Alaska is al zo sinds 1973quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Nou Morticia, gooi de lijnen maar dicht
Je gaat natuurlijk wel 'free the nipple'-gezeik krijgen, wat dan weer voor een polemiek kan zorgen. Zoals een vrouw met baard. Maar die kon ook echt zingen, en had ook een goed nummer (weliswaar heel erg kitsch, maar dat mag).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat tietenlied gaat echt de Jendrik-route afleggen denk ik, en dan was dat op plaat nog echt een leuk liedje
Heb je dat onafhankelijk laten factchecken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Pastora-godin
Die keychange in 2012, kippenvel tot mijn naad![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je dat onafhankelijk laten factchecken?
Dit zou minstens 10 plaatsen beter scoren dan alles wat we vanavond hebben gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze haar niet gewoon nog een keer sturen?
Nee, want het concept van selectie is elk jaar weer anders ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doet ze elk jaar de presentatie? Wat mij betreft was zij de leukste verrassing van deze week
Het zijn er 5!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Cee het volgende:
Moeten ze nu handmatig de jury gaan tellen.
Terwijl het in één oogopslag toch best duidelijk is dat het er 5 zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Cee het volgende:
Moeten ze nu handmatig de jury gaan tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |