SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Onderwijs is niet meer wat het geweest is...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Hoe kan je denken dat de maan zelf licht geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan zou ik Nawel of Julio stemmen. Nawel kan komende week nog wel eens voor wat drama gaan zorgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Ik moet nog stemmen wie er in blijft. Voorlopig geen idee, maar wil Eveline of Nawel er uit ;-)
Iemand nog suggesties waarom ik al dan niet op iemand zou stemmen ?
Als je van plan bent om de liveshow te kijken vanavond zou ik wachten met stemmen. Van de drie zal er wel weer eentje vrijgesteld worden en dan kies ik daarna wel tussen wat er over blijft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Ik moet nog stemmen wie er in blijft. Voorlopig geen idee, maar wil Eveline of Nawel er uit ;-)
Julio lijkt me de enige die er nerveus over is. Is ook de meest kwetsbare denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Julio, grote kans dat eveline en nawel er allebei inblijven, nawel gaat sowieso wel doorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Oh okay dan mag hetquote:
Je stemt op diegene die erin moet blijven dus op Julio.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Echt? Ik vind m wel een toffe gast, speelt het spel maar niet echt vals. Is sociaal naar alle bewoners , soms iets te grof on de mond. Maar heeft respect voor alle bewoners.quote:
Ja, voor het oog, maar denk dat het vertrouwen geheel weg is ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Salar en Nouchine zijn gelukkig nog goed samen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, voor het oog, maar denk dat het vertrouwen geheel weg is ....
Idd kan me niet voorstellen dat zij elkaar nog vertrouwen. Nawel is lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee joh, als over 2 weken Nawel weg is plant Salar wel in haar hoofd dat zij hem meer gekwetst heeft dan andersom. Dan is alles weer top!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |