Hopelijk over 4 maanden ookquote:
Van der Garde achter het stuur nuquote:
Verliest dik 3 seconden per ronde.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk weer een plek verloren
FCY now
Ik weet niet of er een amateur mee moet doen.quote:
Alle 4 de rijders? Net zoals die Amerikaan heeft nog helemaal niet gereden bij Racing team Nederland en bij meer teams zag ik dat de coureur die de race gestart heeft na de 3e coureur weer aan de beurt was.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
4.5 uur of zo moeten ze minimaal per rijder per team rijden ..
Verslaggever van Ziggo zegt nu 4 uur minimaal per rijder.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
4.5 uur of zo moeten ze minimaal per rijder per team rijden ..
En die duren altijd zo lang in Daytonaquote:Op zondag 30 januari 2022 08:33 schreef StephanL het volgende:
Weer een full course yellow
Een Lamborghini met problemen naast de baan
Klopt ja. Je vraagt je af waarom die er nog steeds is als de auto al lang van de baan.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En die duren altijd zo lang in Daytona
En het hele veld moet iedere keer weer in de goede volgorde gaan rijden. Belachelijk regel.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt ja. Je vraagt je af waarom die er nog steeds is als de auto al lang van de baan.
Ja hoorde het netquote:Op zondag 30 januari 2022 08:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En het hele veld moet iedere keer weer in de goede volgorde gaan rijden. Belachelijk regel.
Ik erger me daar ieder jaar weer aan. Maar zal wel typisch Amerikaans zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoorde het net
Zo duurt het wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |