Begint pas echt bij 2:45quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Gast_op_Afstand_GOA Gaat dat nu ook kijken
Ze heeft er zelfs een grafzerkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Ik zit net te kijken naar de Topop filmpje dat in 1978 opgenomen was met Kate Bush in het Spookslot in de Efteling.
Nooit geweten![]()
Echt tof. Ik ga een dezer maanden nog wel een keer naar de Efteling, ik wil echt nog een keertje het Spookslot meemaken. Ik was daar altijd zo gek op. Kan me niet heugen laatste keer dat ik er was. Moet 15 jaar geleden zijn geweest of zo
Jaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Ik zit net te kijken naar de Topop filmpje dat in 1978 opgenomen was met Kate Bush in het Spookslot in de Efteling.
Nooit geweten![]()
Echt tof. Ik ga een dezer maanden nog wel een keer naar de Efteling, ik wil echt nog een keertje het Spookslot meemaken. Ik was daar altijd zo gek op. Kan me niet heugen laatste keer dat ik er was. Moet 15 jaar geleden zijn geweest of zo
klik hier voor 1 van de talloze voorbeeldjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Gast_op_Afstand_GOA Begint echt bij 2:45
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
Ja uuh, bediende heeft vrij. Al zo een 2 jaar. Sindsdien moet ik mijn eigen vreten maken en lege borden terugbrengen naar de keuken.
Zoek nog steeds een bediende trouwens. DM staat open voor open sollicitaties.
Je kan tot de zomer. Na de zomer gaan ze beginnen met afbreken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Weet jij hoe lang het spookslot nog open is?
Is een beetje jeugdsentiment voor mij.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
klik hier voor 1 van de talloze voorbeeldjes.
Count me in!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2022 18:44:28 ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als het zo door is kunnen we beter een kasteeltje gaan zoeken en daar met de hele 40+ over een jaar of tien gaan samen wonen
Ik wil een kamer met een rond torentjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.housebeautifu(...)d-highland-for-sale/
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
NU nog ff in Freistaat Gelderland neerzettenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
En Droom Vluchtquote:
Weet je wel hoe lastig het meubels kopen is voor een ronde kamer?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil een kamer met een rond torentje
Heb je ook je haren in een lange blonde vlecht?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat word een hoop traplopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om bevrijdt te worden door een prins Charming? Of hou je van ijsberen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je ook je haren in een lange blonde vlecht?![]()
quote:
Jawel he. Ik denk dat we dan net een stel losgeslagen jonkies zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel leuke idee voor als het weer wat warmer is.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lastig het meubels kopen is voor een ronde kamer?
man-cavequote:
Er wonen genoeg handige mannen in de buurt, die wel met een decoupeerzaag overweg kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lastig het meubels kopen is voor een ronde kamer?
Beetje voor de Hugh Hefner van de 21e eeuwquote:
Ik ga het alvast laten groeienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je ook je haren in een lange blonde vlecht?![]()
Zit ondertussen nog te genieten van Kate, nice tip tnx!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:52 schreef Prisha het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ze het Spookslot tegen de vlakte gaan gooien. Het SPóókslot! Hoe dan
Heerlijk hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ondertussen nog te genieten van Kate, nice tip tnx!
We vragen een monumentenstatus aan voor het Spookslot. Dan mag het niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:52 schreef Prisha het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ze het Spookslot tegen de vlakte gaan gooien. Het SPóókslot! Hoe dan
Hoe heet dat andere park ook alweer wat toen gesloopt is...? Dat was ook zonde.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We vragen een monumentenstatus aan voor het Spookslot. Dan mag het niet meer [ ]afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel he. Ik denk dat we dan net een stel losgeslagen jonkies zijn
Het is niet altijd even toegankelijk iddquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Kind vond ik de muziek van Kate Bush een beetje raar,.,. en het een beetje raar wijf.
Nu zou ik haar gewoon doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:52 schreef Prisha het volgende:
Die laatste is een rare vraagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om bevrijdt te worden door een prins Charming? Of hou je van ijsberen?
Mn zus was altijd bang voor die videoclip van Wuthering Heightsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Kind vond ik de muziek van Kate Bush een beetje raar,.,. en het een beetje raar wijf.
Nu zou ik haar gewoon doen
Hij zou opgekocht moeten worden en ergens neergeplempt. Misschien in Arnhem in het Openluchtmuseum.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We vragen een monumentenstatus aan voor het Spookslot. Dan mag het niet meer [ afbeelding ]
Uitstekend planquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij zou opgekocht moeten worden en ergens neergeplempt. Misschien in Arnhem in het Openluchtmuseum.
Land van ooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe heet dat andere park ook alweer wat toen gesloopt is...? Dat was ook zonde.
Ik vond het fascinerend, maar kon het als kind niet "plaatsen"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond als kind/puber? Wuthering heights al mooi.
Ja supermooi lied! Zing het ook altijd graag mee, of mensen het nou leuk vinden of nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond als kind/puber? Wuthering heights al mooi.
Hou oud was je dan toen het uitkwam?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond het fascinerend, maar kon het als kind niet "plaatsen"
Waarom eigenlijk? Ze kunnen het toch renoveren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:52 schreef Prisha het volgende:
quote:
Ze willen uitbreiden maar mogen dat niet. Dus gaan ze hun nieuwe attractie en nieuwe hotel bouwen op het bestaande terrein. En dan moet iets wijken. Het Spookslot dus. Daar komt een hotel voor in de plaatsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ze kunnen het toch renoveren?
Misschien zijn spoken Gecanceld? Ik ben niet zo op de hoogte van de laatste woke trendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ze kunnen het toch renoveren?
Heeft de COS een snor? Volgens mij meer een lange baard.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Heeft de COS een snor? Volgens mij meer een lange baard.
En je had moeten weten dat ik niet van kou houd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh ja, ik had duidelijker moeten zijn.
Maar Kloontjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:59 schreef -Shii- het volgende:
Daar had ik dan weer helemaal niets mee, Het land van Ooit.
Dat was ook niet de enige hit die in de Efteling werd opgenomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Nooit geweten![]()
Nog steeds spijt dat ik niet meteen duidelijker was.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je had moeten weten dat ik niet van kou houd.
Zucht .... Annabel....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ook niet de enige hit die in de Efteling werd opgenomen.
Reichquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cloudbusting is mijn favoriet omdat het gaat over een HELD uit de geschiedenis wie verketterd is.
Belachelijk, echt! Het Spookslot is De Efteling.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze willen uitbreiden maar mogen dat niet. Dus gaan ze hun nieuwe attractie en nieuwe hotel bouwen op het bestaande terrein. En dan moet iets wijken. Het Spookslot dus. Daar komt een hotel voor in de plaats
Mij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zucht .... Annabel....
Masterpiece... en zo herkenbaar, had mij zo kunnen overkomen...
Ik vind dat ze zelf maar moeten wijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze willen uitbreiden maar mogen dat niet. Dus gaan ze hun nieuwe attractie en nieuwe hotel bouwen op het bestaande terrein. En dan moet iets wijken. Het Spookslot dus. Daar komt een hotel voor in de plaats
De je weet de laatste trendwoorden anders goed te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien zijn spoken Gecanceld? Ik ben niet zo op de hoogte van de laatste woke trend
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk, echt! Het Spookslot is De Efteling.
Dat komt omdat ze zelfs de woorden jattenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De je weet de laatste trendwoorden anders goed te gebruiken.
Opa doet zn bestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De je weet de laatste trendwoorden anders goed te gebruiken.
Alles wat authentiek is wordt afgebroken. Gewistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk, echt! Het Spookslot is De Efteling.
Wees eens duidelijk dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik niet meteen duidelijker was.
Zo rollen 40+-ersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
Volgens mij is het nu opa en oma tijd, want jullie beginnen allemaal over dingen die mij niets zeggen, kate, spookslot, gabrieldinges, weetikut.
Misschien moeten we een paar Truckers mobiliseren?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:06 schreef Prisha het volgende:
Ik vind dat we hier tegen in opstand moeten komen.
Actie! Actie!
Op de barricades!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:06 schreef Prisha het volgende:
Actie! Actie!
Zou dat het nieuws wél halen denk je?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moeten we een paar Truckers mobiliseren?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond de Indische waterlelies en de vliegende fakir als kind fascinerend.
Hooivorken en fakkels.quote:
Had je gezien dat Amerikaanse truckers nu ook de Canadese truckers gaan vergezellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moeten we een paar Truckers mobiliseren?
Moet ik daarvoor uit mijn luie stoel komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:06 schreef Prisha het volgende:
Actie! Actie!
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je gezien dat Amerikaanse truckers nu ook de Canadese truckers gaan vergezellen?![]()
De waterlelies!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef -Shii- het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor uit mijn luie stoel komen?
Ja ik dus ookquote:
yes pleasequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor uit mijn luie stoel komen?
Wie? Wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand nog Knight rider of a-team gekeken? Iets van mijn eigen tijd of zo? Dus van toen jullie al 20 waren of zo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die waterlelies waren die niet met het liedje van Koningin Fabiola?
En Carnival Festival, met name het muziekjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef -Shii- het volgende:
Ja een verhaal van koningin Fabiola.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die waterlelies waren die niet met het liedje van Koningin Fabiola?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand nog Knight rider of a-team gekeken? Iets van mijn eigen tijd of zo? Dus van toen jullie al 20 waren of zo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Carnival Festival, met name het muziekje
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
welke operatie die pas komt als de kilos er af zijn?
Aan mijn hart.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me nu af waarom ik dat toen zo leuk vond
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja een verhaal van koningin Fabiola.
1980s synthsquote:
Jan Hammerquote:
Het is echt lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
En dan door het Sprookjesbos als het al begint te schemeren
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Ja tuurlijk weten jullie dat niet meer nu ik ff heb gegoogeld op jullie tienerjaren: Hippies hadden bij de gevestigde maatschappij het imago van losbandige, seksbeluste, blowende jongeren, met lange haren en baarden en gekleed in felgekleurde kleding.quote:
Dat noem ik eens goed inburgerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog een Suske en Wiske liggen over de Efteling. De Efteling Elfjes.
Dat was mijn allereerste Nederlandse stripboek. Toen kon ik nog geen Nederlands lezen maar de plaatjes en verhaal vond ik toen intrigerend.
Hippies? Dat waren mijn ouders. Je zit er een generatie naast denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weten jullie dat niet meer nu ik ff heb gegoogeld op jullie tienerjaren: Hippies hadden bij de gevestigde maatschappij het imago van losbandige, seksbeluste, blowende jongeren, met lange haren en baarden en gekleed in felgekleurde kleding.
"Ooh Deissy, wat heb je een grote ogen!"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Hoe bedoel je: je kon geen Nederlands lezen? Wat is je afkomst dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog een Suske en Wiske liggen over de Efteling. De Efteling Elfjes.
Dat was mijn allereerste Nederlandse stripboek. Toen kon ik nog geen Nederlands lezen maar de plaatjes en verhaal vond ik toen intrigerend.
Ja voor mij ook, ik denk zeker 15 jaar ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is echt lang geleden dat ik daar geweest ben.
weet je toch dat ik geen Nederlander ben iedereen weet datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: je kon geen Nederlands lezen? Wat is je afkomst dan?
Brutale vlegelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weten jullie dat niet meer nu ik ff heb gegoogeld op jullie tienerjaren: Hippies hadden bij de gevestigde maatschappij het imago van losbandige, seksbeluste, blowende jongeren, met lange haren en baarden en gekleed in felgekleurde kleding.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
weet je toch dat ik geen Nederlander ben iedereen weet dat
Wat tof!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb in De Efteling opgetreden met het jeugdorkest. Was een leuk uitje, met dank aan een gulle sponsor.
wutquote:
En dat ze altijd problemen heeft om de Efteling UIT te mogenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had die tijd graag meegemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hippies? Dat waren mijn ouders. Je zit er een generatie naast denk ik
Dat jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat ze altijd problemen heeft om de Efteling UIT te mogen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut![]()
![]()
I proudly (or not so proud actually) represent the US of A
Met zo'n VW-busjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had die tijd graag meegemaaktDie kapsels, de auto's uit die tijd, al dat zweverige pannekoekengelul en al dat ongeremde seks bij de vleet.
Tegenwoordig moet je een huis hebben, een auto, een inkomen, kortom echt alles, zelfs alleen 30cm is gewoon niet genoeg meer
Ben je dan toch echt een Molukker?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had het ook wel graag bewust meegemaakt eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had die tijd graag meegemaaktDie kapsels, de auto's uit die tijd, al dat zweverige pannekoekengelul en al dat ongeremde seks bij de vleet.
Tegenwoordig moet je een huis hebben, een auto, een inkomen, kortom echt alles, zelfs alleen 30cm is gewoon niet genoeg meer
Met gordijntjes voor de ramen.quote:
Helemaal mee eens. Na je schooltijd moet je werken tot je pensioen aan toe, dan mag je nog het restant aan jaren 'van je pensioen genieten' en dan is het klaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was in zekere mate een relaxtere tijd dan nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had het ook wel graag bewust meegemaakt eigenlijk.
Kon je zeggen wat je wilde zonder dat je krijsende actievoerders achter je aan kreeg want Actie! Actie!
America! America!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut![]()
![]()
I proudly (or not so proud actually) represent the US of A
Overal hangen tegenwoordig camera's. En dan al die dashcams....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Parkeerplaats sex kan nog steeds hoor
Oom agent is er niet mee eens. Kutblauwen ook altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Parkeerplaats sex kan nog steeds hoor
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was in zekere mate een relaxtere tijd dan nu.
* SolidasRock is overtuigd dat Dees overtuigd is van haar eigen overtuiging en denkt dat de overtuiging geheel terecht een overtuiging is.quote:
Ik zie er toch niet uit als een Molukkerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je dan toch echt een Molukker?
Ik ook Domni, ik hou het maar op onvolgroeide hersenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me nu af waarom ik dat toen zo leuk vond
Zou het? Elke generatie heeft zijn eigen problemen.quote:
Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was in zekere mate een relaxtere tijd dan nu.
Dat liedje heb ik vroeger geleerd gehoord bij muziekles, nooit vergetenquote:
Pigmee dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie er toch niet uit als een Molukker
quote:
De melodie is al heel oud, de tekst kwam er pas veel later bij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik vroeger geleerd gehoord bij muziekles, nooit vergeten
Dit krijg je ooit weer een keer terug, dat begrijp je wel hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Sorry, het is ook té makkelijk !
Dat is Domni zijn afdeling .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De melodie is al heel oud, de tekst kwam er pas veel later bij.
Ooit, als je boven de tafel uitkomt zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit krijg je ooit weer een keer terug, dat begrijp je wel he
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daarom altijd op school blijven zitten en stufi blijven klappen zoals de jeugd dat tegenwoordig zo noemt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Na je schooltijd moet je werken tot je pensioen aan toe, dan mag je nog het restant aan jaren 'van je pensioen genieten' en dan is het klaar.
Bedankt voor je prijzenswaardige redding. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Sorry, het is ook té makkelijk !
De melodie komt waarschijnlijk uit de 18de eeuw, de tekst uit de Amerikaanse burgeroorlog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is Domni zijn afdeling .
Hij heeft nog songboeken op kleitabletten die hij kreeg bij zijn eerste inenting als Baby
O,quote:
Ik ben benieuwd wat voor liedje we krijgen bij de eerstvolgende burgeroorlog. Iets moderner waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De melodie komt waarschijnlijk uit de 18de eeuw, de tekst uit de Amerikaanse burgeroorlog.
Maaruh lieverd, wat was je afkomst dan? Weet het echt echt echt niet meer, als ik het al ooit geweten heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Amerikaanse (dat postte ik net hierboven ook)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maaruh lieverd, wat was je afkomst dan? Weet het echt echt echt niet meer, als ik het al ooit geweten heb.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor liedje we krijgen bij de eerstvolgende burgeroorlog. Iets moderner waarschijnlijk.
Jaaaa, en kutvolk sluiten we op...een soort banquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als het zo door gaat kunnen we beter een kasteeltje gaan zoeken en daar met de hele 40+ over een jaar of tien gaan samen wonen
omaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaaa, en kutvolk sluiten we op...een soort ban![]()
Ik zeg doen!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja in de kerkers ermee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
mwoa...gemiddelde liedje. We kunnen vast iets beters vinden.quote:
Oh ik las idd iets over proud US of A of zoiets. Snapte het niet helemaal. Nu wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Amerikaanse (dat postte ik net hierboven ook)
En degene met een permban, levenslang in de kerkers op water en brood.quote:
en het was niet eens Fransquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh ik las idd iets over proud US of A of zoiets. Snapte het niet helemaal. Nu wel.
Je bent bekend met het jaartal 2245 ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa...gemiddelde liedje. We kunnen vast iets beters vinden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
mwoa...gemiddelde liedje. We kunnen vast iets beters vinden.
dafuckquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent bekend met het jaartal 2245 ?
https://memory-alpha.fandom.com/wiki/Beastie_Boys
Eeeuh... weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef notturna het volgende:
[..]
En degene met een permban, levenslang in de kerkers op water en brood.
zie je wel, ook jij kan hetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Touche!
WTF, net ff voor zekerheid gegoogeld, tis echt Frans woordje ook nog![]()
In dit geval is dat niet zo'n heel slecht ietsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.
We hebben bediendes nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef notturna het volgende:
[..]
En degene met een permban, levenslang in de kerkers op water en brood.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh... weet je wat dat kost?
En ik heb betere plannen voor dat keldertje
Grappig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor liedje we krijgen bij de eerstvolgende burgeroorlog. Iets moderner waarschijnlijk.
Ok Dutrouxquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh... weet je wat dat kost?
En ik heb betere plannen voor dat keldertje
Dat is de oorspronkelijke betekenis.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig.
And we'll all feel gay
Het gebruik van het woord gay in de songtekst heeft nog de oudere betekenis van "zorgeloos" "opgewekt"
quote:
Goa doet voorkomen alsof jullie een halve meter schelen in lengtequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar hebben we jullie mannen voorquote:
Als barkruk zou hij ook wel OK zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goa doet voorkomen alsof jullie een halve meter schelen in lengte![]()
Ook hij is uitermate geschikt als bijzettafel
Faggot had oorspronkelijk ook een andere betekenisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig.
And we'll all feel gay
Het gebruik van het woord gay in de songtekst heeft nog de oudere betekenis van "zorgeloos" "opgewekt"
Nee, die medicijnen zijn verhoogd van 1 naar 3. Morgen knijp ik hem maar leegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
omaaaaaaaaaaaaaa![]()
Heeft Silverfox al zijn darmen kunnen bewegen?
Maar ho wacht even... vrouwen zijn toch gelijkwaardig tov de man?quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
AvondWe gaan mensen in kerkers opsluiten hoor ik?
Nou ... Ik weet ff niet of ik op zijn hoofd wil zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als barkruk zou hij ook wel OK zijn.
Waar staat datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ho wacht even... vrouwen zijn toch gelijkwaardig tov de man?
Ik weet dat het een heel oud woord is wat de betekenis van bundel heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Faggot had oorspronkelijk ook een andere betekenis
O nou wordt ie mooi. We werken ons de pleuris terwijl jullie de hele dag FOK!ken en ondertussen wat dingetjes of zo in huis doen en dan moeten we jullie ook nog gaan bedienen op onze oude dag?quote:
Straks gaat je barkruk er ineens met je aan de wandel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou ... Ik weet ff niet of ik op zijn hoofd wil zitten
Oeps.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Gast_op_Afstand_GOA Taking names!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet dat het een heel oud woord is wat de betekenis van bundel heeft.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou ... Ik weet ff niet of ik op zijn hoofd wil zitten
Zorgen dat die hartritmestoornis niet meer gaat voorkomen. Of ze hopen dat te bereiken.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze ineens in de mannen wc.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks gaat je barkruk er ineens met je aan de wandel.
Joh, het zijn vrouwmenschen, tegen die tijd zijn ze het al lang vergetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
Persoonlijk denk ik dat een shortje en een hoofdkapje Paul heel goed zal staan.
[..]
O nou wordt ie mooi. We werken ons de pleuris terwijl jullie de hele dag FOK!ken en ondertussen wat dingetjes of zo in huis doen en dan moeten we jullie ook nog gaan bedienen op onze oude dag?
@:GOAmetvanallesinzijnnicknaamwatgeennormaaliemandopFOKooitzoudoen : Zeg hier eens wat van?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat die hartritmestoornis niet meer gaat voorkomen. Of ze hopen dat te bereiken.
Zou ik ook van de pillen afkunnen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat die hartritmestoornis niet meer gaat voorkomen. Of ze hopen dat te bereiken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt nie, wij de spierkracht, zij de hersenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ho wacht even... vrouwen zijn toch gelijkwaardig tov de man?
Eh...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, het zijn vrouwmenschen, tegen die tijd zijn ze het al lang vergeten
Sinds wanneer vergeten vrouwen dit soort dingen? Moet je zien welke details van opmerkingen van jaren geleden er in ruzies bij worden gehaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh! Je graaft je eigen graf zoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt nie, wij de spierkracht, zij de hersenen.
[..]
Eh...
Nou....het valt niet mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!!![]()
Hoe is het met de patiënt van je?
Goffer, dat was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergeten vrouwen dit soort dingen? Moet je zien welke details van opmerkingen van jaren geleden er in ruzies bij worden gehaald
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een 'incidentje' van jaren terug vergeten is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou....het valt niet mee.![]()
We hebben 2 mensen op visite gehad. Dus meer gepraat. Hij ligt al plat. Bijkomen en dan zo eten. Echt bizar![]()
Zo, gezelligheid weer.
Jullie krijgen allen de groetjes
Een steen heeft ie in elk geval alquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh! Je graaft je eigen graf zo
Nou, dit inderdaad. Praat me er niet van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergeten vrouwen dit soort dingen? Moet je zien welke details van opmerkingen van jaren geleden er in ruzies bij worden gehaald
Ligt er aan, een Utrechtenaar is iemand die naar Utrecht is verhuist. Net zoas het verschil in Hegenaar en Hagenees.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
En iemand uit Utrecht moet je ook niet een Utrechtenaar noemen
awwwww doe groetjes terugquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben 2 mensen op visite gehad. Dus meer gepraat. Hij ligt al plat. Bijkomen en dan zo eten. Echt bizar![]()
Zo, gezelligheid weer.
Jaaa... stom van mij!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een 'incidentje' van jaren terug vergeten is.
Hahaha ja echt hè?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Praat me er niet van.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou toch heel mooi zijn. Wat gaan ze doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groetjes terug aan Silverfox.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, gezelligheid weer.
Hij is idd wat minder lang dan ik dacht. Toen hij nog binnen stond en ik buiten waren we ogenschijnlijk even lang. Toen hij stap voor stap zette werd hij steeds kleiner. Gelukkig hoefde hij maar 2 stappen te zetten vanaf de voordeur om mij te bereiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goa doet voorkomen alsof jullie een halve meter schelen in lengte![]()
Ook hij is uitermate geschikt als bijzettafel
🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een 'incidentje' van jaren terug vergeten is.
Het ligt eraan wie dat ‘incidentje’ heeft veroorzaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij is idd wat minder lang dan ik dacht. Toen hij nog binnen stond en ik buiten waren we ogenschijnlijk even lang. Toen hij stap voor stap zette werd hij steeds kleiner. Gelukkig hoefde hij maar 2 stappen te zetten vanaf de voordeur om mij te bereiken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij is idd wat minder lang dan ik dacht. Toen hij nog binnen stond en ik buiten waren we ogenschijnlijk even lang. Toen hij stap voor stap zette werd hij steeds kleiner. Gelukkig hoefde hij maar 2 stappen te zetten vanaf de voordeur.
Dat zou wel mooi zijn. Hopelijk snel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch zou ik een Utrechter niet Utrechtenaar noemen als ik jou wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er aan, een Utrechtenaar is iemand die naar Utrecht is verhuist. Net zoas het verschil in Hegenaar en Hagenees.
Je stond wat lager hè, de stoep loopt wat af daar...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij is idd wat minder lang dan ik dacht. Toen hij nog binnen stond en ik buiten waren we ogenschijnlijk even lang. Toen hij stap voor stap zette werd hij steeds kleiner. Gelukkig hoefde hij maar 2 stappen te zetten vanaf de voordeur om mij te bereiken.
Ooooohquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je stond wat lager hè, de stoep loopt wat af daar...
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch zou ik een Utrechter niet Utrechtenaar noemen als ik jou was
Dat is aan mij, over een kilo of 10quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Hopelijk snel.
Godver, ik heb beeld...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Een ablatie. Dus krassen maken in mijn hart.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou toch heel mooi zijn. Wat gaan ze doen dan?
Balen zeg. Zag de foto van die bloeduitstorting, brrrr. Heb zelf een gebroken rib gehad en dat was al pijnlijk, laat staan meerdere.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, gezelligheid weer.
Het ligt iets anders SBE.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er aan, een Utrechtenaar is iemand die naar Utrecht is verhuist. Net zoas het verschil in Hegenaar en Hagenees.
Koeneloenquote:
Niet aan Silvervox vertellen. Lachen met gebroken ribben is geen pretje.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe je nou uit de hoogte of is dit echt?
En toen lulde hij tegen je navel zo ongeveerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als SBE ooit naar Utrecht verhuist zal ik m wel Utrechtenaar noemen danquote:
Was een woordgrap, laat maar zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik doe nooit uit de hoogte. Geloof ik.
Hij heeft in Utrecht gewoondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als SBE ooit naar Utrecht verhuist zal ik m wel Utrechtenaar noemen dan
Damage control?quote:
O daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar als het helpt zou het wel heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een ablatie. Dus krassen maken in mijn hart.
Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
< Snapt hem nu pasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was een woordgrap, laat maar zitten![]()
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toen lulde hij tegen je navel zo ongeveer
Dan moet ie toch beter wetenquote:
* Gast_op_Afstand_GOA Zet het tweede kruisje achter Oma haar naamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toen lulde hij tegen je navel zo ongeveer
quote:
Ik heb iets van 10 jaar in Utrecht gewoond.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij heeft de Dom horen luiden masr weet niet waar de klepel hangtquote:
Die arts waar ik niet meer heen wil gaf aan dat de kans van slagen 80a90% is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar als het helpt zou het wel heel fijn zijn.
Ik heb nog een onaangebroken flesje (echte) rum liggen. Hmmmm. Zal ik....?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog een onaangebroken flesje (echte) rum liggen. Hmmmm. Zal ik....?
Wat is echte rum?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou, die doet het nog niet zo goedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is aan mij, over een kilo of 10
Oehh ja, lastig.
Hoe is het met jou patient?
Je kan er in ieder geval over meepraten danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |