quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we moeten snel weer vies worden, bacteriën en virussen uitwisselen en weerstand opbouwen, hoog tijd om wild te snavelen
Van mij is deze persoon nog welkom hoor. Maar die persoon lag iig niet lekker bij andere bewoners. Dat werd me eerder al duidelijk....quote:
Rare kwiebus dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij is deze persoon nog welkom hoor. Maar die persoon lag iig niet lekker bij andere bewoners. Dat werd me eerder al duidelijk....
Tuurlijk, anders zou deze persoon niet hier verblijven...quote:
Je hebt raar en raar hč.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders zou deze persoon niet hier verblijven...
Ik ben nog steeds een enkelvoudje hoor..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moeten bos hem hier uitnodigen..
Zeg, hoe is het inmiddels eigenlijk met Veerle-Godelieve Smuyckxsckensz? Nog wel contact mee?quote:
Heel weinig nogquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het inmiddels eigenlijk met Veerle-Godelieve Smuyckxsckensz? Nog wel contact mee?
Mja, of zij weet waar ze staatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mnja. Weet je ook waar je staat he
Nee, de zee is kalm en leegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al een ander langzaam varend zwaarbeladen vrachtschip in de periscoop gespot?
En gruwelijk natquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de zee is kalm en leeg
Vroeg of laat komt er wel een visserskotter, olietanker of een bananenschip voorbij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de zee is kalm en leeg
* legt enterhaak klaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt er wel een visserskotter, olietanker of een bananenschip voorbij.
Raad de plaatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ziet er bekend uit. Maar waar het is?
Ja of een andere walvisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt er wel een visserskotter, olietanker of een bananenschip voorbij.
Zelfs ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb daar ooit nog een paar maanden gewoondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog een paar maanden gewoondIk heb er ook ‘een poosje’ gewoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast niet in de tijd dat ik er woondequote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook ‘een poosje’ gewoond
Met die veel te grote kerkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
En leuk feitje: mijn over- overgrootvader was stationschef van het identieke station een dorp verderop
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet in de tijd dat ik er woondeZomer 1979 tot begin maart 1980
Een over- overgrootmoeder van me was niet helemaal goed maar werd heimelijk en in het donker heimelijk bezwangerd door een of andere Brabantse burgemeester, gelukkig heb ik niet veel van beiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
En leuk feitje: mijn over- overgrootvader was stationschef van het identieke station een dorp verderop
Die krekzoute kibbelingkruiden zijn zo vies en muf, alsof ze de geur van een reeds lang gestorven beestje willen verbloemen.quote:
He dat herken ikquote:
Van mijn betovergrootvader werd beweerd dat hij stationschef in Enkhuizen geweest was.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarom gooi je er een fles saus overheen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krekzoute kibbelingkruiden zijn zo vies en muf, alsof ze de geur van een reeds lang gestorven beestje willen verbloemen.
Pindasaus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom gooi je er een fles saus overheen.
Flessaus over dingen die naar vis ruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan nog twee dagen visboertjes laten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste boertjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan nog twee dagen visboertjes laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |