SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik denk wel dat je die Ayatollah hiermee tekort doetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Yolk het volgende: [..] Ach wat gezellig, de Ayatollah in de COS.
Ja wel vaak gesloten. Maar ik heb ook leuke gesprekken van haar gezien. En ze laat zich door niemand zomaar wat wijs maken. Nuchter over het genomineerd zijn ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind haar misschien iets te gesloten en ze kijkt soms heel ontevreden. Maar goed, kan ze misschien niets aan doen. Tis niet mijn voorkeur en ieder zijn keuze tuurlijk.
En optie Lamme Tobiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Toptwist. Dubbele exit, Nawel en Eveline...
wrm doe jij zo over kitty?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die sofia lijkt me een gefrustreerde Kitty fan, lekker laten gaan met haar domme opmerkingen over Vera.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit eens het behang van de muren gen**kt en daarna ontdekte ik pas hoe hij eigenlijk heette...![]()
Slet in het kwadraat zullen we maar zeggen
Haha, wat heeft kitty hier nou weer mee te maken ? Ik kijk normaal nooit streams, alleen vandaag eigenlijk omdat ik niet lekker ben. Ik zeg gewoon wat ik denk en zie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die sofia lijkt me een gefrustreerde Kitty fan, lekker laten gaan met haar domme opmerkingen over Vera.
Dat mag zo lang het maar Commentaar op Streams isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
Mag ik hier geen mening hebben of moet ik verplicht Vera met haakneus leuk vinden ?
Gewoon je mening uiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
Mag ik hier geen mening hebben of moet ik verplicht Vera met haakneus leuk vinden ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit eens het behang van de muren gen**kt en daarna ontdekte ik pas hoe hij eigenlijk heette...![]()
Slet in het kwadraat zullen we maar zeggen
Ok duidelijk! Ieder z’n eigen mening inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mag zo lang het maar Commentaar op Streams is![]()
Dus jij ziet een sletje, een ander ziet een lief meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |