Als de persoon maar weg is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet al om wie het gaat. Dat is voor mij genoeg...
Nogal, wandelen met je haren telkens in je gezicht is geen pretje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Waait vandaag wel veel harder dan gisteren
En dat is nog gratis ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plots ineens uit het niets zonnestralen gezien
Prinsesje-op-de-erwt met je weerstand van likmekutjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren de kroeg in geweest en nu ben ik verkouden, mijn hele antistoffenhuishouding naar de nondeju![]()
Likje aan een bierglas en en groeien al groene harige dingen op je lip.
Ja we moeten snel weer vies worden, bacteriën en virussen uitwisselen en weerstand opbouwen, hoog tijd om wild te snavelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prinsesje-op-de-erwt met je weerstand van likmekutje
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we moeten snel weer vies worden, bacteriën en virussen uitwisselen en weerstand opbouwen, hoog tijd om wild te snavelen
Van mij is deze persoon nog welkom hoor. Maar die persoon lag iig niet lekker bij andere bewoners. Dat werd me eerder al duidelijk....quote:
Rare kwiebus dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij is deze persoon nog welkom hoor. Maar die persoon lag iig niet lekker bij andere bewoners. Dat werd me eerder al duidelijk....
Tuurlijk, anders zou deze persoon niet hier verblijven...quote:
Je hebt raar en raar hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders zou deze persoon niet hier verblijven...
Ik ben nog steeds een enkelvoudje hoor..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moeten bos hem hier uitnodigen..
Zeg, hoe is het inmiddels eigenlijk met Veerle-Godelieve Smuyckxsckensz? Nog wel contact mee?quote:
Heel weinig nogquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het inmiddels eigenlijk met Veerle-Godelieve Smuyckxsckensz? Nog wel contact mee?
Mja, of zij weet waar ze staatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mnja. Weet je ook waar je staat he
Nee, de zee is kalm en leegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al een ander langzaam varend zwaarbeladen vrachtschip in de periscoop gespot?
En gruwelijk natquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de zee is kalm en leeg
Vroeg of laat komt er wel een visserskotter, olietanker of een bananenschip voorbij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de zee is kalm en leeg
* legt enterhaak klaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt er wel een visserskotter, olietanker of een bananenschip voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |