Ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, daar heb je niet zo heel veel voor nodig inderdaad. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden hoor!
Wat een kutkinderenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook wel.Heb het een keer eerder geprobeerd maar toen trokken de kinderen de takken uit de grond. Doordat school nu verbouwd wordt hebben we een stuk braakliggend terrein waar de kinderen niet kunnen komen dus alle tijd om te groeien en te wortelen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi.Hoe lang zal het duren voordat het zo groen is.
Kinderen maken alles kapotquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook wel.Heb het een keer eerder geprobeerd maar toen trokken de kinderen de takken uit de grond. Doordat school nu verbouwd wordt hebben we een stuk braakliggend terrein waar de kinderen niet kunnen komen dus alle tijd om te groeien en te wortelen.
Takkekinderen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutkinderenWie voedt dat addergebroed op dan?
![]()
Zo wel beter ja.
Geen kleine kinderen hier die dat zouden doen. Echter voor een pup zou dat wel heel erg leuk speelgoed zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Takkekinderen.Dat soort dingen hebben gewoon altijd een aantrekkingskracht op kinderen want met stokken kan je heel veel doen. Vechten vooral.
Ja, addergebroed, dat zeg ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Takkekinderen.Dat soort dingen hebben gewoon altijd een aantrekkingskracht op kinderen want met stokken kan je heel veel doen. Vechten vooral.
Ohja dat geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen kleine kinderen hier die dat zouden doen. Echter voor een pup zou dat wel heel erg leuk speelgoed zijn.
je lokale 112Ehv site of een paar van die pielietsieskenner nerds ff vragenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb de actie weer gemist hoor...
Gisteren is schijnbaar de politie hier geweest....
Dat er problemen waren met een mede bewoner was me wel duidelijk, maar niet dat de politie is ingeschakeld.
En meer info heb ik helaas ook niet...
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
Gekke dingen meegemaakt vandaag.
Neuh. Ik weet al om wie het gaat. Dat is voor mij genoeg...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je lokale 112Ehv site of een paar van die pielietsieskenner nerds ff vragen
Nieuwe voor in het Groene Boekje?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je lokale 112Ehv site of een paar van die pielietsieskenner nerds ff vragen
neuh, nooit nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe voor in het Groene Boekje?
Als de persoon maar weg is?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet al om wie het gaat. Dat is voor mij genoeg...
Nogal, wandelen met je haren telkens in je gezicht is geen pretje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Waait vandaag wel veel harder dan gisteren
En dat is nog gratis ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plots ineens uit het niets zonnestralen gezien
Prinsesje-op-de-erwt met je weerstand van likmekutjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren de kroeg in geweest en nu ben ik verkouden, mijn hele antistoffenhuishouding naar de nondeju![]()
Likje aan een bierglas en en groeien al groene harige dingen op je lip.
Ja we moeten snel weer vies worden, bacteriën en virussen uitwisselen en weerstand opbouwen, hoog tijd om wild te snavelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prinsesje-op-de-erwt met je weerstand van likmekutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |