SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Oepsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu nog een vervanger voor #Petervandeveire
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09/11/peter-van-de-veire/
BB: Na het zien van jullie dansjes, zijn de nominaties bekend. Salar. Kristof. Dimitri. Julio. Leroy. Peter. Jullie... zijn genomineerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Harry het volgende:
Dat dansje.... Zo kinderachtig!!!!
Er moet elk jaar ook altijd een song komen..... Ook zoiets.
Dat is oud nieuws hoor, heel oud nieuwsquote:
Och. Paay liet zich in d'r mond pissen en die zie je ook nog op TV. Naaktbeelden.... lekker boeiend.quote:
Hanne heeft gewonnen van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
is het hebben van een Blauw oog de look voor Noush vanavond?
Leuk jurkje heeft Grace aan maar vind Hanne en Nawel ook leuke dingen aan hebben.
Is niet te hopen trouwens dat Bridget het zo leuk doet ja voor ons wel maar niet voor Geraldine dat ze ontslag krijgt
uh is toch nog niet bezgquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bridget zette Peterke al meteen op zijn plaats. Die doet dat toch meteen al stukken beter.
Voor ons ook niet, beter Geraldine op mn schermquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Leuk jurkje heeft Grace aan maar vind Hanne en Nawel ook leuke dingen aan hebben.
Is niet te hopen trouwens dat Bridget het zo leuk doet ja voor ons wel maar niet voor Geraldine dat ze ontslag krijgt
Omg, inderdaad. Lijkt of ze flink is toegetakeld!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Oeps dat het naar buiten gekomen is bedoelde ik. Waren prive beeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws hoor, heel oud nieuws
Ik denk dat jij Thomas bent met zulke onnozele opdracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een idee: Echt een briljant idee.
geef alle bewoners een stappenteller.
Diegene met de minste stemmen woensdag, is genomineerd!
Gewoon andere oog ook dicht timmeren. Valt niet meer op dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Omg, inderdaad. Lijkt of ze flink is toegetakeld!![]()
[ afbeelding ]
en Leroy heeft al zijn kleding 1 of 2 maten te klein gekocht om met zijn "goddelijke" lijfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef Sestra666 het volgende:
dat jurkje van hanne vink niet zo mooi
dat geaai van vera.. schiet eens opppppppp met je make-uppen
Bewoners blijven niet op de bank hangen!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Thomas bent met zulke onnozele opdracht.
Vera Tutorials.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vera zegt net dat ze wel vaker iemand wilt opmaken haha vind ze leuk om te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ships gemistquote:
nawel vroeg of ze haar als ze bleef ook een keer wilde opmakenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vera zegt net dat ze wel vaker iemand wilt opmaken haha vind ze leuk om te doen
dan krijg je stripkesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jah meid altijd deppen
ut wrd zo schraal met wrijven
Ziek blijkbaar:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is Geraldine vervangen?
hypocriet ze moet vera niet eensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nawel vroeg of ze haar als ze bleef ook een keer wilde opmaken
en vvquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hypocriet ze moet vera niet eens
Van af het moment dat ze hun koffer hebben zien ze er stukken beter uit ik vind bijvoorbeeld het haar van Vera stukken mooierquote:
Is op ski vakantie geweest en positief getest op coronaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Corona.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft griep.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja dat zat ik me net ook te bedenken. Staat niet zo charmantquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Noes toch net wat te stevig voor dat hemdje dat ze aan heeft. Niks met een beetje stevig, maar deze kleding past er gewoon niet bij.
No worries. Eveline gaat vertrekken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:42 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel mag niet gaan. Neeeee nog 20 min tot de live
Das raar want ik las dat ze haar rechter been op 12 plaatsen heeft gebrokenquote:
Laten we het hopen. Ze voegt toch niks toequote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No worries. Eveline gaat vertrekken.
Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Das raar want ik las dat ze haar rechter been op 12 plaatsen heeft gebroken
Oke eerlijk is eerlijk, resultaat is wel mooi. Goed gedaan Veertjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
Maar volgens mij is het nog work in progress.
Hebben ze weer 4 uur wat te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waaro mmoeten die meiden zich zo opmaken?
Dat zijn gewoon de livestream kijkers en tv kijkers die zich verenigen en samen naar de uitzending kijken.
Kortom: Het zijn dezelfde kijkers
klopt maar ik trek de stem van nawel niet zo goedquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:44 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ze voegt toch niks toe
vies vlezig ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Ik vind Noes toch net wat te stevig voor dat hemdje dat ze aan heeft. Niks met een beetje stevig, maar deze kleding past er gewoon niet bij.
Heb je haar in badpak gezien?quote:
als ze schreeuwt klinkt het stukken beterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar ik trek de stem van nawel niet zo goed
Doet me denken aan die Tiroler sexfilms die je vroeger had.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Meiden zouden in Beige gaan, maar Evelien doet niet mee
en oh ik vind die Kristoff al z'n vies mannetje maar met die broek maakt het allemaal nog erger.![]()
Ze heeft extreem grote borsten dat vind ik niet mooi en een beetje afgezakt billen verder wel oké tochquote:
Ja en ze moet nog een tijdje met die hooibaal. Begreep dat ze haar look niet mocht veranderen van BB voor ze in het huis ging. Ze wilde eigenlijk andere extensions.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Dat haar van Grace ziet er niet meer uit. Die extentions beginnen uit te groeien en dat ga je echt zien nu.
Als ze zwijgt dan vind ik het ook wel geniaal klinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
als ze schreeuwt klinkt het stukken beter
Dan eerder Chandler.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:47 schreef Adat231 het volgende:
ik moet nij christophe altijd denken aan Joey van Full House, ook zijn gedrag
Geniaal weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
is net of Nous 24/7 d'r schouders ophaalt, ze kan wel 'n extra nekwervel gebruiken
Ja!!! En salar is dan Jessequote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:47 schreef Adat231 het volgende:
ik moet nij christophe altijd denken aan Joey van Full House, ook zijn gedrag
Klaver?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom Bridget ? Ik heb dat gemist is Geraldine ziek?
Ja is ziekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom Bridget ? Ik heb dat gemist is Geraldine ziek?
dget doet het ook veel leuker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal een leuke verassing krijgen als ze Bridget ipv Geraldine te zien krijgen
Pronken met zijn kroonjuwelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zware zak ofzo?
benen wijd op de bank half liggen .. met je bretels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Jij kan toch altijd zo uit de hoek komen. Vanmiddag ook al met die uien 🤣quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pronken met zijn kroonjuwelen
Wappies zijn net als vegans. Overal waar ze komen moeten ze het direct aan iedereen laten wetenquote:
Yup, wie in de Liveshow de meeste screentime krijgt gaat exit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef freaky40 het volgende:
Shot steeds op Eveline...even goed uitlichten...
Die is oud geworden ?quote:
Waar uiteraard niets mis mee is!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen 'n brede ceintuur
Ze is 47 he....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die is oud geworden ?
Of is het gewoon een matige foto ?
Naja, ze wordt gemiddeld wel ongeveer een jaar ouder elk jaar natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die is oud geworden ?
Ze blijven niet eeuwig jong he. Ik ken haar nog uit de tmf VJ tijd met silvana Simonsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die is oud geworden ?
Matig of oud ik vind het nog steeds een pracht vrouw.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Die is oud geworden ?
A vandaar dat was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, ze wordt gemiddeld wel ongeveer een jaar ouder elk jaar natuurlijk...
oh ook lekker dan, nou dan mogen ze de kapper wel even laten komenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en ze moet nog een tijdje met die hooibaal. Begreep dat ze haar look niet mocht veranderen van BB voor ze in het huis ging. Ze wilde eigenlijk andere extensions.
quote:
Ik hoopte op Britt Dekker.quote:
Linda is aan het onderduiken en uithalenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Wel jammer dat ze niet Linda de Mol hebben gevraagd. Dat had leuke cringy TV op kunnen leveren.
Linda: Zeg Kristof, jij maakt soms wel erg sexistische opmerkingen he?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof er niets van
Dat ze gaat niet, en dat we haar missen niet
Ja, ik snap dat ook niet hoor. Ik doe het om-en-om. Dus elke 2 jaar wordt ik een jaar ouder. Goede kans dat ik BB56 nog ga meemaken!quote:
neeeeee zeker weten nietquote:
Ik hoop dat je half gelijk hebt, als je me snaptquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof er niets van
Dat ze gaat niet, en dat we haar missen niet
Mja we kunnen de stemmen niet controleren dus BB kan het zo maken als het hun uitkomtquote:
Dat dacht ik vorige week ook...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef cheanny het volgende:
[..]Bye bye Eveline it is!
Tis niet eens zo spannend. Bijna zo goed als zeker...
sommige 1 jaar per 4 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet hoor. Ik doe het om-en-om. Dus elke 2 jaar wordt ik een jaar ouder. Goede kans dat ik BB56 nog ga meemaken!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
L
[..]
Linda is aan het onderduiken en uithalen
Ik hoop ook dat ze nog even blijftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop dat je half gelijk hebt, als je me snapt
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
L
[..]
Linda is aan het onderduiken en uithalen
quote:
Hey Paul, hoe was het, onder je steenquote:
Coronaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee serieus, ik kijk de afleveringen niet doordeweeks, dus wat is er? is ze ziek?
Covid.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee serieus, ik kijk de afleveringen niet doordeweeks, dus wat is er? is ze ziek?
Ja mijn beste,dit is Bridget.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik spreek je later nog wel even.quote:
Net als vorige week. "Tussenstand" betekent alleen dat ze 1 iemand al vrijstellen. De andere twee moeten dan wachten.quote:
Dat denk ik ook wel haha.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek je later nog wel even.
Heyyyyyyyyy Struisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh oh errug zn enkelt kapoet
vreselijk allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Straks gaan ze even praten met Tobias
Ja echt een vooruitgangquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef Koekeloeren het volgende:
Mag Bridget blijven? Wat een verademing tegenover geraldine
Denk het niet, nominaties zaten gisteren al in de uitzending.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef Sofia35 het volgende:
Ik hoop dat we gaan zien of wie grace gestemd heeft
daar is een liedje over met isabellaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Net op tijd van een dag hard werken
Als dat weer is om de populairste te redden, dan welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias straks ook even in de uitzending.
Welkom thuis dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Net op tijd van een dag hard werken
Oh iemand hier zei dat we het in de live gaan zien zoals vorige week. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk het niet, nominaties zaten gisteren al in de uitzending.
Oke ik dacht in % aantal stemmen LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Net als vorige week. "Tussenstand" betekent alleen dat ze 1 iemand al vrijstellen. De andere twee moeten dan wachten.
Denk even bij praten over wat er met zijn enkel is of zoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat weer is om de populairste te redden, dan wel
VANDAAG weinig op internet gezeten en zulksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey Paul, hoe was het, onder je steen
Curb your expectationsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke ik dacht in % aantal stemmen LOL
Heb teruggekeken vanmiddag .. zat er vorige week ook niet in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Oh iemand hier zei dat we het in de live gaan zien zoals vorige week. Ben benieuwd
Ok!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
VANDAAG lekker onder mijn steentje gezeten!
De tussenstand van het stemmen dacht ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk even bij praten over wat er met zijn enkel is of zo
Dat klopt niet, vorige week zat dat er ook niet in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Oh iemand hier zei dat we het in de live gaan zien zoals vorige week. Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
daar is een liedje over met isabellaaaaaaaaaaaaa
Jammer. Was heel benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb teruggekeken vanmiddag .. zat er vorige week ook niet in.
Dat was voorheen zo, en dat was stomquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke ik dacht in % aantal stemmen LOL
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Welkom thuis dan.
Nog even van de laatste Evil-Ine beelden genieten
Er zit een parkeerplaats onder, dus gewoon eruit getild.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:08 schreef Sestra666 het volgende:
zou die muur in de grond gezakt zijn? nieuwsgierig naar
O, ja die komt ook. Wie denk jij dat er uitgaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
De tussenstand van het stemmen dacht ik
@Whuzzquote:
Is gewoon een klikwandje. Ze halen de ledstrip uit de vloer en klikken daar het wandje in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:08 schreef Sestra666 het volgende:
zou die muur in de grond gezakt zijn? nieuwsgierig naar
De lat ligt ook vrij laag, want Geraldine is zo awkward als ik weet niet wat.quote:
Evelinequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja die komt ook. Wie denk jij dat er uitgaat?
Dit kan toch niet? Het is geen parenclub.quote:
Ik heb echt geen ideequote:
Eens ! Terwijl Bridget zogenaamd bekend staat als koud maar ze komt heel leuk en warm overquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Vind het sneu voor Geraldine, maar ze mag wat mij betreft wel ff ziek blijven. Vind bridget het veel enthousiaster en "echter" doen.
ver over de linequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kan toch niet? Het is geen parenclub.
Ik weet het ook niet, maar ik gok dat Julio een grote(re) gunfactor heeft, en Nawel is wat oprechterquote:
Jij wist niet eens van Bridget. Dus die herhaling is goed voor jou. Gewoon netjes kijken.quote:
Je eigen tweets op FOK plaatsen.quote:
Keken die geen BBNL?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad.. de Vlamingen hebben geen idee wie Bridget is
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je eigen tweets op FOK plaatsen.
Het maakt mij echt niet uit, heb geen voorkeur eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik gok dat Julio een grote(re) gunfactor heeft, en Nawel is wat oprechter
Ach ja. Cancelcultuur.quote:
Alleen het eerste blokje is een paar minuten samenvatting, nu zijn het allemaal nieuwe beelden (voor de niet-streamers althans).quote:
Geheel in lijn met eigennaam-TT'squote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Struisquote:
dit met die kwark had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij wist niet eens van Bridget. Dus die herhaling is goed voor jou. Gewoon netjes kijken.
Was op Yorin volgens mij (aan de stukjes die ik vandaag zag).. denk niet dat dat in VL te ontvangen was.quote:
Toen was er nog geen VPN zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was op Yorin volgens mij (aan de stukjes die ik vandaag zag).. denk niet dat dat in VL te ontvangen was.
Eigenlijk is kijken tegen 20.50 uur vroeg genoegquote:
Mario 2.0?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik hoger zitten hoor.quote:
Tobi, mocht je mee kunnen lezen vanuit het hotel: Don't stick your dick in crazy.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Sofia35 het volgende:
Grace is closer geworden met Leroy en ze denkt dat tobi jaloers is ?
Wat een scoopquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Sofia35 het volgende:
Heeft Nawel goed gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik denk niet dat hij op een telefoon/ internet mag omdat hij anders achter spellen in het huis zou kunnen komen. Naar mijn mening kan tobi beter krijgen hij is knap en fit en leuk karakter. Hij kan krijgen wie hij wilquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobi, mocht je mee kunnen lezen vanuit het hotel: Don't stick your dick in crazy.
quote:
Is het weer PaulBashtijdquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk is die liveshow gewoon het weekoverzicht-op-zondag van vorig jaar....
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Is het weer PaulBashtijd? en dat terwijl ik over een paar uur jarig ben
Nog steeds beter dan Lottequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Dit is ons cadeau naar jou toe van onsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet echt een live show eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
was gejuich omdat je bijna jarig bentquote:
Dot de sfeer is goed, laat het zo blijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het gezellig houden en het bij de streams/tv houden?
quote:
quote:Personen met het sterrenbeeld Waterman kunnen ofwel introvert en geduldig zijn of net zeer extravert en levendig. ... Kenmerkend voor Watermannen is dat ze eerlijk zijn. Ze kunnen hun fouten toegeven en bekijken een situatie van verschillende perspectieven
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dot de sfeer is goed, laat het zo blijven
Zo zit die op school in de klas ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
kan Kristof niet gewoon rechtop blijven zitten met zijn benen gesloten
Het verschil is wel heel groot.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Briget deed het altijd heel leuk vond ik
Precies, de 2005 en 6 met Bridget waren veel leuker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een live show eerlijk gezegd
Dan is er geen interruptie nodig van een mod is mijn mening.quote:
Met al zijn seksistische opmerkingen zou ik hem niet voor de klas willenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo zit die op school in de klas ook
Zat je bij hem in de klasquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo zit die op school in de klas ook
Niks. Maar Grace is zo'n irritante die het leuk vind om te "spelen".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |