SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 29-01-2022 23:54:30 ]
Ik zag het wel.... door het slotje heen posten.quote:
Volgende keer dan maar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die had ik kunnen draaien.
Vicky Leandros - Bazooka's durch die Nacht…
Opgelost:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Er staat niets bij.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Rose Royce - Love Don't Live Here Anymore
En de Stones én Frank Sinatra…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me heeft ook Elvis ontdekt zeker?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
Jouw show lokt uit dat mijn zoon op zijn praatstoel gaat, Melting.
Is het zo saai om naar te luisteren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
Jouw show lokt uit dat mijn zoon op zijn praatstoel gaat, Melting.
Ik heb echt geen idee. Maar het was donderdag ook al en nu net weer. Maar nu heb ik hem naar boven gestuurd.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Maar het was donderdag ook al en nu net weer. Maar nu heb ik hem naar boven gestuurd.
Geloof me, dat lukt hem wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij moet zijn verhaal ook kwijt kunnen.
Donderdag zei hij wel dat hij wel liever vrolijke, optimistische muziek hoorde. Dat onderwerp kwam spontaan naar boven toen Melting Boudewijn de Groot draaide met 'Welterusten meneer de president'quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het zo saai om naar te luisteren?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag zei hij wel dat hij wel liever vrolijke, optimistische muziek hoorde. Dat onderwerp kwam spontaan naar boven toen Melting Boudewijn de Groot draaide met 'Welterusten meneer de president'
Ik heb nog 6 verzamelboxen daarvan staan, ooit bedoeld om voor veel geld te verkopen aan Yanks via eBay.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Junkie XL - A little less conversation.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Junkie XL - A little less conversation.
Is het nu te laat daarvoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 verzamelboxen daarvan staan, ooit bedoeld om voor veel geld te verkopen aan Yanks via eBay.
Nooit gedaan…
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel een anekdote over junkie XL. Een ex-collega van mij was zijn manager of zoiets. Die collega was aangenomen om van ons 'selling professionals' te maken. Het idee was dat we ons eigen salaris terug moesten verdienen of zo. Je kent het type wel. Niet mijn type.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:08 schreef just me het volgende:
PC is spontaan aan het afsluiten en hopelijk start hij zoweer op !
Op zich niet, maar nu is het niet meer zo actueel.quote:
Aiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 verzamelboxen daarvan staan, ooit bedoeld om voor veel geld te verkopen aan Yanks via eBay.
Nooit gedaan…
O ja, en zijn salaris mocht je er ook bij verdienen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel een anekdote over junkie XL. Een ex-collega van mij was zijn manager of zoiets. Die collega was aangenomen om van ons 'selling professionals' te maken. Het idee was dat we ons eigen salaris terug moesten verdienen of zo. Je kent het type wel. Niet mijn type.
Zo heeft iedereen een anekdotequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu jaloers op je…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Imca, ook verschillende keren ontmoet.
Schat van een mens
Bij de FRS heb ik best veel guldens achtergelaten…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich niet, maar nu is het niet meer zo actueel.
De Free Record Shop had toen iets van 600 speciale boxen rond dat nummer (met CD, vinyl 12” versie en nog wat) en ik heb er dus 6 gekocht. Heb er geloof ik 1 verkocht, daarna ben ik het vergeten…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ze is nu in ieder geval op de leeftijd van een echte oma…quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de FRS heb ik best veel guldens achtergelaten…
Heb voor kerst dozen en dozen met CDs naar de stort gebracht. Binnenkort maar eens verder opruimen.Herkenbaar, ik heb alle facelifts van Vanessa betaald…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mutual friends. Zo kom je nog eens ergens.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is nu in ieder geval op de leeftijd van een echte oma…
Revolatian Time & Ruud Gullit - South Africa…
Ik heb hem wel eens zien voetballen op tv.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand nog een anekdote over Ruud?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens zien voetballen op tv.
Ik heb een Ruud Gullit petje gehad, in 1988.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand nog een anekdote over Ruud?
Ik moest echt zo hard lachen toen Johnny de Mol dat ding ophad en Estelle ging wekken toen ze samen op pad waren voor dat tvprogrammaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Ruud Gullit petje gehad, in 1988.
Een oranje baseball cap van met dreadlocks. Dichterbij ben ik niet gekomen…
En dat nog wel met zo'n mooie TTquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
Pet Shop Boys-zanger Neil Tennant is katholiek opgevoed, en uit zijn problemen met die opvoeding en het geloof in "It's a Sin".
moet ik nu al mijn zonden opbiechtenquote:
Heb je die zoveel dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik nu al mijn zonden opbiechten![]()
Ik maak gebruik van mijn recht om te zwijgenquote:
* Fogel trekt een pastoorgewaad aan en zegt «kom maar op schoot en vertel»quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van mijn recht om te zwijgen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel trekt een pastoorgewaad aan en zegt «kom maar op schoot en vertel»
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel trekt een pastoorgewaad aan en zegt «kom maar op schoot en vertel»
Dat zou zijn als ik Fogel op schoot zou trekkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kijk maar uit.... straks hebben we een The Voice-rel bij Radio 49.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zou zijn als ik Fogel op schoot zou trekken
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef MadMaster het volgende:
He, de remix van Vaya Con Dias - Ne Na Na Na…
Ik moet het toch 1x gedaan hebbenquote:
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet het toch 1x gedaan hebben
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Google Maps - Is this the way to Amarillo
Neem hem volgende keer mee, als je weer naar Amerika gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:36 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wijst richting het westen
Kijk, die kant op voor Amarillo
De volgende keer moet ik naar het zuiden wijzenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem hem volgende keer mee, als je weer naar Amerika gaat.
Ik dacht al dat je zoon naar beneden was gekomen.quote:
Mijn dochter belde dit keer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoon naar beneden was gekomen.
quote:
Ik vroeg het me inderdaad al af.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]The Special AKA is wel voortgekomen uit The Specials…
Het restaurant waar we gisteren geluncht hebben in Vught zat ook behoorlijk vol.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
Ze moest vandaag weer werken en het was een gekkenhuis geweest qua drukte. Maar wel een recordomzet gedraaid. En morgen moet ze weer.
Opvolger van Het Groene Woud?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het restaurant waar we gisteren geluncht hebben in Vught zat ook behoorlijk vol.
Maar dat was pas op 2 december geopend en had nog nauwelijks gedraaid…
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg het me inderdaad al af.
Oh wat sneuquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het restaurant waar we gisteren geluncht hebben in Vught zat ook behoorlijk vol.
Maar dat was pas op 2 december geopend en had nog nauwelijks gedraaid…
Oh dat is dan wel weer super, hopen dat het zo blijftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ze zaten voorlopig behoorlijk volgeboekt voor de diners…
Dan is die het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, het zit in de Koestraat en heet nu Saluut…
Ik hoop het ook, dan maar allemaal besmet en immuun worden…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer super, hopen dat het zo blijft
Ow, dat is dat ding waar we vorig jaar nog een drankje hebben gedronken na ons bezoek aan Beekse Bergen, langs de hoofdweg naar Vught…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is die het niet.
Ik lees nu dat 't Groene Woud permanent is gesloten.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is dat ding waar we vorig jaar nog een drankje hebben gedronken na ons bezoek aan Beekse Bergen, langs de hoofdweg naar Vught…
Ik ga het toch niet opzoeken hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dan maar allemaal besmet en immuun worden…
Het zoekt jou wel op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het toch niet opzoeken hoor
als het me overkomt dan overkomt het me, ik denk dat we uiteindelijk allemaal wel besmet zullen rakenquote:
Corona moet de Godmother niet bedreigen. Dan komt corona er niet goed vanaf.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Corona moet de Godmother niet bedreigen. Dan komt corona er niet goed vanaf.
Nu verwacht ik natuurlijk wel het bijbehorende themanummer in deze show.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Corona moet de Godmother niet bedreigen. Dan komt corona er niet goed vanaf.
We zien hem regelmaig voorbij komen op 192.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Nooit geweten dat dit ook van Herb Alpert was, hoewel z'n toetertje er wel in zit…
Dagelijks je bananenprakje…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit is trouwens wel fijn jeugdsentiment
Dat is inderdaad hetzelfde riedeltje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Met deze song toch wel het BZN van Zweden…
geprakte banaan met suikerquote:
Ja, dat is wel een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Met deze song toch wel het BZN van Zweden…
die combi ken ik niet maar zal het volgende week eens uitproberen!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Alweer Lay Lo La?
Maar nu van de Gypsy Kings?
quote:
Laat dan de suiker maar weg, anders stuiter je zo door het huis…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
die combi ken ik niet maar zal het volgende week eens uitproberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar vooral goede herinneringen an mijn moeder
anders wordt het wel erg zoet maar ik ga het proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat dan de suiker maar weg, anders stuiter je zo door het huis…
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef Fogel het volgende:
Waarom spelen ze bijna altijd met de gitaarhals naar boven wijzend?Het zou zelfs zo maar kunnen ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Vandenberg met Fool For Your Lovin'…?
quote:
ik probeerde heel ninja aan te vullenquote:
Ik zie 'beroepsmatig' alle edits…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik probeerde heel ninja aan te vullen
Zo blijf ik lerenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie 'beroepsmatig' alle edits…
Echt waarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie 'beroepsmatig' alle edits…
Ik edit ook vaak.quote:
quote:
past ook niet bij jouquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik edit ook vaak.
Ik maak in de snelheid nogal wat typo's, maar die zie ik vaak pas te laat.
En ze laten staan, kan ik niet…
Word je daar niet gek van? Ik ga nog maar wat beter opletten/nadenken voordat ik op invoeren druk.quote:
Was ik al, dat scheelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Word je daar niet gek van? Ik ga nog maar wat beter opletten/nadenken voordat ik op invoeren druk.
klinkt wel lieflijkquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik mis in dit nummer wel de zinsnede: a horsehead on my pillow
Zoveel edits heb jij niet…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Word je daar niet gek van? Ik ga nog maar wat beter opletten/nadenken voordat ik op invoeren druk.
Ik leg het ze wel uit dan…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
Als ik dit nummer op mijn crematie zou hebben zouden weinig mensen weten waarom
![]()
Hou ik je aanquote:
Je geheime leven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
Als ik dit nummer op mijn crematie zou hebben zouden weinig mensen weten waarom
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef livelink het volgende:
Zangeres van het levenslied met het prototype van het levenslied
daar had ik het toevallig met Junior over toen ik daar was...quote:
Daar neem ik nog een drankje opquote:
Over je leven als Godmother?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
daar had ik het toevallig met Junior over toen ik daar was...
Nee, er wordt niet meer gedronken.quote:
over wat als en hoe en waar en of ik nog steeds Rammstein wildequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet meer gedronken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef livelink het volgende:
Zelfs mijn collega's weten dat ik actief ben hier. Ik hoop dat ze niet weten onder welke nickname.
Ow, Rammstein.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
over wat als en hoe en waar en of ik nog steeds Rammstein wilde
Laat mij dan aub eerder dood gaan, dan jij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dat Rammstein onderdeel van je geheime leven is geloof ik wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag op mijn schouder huilen…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat mij dan aub eerder dood gaan, dan jij.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, Rammstein.
Wel een andere dan ik, denk ik…
Gaat mij meer omdat ik anders Rammstein aan moet horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag op mijn schouder huilen…
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat mij dan aub eerder dood gaan, dan jij.
Ha, die beloftes maken ken ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten
maar wel afgesproken dat we samen eens wat dingen op papier moeten gaan zetten.
Maar wat als jullie tegelijk gaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die beloftes maken ken ik.
Al jaren uitgesproken en er nog niets aan gedaan.
Maar van mw. MM weet ik het wel en zij van mij (deels) ook wel…
het zijn ook niet de leukste dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die beloftes maken ken ik.
Al jaren uitgesproken en er nog niets aan gedaan.
Maar van mw. MM weet ik het wel en zij van mij (deels) ook wel…
Dat zeg ik, je mag op mijn schouder huilen daarom.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat mij meer omdat ik anders Rammstein aan moet horen.
Mike Batt heeft mooie dingen gemaaktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef Melting het volgende:
Dit blijft overigens wel een fijn nummer.
Mijn ouders hebben mijn oudste broer vorig jaar toegang gegeven tot hun en/of-rekening. Dat vond ik toch ook wel een hele stap hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten
maar wel afgesproken dat we samen eens wat dingen op papier moeten gaan zetten.
Dan zoeken ze het maar uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wat als jullie tegelijk gaan?
Beide geen broers of zussen dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zoeken ze het maar uit.
Weet alleen niet wie 'ze' zijn dan…
Is ook zo!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mijn oudste broer vorig jaar toegang gegeven tot hun en/of-rekening. Dat vond ik toch ook wel een hele stap hoor.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb één zus en mw. MM 1 broer en een halfzus en halfbroer.
Die zoeken het dan dus maar uit…
Toen mijn moeder plotseling ziek werd had ze dat ook geregeld voor ons. Dat vond ik best gek…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mijn oudste broer vorig jaar toegang gegeven tot hun en/of-rekening. Dat vond ik toch ook wel een hele stap hoor.
Mijn vader kwam er zelf mee, nadat mijn moeder stierf. Of ik zijn rekening wilde beheren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel een testament laten opstellen, omdat we geen kinderen hebben en ik de financiële afwikkeling nog een beetje in de hand wil hebben…quote:
Moet je het ook wel doen hèquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een testament laten opstellen, omdat we geen kinderen hebben en ik de financiële afwikkeling nog een beetje in de hand wil hebben…
Deze staat hier nu klaar om geproefd te worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef MadMaster het volgende:
De San Pellegrino Clementine is ook erg lekker (groene folie bovenop)…
Lekker fris!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze staat hier nu klaar om geproefd te worden.
Dan moet je er nog maar héél lang over nadenkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb alleen nog geen idee wat en hoe ik het precies geregeld wil hebben…
Ja, maar niemand weet hoe laat het is…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet je er nog maar héél lang over nadenken
die staat al lang niet meer in je sigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niemand weet hoe laat het is…
Nee, die paste niet meer, toen ik er tijdelijk iets anders had staan en ik heb 'm niet terug geplaatst…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
die staat al lang niet meer in je sig
het was me opgevallenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die paste niet meer, toen ik er tijdelijk iets anders had staan en ik heb 'm niet terug geplaatst…
Dat hoort eigenlijk gewoon op een tegeltje…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niemand weet hoe laat het is…
De Adele versie vind ik net even mooier.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk gewoon op een tegeltje…
Zelfs als je niet van Youp houdt is dat een mooi liedje…
Wij hebben ook een testament opgesteld omdat we niet getrouwd zijn natuurlijk en het niet de bedoeling is dat de zussen van mijn man alles krijgen. Dat was nog voordat we kinderen hadden. Maar ik wil wel weer eens naar de notaris om het allemaal nog een keer te bekijken. Ik vind notarissen alleen zo godsgruwelijk duur en ik gun hen dat geld eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een testament laten opstellen, omdat we geen kinderen hebben en ik de financiële afwikkeling nog een beetje in de hand wil hebben…
het was me een tijdje geleden opgevallen, vraag me niet waaromquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn tablet zie ik geen sigs, dus ik sta er zelden bij stil…
Waarom?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
het was me een tijdje geleden opgevallen, vraag me niet waarom
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben ook een testament opgesteld omdat we niet getrouwd zijn natuurlijk en het niet de bedoeling is dat de zussen van mijn man alles krijgen. Dat was nog voordat we kinderen hadden. Maar ik wil wel weer eens naar de notaris om het allemaal nog een keer te bekijken. Ik vind notarissen alleen zo godsgruwelijk duur en ik gun hen dat geld eigenlijk niet.
Ik zag ook Muis staan in de sig van Vout... soms vallen dingen opeens opquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag ook Muis staan in de sig van Vout... soms vallen dingen opeens op
Zal wel weer zo'n 1500¤ kosten, gok ik?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben ook een testament opgesteld omdat we niet getrouwd zijn natuurlijk en het niet de bedoeling is dat de zussen van mijn man alles krijgen. Dat was nog voordat we kinderen hadden. Maar ik wil wel weer eens naar de notaris om het allemaal nog een keer te bekijken. Ik vind notarissen alleen zo godsgruwelijk duur en ik gun hen dat geld eigenlijk niet.
Is je sig nu je onderschrift of wat er onder je gebruikersnaam staat?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag ook Muis staan in de sig van Vout... soms vallen dingen opeens op
Ja, zo zonde van het geld is dat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n 1500¤ kosten, gok ik?
Zelfs voor een simpele update van een hypotheek papiertje vragen ze dat…
onderschriftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je sig nu je onderschrift of wat er onder je gebruikersnaam staat?
Onder je posts…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je sig nu je onderschrift of wat er onder je gebruikersnaam staat?
Ah, ja daar let ik ook meestal wel op. Maar van MadMaster is dit de enige die ik ooit gezien heb.quote:
Goedenavond DJ11. Lekker gerepeteerd?quote:
Er stond als eerste altijd 'Vijf voor twaalf' met een verwijzing naar deze YT, die ik zelf geupload heb:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ja daar let ik ook meestal wel op. Maar van MadMaster is dit de enige die ik ooit gezien heb.
Ja hoor, beetje aan het bijkomenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond DJ11. Lekker gerepeteerd?
Ah, ik heb wel een aantal keer op je mixcloud-link geklikt. Vond dat wel handig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stond als eerste altijd 'Vijf voor twaalf' met een verwijzing naar deze YT, die ik zelf geupload heb:
Ow, die Adelequote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stond als eerste altijd 'Vijf voor twaalf' met een verwijzing naar deze YT, die ik zelf geupload heb:
Die zie ik in het profiel niet staan, wel in de sig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen nog even de ; weghalen
[ afbeelding ]
Ik wist dat de titel niet goed was, maar kon echt niet bedenken wat het dan moest zijn. Zo'n mindfuck is deze titel in combinatie met de lyrics.quote:
What’s going on ? het is zaterdagvondquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef Symphonic het volgende:
What’s going on![]()
Na deze g ik slapen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
What’s going on ? het is zaterdagvond
Mijn sig is trouwens wel redelijk actueelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
What’s going on ? het is zaterdagvond
moet je huilenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn sig is trouwens wel redelijk actueel
het zullen tranen van gevoel zijnquote:
kan gebeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar emoties running through my vains
Dan hoop ik op positieve emoties.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar emoties running through my vains
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Loituma maar dan anders…
Dank Melting, was weer een mooie avond.
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik op positieve emoties.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Loituma maar dan anders…
Fijne avond nog
Engelse band.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Trusten Symph.
Wat is dit, trouwens? Het lijkt wel Russisch.
Welterusten Symphonic. Fijne nacht gewenst.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Loituma maar dan anders…
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Excepsion (als ik het goed schrijf). One Way Ticket
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Eruption - One Way Ticket To The Blues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |