quote:Op zondag 30 januari 2022 08:51 schreef Burner82 het volgende:
Auto van Renger is (misschien) kapot. Ze staan erbij en kijken ernaar in de garage
Heb het net even opgezocht: het is 2 graden daar... En dan zonder bandenwarmers...quote:Op zondag 30 januari 2022 09:36 schreef StephanL het volgende:
Heerlijk die koude banden![]()
Weer een spin van iemand die de pit uit komt
Elektrisch probleem waarschijnlijk. Liggen nu 40e overal en -36 rondes. Maar staan nog steeds stil, dus de overwinning kunnen ze wel vergeten, als ze nog gaan rijden.quote:
Ik hoorde het net. Een wiring problem volgens het Engelse commentaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Elektrisch probleem waarschijnlijk. Liggen nu 40e overal en -36 rondes. Maar staan nog steeds stil, dus de overwinning kunnen ze wel vergeten, als ze nog gaan rijden.
-1° C nu volgens de Amerikaanse commentatorenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb het net even opgezocht: het is 2 graden daar... En dan zonder bandenwarmers...Blij dat ik glij
Buiten het panisch alles buiten beeld proberen te houden, vind ik de kwaliteit van de regie sowieso niet echt geweldig....quote:Op zondag 30 januari 2022 10:46 schreef Zorro het volgende:
Dat ze niet inzoomen en gedetailleerd alles laten zien snap ik, maar laten zien wat er gebeurd is zou best mogen.
#44 ging achterstevoren de bandenstapel in, die werd aangetikt van achteren. Dus waarschijnlijk door RTN dan.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:25 schreef Zorro het volgende:
Racing Team Nederland is under investigation ivm iets met auto 44
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |