Er worden al jaren geen hormonen meer gegeven worden aan Nederlandse dierenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toen mijn dochter, die stapelgek was op vlees, borsten ontwikkelde op 1 jarige leeftijd ben ik mij eens in vlees gaan verdiepen en ben toen ook flink gaan minderen en nu al jaren vegetarisch.Heb daardoor wel anders moeten gaan koken want je kunt niet alleen het vlees weglaten want dan kom je stoffen tekort. Je moet dan andere voedingsmiddelen zoeken waar dit in zit. Heel goed te doen, de borstjes verdwenen daarna snel.
Goed nieuws hoor, we kunnen in NL niet achterblijven, this is how the cookie crumblesquote:
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed nieuws hoor, we kunnen in NL niet achterblijven, this is how the cookie crumbles
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel grappig dat de schengenlanden compleet afschalen en Oostenrijk tegelijkertijd 2G verplicht maakt.
Waar begon ook alweer WO2?
Daarom ben ik eigenlijk ook niet 100% vegetarisch. Krijg soms een eend die geschoten is door een kennis en soms wat van de koe van de buren, die slachten elk jaar een koe, die ik het hele jaar zie staan en weet wat het eet. Ben ook geen vegetarier omdat ik uit principe geen vlees wil eten maar ik hoef niks waar mee is gerommeld en dat weet je vaak niet en het ergste vind ik nog wel hoe we met die dieren omgaan, vooral de (slimme) varkens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden al jaren geen hormonen meer gegeven worden aan Nederlandse dieren
dus als je zou zorgen voor NL vlees en misschien zelfs eigen slacht
Er wordt veel op vlees afgeschoven maar 9 van de 10 keer klopt het niet
En mijn dochter is inmiddels 20, volgens de dokter kon het aan overmatig vlees eten komen, kon inderdaad, niet zeker maar vond het vreemd. Stopte na het stoppen met vlees eten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden al jaren geen hormonen meer gegeven worden aan Nederlandse dieren
dus als je zou zorgen voor NL vlees en misschien zelfs eigen slacht
Er wordt veel op vlees afgeschoven maar 9 van de 10 keer klopt het niet
in vlees uit andere landen kunnen nog steeds hormonen zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En mijn dochter is inmiddels 20, volgens de dokter kon het aan overmatig vlees eten komen, kon inderdaad, niet zeker maar vond het vreemd. Stopte na het stoppen met vlees eten.
In ieder geval niet in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel grappig dat de schengenlanden compleet afschalen en Oostenrijk tegelijkertijd 2G verplicht maakt.
Een WEFfout in onze sterren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe zit dat dan met het script dat alle landen zo braaf zouden volgen? Gaan Finland en Denemarken nu straf krijgen van het WEF?
Zonder glijmiddel?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een WEFfout in onze sterren.
WO1 begon toch met de moord op de Oostenrijkse Frans Ferdinand? En WO2 was een gevolg en begon ook eigenlijk al daar?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
De politiek schiet het toch af nu, dus misschien heb je het niet goed gelezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-onderzoek-is-nodig
Lees: 'meer onderzoek nodig die wel de gewenste resultaten opleveren'
Waar ik vroeger gewoon sceptisch was richting de politiek voel ik ondertussen een diepe minachting.
1937 China.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vermoed ik ook. (k hoop dat het niet gaat gebeuren)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:27 schreef unfazed het volgende:
Ik geef het nog een maandje. Uiterlijk tot de lente. Hoop alleen niet dat we met z’n allen vergeten hoe de politiek de boel heeft belazerd. In het najaar gaan ze het gewoon weer opnieuw proberen…
Dan lees je toch echt een ander artikel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:19 schreef The_End het volgende:
[..]
De politiek schiet het toch af nu, dus misschien heb je het niet goed gelezen?
Ik lees dat het kabinet het wetsvoorstel wil aanhouden, maar dat de kamer gaat stemmen over een motie om het wetsvoorstel van tafel te vegen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt een ander artikel.
Ja, dit. Ik ben ook niet principieel tegen vlees eten maar wel principieel tegen de manier waarop we met vee omgaan. En dan heb ik het nog niet eens over de milieu- en klimaateffecten, de invloed op de leefomgeving, het risico op infectieziekten, etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Daarom ben ik eigenlijk ook niet 100% vegetarisch. Krijg soms een eend die geschoten is door een kennis en soms wat van de koe van de buren, die slachten elk jaar een koe, die ik het hele jaar zie staan en weet wat het eet. Ben ook geen vegetarier omdat ik uit principe geen vlees wil eten maar ik hoef niks waar mee is gerommeld en dat weet je vaak niet en het ergste vind ik nog wel hoe we met die dieren omgaan, vooral de (slimme) varkens.
Kippen hebben we ook zelf, rond de 30, en soms hebben we teveel hanen, die vechten en in de soep geraken daardoor.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik ben ook niet principieel tegen vlees eten maar wel principieel tegen de manier waarop we met vee omgaan. En dan heb ik het nog niet eens over de milieu- en klimaateffecten, de invloed op de leefomgeving, het risico op infectieziekten, etc.
En ook (of misschien wel juist) zonder elke dag vlees op je bord kan je een prima gezond voedingspatroon aanhouden.
Dat zou kunnen. Ik ging er echter vanuit dat je het artikel in de link die jij postte bedoelde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dan lees je toch echt een ander artikel.
Geen probleem!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:16 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ging er echter vanuit dat je het artikel in de link die jij postte bedoelde.
Misschien kan jij jouw artikel posten waaruit blijkt dat 'de politiek' het 2G voorstel wel doorzet?
Blijkbaar wel. Daar staat duidelijk in dat 2g van de baan is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen probleem!
https://nos.nl/artikel/24(...)r-onderzoek-is-nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |