Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval over meepraten dan
You'll love it or hate it
Ik ben er zuinig opquote:
Wel iets beter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, die doet het nog niet zo goed
Hoi Stevige Steenquote:
Klinkt goed. Maar waarom wil je niet meer naar die arts dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arts waar ik niet meer heen wil gaf aan dat de kans van slagen 80a90% is.
Moet dus nog wel een ander ziekenhuis zoeken.
En terechtquote:
Je weet dat niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En terechtHad ik maar opgeschreven hoe ik die gemaakt had
Ik heb nog maar 1 soort rum nuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijk
Hopelijk gaat het dat ook worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar waarom wil je niet meer naar die arts dan?
Prishybeebquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijk
Ik heb zo van die brouw avondjes..... die .. hoe zal ik het zeggen... niet geheel gestructureerd verlopen...quote:
Dat is vervelend. Je moet wel vertrouwen hebben. Hopelijk vind je snel een andere artsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dat ook worden.
Zoals het daar liep kreeg ik er geen vertrouwen in. Ze deden er belachelijk lang over om alleen al simpele, maar dringende vragen te beantwoorden. En dan kreeg ik nog rare antwoorden ook
Zal wel goed komen. Sta nu even in wachtstand, moet toch afvallen. Zodra dat redelijk gelukt is dan kijken waar ik heen ga.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Je moet wel vertrouwen hebben. Hopelijk vind je snel een andere arts
Thxquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet dat je alles moet herhalen maar las iets over ziekenhuis en operatie? Beterschap!
O dat is een vereiste?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel goed komen. Sta nu even in wachtstand, moet toch afvallen. Zodra dat redelijk gelukt is dan kijken waar ik heen ga.
Succes ermee en een arts hebben waar je vertrouwen in hebt is wel belangrijk.quote:
puzziebaybeeeeequote:
I knowquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb zo van die brouw avondjes..... die .. hoe zal ik het zeggen... niet geheel gestructureerd verlopen...
110 Jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
I know![]()
Ik doe er heel zuinig mee. Ik neem aan dat het een tijd goed blijft?
Lang niet gezienquote:
Dat klinkt niet fijn. Het is niet zomaar iets ook. Kun je wel ergens anders terecht dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dat ook worden.
Zoals het daar liep kreeg ik er geen vertrouwen in. Ze deden er belachelijk lang over om alleen al simpele, maar dringende vragen te beantwoorden. En dan kreeg ik nog rare antwoorden ook
Hij zegt van wel....mazzel dat zijn neus niet groeit..quote:
Lastig. Hopelijk gaat het je lukken.quote:
Klopt, ik was er een tijdje niet. Maar ik kom weer af en toe buurten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lang niet gezien![]()
Knuffel voor my to the moon and back sistah
Ja, is vooral kiezen straks waar ik heen wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn. Het is niet zomaar iets ook. Kun je wel ergens anders terecht dan?
Leuk!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt, ik was er een tijdje niet. Maar ik kom weer af en toe buurten.
To the moon and back
Hij zou toch niet tegen je liegen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij zegt van wel....mazzel dat zijn neus niet groeit..
Veel pijnstillers en alleen wat lopen en op de rand van bed zitten. Meer kan hij niet.
stukje SpaceX gaat neerstorten op de maan las ik ergensquote:
Is al gebeurd tochquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
stukje SpaceX gaat neerstorten op de maan las ik ergens
#methreequote:
Neerstorten????quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik loop wat achter op mijn Space News.quote:
Ergens in maart gaat het gebeuren.quote:
Schandalig jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Elon into space.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schandalig ja
Eigenaar van de meuk op 1 van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen. Hij gaat maar opruimen en eventueel de maan repareren.
3 of 4 maart zoiets was het ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ergens in maart gaat het gebeuren.
Ha dus toch. Ben ik niet helemaal van het pad gedwaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ja ... dit dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik loop wat achter op mijn Space News.
Hmmm...eigenlijk loop ik overal wat achter momenteel
Blijft een raar verhaal ....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
sistaquote:
Je was nog niet op de hoogte ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Ik loop wat achter op mijn Space News.
Hmmm...eigenlijk loop ik overal wat achter momenteel
De maan zelf heeft ook aantrekkingskracht/zwaartekracht - mogelijk speelt dat mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal ....
Weet je hoe groot de ruimte is en hoe moeilijk het is om onbedoeld ( of bedoeld ) de Maan te raken ????????
Ik las het van de week ergens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je was nog niet op de hoogte ?
Dan nog... je wint nog sneller de Staatsloterijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De maan zelf heeft ook aantrekkingskracht/zwaartekracht - mogelijk speelt dat mee.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik volg heel veel op het gebied van SpaceX , james Webb etc , maar ik heb dit ook gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gofferquote:
Dat vind ik mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dacht dat ik het ergens in de verleden tijd las
James Webbie!!!! Effe geduld nu hebben. Benieuwd naar de eerste fotos.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik volg heel veel op het gebied van SpaceX , james Webb etc , maar ik heb dit ook gemist.
Ik snap het verhaal ook niet helemaal
Moet wel een gigantische raket zijn danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef chufi het volgende:
Stel je voor dat de impact de maan doet zijn baan doet veranderen ....
Misschien zien we wel 10 alien ships op ons afkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
James Webbie!!!! Effe geduld nu hebben. Benieuwd naar de eerste fotos.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Dacht dat ik het ergens in de verleden tijd las
Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste foto'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
James Webbie!!!! Effe geduld nu hebben. Benieuwd naar de eerste fotos.
Dat zal wel meevallen de Amerikanen hebben een paar jaar geleden expres een raket met springstof op de maan laten ontploffen en dat maakte nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef chufi het volgende:
Stel je voor dat de impact de maan doet zijn baan doet veranderen ....
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft een raar verhaal ....
Weet je hoe groot de ruimte is en hoe moeilijk het is om onbedoeld ( of bedoeld ) de Maan te raken ????????
Nooit eens 5 euro gewonnen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan nog... je wint nog sneller de Staatsloterij
10 nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien zien we wel 10 alien ships op ons afkomen
Wat een feestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
10 nog wel![]()
Allemaal richting Area51
Ik heb een lot kado gekregen en daar 50 euro mee gewonnen. Ik weet alleen niet wat ik er nu mee moet doen. Ergens inleveren of insturen of zo?quote:
Zelfs al laten we het hele arsenaal kernwapens daar ontploffen dan gebeurt er echt niksquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen de Amerikanen hebben een paar jaar geleden expres een raket met springstof op de maan laten ontploffen en dat maakte nog geen deuk in een pakje boter.
quote:
Dat is nep, geef maar hier dan vernietig ik hemquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een lot kado gekregen en daar 50 euro mee gewonnen. Ik weet alleen niet wat ik er nu mee moet doen. Ergens inleveren of insturen of zo?
Ons trakterenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een lot kado gekregen en daar 50 euro mee gewonnen. Ik weet alleen niet wat ik er nu mee moet doen. Ergens inleveren of insturen of zo?
Samen met Bordewijk m'n favoriete schrijver. Buiten me zelf.quote:
Ik zou wel boos zijn! Erg Boos!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs al laten we het hele arsenaal kernwapens daar ontploffen dan gebeurt er echt niks
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nep, geef maar hier dan vernietig ik hem
Dat brengt ons weer terug bij Ali Boualiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou wel boos zijn! Erg Boos!
quote:
Aliewie?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat brengt ons weer terug bij Ali Bouali
Bordewijk ken ik dan weer niet. Maar hoor werkenlijk nooit iemand iets over deze schrijver (Hermans) zeggen. Moet wel zeggen dat ik als kind echt gek was op lezen en nu nooit meer een boek lees. Heb het geduld en doorzettingsvermogen en focus er niet meer voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Bordewijk m'n favoriete schrijver. Buiten me zelf.
Wat voor lot?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n oud en nieuw lot van Staatsloterijquote:
Jammer. Ik Fok! en lees me suf. Verdiep je eens in Bordewijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bordewijk ken ik dan weer niet. Maar hoor werkenlijk nooit iemand iets over deze schrijver zeggen. Moet wel zeggen dat ik als kind echt gek was op lezen en nu nooit meer een boek lees. Heb het geduld en doorzettingsvermogen en focus er niet meer voor.
Ali Bquote:
Kan bij de meeste supermarkten worden ingeleverdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n oud en nieuw lot van Staatsloterij
Heb hier een boek wat ik echt graag wil uitlezen, las hem als half volwassene en vond het interessante materie maar moest het boek teruggeven en na tig jaren besloot ik hem te zoeken en te kopen en nou ligt ie zo een 4 jaar stof te happen op mijn bureau.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Ik Fok! en lees me suf. Verdiep je eens in Bordewijk.
tnx!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan bij de meeste supermarkten worden ingeleverd
Ik wil het wel hebben!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet allemaal in een keer uitgeven he?quote:
Ik hoor net van Marc dat ik hem bij de supermarkt kan inleveren dus ik hou hem zelfquote:
Schande dat je geen Harry Potter boeken mocht lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
Ik was altijd gefascineerd door het magisch realisme. Ik mocht alleen niet alle boeken van mijn lijst op school van dezelfde stroming hebben
Ik kan er niet eens mooie schoenen van kopenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet allemaal in een keer uitgeven he?
Wat flauwquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
Ik was altijd gefascineerd door het magisch realisme. Ik mocht alleen niet alle boeken van mijn lijst op school van dezelfde stroming hebben
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat flauw![]()
Ik heb nog toen voor Nederlands een heel werkstuk over magisch realisme geschreven.
Tuurlijk wel, Vintage !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens mooie schoenen van kopen
Toch maar ff gegoogeld wat dat is. Snappum nuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat flauw![]()
Ik heb nog toen voor Nederlands een heel werkstuk over magisch realisme geschreven.
Kun je sparen voor hele mooie, het begin is er al.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Matigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik nieuwe boots heb gescoord?quote:
Schijnt dat Coniverse weer helemaal in is. Die garnaal die ONZ modereert draagt ze met trots.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Vintage !
mehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Vintage !
Neuh, hier hoort een foto bijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik nieuwe boots heb gescoord?
Ik had toen Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller en Simon Vestdijk - De kellner en de levenden op mijn lijst. En nog een derde, die ik even niet terug kan vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
samen met surrealisme mijn favoriete stroming.
Camelkleur, suede lange boots met mooie hakken uiteraard. Van ons beider favo merkquote:
Ik ook ik ook!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toen Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller en Simon Vestdijk - De kellner en de levenden op mijn lijst. En nog een derde, die ik even niet terug kan vinden.
Klinkt goed! Gave kleur ook, ik houd daarvan en het is zo tijdloos. Gaborquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Camelkleur, suede lange boots met mooie hakken uiteraard. Van ons beider favo merk
Ook van een bekend merk?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft nog steeds veel plezier van zijn nieuwe sloffen
Deze waren in de Sale en die kleur had ik nog niet. Wel als enkelboots maar geen lange.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gave kleur ook, ik houd daarvan en het is zo tijdloos. Gabor![]()
Ik heb al een eeuwigheid geen nieuwe schoenen of laarzen gekocht, ik denk oktober voor het laatst.
Ik ook!!.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heye nieuwe sloffen ja?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niets is met de boobs van Prishquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Meh, hoopte nog dat er b ipv t stond maar nu ga ik maar gewoon meh-en.
Riddersloffenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, Joachim Stiller heb ik ook gelezen. Heb er nog een presentatie over gehouden. Intrigerend boek.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toen Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller en Simon Vestdijk - De kellner en de levenden op mijn lijst. En nog een derde, die ik even niet terug kan vinden.
quote:
Goed voor zorgen en heel vaak van genietenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze waren in de Sale en die kleur had ik nog niet. Wel als enkelboots maar geen lange.
Ze zijn zo mooi
Sloffenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niet zo opgelet eigenlijk, was te druk met haar aankijken en ze knuffelde me ook steeds. Zal haar volgende x van me af duwen en ze eens goed bekijken.quote:
Picsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Camelkleur, suede lange boots met mooie hakken uiteraard. Van ons beider favo merk
Ben jij ook bekend met magisch realisme in de schilderkunst?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef Prisha het volgende:
Eeuwigheidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gave kleur ook, ik houd daarvan en het is zo tijdloos. Gabor![]()
Ik heb al een eeuwigheid geen nieuwe schoenen of laarzen gekocht, ik denk oktober voor het laatst.
Nee nee nee nee neeeeee! Zeg er wat van! Echte mannen dragen geen sloffen! Daarmee uit! Straks heeft hij ook al zijden boxershorts.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn Prima zoals ze zijn
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet zo opgelet eigenlijk, was te druk met haar aankijken en ze knuffelde me ook steeds. Zal haar volgende x van me af duwen en ze eens goed bekijken.
Ja ik vond hem ook echt tof toen! Maar wel echt heel lang geleden alweerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, Joachim Stiller heb ik ook gelezen. Heb er nog een presentatie over gehouden. Intrigerend boek.
Stuur me ff door in DM vriend!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn Prima zoals ze zijn
Naar de oplader ermee!quote:
Ja ook. Kunstgeschiedenis was een van mijn examenvakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij ook bekend met magisch realisme in de schilderkunst?
Jij bent gekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stuur me ff door in DM vriend!
Als ik iemand voor de eerste keer meet ga ik ook niet direct opzichtig glurenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet zo opgelet eigenlijk, was te druk met haar aankijken en ze knuffelde me ook steeds. Zal haar volgende x van me af duwen en ze eens goed bekijken.
Die heb ik nietquote:
Sloffen vind ik wel echt van een andere orde dan zijden boxershortsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee nee nee neeeeee! Zeg er wat van! Echte mannen dragen geen sloffen! Daarmee uit! Straks heeft hij ook al zijden boxershorts.
Dealquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik nietIk show ze wel een keertje
Schoenen-/laarzenwissel in Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die heb ik nietIk show ze wel een keertje
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik iemand voor de eerste keer meet ga ik ook niet direct opzichtig gluren
Een 2e foon, wat een luxequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hangt is al aan, heb 2e foon gepakt
De BooTs dus hequote:
Ook nogquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag je die hoofdletter?
quote:
Tweede keer wel danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan. Dat kon bij ons niet eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ook. Kunstgeschiedenis was een van mijn examenvakken.
Sloffenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee nee nee nee neeeeee! Zeg er wat van! Echte mannen dragen geen sloffen! Daarmee uit! Straks heeft hij ook al zijden boxershorts.
Hou je ook van magisch realisme in de schilderkunst?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan. Dat kon bij ons niet eens.
Ik wel, dat gegluur is eng. Gewoon ff goed opzichtig bekijken en dat vinden vrouwen prettiger.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt de best verkopende vrouwlijke arties of all time ze zijn uit GBquote:
Ja. Als kind kwam ik vaak in het gemeentemuseum in Arnhem. Dat heeft een grote collectie magisch realisme.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hou je ook van magisch realisme in de schilderkunst?
Straks heeft ie ook nog een 2e account!quote:
Zingt Sade nog steeds dan? Dacht dat ze van de jaren 80 was of zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schijnt de best verkopende vrouwlijke arties of all time ze zijn uit GB
Doei A-dèlletje
Ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zingt Sade nog steeds dan? Dacht dat ze van de jaren 80 was of zo.
Heb wel eens Sade gehoord dankzij Youtube die na mijn gekozen liedje soms ongevraagd naar Sade overschakelt maar klinkt wel goed. Met Adele (alhoewel ze me echt een lief mens lijkt) heb ik dan weer niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OokMaar het gaat om de totalen.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks heeft ie ook nog een 2e account!
Oh noquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks heeft ie ook nog een 2e account!
Ja dat klopt! Daar ben ik ook geweest. Lang geleden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Als kind kwam ik vaak in het gemeentemuseum in Arnhem. Dat heeft een grote collectie magisch realisme.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Daar ben ik ook geweest. Lang geleden.
Ik heb hier een mooie schilderij hangen. Ben even de naam kwijt van de schilder. Zal zo even kijken, is echt heel fascinerend, daar kun je uren naar kijken.
johquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou bijna een rode draad zien in de songkeuze
Le Pigeon aux peitis pois, door Picasso ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Daar ben ik ook geweest. Lang geleden.
Ik heb hier een mooie schilderij hangen. Ben even de naam kwijt van de schilder. Zal zo even kijken, is echt heel fascinerend, daar kun je uren naar kijken.
Hier ook. Grijs geruitquote:
Ik heb even een foto gemaaktquote:
Ik dacht ff dat je laarzen eraan kwamenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt
[ afbeelding ]
ha nee, dan moet ik helemaal naar boven en zo los komen ze niet tot hun recht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je laarzen eraan kwamen
Ik vind dit mooi.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb even een foto gemaakt
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Donkerblauw met grijs en groen hierquote:
Nee ik heb geen picasso hangen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Le Pigeon aux peitis pois, door Picasso ?
Jezelf fotograferen is idd ietwat lastigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee, dan moet ik helemaal naar boven en zo los komen ze niet tot hun recht.
owjquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer, die ik noemde is gestolen en 28 miljoen waard.
Zo onder je pyjamabroekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee, dan moet ik helemaal naar boven en zo los komen ze niet tot hun recht.
Mijn comfy broek jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is echt het laatste wat ik ga googelen vandaag, ben er een beetje klaar mee
Gaat hetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Sleepzz wordt Shiepz
Nieuwe naam, vertrouwde producten
Whyyyyyyy
Bizarre naamswisseling... Slapende schapen... je verzint het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Sleepzz wordt Shiepz
Whyyyyyyy
Kreeg reclame onder m'n neus, welke marketing club zou zo'n naamsverandering adviserenquote:
Ohhh ik dacht dat de rum je parten aan het spelen wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg reclame onder m'n neus, welke marketing club zou zo'n naamsverandering adviseren
Fok! is zo leerzaamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is echt het laatste wat ik ga googelen vandaag, ben er een beetje klaar mee
Schapen hebben in deze corona tijd ook al niet zo'n beste reputatiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizarre naamswisseling... Slapende schapen... je verzint het niet
Comfortabele broek, dat noem ik altijd mijn comfy broek. Deze is van fluweel geloof ik. Lekker warm en lekker zacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leuke broeken.dacht dat je zeer ruime McHammerbroeken bedoelde of zo.
Ik heb ff gebrainstormd en hou het bij een simpele: Hah!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel de pijpen een stukje afgeknipt, broek was weer eens te lang
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ff gebrainstormd en hou het bij een simpele: Hah!
Ik zie er wel een logica in, sheepjes tellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
Sleepzz wordt Shiepz
Whyyyyyyy
Ja ik legde zelf de link tussen comfy en comfortabele helaas niet. Heb zo mijn eureka momenten maar dit was er iig niet 1 van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Comfortabele broek, dat noem ik altijd mijn comfy broek. Deze is van fluweel geloof ik. Lekker warm en lekker zacht.
Naaisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komen twee haaien elkaar tegen zegt de één: Haai
De ander: Haai.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komen twee haaien elkaar tegen zegt de één: Haai
De ander: Haai.
Stop met kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 Ik zit probeer ondertussen Galactica te kijken... Niet te volgen... de helft heeft een fictief vriendje, de andere helft flashbacks, weer een ander is vergeten dat hij robot is en daar zijn dan weer kopieën van die dat niet vergeten zijn...
Man man man.... Doodvermoeiend.
Corona heeft je brein aangetastquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 Ik zit probeer ondertussen Galactica te kijken... Niet te volgen... de helft heeft een fictief vriendje, de andere helft flashbacks, weer een ander is vergeten dat hij robot is en daar zijn dan weer kopieën van die dat niet vergeten zijn...
Klinkt een beetje zoals Westworld. Erg ingewikkeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja ho wacht eens even. Al die bitchslap zijn het waard van die ene lekker robotwijf die die knakker echt graag slaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ho wacht eens even. Al die bitchslap zijn het waard van die ene lekker robotwijf die die knakker echt graag slaat.
Westworld is eigenlijk simpel. Levensechte robots worden ge of mis-bruikt om onze fantasieën uit te leven. Hun geheugen wordt steeds gewist en zodoende herinneren ze zich niet wat er gebeurd is. Althans, 1 van hun kan het wel herinneren door een fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals Westworld. Erg ingewikkeld.
Hertog Jan. Maar het klopt verder wat ik schreef. Zal ff kijken of er een gifje van is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zit jij ook aan de rum?
Die 2 dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zit jij ook aan de rum?
Nou zo makkelijk was het niet. Want ze konden zich dus wel dingen herinneren. Sommigen tenminste. Maar was dat natuurlijk gebeurd of was dat ook geprogrammeerd. Dat weet je niet. En bepaalde acties die ze ineens deden, deden ze dat spontaan uitzichtzelf, of was het geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Westworld is eigenlijk simpel. Levensechte robots worden ge of mis-bruikt om onze fantasieën uit te leven. Hun geheugen wordt steeds gewist en zodoende herinneren ze zich niet wat er gebeurd is. Althans, 1 van hun kan het wel herinneren door een fout.
Battlestar Gallactica is wat ingewikkelder om uit te leggen.
Ja, maar nu was het andersom... zat hij plots in de fictieve belevingswereld van dat robotwijfie...quote:
Ja ik snap de verwarring. Maar die klappen die hij steeds krijgt (zal wel op een later moment zijn en jij zit denk ik nog te vroeg te kijken).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar nu was het andersom... zat hij plots in de fictieve belevingswereld van dat robotwijfie...
S2 E20quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik snap de verwarring. Maar die klappen die hij steeds krijgt (zal wel op een later moment zijn en jij zit denk ik nog te vroeg te kijken).
Ja dat maakt het wel ingewikkelder ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk was het niet. Want ze konden zich dus wel dingen herinneren. Sommigen tenminste. Maar was dat natuurlijk gebeurd of was dat ook geprogrammeerd. Dat weet je niet. En bepaalde acties die ze ineens deden, deden ze dat spontaan uitzichtzelf, of was het geprogrammeerd.
Hij is een echte pussy. Volgens mij zie je hem ook af en toe met slofjes rondlopen in de serie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
S2 E20
Maar ik vind ze beide gewoon irritant![]()
Meen je niet!!!! Ik heb het bij een beetje gehouden. Maar dit is sterk spul, sterker dan wat jij hebt.quote:
Hoe groot is jouw collectie?quote:
beter!quote:
Ik zeg niet dat ie vol was toen ik begon hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meen je niet!!!! Ik heb het bij een beetje gehouden. Maar dit is sterk spul, sterker dan wat jij hebt.
Ohh aanname van mij. Fout fout foutquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie vol was toen ik begon he
Had dan ff gegoogeld joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh aanname van mij. Fout fout fout
Likt Kit wel van Knightriderquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Likt Kit wel van Knightrider
Danger Michael!
hoe komen jullie aan die dingenquote:
Nou via GOA dat linkje en toen afgekeken en toen kreeg ik meer gelijkende materialen aangeboden van YTquote:
Oh noes. Effe kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou via GOA dat linkje en toen afgekeken en toen kreeg ik meer gelijkende materialen aangeboden van YT
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
Ok ik ben uitgemoond. Kan even geen liedjes meer bedenken.
Moet het echt iets met moon zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
Ik zat helemaal in mijn maan vibe. Dat vind ik leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet het echt iets met moon zijn?
Ken zo geen maanliedjes. Sorriequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in mijn maan vibe. Dat vind ik leuk.
nogal wat van mijn uitspraken zijn aannamesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohh aanname van mij. Fout fout fout
Hey je bent er nog. Ik dacht dat je ons kwijt wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nogal wat van mijn uitspraken zijn aannames
Ik weet, het is fout
Die had ik al maar vooruit, we doen hem nog een keer.quote:
visualiseert Prisha aan het moonenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
Sodequote:
zoonlief was hier ff beneden, die is ietwat aandacht trekkerigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey je bent er nog. Ik dacht dat je ons kwijt was
quote:
Degene die positief was? Gezin gaat altijd voor uiteraardquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief was hier ff beneden, die is ietwat aandacht trekkerig
blijf me afvragen wat de betekenis is van die smileyquote:
Geen idee ik vind m wel grappig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
blijf me afvragen wat de betekenis is van die smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |