen die gepit hebben sluiten aan en als de rest dan pit na de FCY gaan ze er voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:50 schreef Starflyer het volgende:
Wel FCY, geen FCY.
Oh toch wel![]()
Make up your mind!
Nu kunnen anderen toch een pitstop maken. Weg voordeel RTN
Dat klopt, ja. Maar er werd al een FCY gegeven toen RTN in de pits stond. Vervolgens was de FCY weer weg en kwamen er anderen binnen en toen was er ineens weer een FCY. Dat had aaneensluitend moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pits is dicht denk ik. Dus RTN en de anderen die gepit hebben sluiten aan en als de rest dan pit na de FCY gaan ze er voorbij.
Dat denk ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |